Şimdi Ara

🔴 Vodafone Net FİBERNET/VDSL2 - ANA KONU / KULÜP 🔴 (37. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.251
Cevap
58
Favori
165.278
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: can_kavas

    quote:

    Orijinalden alıntı: tuning79


    quote:

    Orijinalden alıntı: frantic2

    quote:

    Orijinalden alıntı: can_kavas

    Hocam bende 60 Mbps 150 Akk 69 TL olana 24 ay taahhüt paketi kullanıyorum daha 2.ay a yeni geçtim. Acaba bu 64 luk olan 240 lik pakete gecis yapabilirmiyim ? Ne kadar bir ceza ödeerim ki ?

    slm
    bende sızın gıbı 1 ay once aktıvasyon yapıldı....
    60 mbts 150 akn kullanıyorum.
    dun gece musterı hızmetlerıne mesaj attım ve benı arayından yazdım..fakat oglen oldu arayan olmadı
    bende ogleye dogru aradım musterı hızmetlerını..dedım 64 mbts 240 akn lı paket var.bılgı almak ıstıyorum.......bana fıyat olarak 100 mbts 240 akn yalın 74,90 tl fıyat verdı..nasıl yaparız .su an kullandıgınızı kapatmayalım ceza cıkar dedi paket yukseltmesı yapalım dedı..tamam dedık telefon ıle gereklı bılgılerı aldı...telekom tarafından 80 mbts desteklenıyor o hız acılır dedı.....tamam dedık bakalım ne kadar zamanda yaparlar..
    gorecegız bakalım kac gun ıcınde halldedecekler..

    Dostum 100 Mbit 240 GB Akn tarife için sitelerine baktım 89,90 diyor.senin dediğin fiyattan nasıl faydalanıcaz ?
    Banada daha önce yazdığım gibi 64mbit için sözleşme bozma cezası çıkardı,5tl fazla verip bu tarifeye geçelim bari oluyosa.

    Hocam sana ne kadar ceza çıkarttılar ? ne kadar dönem kullanmıştın ?

    250TL - 200TL arası bir ücret çıkardılar.5 ay oldu kullanmaya başlayalı modem almadım.

    1 Saat önce'de genelmerkezden aradıklarını söylediler arıza kaydım vardı bilgilendirme için((arıza kaydı için 2 gün önce yine aranmıştım evimin iç tesisatının arızalı olduğu şebekede problem olmadığı söylenmişti iyiki onlara güvenerek iş yapmıyoruz meğer mahalledeki saha dolabında kart yanmış turk telekomdan ogrendım)).hazır genelmerkezden birini yakalamışken karşımdaki kişişye 64Mbit 240Gb akkn'li pakete geçmek istediğimi fakat sözleşme bozmadan geçemeyeceğimi söylediklerini dile getirdim.Neyse lafı fazla uzatmıyayım,cezai bedel ödemeden bu pakete geçmemin mumkun olduğunu aradığımda müşteri hizmetlerine görüşmemizi ve konuyu aktarmamı söyledi.Bunun üzerine tabi müşteri hizmetlerini aradım tam 45Dk'lık telefon gorusmesı sonucu yine karşıma ceza bedeli çıkardılar,neymiş illaki sözleşmeyi bozmam gerekiyormuş.Genelmerkez bu şekilde demiyor ama dediğimde ise size yanlış bilgi varmişler demezmi,100Mbit'e geçelim diyorum oda olmaz beyefendi hattınız 89Mbit destekliyor o yüzden onuda veremeyiz,en sonunda yaw kardeşim bu tarifenin adı 100Mbite kadar değilmi neyin kafası bu ! hesapla şu ceza bedelini bu hafta kapatıyorum nedir bu ya ! diyip bağırdım.Sonra ise ama beyefendi niye kapatmak istiyorsunuz memnun değilmisiniz diyor.

    çıldırcam ya bunlar adamla dalga mı geçiyor,ulan müşteri hizmetleri konusunda ttneti arar oldum !!

