Teğmen
06 Mart 2009
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
5 üye
Görüntülenme
Toplam: 150 (Bu ay: 0)
Gönderileri

Merhaba,


Bugün 0850 850 0775 telefon numarasından;


"Enpara çözüm merkezinden arıyorum, banka hesabınızdan 400$ - 450$ para çekme girişiminde bulunuldu hemen banka hesabınızı dondurmak için yetkinize ihtiyacımız var bizimle paylaşmadan size sms ile gönderdiğimiz şifreyi ekrandaki tuşlar ile tuşlamanız gerekiyor." diye acele ettiriyor telefondaki bayan..


Ben farklı bir numaradan aradığım zaman ise, telefondaki kadın bana da aynı şeyleri söyleyerek sms ile gelen şifreyi tuşlamamı istedi.

Halbuki bu sırada kadının halen arka planda sesi geliyordu. Epey amatörce ama bir çok kişi inanabilir bu duruma :)


Siz değerli forumdaşlarında bilgi sahibi olması için paylaşma gereği duydum, dikkat edin ve mümkünse yakınlarınız ile bu mesajı paylaşın.

Annemi aramışlar bugün, annem telaş ile beni aradı ve şifreyi paylaşmadığını söyledi. Çok endişelenmiş ve neredeyse şifreyi vermek üzere olduğunu söyledi bana.


Telefon numarası: 08508500775


Bilginize. İyi forumlar.

Merhaba,

Daha önce konu açıldıysa silinebilir.


Bugün Apsiyon uygulamasında gördüm tesadüfen, ilk kez Enpara müşterisi olan ve kredi kartı ile harcayacağı ilk 100 TL yi geri iade eden bir kampanya.



https://www.qnbfinansbank.enpara.com/kredi-karti-basvurusu/apsiyon-cashback-kampanyasi


İyi günler

Merhaba,


4 Kanal kamera ve 1 kanal ses girişine sahip bir kamera kayıt cihazım var (Everest AHD-804B).

Bu DVR cihazı ile, cihazın interneti bağlı olduğu müddetçe sabit ip olmadan akıllı cihazlar ve bilgisayar üzerinden görüntü ve sesi sorunsuz alıyorum.


Sorum şu;

Bilgisayarımın VGA görüntü çıkışını, DVR cihazının 1. kamera kanalına nasıl bağlayıpta VGA çıkışını sanki 1.kanala bağlanmış bir güvenlik kamerası gibi kandırırım?


İnternette bu mantığa yakın çeşitli adaptörler var, lakin tam olarak istediğim gibi değil, tam tersi mantıkta çalışıyor.

Deneyipte yöntemi paylaşabilecek birisi var mı acaba?


Merak edenler için amacım; şirket içerisinde kullanılan sunucumuzun ekranını, uzak masaüstü yapmadan herhangi bir yerden izlemek (sistem sıcaklığı, işlemci yükü vb)


Teşekkürler.

Merhabalar,

2013 Yılında 3 yıl garantili olarak satın aldığımız ve satın alma esnasında + 4 yıl garanti süresini uzattığımız "Bosch WAY20560TR" marka/model makineden hiç ama hiç memnun kalmadık.

Hiç unutmuyorum, yine forumda önerilen bir makine olduğu için bu makinede karar verdik ve özellikle adının "Home Professional" olmasına aldandım diyebilirim.

Sürekli arıza ve sesleri ile geçti yıllar. Sadece benim bildiğim 4-5 kez servis gördü.
Elimdeki servis fişlerinden kısaca değişen parçaları;
1- Panel Kartı (3 Adet)
2- Amortisör (3 Adet)
3- Rulman Seti (1 Adet)
4- Kapı Kiliti (1 Adet)

Soruma gelecek olursam; 2 gün önce tekrar panel kartı arızasını verdiğini düşündüğümden dolayı (tüm ışıklar yanıyor ve makine tepkisiz) servis kaydı açtırdım. Bugün gelecekler.
Allah aşkına yardım edin, toplam 7 yıllık garanti süresinin sona ermesine 20 gün kaldı.

Bugün geldiklerinde tüm tespitleri yaptırıp, önce değişim isteyeceğim. Kabul etmezlerse tüketici hakem heyeti bana bu konuda yardımcı olabilir mi sizce? Biliyorum, bir çoğunuz "kardeşim 7 yıllık makine" diyecek. Fakat inanın 4 kişilik standart bir aile evinde kullanılan makineden bahsediyoruz.
İnsanı aptal yerine koymaları canımı sıkıyor, muhtemelen bundan önceki sorunların bir çoğu tekrar bugünde tespit edilecek.

Amacım para iadesi veya değişimden öte, memnuniyetsizliğimi telafi etmem.
Devlet bu konuda bana destek olur mu dersiniz? Nasıl bir yol izlemeliyim?

Not. Faturayı bulamıyorum.
Not2. Faturayı buldum.

Teşekkürler.

