Şimdi Ara

VODAFONE SüperNet FİBERMax (FTTH/GPON) -ANA KONU- (328. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
10.196
Cevap
116
Favori
540.231
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
32 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 326327328329330
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    Bu mazaret olamaz tabi. Bildiğiniz rezillik işte.

    @TulparHAN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 2wicky -- 13 Ocak 2019; 23:34:07 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorkster

    75 görsem öpüp başıma koyacağım
    İnterneti bağlattığımdan beri 25 mbit üstüne çıkamadım. 2 haftadır arıza kaydı açık sözde teknik servis gelecek.
    75 almam tabii iyi ama internet hızımı %25 az kullandığım şekliyle bakarsak kötü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DH | equ*

    75 almam tabii iyi ama internet hızımı %25 az kullandığım şekliyle bakarsak kötü.

    Alıntıları Göster
    Antalya vodafone secerek mi tedt ediyorsunuz? Eğer öyleyse Antalya superonline yada yurtdışı seçip deneyin. Antalya Vodafone noktası sıkıntılı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saitates

    Antalya vodafone secerek mi tedt ediyorsunuz? Eğer öyleyse Antalya superonline yada yurtdışı seçip deneyin. Antalya Vodafone noktası sıkıntılı.

    Alıntıları Göster
    Kendisi seçiyor otomatik
  • DH | equ* kullanıcısına yanıt
    Siz manuel değiştirin. O noktada sorun var 100ü. Görmemesi normal.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saitates

    Siz manuel değiştirin. O noktada sorun var 100ü. Görmemesi normal.
     VODAFONE SüperNet FİBERMax (FTTH/GPON) -ANA KONU-

     VODAFONE SüperNet FİBERMax (FTTH/GPON) -ANA KONU-


    Dediğiniz gibi orda düşük çıkıyormuş daha neler görcez




  • Herkese merhaba, Vodafone-Net ile yaşadığım tarife değişikliği sorunumu sizlere aktarmak isterim. Yeni geçiş yapmak isteyenler için yardımcı olur diye düşünüyorum.

    3 yılı aşkın vodafone net kullanıyorum, ilk 2 yılı tahattütlü sonrası ise tahattütsüzdü. Daha yüksek rakam ödüyordum fakat tahattüt vermek istemediğim için katlanıyordum.

    26.12.2018 tarihinde önce 0850 542 0 542 müşteri hizmetlerini arayarak farklı tarifeye geçiş yapmak istediğimi belirttim ki halihazırda 16 mbit tarifesindeydim. Müşteri temsilcisi beni 0 850 542 95 46 numaralı kampanya birimiyle görüşmem için yönlendirdi. Aradığımda öncelikle altyapım sorgulandı ve 50 mbit hız alabileceğim belirtildi. Bu durumda müşteri temsilcisinin tavsiyesiyle; 50 mbit 250 gb akn tarifesine geçişim için onay verdim ve beklemeye başladım. Herhangi bir gelişme olmayınca geçtiğimiz hafta Vodafone net müşteri hizmetleriyle birden fazla görüşme gerçekleştirdim, sürekli olarak gerekli birimlerin işlem yapması için not alındığı tarafıma iletildi. Nihayetinde şikayet kaydı oluşturup beklemeye başladım. Bugün - 14.01.2019 - tarihinde 0 850 542 55 42 numaralı hattan aranarak şikayetimin incelendiğini; altyapımın maksimum 8mbit hızı desteklediğini ve bu nedenle 26.12.2018 tarihinde görüşmemde ki tarife değişikliği onayımın geçersiz olduğunu bildirdiler. Tabi ki bu durumu kabul etmeyip telefonu kapattım ve 0 850 542 0 542 no'lu hattı arayarak kampanya ve tarifeler bölümünü arayarak alt yapımı sorgulattım. Müşteri temsilcisi 50 mbit'e kadar hız alabileceğimi bildirince bu hızdan tarife istedim. 26.12.2018'de 72.9 + modem ücreti teklif veren aynı İSS, bugün 142.9 + modem ücreti teklif verdi ve telefonu kapattım.

    Ücret ile ilgili problemi olan biri değilim; nitekim 1 yıldan fazla süre tahattütsüz internet alarak daha yüksek ücret ödüyordum zaten. Benim takıldığım nokta, altyapının yetersiz olduğu yalanını söyleyerek verdikleri ilk teklifi iptal etmeleri. Bugün tekrar görüşme yapıp aboneliğimi iptal ettirecek; başka bir sağlayıcıya abone olacağım. Herkese bol internetli günler.




  • sözlü onay verdiyseniz olay bitmiştir. karşı tarafın hatası yüzünden farklı bir ücret talep edemezler. tarife değişikliği konusunda ben de problem yaşamıştım. ses kayıtları olduğundan her türlü haklısınız. tüketici hakem heyetine gideceğimi belirttikten 2 saat sonra tarife değişikliğim yapılmıştı. madem bu kadar beklediniz hakkınızı geri vermeyin derim.
  • Modem değiştirmek istiyorum Nokia modem sıkıntılı 3-4 PC girince WiFi de darboğaz yapıyor Ping çıkıyor kabloda sıkıntı yok değişirler mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kablonet kullanıcısı aynı altyapı üzerinden Vodafone yada SOL'a geçtiği taktirde bağlı olduğu routerlar, IP blokları değişir mi? Kablonette yurtdışı çıkışı sorunlu, dolaylı olarak pingleri etkiliyor. Vodafone ve SOL kendi yurtdışı çıkışlarını mı kullanıyor hizmet vermeye başladıktan sonra?
  • Son bir kaç gündür Bf5 te yaşadığım ping sorunu vodafone odaklı çıltı.bugün karşılaştırdık karşı komşu ile onda sol bağlı. Onun ping değeri 52 iken benim 90 civarı. İlk bağlandığı hafta fix 60dı sonrada ani yükselme ve 60-90 arası gezmeye başladı. Bugün tekrar 60 sabite döndü. 2 gün daha test edeceğim bu olay devam ederse tekrar sola gececeğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vodafone yurtdışı markası olduğu için zaten kendisine ait sunucuları var gayet iyi destekliyor sol bilğim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mark Selby

    50 mbit sinirsiz 72 Lira oh mis modem vs dahil :)
    Hocam göremedim böyle bir paket link verirmisin :)
  • AKN var diyor dikkat et

    Ayrıca bunlar bayi ne olduğu belli olmayan bayiler güvenmenizi tavsiye etmem.
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    İzmit te yaşıyorum herhangi bir vodafone bayisinde böyle fiyat alabilirmiyim? Ayrıca bayiden alırsam ne gibi sorunlar olabilir.
  • Hocam bu bayiler sıkıntılı alıyorsanız direk Vodafone genel merkezden alın ben bayilere güvenmiyorum 2-3 farklı bayi gezdim kafalarına göre konuşuyorlar Genel Merkez den almanız daha iyi olur ama tabi karar sizin adamlar AKN eklemişler o fiyatları üzerine 7 lira modem kira ücreti ekleyin.
  • Teşekkür ettim hocam daha mart ayına kadar zamanım var araştırıyorum.
  • armutsever A kullanıcısına yanıt
    Aynısını türk telekom da bana yaptı 31 aralıkta 100mb 50akn için başvurdum 10 gün boyunca oyaladırlar alt yapıda sıkıntı var diyerek ve başvurumu iptal ettiler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gios G kullanıcısına yanıt
    Avukat bir arkadaşımla görüştüm, dediğiniz gibi heyete gideceğim. Gelişmeleri aktarırım yine.
  • 
Sayfa: önceki 326327328329330
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.