Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Vodafone cayma bedeli

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
4
Cevap
0
Favori
33.855
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Mobil Operatörler >> Vodafone >> Vodafone cayma bedeli
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1405 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    balmorhea19


    Arkadaslar hayirli aksamlar. 2-3 yildir vodafone kullaniyorum. Tarifem faturali esnek m, bir hata yaptim vodafonea taahhut verdim. 29Lira olarak konusulan faturam once 35 lira simdi 40 lira oldu. Musteri hizmetlerine ulasmak zaten imkansiz. İki aydir da internet servis saglayicilari zirvasi altinda 81 lira 87 lira fatura geliyor. Kasimda bitiyor taahhutum cayma bedelini nasil ogrenebiliyorum verip kurtulmak istiyorum artik bu beladan



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1012 Mesaj
    Vodafone müşteri hizmetlerine söylediğiniz gibi ulaşmak pek kolay değil, ya sesli yanıt sistemleri sizi boşa düşürür, ya müşteri temsilcisinin sistem problemlerinden görüntüleyemezler, benzer problemi bende yaşadım, taahhüt bitiş tarihimi webten takip ettim, cayma bedellerimi vs öğrenemeden vodafone'dan ayrıldım.

    Abonelik iptaline götüren yaşadığım bir dizi problem :https://forum.donanimhaber.com/vodafone-rezaleti-yurtdisi-yuksek-faturalama-mukerrer-faturalamalar-sebeke-problemleri--125215006



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leon79 -- 4 Nisan 2017; 16:43:38 >
    |
    |
    _____________________________
    3008 Active1.6 BlueHDi 120hp EAT6 (Sport Pack)



    *Özelden gelen indirim kartı, indirimli bilet vs için para taleplerine lütfen yanıt vermeyiniz... Olası bir dolandırıcılık girişimi olabilir.




  • Teğmen
    190 Mesaj
    sekizinci ayda annemin hattını vodafone taşıttırdım daha ucuz diye. vodafone bu ay faturasına cayma bedeli eklemiş 100-tl... bende müşteri hizmetlerini aradım nedenini öğrenmek için. söylenen "taahhüt bozulmuş" onay sms ile yapılmış dendi. eski tarifesi 25 tl idi yeni tarife de tanımlamışlar 35 tl... iki tarifenin de içeriği aynı. bende itiraz ettim ama kabul etmediler. dedim ki hattı taşırım, dediler ki taşırsanız cayma bedeli çıkar, baktılar cayma bedeli 12 tl ??? zaten tüm cayma bedelini faturaya yazmişlar ki. hemen annemi aradım 10 dk da turkcelle hattı taşıttırdım bitti gitti. Yaşasın sorunsuz hat taşıma avantajını sağlayan BTK 'ya... yoksa operatörlerin elinde oyuncak olmaya devam edecektik.
    |
    |
  • Teğmen
    182 Mesaj
    Arkadaşlar Merhaba



    Vodafone faturalı hat kullanicisiyim. Esnek Ekstra tarifesini kullanmakta iken geçen ay vodafone dan o güne özel bir kampanya ile esnek süper tarifesinin 29 TL olduğu yönünde bir bildirim ekranı geldi. Ben mevcut esnek tarifler arasında geçiş yapabilme koşuluyla 12 ay taahhüt verdim. Birçok esnek tarife var ve bunlar arasında daha öncede geçişler yaptım sorun olmadı. Bu teklifin de esnek tariflerden biri olduğu düşüncesiyle geçişi kabul ettim. Taahhütümün sonlandıracağı ve cayma bedeli yansitilacagiyla ilgili herhangi bir bilgilendirme yapılmadı. Hatta geçişi kabul etmeden önce müşteri hizmetlerini aradım ve böyle bir bildirim ekranı aldigimi söyledim Taahhütümün bitmesine az zaman olduğu için kişiye özel kampanyalardan biri olduğunu ve kabul edebileceğimi söylediler. Burada yine bir taahhüt sonlandırma ve cayma bedelinden bahsedilmedi. Ancak şuan faturamı kontrol ettiğimde 100tl cayma bedeli yansıtıldığını görmekteyim.



    Hiçbir şekilde ne yazılı ne sözlü ne de onay yolu ile tahhütümden cayma talebinde bulunmadım. Resmen tuzak kurup hırsızlık yapma derdindeler 1.5 senedir vodafone kullanıyorum birçok kişiye özel teklifi değerlendirdim ve birçok kez tarifem esnek tarife olduğu için esnek tarifeler arasında ihtiyacıma göre geçiş sağladım. Ancak 2017 yılında ilk önce 32 TL olarak gözüken tarifeyi 45 TL olarak faturama yansıtarak 3 ay boyunca haksız yere 13TL mi gasp ettiler şimdi de taahhütümü sonlandırma talebinde bulunmadığım halde tahhütümü kafalarına göre sonlandırıp 100TL cayma bedeli yansıttılar.



    Şunu kesinlikle iddia ediyorum ki 2017 yılında Vodafone un yönetim kadrosunda değişiklik oldu çakallık peşindeler ya da 2016 da az kar ettikleri için busenene dolandırıcılıkla kar marjlarını yükseltme vizyonuyla hareket ediyorlar.
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    193 Mesaj
    Bilgi isteyen PM atabilir. Yardımcı olmaya çalışırım




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AktasarimTr -- 26 Nisan 2018; 18:39:30 >
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
sohbet
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
haberler
SEO
Blogio
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,250
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.