#Edit 1= Bugün (29 Nisan 2020) servis görevlisi geldi ve cihazda kontrol kartı ile birlikte 2 parçanın'da değişmesi gerektiğini söyleyerek rapor verdi.
Onarım yaptırmak istemediğimi, THH 'ye şikayet edeceğimi bildirdim.
Biraz önce başvurumu yaptım THH 'ye, değişim talep ettim. Süreci birlikte takip edelim.

#Edit 2= Bugün THH'den cevap geldi, fatura ibraz edemediğim için faturayı bulup tekrar başvuru yapacağım.
Bosch çağrı merkezi, değişim talebim için RED cevabı verdi. Sanırım ilk önce onarım yaptıracağım, daha sonra şikayetime devam edeceğim.
Garanti süresi 14 gün sonra dolacak.

#Edit 3= 05.05.2020 tarihinde teknik servis görevlisi gelerek kontrol kartı dahil yine toplam 2-3 parça değiştirip çalışır vaziyette teslim etti.

#Edit 4= 10.05.2020 tarihinde makine ilk günkü kontrol kartı arızasını tekrar verdi. Çağrı merkezine tekrar şikayet kaydı oluşturularak THH kaydı güncellendi ve fatura ibrazı yapıldı.

#Edit 5= 11.05.2020 tarihinde teknik servis görevlisi geldi ve makineyi inceledi. Kontrol kartı değişecek, ve garantinin 3 gün sonra dolmasından dolayı 1 adet yedek kontrol kartını'da bize bırakacağını söyledi.

#Edit 6= Tüketici Hakem Heyeti son durumu; Bosch yetkili satıcı/servisinden savunma istendi bilgisi.
Edit 3: Makine bugün (05/11/2019) kargoya verildi, ayrıca manyetik kireç önleyici aksesuarıda satın aldım. Ürünler geldiğinde kurulum talebinde bulunacağım.

Edit 2: Bugün (03/11/2019) diğer n11.com mağazaları ile tekrar iletişim kurdum ve bir mağaza ısrarla kendi stoklarında bu makinenin bulunduğunu söyledi. Buna istinaden biraz önce tekrar sipariş verdim ve bu hafta gönderileceği bilgisini aldım. Makine elime ulaşırsa fotoğraflarını paylaşacağım.

Edit 1: Konuyu yazdıktan sonra farklı bir mağaza ile görüşüldü (Fabrika satış mağazası), üretimde olan Profilo BM6484XX modelinin varlığını doğruladı, yalnız bu ürün Çerkezköy'de üretiliyormuş. Yani Almanya veya İspanya malı değilmiş. Siparişi iptal ettim maalesef, muhtemelen Elektrolux satın alacağım.

Var mı alternatif bir bulaşık makinesi önerisi olan?


Merhaba,

n11.com alış-veriş sitesinde bir mağaza üzerinden yaklaşık 10 gün önce Profilo BM6482MA modelini sipariş verdik.
Fakat sipariş ardından mağaza onay vererek ertesi gün bizi telefonla aradı ve ürünün geç teslimat yapılacağı, fabrikada ürünün kalmadığını söyledi (forumda araştırmalarım sonucu ürünü sipariş verdim, profilo'nun ilk alman üretimi modeliymiş)..

Derken ve beklerken..; bugün (02.11.2019) tekrar arandık ve bu sefer'de bu modelin artık gelmeyeceğini ve üretilmeyeceğini, bunun yerine BM6484XX üretimine başlandığını söyledi telefondaki mağaza yetkilisi.

Sormak istediğim şey şu; Profilo BM6484XX (Muhtemelen XX=MA) hangi ülke üretimidir?
Bu sorunun cevabını mağaza'da bilmiyor ne yazık ki..

İnternet'te uzun araştırmalarım sonucu net bir bilgi veya kullanma klavuzunada rastlamadım.

Ardından Profilo müşteri temsilcisini arayarak durumu olduğu gibi aktarmama rağmen, onlarında bilgisi olmadığını, şayet böyle olsaydı web sitelerinde zaten yer alırdı gibi bir bilgi ile beni geçiştirdiklerini düşünüyorum.

Mağaza BM6484XX modelinin 1 hafta sonra hazır olup gönderileceğini söyledi. Kafam çok karıştı, acaba 6 taksitle satın almış olduğum bu ürünü iptal edip yerine alternatif olan Electrolux ESF5533LOX modeli mi alsam hala karar veremedim açıkçası..

Kesinlikle Türk Malı istemiyorum, bu yüzden risk almak doğru mu sizce de?
Merhabalar,

#GİRİŞ# Olay nasıl gelişti ve nasıl THH ye şikayet ettim?
VodafoneNet firmasının sağlayamadığı İnternet yüzünden geçtiğimiz aylarda 24 ay taahhütlü aboneliğimi iptal ettirmek istedim ve karşıma www.ilhanduman.com bu avukatlık bürosunu çıkardılar.
Bu avukatlık bürosu ile benden icra zoru ile 654 TL tahsil ederek beni hem maddi hemde manevi yolla mağdur ettiler aylarca.

