Şimdi Ara

Vodafone PİŞMANLIKTIR! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
67
Cevap
0
Favori
1.856
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 22 gün oldu. Hergün arayıp kavga ediyorum. Her aradığımda işlemi hızlandırıyoruz diyorlar. O kadar hızlandı ki kendileri bile yakalayamaz artık :) BTK ile de şikayet ettim. Bekliyoruz bakalım bu rezillik ne kadar devam edecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ttnet de berbat ama vodafone net harbiden rezillik. Müşteri temsilcisini arıza için arayınca 30 dakika sürüyor bağlanmak ama yeni internet başvurusu için arayınca 10 snde bağlanıyor. 1 ay dayanabildim vodafone nete kapattım şimdi tüketici mahkemesiyle fln uğraşıyorum. 24 aydan uzun taahhüt için iptal bedeli yollamışlar (yasal değil). Almadığım modemin taksitini yollamışlar üstüne sırf uğraştırmak için...
  • Bana bugün nakil için yasal süre 7 gün dedi temsilci. İptal etsem sorun yaşamam ama maalesef ki en iyi fiyat şu an sadece bu lanet firmada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnderT

    Bana bugün nakil için yasal süre 7 gün dedi temsilci. İptal etsem sorun yaşamam ama maalesef ki en iyi fiyat şu an sadece bu lanet firmada.

    yok değil hürnete fln bak
  • Konu açılalı çok uzun zaman olmuş fakat googleda, vodafonedan pişmanlık yaşayıpta taahhüt süresi içerisinde kurtuluş yolları varmı diye ararken kendimi burada buldum.

    Kesinlikle ve Kesinlikle çok yerinde bir konu ayrıca vodafonla taahhüt süresi içinde taahhütü sonlandırma hususunda bilgisi olan arkadaş varsa cevap verirse çok sevinirim.

    Vodafondan kurtulmak istiyorum bir yol gösterin lütfen, böyle bir hizmet olamaz.
  • Vodafone kullanicisi olarak.

    Sorun yasamazsan efsane, yasarsan kestane der giderim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnterneti bağlamadılar sabit hattımı ise vodafone geçirmişler 1 ay oldu bağlanmıyor sabit hattı iptal edin madem dedim fatıuralandırma yapılıyor faturayı ödersiniz diyorlar internet için başvurdum sabit hat dışında hiçbirşey vermedikleri gibi üstüne iptal için uğraştırıp fatura kitlemeye çalışıyorlar. Allah belalarını versin belki 100den fazla görüşme yaptım hep oyaladılar hep kandırıyorlar. Biraz aklınız varsa vodafone bulaşmayın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vodafone pişmanlık

    Superonline pişmanlık

    Türknet pişmanlık

    Ttnet pişmanlık

    Kablonet pişmanlık

    Pişmanlık oğlu pişmanlık. Çekelim fişleri internet kullanmayalım bu ülkede en iyisi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YveJhin

    Vodafone kullanicisi olarak.

    Sorun yasamazsan efsane, yasarsan kestane der giderim

    Tam olarak cevabını anlamadım lakin şimdi sen efsanemi oluyorsun kestanemi?
  • Valla kardeşim ben de bağlatırken sorun yaşadım. Kurulumu yapan kişi yeni hattı görmeyip eski adsl hattına bağlamış. Neden 8mbit bu diye düşünürken müşteri hizmetlerinde konuştuğum bir kişinin yönlendirmesiyle apartmanın telekom kutuna baktım. Üzerinde ismimin yazdığı boşta yeni bir hat gördüm. 5-6 günlük bekleyişten sonra gelip sorunumu çözdüler. Şuan telekomun yeni açtığı vdsl hattına bağlı modemim.

    Şuanki hızım. Modemden kontrol ediyorum devamlı ve 0 crc hatası alıyor akıyor maşallah
     Vodafone PİŞMANLIKTIR!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi buraközkan -- 22 Nisan 2017; 3:20:5 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: buraközkan

    Valla kardeşim ben de bağlatırken sorun yaşadım. Kurulumu yapan kişi yeni hattı görmeyip eski adsl hattına bağlamış. Neden 8mbit bu diye düşünürken müşteri hizmetlerinde konuştuğum bir kişinin yönlendirmesiyle apartmanın telekom kutuna baktım. Üzerinde ismimin yazdığı boşta yeni bir hat gördüm. 5-6 günlük bekleyişten sonra gelip sorunumu çözdüler. Şuan telekomun yeni açtığı vdsl hattına bağlı modemim.

    Şuanki hızım. Modemden kontrol ediyorum devamlı ve 0 crc hatası alıyor akıyor maşallah
     Vodafone PİŞMANLIKTIR!




