Şimdi Ara

Vodafone Taahhüt Bozdurma Dolandırıcılığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.291
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Merhaba

    Vodafone faturalı hat kullanicisiyim. Esnek Ekstra tarifesini kullanmakta iken geçen ay vodafone dan o güne özel bir kampanya ile esnek süper tarifesinin 29 TL olduğu yönünde bir bildirim ekranı geldi. Ben mevcut esnek tarifler arasında geçiş yapabilme koşuluyla 12 ay taahhüt verdim. Birçok esnek tarife var ve bunlar arasında daha öncede geçişler yaptım sorun olmadı. Bu teklifin de esnek tariflerden biri olduğu düşüncesiyle geçişi kabul ettim. Taahhütümün sonlandıracağı ve cayma bedeli yansitilacagiyla ilgili herhangi bir bilgilendirme yapılmadı. Hatta geçişi kabul etmeden önce müşteri hizmetlerini aradım ve böyle bir bildirim ekranı aldigimi söyledim Taahhütümün bitmesine az zaman olduğu için kişiye özel kampanyalardan biri olduğunu ve kabul edebileceğimi söylediler. Burada yine bir taahhüt sonlandırma ve cayma bedelinden bahsedilmedi. Ancak şuan faturamı kontrol ettiğimde 100tl cayma bedeli yansıtıldığını görmekteyim.

    Hiçbir şekilde ne yazılı ne sözlü ne de onay yolu ile tahhütümden cayma talebinde bulunmadım. Resmen tuzak kurup hırsızlık yapma derdindeler 1.5 senedir vodafone kullanıyorum birçok kişiye özel teklifi değerlendirdim ve birçok kez tarifem esnek tarife olduğu için esnek tarifeler arasında ihtiyacıma göre geçiş sağladım. Ancak 2017 yılında ilk önce 32 TL olarak gözüken tarifeyi 45 TL olarak faturama yansıtarak 3 ay boyunca haksız yere 13TL mi gasp ettiler şimdi de taahhütümü sonlandırma talebinde bulunmadığım halde tahhütümü kafalarına göre sonlandırıp 100TL cayma bedeli yansıttılar.

    Şunu kesinlikle iddia ediyorum ki 2017 yılında Vodafone un yönetim kadrosunda değişiklik oldu çakallık peşindeler ya da 2016 da az kar ettikleri için busenene dolandırıcılıkla kar marjlarını yükseltme vizyonuyla hareket ediyorlar.

    Hakkımı her türlü arayacağım. Müşteri Hizmetleri gibi gereksiz bir birim var bana zaten bildiğim şeyleri bilgi paylaşımıymış gibi anlatmaktan başka bi işe yaramıyorlar. Hatta ve hatta benim görüp inceleyebildiğim birçok detayi sistemden göremediklerini söylüyorlar ne işe yarıyorsunuz o zaman. Kaldırın müşteri temsilcisi birimini bizim cebimizdeki paraya göz dikmeyin.

    Madem tahhütümü sonlandırdınız para iadesi yapılmazsa derhal başka operatöre geçeceğim bundan sonrada herkese dolandırıcı olduğundan bahsedeceğim.Vodafone Taahhüt Bozdurma Dolandırıcılığı

    Görüntü ile ilgili not: Geçiş yapmadan önceki tarifem Esnek Ekstra, daha önceki Esnek Medium, daha önce Esnek S bu saydığım bütün tarifelere tahhütüm boyunca geçiş sağladım ve cayma bedeli ödemedim çünkü bana geçiş yapabileceğim konusunda tahhüt verildi ilk abone olduğum zaman.







  • benzer bir problemi yaşamış ve çözüm bulabilmiş arkadaşlar varsa tavsiyelerinizi bekliyorum. Çözüm bulamayanlarda nasıl bir yol izlediği hakkında bilgi verebilirse en azından baska insanların bu tuzağa düşmelerini engellemiş oluruz.
  • Benımde tahahutumu yenıledı bu uc kagıt ıle vodafone. Hattı kapattıracaktım kapattıramıyorum. Hıc bır yerde cekmıyor vodafone
  • Vodafone gerçekten saçmalamaya başladı.
    Taahüdüm bitti diye sevinirken otomatik taahhüt diye bir sistem çıkarmışlar ve şu anda tarife değiştirmek için bile 200 küsür lira istiyorlar.

    Nereye şikayet edebiliriz.
  • Btk ya sikayet edin. Belki birseyler olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.