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • tuning79 kullanıcısına yanıt
    Ben daha ilk aradıklarında(vodafoneNet'e geçm teklifi için onlar ilk defa aradığında) biraz fazla bilmiş ve dişli çıkınca izninizle ben sizi üstüme yönlendiriyorum dedi direk. Yarın açılacak umarım. Yönlendirdiği kişinin kafası çalışıyordu ve ne demek istediğimi anladığını sanıyorum, ne demek istediğimi anladınız mı deyip durdum. Bu tür çağrı merkezlerinde çalışanlar gerçekten zeka konusunda fiziksel yetersizliğe sahip diye düşünmeye başladım. Sorun VodafoneNet'te veya TTnet'te falan değil çoğu zaman, çalışanlarda. Ne dediğinizi anlamıyorlar. Kusura bakmasınlar, gerizekalı muamelesi yapıyormuşum gibi oluyor ama önce ben derdimi anlatıyorum, sonra anladınız mı diye soruyorum, sonra anladıysa benim derdimi bana anlatın diyorum. Gerçekten anlamadan işlem yaptırmayın. 35Mbps internetimin içine ettiler, 5 gün internetsiz kaldım, 2 gün hızımı dalga geçermişçesine düşürdüler TTnet'te. Müdürlüğe gittik, sinyal var gözüküyor, santralden modem takıp denediler, internete giriyor. Eve gidiyorum, hatta hiç sinyal yok. Tabi bu işlemler aşırı yavaş işliyor, gün bitti, santralde görevli kalmadığı için ertesi gün gidiyorum, bağırıp çağırınca eleman önceki gün kabloyu takmayı unutmuş diyorlar. Gel de çıldırma. Eve geliyorum, her şey düzeldi diyorum. 2 saat sonra hız düşüyor, 24Mbps. 5dk geçmeden telefonla arıyorlar, servis geliyor, haberiniz olsun diye. Tabi bu arada 5 günde 20-30 defa arıyorum TTnet'i, 10 defadan fazla ne işlem yapıyorsanız iptal edin, sorunumu ben bizzat çözeceğim diye. Sonuç? 5 gün internetsiz, 2 gün internet hızım paket hızımdan düşük geçti.Tabi santraldeki kartta sinyal verildiği ve hatta sinyal algılandığı için benim hat düzgün gözüküyor. Faturadan kullanamadığım zamanın ücretini düşün dediğimde de böyle bir cevap alıp tüyü dikmişler be deyip kapattım telefonu.

    Sorun VodafoneNet'in niteliksiz elemanları yeterince eğitmeden, yeterli düzeyde olduklarından emin olmadan işe alıp başlatması. Fiyatları da bize yanlış söylemişlerdi, sonra 2 defa sorduk bize sizden toplam kaç lira fatura hangi hizmet için gönderilecek diye. En azından bir şey olduğunda konuşma kayıt altına alındığı için eşeğimizi sağlam gördüğümüz bir kazığa bağlamakta fayda var.




  • 100 mbts / 240 akn gecen varmı bılmıyorum ama su an 99 tl fıyat verıyorlar..
    100/240akn 74,90 tl olanı sadece vodafone fiber plus ıcın verebılıyoruz dedı.oda zaten cogu yerde yok..vodafone alt yapısı olan yerde sadece
    ayın 09 subatta bana su ankı netınızı kapamayalım yukseltelım dedılerdı 100/240akn 74,90 fıyat verdılerdı..malesef dedıklerı sozun arkasında durmuyorlar.ıtıraz ettıdım dönen olmuyor...
    konustum bugun dedım abone ıptal yarın fax cekecem abone ıptal yaptıracagım
    abone tamamen ıptal olmadan malesef yenı kampanyaya gecırmıyorlar 64 / 240 akn lı olan
    su an abone ıptal yapıp yenıden acmadan baska yol sunmuyorlar..64/240 akn ıcın 69,90 fıyatlı..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi frantic2 -- 14 Şubat 2016; 14:36:45 >
  • bunların müşteri hizmetlerine nasıl bağlanacağız? Bir canlıyla iletişim kuramadım bir türlü. sistemde kayıtlı şuna bas buna bas diyen ses ve şu anda işleminizi gerçekleştiremiyoruz lafı haricinde bir şey duyduğum yok. Tuşlanabilecek her şeyi denedim ama kimseye ulaşamıyorum bu nasıl iştir?

    Edit: Çarşamba günü yapılan başvuru ve imzalanan belge sistemde gözükmüyormuş Çok güzel, çook güzel. Sorunsuz geçiş imkansız sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Firaristt -- 14 Şubat 2016; 16:40:34 >
  • ben aradıgım zaman hemen cıkıyor musterı temsılcısı sorun yok..aralık ayında cok yogundu bekle bekle habıre..
    sımdı normal artık hemen cıkıyor..
    seceneklerdem abonelık ıslemlerınden musterı hızmetlerıne baglanın
  • Ne kıstasa göre fiber ne kıstasa göre Süpernet bi ayrışmadılar gitti. Telekom fiber/hiper diye çorba yaptı saçmaladı gitti, diğer firmalarda onların bıraktığı yerden devam ediyor. Adam conconNet diye çatıdan AP ile internet dağıtıyor ona bile fiber diye isim koyuyor. Anla anlayabilirsen. Devlet devlet olsa ilgili bakanlık olaya el atar.