    Ping çok güzel. Modem markanı modelini yazar mısın?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 18 aydir vodafone kullaniyorum bir defa sorun yasamadim. Ping, hiz ilk gun neyse simdide o.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnderT


    quote:

    Orijinalden alıntı: buraközkan

    Valla kardeşim ben de bağlatırken sorun yaşadım. Kurulumu yapan kişi yeni hattı görmeyip eski adsl hattına bağlamış. Neden 8mbit bu diye düşünürken müşteri hizmetlerinde konuştuğum bir kişinin yönlendirmesiyle apartmanın telekom kutuna baktım. Üzerinde ismimin yazdığı boşta yeni bir hat gördüm. 5-6 günlük bekleyişten sonra gelip sorunumu çözdüler. Şuan telekomun yeni açtığı vdsl hattına bağlı modemim.

    Şuanki hızım. Modemden kontrol ediyorum devamlı ve 0 crc hatası alıyor akıyor maşallah
     Vodafone PİŞMANLIKTIR!




    Ping çok güzel. Modem markanı modelini yazar mısın?

    Vodafone'un aylık 3tlden verdiği Huawei HG658c V2

    Hat değerlerim:
     Vodafone PİŞMANLIKTIR!

    Sanırım altyapı açısından çok şanslıyım.

    Şuanki durum:
     Vodafone PİŞMANLIKTIR!

     Vodafone PİŞMANLIKTIR!

     Vodafone PİŞMANLIKTIR!

     Vodafone PİŞMANLIKTIR!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi buraközkan -- 22 Nisan 2017; 22:46:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: buraközkan


    quote:

    Orijinalden alıntı: OnderT


    quote:

    Orijinalden alıntı: buraközkan

    Valla kardeşim ben de bağlatırken sorun yaşadım. Kurulumu yapan kişi yeni hattı görmeyip eski adsl hattına bağlamış. Neden 8mbit bu diye düşünürken müşteri hizmetlerinde konuştuğum bir kişinin yönlendirmesiyle apartmanın telekom kutuna baktım. Üzerinde ismimin yazdığı boşta yeni bir hat gördüm. 5-6 günlük bekleyişten sonra gelip sorunumu çözdüler. Şuan telekomun yeni açtığı vdsl hattına bağlı modemim.

    Şuanki hızım. Modemden kontrol ediyorum devamlı ve 0 crc hatası alıyor akıyor maşallah
     Vodafone PİŞMANLIKTIR!




    Ping çok güzel. Modem markanı modelini yazar mısın?

    Vodafone'un aylık 3tlden verdiği Huawei HG658c V2

    Hat değerlerim:
     Vodafone PİŞMANLIKTIR!

    Sanırım altyapı açısından çok şanslıyım.

    Şuanki durum:
     Vodafone PİŞMANLIKTIR!

     Vodafone PİŞMANLIKTIR!

     Vodafone PİŞMANLIKTIR!

     Vodafone PİŞMANLIKTIR!



    Benimde speedtest ping en fazla 20 oluyor çok memnunum. Cs go oynuyorum özellikle orada çok işimi görüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: plusnettr

    Vodafone pişmanlık

    Superonline pişmanlık

    Türknet pişmanlık

    Ttnet pişmanlık

    Kablonet pişmanlık

    Pişmanlık oğlu pişmanlık. Çekelim fişleri internet kullanmayalım bu ülkede en iyisi.

    :) haklısın en iyisi.
    Benim sorunum aslında çekim, hat, internet vb. sorunları değil adamlar resmen dolandırdı 18 aylık taahhüt olmasını istedim sonradan 24 aylık taahhüt yapmışlar ortalama 400-TL fazla para ödemek zorundayım. Bu sebeple bundan kurtuluş yolu arıyorum. Vodafonun nezdinde bir müşterinin hiç bir değeri yok emin olun.
  • Babam vefat ettiği için üstüme almaya çalıştım. Verasetname bir sürü belge felan önce belgeler kayboldu . Sonra tekrar yolladim . Bu sefer sadece fax olan diyen vodafone mail kabul etti . Her neyse yolladık teyit ettim belgelerin ulaştığını 1 hafta sonra arıyorum belge bulamıyor daha sonra 14 unde nakil için form gönderdim . Bekliyorum 26 sında aradım talebimi 26 sında işleme aldılar 1 aydır internet felan yok. Kesinlikle tavsiye etmiyorum .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WmGMD

    Babam vefat ettiği için üstüme almaya çalıştım. Verasetname bir sürü belge felan önce belgeler kayboldu . Sonra tekrar yolladim . Bu sefer sadece fax olan diyen vodafone mail kabul etti . Her neyse yolladık teyit ettim belgelerin ulaştığını 1 hafta sonra arıyorum belge bulamıyor daha sonra 14 unde nakil için form gönderdim . Bekliyorum 26 sında aradım talebimi 26 sında işleme aldılar 1 aydır internet felan yok. Kesinlikle tavsiye etmiyorum .

