Şimdi Ara

VODAFONE REDBOX 4.5G EVDE İNTERNET★ANA KONU★ [150GB 139TL , 300GB 199TL , 400GB 249TL] GÜNCEL (21. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.640
Cevap
36
Favori
222.440
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • syn.BerkaySYM S kullanıcısına yanıt
    Darısı başımıza. Kaç günde kuruluma geldiler acaba

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • arkadaşlar selam, işim tamamen internet üzerine ve yeni taşındığım evde altyapı olmadığı için sınırsız redbox almayı düşünüyorum 170 olandan. sınırsız dediklerinde 500 gb gizli kota var. birkaç sorum var kendi deneyimlerinize göre yanıtlarsanız sevinirim.

    1- 15 mb internet hızı işinizi görüyor mu? youtube, netflix vs
    2 - 500 gb gizli kota durumu yüzünden sorun yaşayan oldu mu? 600-700 gb kullandım bişey olmadı yazan olmuş çünkü sizde durum nedir?
    3 - kurulum hemen yapıldı mı, müşteri hizmetlerinden memnun musunuz ve 14 gün içinde sorunsuz iade edebiliyor muyuz sahiden?

    3 kişi kullanıcaz, 2 kişi daha yoğun kullanır gün içinde bolca sosyal medya upload'ı yapıyorum, e-ticaret işiyle uğraşacağım e akşamları da dizi film falan izlenir sizce 500 gb doldurabilir miyim? açıkçası bugüne dek hep sınırsız normal ev interneti kullandığım için aylık ortalama kaç gb kullanıyorum hiç ölçmedim...

    superbox hakkında kötü yorum çok var o yüzden redbox daha sempatik geliyor şimdilik gözüme. altyapı da olmayınca malum...




  • Kuruluma 3 gün sonra geldiler hocam toplam bağlanma süresi 1 hafta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • syn.BerkaySYM S kullanıcısına yanıt
    Hadi bakalim. Ben carsamba bayiden basvurdum. Suana kadar arayan soran yok. İslemleri adim adim bildirecegim.

    Superbox baglatacaktim ancak 24 ay taahut uzun geldi. Bunda 12+12 olmasi guzel.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • arkadaşlar ciddi soruyorum siz hangi numaradan bilgi alıyosunuz ya? evde internet biz redboxa bakmıyoruz mobil departmanı arayın diyor. mobilde tuşlamada redbox adı geçmiyor. bu nasıl bi şey? özel numarası da yok :(

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • seperatex S kullanıcısına yanıt
    0534 542 00 00 numarayi ara başka numara ile işlem yapmak istiyorum diyip redbox modemin telefon numarasini tuşla. Diyer işlemlere bas akilli asistan gelirse musteri hizmeteri dersiniz ne için filan sorar ariza filan der musteri hizmetlerine baglar sizi. Modemin numarasini girince otomatik sistem sizi redbox ile ilgilenen musteri hizmetlerine atiyor ama hiç bir işlem yapamiyor sadece kayit açiyolar ondada hiç bir işlem yapmadan kayit kapaniyo filan bişiler çözüm yok yani boşa koymuşlar musteri hizmetlerini işlem yapamiyolar bana bu zamana kadar yapamadilar daha da aramiyom.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • astanca111 A kullanıcısına yanıt
    Arkadasin modemi yok. Daha baglatma asamasinda sanirim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • fitamino kullanıcısına yanıt
    seperatex S kullanıcısına yanıt
    Bağlatma aşamasinda bayiden yaptiysa bayi ilgilenmek zorunda. Online yaptiysa sistem otomatik 2. Firmaya devretmiştir. Teknofix i arayip kendi iletişim numarasiyla veya ismi soyismi ile sistemde arama yaptirsin , onlari bide diyer bir sistemi var yedek mi desem başka bişey mi desem bilmiyorum 2 sistemleri var yani. İlk sistemden baktiğinda çikmiyosa diyer tarafa baktirsin illaki orda kurulum yapilicak diye yazar orda. Aciliyetini bildirip mail atsin bilgilerini yazip mail atsin kesin dönuş yapiyolar. Olmadi il merkezindeki ofisine gitsin en son çare ama kesin teknofix ekibi mi kurucak bilemeyiz bu zamana kadar hep bu firma kurulum yapti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • astanca111 A kullanıcısına yanıt
    Valla biraz sorumsuzlar anladigim kadariyla. Ben mesela bayiden basvuru yaptim. O kadar kimlik bilgisi mail numara vs aldilar. Carsambadan beri ne mail geldi ne arayan var. Hani insan bi yalandan mesaj atar basvurunuz alindi vs gibisinden. Kuş göce mi gitti... durumu var:)))

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZevkiSefa

    iznikte ikamet ediyorum , buluduğum bölgede kablolu bağlantı şansım yok , sürekli lol oynuyorum . Şu an yerel destannet diye bir firma superonline üzerinden air internet dağıtıyor onu kullanıyorum . Bazen hiç sorun olmuyor ama bazen de oldu mu düzeltmesi uzun suruyor . Sorun dediğim de internet kesintisi falan değil lol de sürekli ping yükseliyor oyunu oynatmıyor . turkcel superbox bolgede hizmet veremiyormuş zaten turkcell hattımı da çekmiyor diye değiştirmek zorunda kaldım vodafone a geçtim . Acaba redbox alsam verim alabilir miyim ki ? Red box alıp online oyunlarda ping sorunu yaşıyor musunuz kullanıcı arkadaşlar ? tavsiye eder misiniz ?

    bu arada telefondan speedtest sonuçları download en az 28 upload 8 civarında .
    güncel ?
  • ZevkiSefa kullanıcısına yanıt
    O Ping dalgalanması benim Vodafone Box internettede oluyor. Modemden 3G ayarladım Ping stabil oldu ama 50 90 arası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • black_swan35 kullanıcısına yanıt
    Netflix 1080p de 5 mbit civarı indirme yapıyor. 3 kişiye biraz zor yeter.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cLk

    O Ping dalgalanması benim Vodafone Box internettede oluyor. Modemden 3G ayarladım Ping stabil oldu ama 50 90 arası
    kablo ile mi bağlanıyorsunuz modeme yoksa wifi ile mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cLk

    Netflix 1080p de 5 mbit civarı indirme yapıyor. 3 kişiye biraz zor yeter.
    4k tv var netflix de bazı filmleri 4k izliyorum şu an air internet ile sorun yaşamıyorum . Redbox da sorun yaşar mıyım ?
  • ZevkiSefa kullanıcısına yanıt
    Wi fi ile. Çünkü kablo ile bağlayınca daha hızlı olduğu için interneti sömürüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ZevkiSefa kullanıcısına yanıt
    Benim netin hızı 10mbps. Neti kimse kullanmayınca 4K ya ancak bağlanıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cLk kullanıcısına yanıt
    Anladım teşekkür ederim tavsiye eder misiniz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar

    Evde fiber var ancak, yazlık vb olunca sıkıntı oluyor Evimde Vodafone şebekesi oldukça iyi 100 mbps kadar hız veriyor ping 30-40 ms arası.

    Sizce fiberi iptal edip Redbox geçmeye değer mi tavsiyelerinizi önemle rica ediyorum.
  • mrtgfb M kullanıcısına yanıt
    Fiyatı sizin için sorun değilse ve gezen bi insansanız mantıklı tabikide benimde evimde fiber var ama superbox kullanıyorum işim gereği

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.