    Gıda sektöründe Nasıl ayrıldı tavuk dana Eti sucuk salamın içinde burda da çakma fiberin ayrılması lazım. DSL in olduğu yerde fiber kalıbı kullanılmamalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sözde reklam her terde ışık hızı ınternet hızı var reklamlar guzel...
    ışık hızı ınternet fiber oluyor malesef fıber t11 olan yerde bıle yakınlarda tam fıber vermıyorlar aynen dedıgınız gıbı telefon hattı uzerınden verılen vdsl2 ınternet var
    tam fıber olmadıgı ıcın kac destekler dıye habıre sorup duruyoz butun iss lere..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuning79


    quote:

    Orijinalden alıntı: frantic2

    quote:

    Orijinalden alıntı: can_kavas

    Hocam bende 60 Mbps 150 Akk 69 TL olana 24 ay taahhüt paketi kullanıyorum daha 2.ay a yeni geçtim. Acaba bu 64 luk olan 240 lik pakete gecis yapabilirmiyim ? Ne kadar bir ceza ödeerim ki ?

    slm
    bende sızın gıbı 1 ay once aktıvasyon yapıldı....
    60 mbts 150 akn kullanıyorum.
    dun gece musterı hızmetlerıne mesaj attım ve benı arayından yazdım..fakat oglen oldu arayan olmadı
    bende ogleye dogru aradım musterı hızmetlerını..dedım 64 mbts 240 akn lı paket var.bılgı almak ıstıyorum.......bana fıyat olarak 100 mbts 240 akn yalın 74,90 tl fıyat verdı..nasıl yaparız .su an kullandıgınızı kapatmayalım ceza cıkar dedi paket yukseltmesı yapalım dedı..tamam dedık telefon ıle gereklı bılgılerı aldı...telekom tarafından 80 mbts desteklenıyor o hız acılır dedı.....tamam dedık bakalım ne kadar zamanda yaparlar..
    gorecegız bakalım kac gun ıcınde halldedecekler..

    Dostum 100 Mbit 240 GB Akn tarife için sitelerine baktım 89,90 diyor.senin dediğin fiyattan nasıl faydalanıcaz ?
    Banada daha önce yazdığım gibi 64mbit için sözleşme bozma cezası çıkardı,5tl fazla verip bu tarifeye geçelim bari oluyosa.

    malesef benım iş olmadı..9 subattakı gorusme 12 subattakı aramamda o fıyata yok dedı 100 /200 akn verıyor +99 tl ıstıyor..
    o gun bana 100 mbts 240 akn 74,90 dedılerdı..
    bır bırının dedıgı uymuyor hıcbırının
    bende bugun son kes aradım...kapatıp yenı acmadan baska sans yok 64/240 akn ıcın 69,90 tl den
    1 aylık oldugu ıcın abone ıptal yapıyorum dedım bugun ne lazım kımlık fotokopy ve ıptal dılekcesı fax layın dedıler yarın faxlarım ..
    onların ısıne gelır boz yenıden ac..bozma parası halbukı aboneyız ne var 240 akn yapılsa ..
    sımdı işin yoksa kapat yenıden ac...yıne zaman beklıcez acılcak dıye oncekı gıbı -__-
    bu kadar ac kapa da bekleten birsey gormedım bugune kadar..:(




  • 5-6 sayfa okudum ama tam oturmamış bir duurm var sanırım genel olarak memnuniyet nasıl acaba.?
    TTNET nedense gün içersinde kopuyor 15-20 sn tekrar bağlanıyor wifi yavaş kalıyor acaba vodafone da aynı şeyleri yaşarmıyız
  • ben kopma kesılme hız dusuklugu yasamadım 7/24 aynı sabıt hız var ..
    sadece 76 mbts hız ıstedım 1 aydır kayıt var acmadılar tek sorunum oydu 50 mbts acıp gectıler sonku durumda..sımdı bır de bu akn kota olayını degıstırdıler..tam corba oldu..:)yeni abone oldugum için sil yeni bastan yapacam..
    kullanılan yere degısebılır hız durumu..
    kopma sorunu eve gelen koblo durumu nasıl iç tesısat modeme gelen tesısat nasıl....onlarda kopma yapar..benım 5 yıl oncesı cok sık kopar oldudu en sonunda eve ekıp geldı kontrolda dırekten eve gelen kabloda su var dedı o sebeb verıyormus duzeltıldı sorun yapmadı bır daha



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi frantic2 -- 14 Şubat 2016; 21:32:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lu

    5-6 sayfa okudum ama tam oturmamış bir duurm var sanırım genel olarak memnuniyet nasıl acaba.?
    TTNET nedense gün içersinde kopuyor 15-20 sn tekrar bağlanıyor wifi yavaş kalıyor acaba vodafone da aynı şeyleri yaşarmıyız

    Kopma olayı modemden kaynaklı olabilir büyük ihtimalle. Vodafone da ttnet altyapısı kullanıyor zaten.
  • frantic2 kullanıcısına yanıt
    Evrakları imzaladıktan kaç gün sonra geçtiniz hocam?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Firaristt

    Evrakları imzaladıktan kaç gün sonra geçtiniz hocam?