    Yok yani kapanana kadar fatura ödemeden kullanıp sonra da ödemiyorum demek daha güzel olurmuş bu haysiyetsizlere.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OnderT -- 30 Nisan 2017; 13:21:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnderT


    quote:

    Orijinalden alıntı: WmGMD

    Babam vefat ettiği için üstüme almaya çalıştım. Verasetname bir sürü belge felan önce belgeler kayboldu . Sonra tekrar yolladim . Bu sefer sadece fax olan diyen vodafone mail kabul etti . Her neyse yolladık teyit ettim belgelerin ulaştığını 1 hafta sonra arıyorum belge bulamıyor daha sonra 14 unde nakil için form gönderdim . Bekliyorum 26 sında aradım talebimi 26 sında işleme aldılar 1 aydır internet felan yok. Kesinlikle tavsiye etmiyorum .

    Yok yani kapanana kadar fatura ödemeden kullanıp sonra da ödemiyorum demek daha güzel olurmuş bu haysiyetsizlere.

    10 dk telefonda babanın vefat ettiğini devir alıp nakil işlemi başlatmak istediğimi anlatıyorum . Devir ve nakil için hat sahibini telefona verir misiniz diyor. Ya arkadaş anlarım çalışma şartları bilmem ne de aynısı kaç kere oldu , ezberlemişler iki kelime . Ev telefonunuz oldu takin diyorlar takiyorum hat felan yok . Asagi inin kabloyu kontrol edin kutudan size özel kablo cikmis olmasi lazım diyorlar kutu kilitli kablo felan yok . Sonra arıyorum nakil işleminiz gerçekleşmemiş henüz diyor aynı günün akşamı arıyorum hat takılmış ama evinize gelmemiş elektrikçi çağırıp bağlantıyı sağlamak size ait diyor . En son bir arkadaş çıktı saolsun aşamaları anlattı 26 Sinda alınmış şu an port ayarlamalari yapılıyor vs vs diye anlattı. Departmanlar arasında bilgi alışverişi sıfır . Belge yok diyor bağırıyorum bi dk hatta kalır misiniz diyor . Bekliyorum belge hemen çıkıyor ortaya . Işiniz düşmesin bu şeref yoksunlarına sınır harbi yaşıyorum 1 aydır. Artık saldım 26 sından itibaren 12 gün sayarım olmazsa cezasını ödemeyi göze alır kapatırım. Hizmet vermek felan değil bunların yaptıkları .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WmGMD

    Babam vefat ettiği için üstüme almaya çalıştım. Verasetname bir sürü belge felan önce belgeler kayboldu . Sonra tekrar yolladim . Bu sefer sadece fax olan diyen vodafone mail kabul etti . Her neyse yolladık teyit ettim belgelerin ulaştığını 1 hafta sonra arıyorum belge bulamıyor daha sonra 14 unde nakil için form gönderdim . Bekliyorum 26 sında aradım talebimi 26 sında işleme aldılar 1 aydır internet felan yok. Kesinlikle tavsiye etmiyorum .

    Öncelikle başınsağolsun. Umarım sorunun çözüme kavuşmuştur, bende şu sözleşmeden misliyle para ödemeden kurtulsam çok sevinicem. Benim için vodafone bitmiştir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: donanim1


    quote:

    Orijinalden alıntı: WmGMD

    Babam vefat ettiği için üstüme almaya çalıştım. Verasetname bir sürü belge felan önce belgeler kayboldu . Sonra tekrar yolladim . Bu sefer sadece fax olan diyen vodafone mail kabul etti . Her neyse yolladık teyit ettim belgelerin ulaştığını 1 hafta sonra arıyorum belge bulamıyor daha sonra 14 unde nakil için form gönderdim . Bekliyorum 26 sında aradım talebimi 26 sında işleme aldılar 1 aydır internet felan yok. Kesinlikle tavsiye etmiyorum .

    Öncelikle başınsağolsun. Umarım sorunun çözüme kavuşmuştur, bende şu sözleşmeden misliyle para ödemeden kurtulsam çok sevinicem. Benim için vodafone bitmiştir.

    Yok hocam saha neler geldi başıma adresim istanbul da çıktı müşteri hizmetleri bana bağırıp yuzume kapadı daha neler neler yarın gelmezse kapatririp belirtilen bedeli ödemeden her kanaldan şikayet edip birde sosyal mecralar da rezalet konusunu açıcam detayları ile birlikte .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.