    03/12/2015 telefon ıle mh basvuru yaptım..telefonum ıptal olacak tt net vodafone devır olacak yalın olarak 60/150 akn 69,90 olarak basvurdum.
    evraklar kargo ıle 1 hafta sonrasında geldı ımzaladım gıttı gerıye..
    22/12/2015 de ınternetım verıldı...telekomu aradım telefon ve onceklı netım ıptal yapılmıs..
    11/01/2016 aktıvasyonum yapıldı.
  • frantic2 kullanıcısına yanıt
    Hocam bu aktivasyon ile internetim verildi dediğiniz şeyler ne? İnternetiniz verildi kısmında hatta VodafonetNet tarafından internet hizmeti verilmeye başlandı diye anladım ama aktivasyon kısmı tam olarak nedir?
  • dogru 22 sıznde ınternet aktıf duruma gectı kullanmaya basladım....
    en son aktıvasyon ıslemı yapılıyor..herhalde kısa sure bekleyıp vazgecme durumu olurmu dıye 14 gun cayma beklıyorlar nedır genelde 2 hafta sonra aktıvasyon yapıyorlar..
  • frantic2 kullanıcısına yanıt
    Peki hocam aynı hatta daha önce kullandığınız bir internet var mıydı? Varsa geçiş sürecinde bir kesilme, internetsiz kalma durumu yaşadınız mı? Yaşadıysanız ne kadar sürdü?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Firaristt

    Peki hocam aynı hatta daha önce kullandığınız bir internet var mıydı? Varsa geçiş sürecinde bir kesilme, internetsiz kalma durumu yaşadınız mı? Yaşadıysanız ne kadar sürdü?

    ttnet den vodafone devır yaptım..butun ıslemlerı onlar yaptı..
    o arada 15 gun netsız kaldım...
  • frantic2 kullanıcısına yanıt
    Çokmuş yav

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • sisten cok agır ıslıyor malesef..
    erken acılanda oluyor bazen o bolgedekı yogunluga degısebılır belkı
    dıkaktımı ceken devırlerde bıraz uzun suruyor ıslemlerı..
    ben agustosda baska bır abone aldım yıne yalın kopmle yenı telefonsuz hepsı 1 hafta ıcınde oldu bıttı calısmaya basladı
  • Firaristt F kullanıcısına yanıt
    Aktivasyon işlemi İss'nin son onay işlemi diye biliyorum hocam. Benim yaşadığım süreç şu şekilde; Türk Telekom saha ekipleri evinizi ziyaret edip eğer yalın kullanacaksanız dairenize yeni telefon kablosu çekerek altyapı kontrolü yapılır ve kaç mbit'lik paket kullanacağınızı sorup elindeki formu imzalatır. Aynı hafta içinde önceden randevu veren kurye elemanları bireysel internet abonelik sözleşmesini getirip imzalatıp kimlik fotokopinizi teslim alıyor. Normalde bu ilk iki aşama bende 3 gün sürdü. Maksimum bir hafta diye biliyorum aboneliğin onaylanıp aktivasyon aşamasına gelmesi. Ancak benim mevcut farklı bir İss'den aboneliğimi iptal edemedikleri için 25 gün bekledim. Eğer mevcut bir internet kullanısıysanız farklı bir İss'den geçiş ise 48 saat içerisinde altyapı sağlayıcısı olduğu için Türk Telekom'un onayına sunuluyor. Vodafone Net'te sorunu bulamadığı için 3 kez başvuru iptali girdiler. Günde 5 defa çağrı merkezini aradıktan sonra, çözüm olarak kendiniz mevcut internetinizi kapatın sıfırdan yeni başvuru açabiliriz dendi. Bende öyle yaptım. Bu sefer ilk 4 gün yeniden sözleşme imzalamak için kuryeyi bekleyip sözleşmeyi imzaladım. Bir hafta beklemenin sonunda modeme dsl sinyali geldi ışığı yandı ve paketteki hızım tanımlandı . Kullanıcı adı, şifremi önceden öğrenip girmiştim ancak modeme ama ip alamadım. Vodafone'un aktivasyonu için 3 günde öyle geçti. 1,5 Ayın sonunda Vodafone'a abonelik geçişim tamamlandı. Eğer daha deneyimli elemanları olsaydı ttnet, sol gibi 1 haftada sonuçlanırdı bu işlemler. Ben ttnet'in oturduğumuz mahalledeki arkadaşıma 3 günde internet bağladığını gördüm. Ama müşteri memnuniyeti açısından, teknik bilgi, sorun tespit, çözme veya yönlendirmede çağrı merkezi elemanları vasatın altında.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eak101 -- 15 Şubat 2016; 1:43:43 >




  • 
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.