Önce bir ihtarname hazırladım ve PTT ile iadeli taahhütlü olarak Vodafone Net firmasının genel müdürlüğüne gönderdim.
(Aşağıda örneği mevcut, kendinize göre düzenleyebilirsiniz)

Gönderdiğim ihtarname mektubunun ilgili adrese ulaştığı bilgisi yaklaşık 1 ay sonra tekrar adresime ulaştı.
Bu süreçte karşı taraftan herhangi bir mail, sms, telefon araması veya mektup almadım.

Bunun üzerine Tüketici Hakem Heyetine www.turkiye.gov.tr/tuketici-sikayeti-uygulamasi adresinden 25.02.2018 tarihinde şikayetimi dile getirerek kayıt oluşturdum ve elimde delil sayılabilecek olan yaptığım ödeme makbuzları, sözleşme örneğini ve ihtarname mektubunu tarayarak sisteme yükledim.
Bugün 26.04.2018 ve dava lehime sonuçlandı. Ayrıca tüm bu işlemler için hiç bir ücret ödemedim.

Sadece ben değil, bu cayma bedeli konusunda problem yaşayan tüm abonelere bu karar temsil niteliğindedir.
Aşağıdan karara ilişkin karar tutanak evrakına ulaşabilirsiniz.


#GELİŞME# İkamet ettiğim ilçeye bağlı bulunan Tüketici Hakem Heyetinden gelen olumlu karardan sonra ne yapmam gerekiyor?
Ek'teki düzenlenebilir MİCROSOFT WORD dosyasını bilgisayarınıza indirdikten sonra "X" yazılı olan yerleri ve genel metni kendi durumunuz için düzenleyerek, tüketici hakem heyetinden alınan karar tutanağı ve arkalı-önlü nüfus cüzdanı fotokopinizle birlikte 0216 556 3173 ve 0216 5563177 numaralı her iki FAX numarasına'da gönderin ve ardından netyardim@vodofone.com adresine bilgilendirme maili yollayın.
Süreç bu aşamadan sonra SADECE e-mail veya fax ile işliyor. Bize iletmiş oldukları 0850 542 0542 numaralı telefon ile hiçbir bilgi vermiyorlar çünkü biz artık onların müşterisi değiliz. Bu telefon numarasını aradığınızda 2 seçenek çıkıyor karşınıza; ya aktif müşteri iseniz 1' e basarak T.C. kimlik numarası veya cep telefonu numarasını tuşlamanızı istiyor robot operatör ya da aktif müşteri değilseniz 2' ye basarak yeni abone kaydı için canlı operatöre bağlanıyorsunuz.

Derdinizi bir insan evladına ancak bu 2'nci seçenekte aktarabiliyorsunuz ama nafile.. Boşuna kendinizi yormayın, çünkü onlarda sizi tekrar ilk menüye aktararak müşteri temsilcilerine ulaştırmıyor.

Neden mi? Çünkü artık müşterileri değilsiniz. Fakat yinede müşteri temsilcileri ile görüşmek isterseniz bunun tek bir çözümü aktif bir Vodafone Net aboneliği bulunan bir abonenin telefon veya T.C. kimlik numarası bilgilerini girerek görüşme sağlayabilir ve süreç hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.
*İpucu: Google'de biraz araştırma yaparak ve Vodafone Net iş ortaklarının isimlerine ulaşarak firmaların web sitelerindeki sabit telefon numaralarını denemenizi tavsiye ederim. İşe yarıyor! :)


#SONUÇ# Ödeme Alındı, İşlem Başarıyla Sonuçlandı !
10/05/2018 tarihinde 0212 272 5340 numaralı telefon tarafından www.ilhanduman.com bu avukatlık bürosundan aradıklarını belirterek vodafone tarafından haklı olduğumu ve benden aldıkları ödemeyi geri iade edeceklerini söylediler. Ayrıca mail adresimi alarak bana aşağıda ekran görüntüsü linkini verdiğim Word dosyasını gönderdiler ve bu formu doldurup imzalayıp geri tekrar geldiği maile göndermemi istediler.

Ödeme 4 gün (2 iş günü) içerisinde vermiş olduğum banka hesabına 18 TL 15 kr eksik olsada (654 TL yerine 635,85 TL) yatırmışlar
Bu eksik tutarın sebebini arayıp ilhan duman avukatlık bürosuna sorduğumda Vodafone'nin talimatı olduğu ve açtıkları icra dosyasının kapatma dosyası bedeli olduğunu söylediler.
Valla bakalım, kendimi hazır hissedersem tekrar bu tutar için THH ye başvurabilirim. Bakalım..
Buna da çok şükür diyerek bu defteri burada kapatıyorum. Hakkı olan herkesin sonuna kadar hakkını alması dileği ile..


Not: Tüm bu süreç yazdıklarım gibidir. Fakat bazı anlar insanı gerçekten kanser edebilecek kadar zor ve uğraştırıcı geçti.
Örn. Vodafone belgeleri isterken sadece FAX istiyor,
Örn. Avukatlık Bürosuna gönderdiğiniz mailler gitmiyor, bu problemi yaşarsanız ayrıca whatsapp numaraları var onu talep edin.



### ### ### ###

Sevgili Forumdaşlar;
Eğer bu konunun daha fazla kişi tarafından görülmesini istiyorsanız, lütfen konunun altında bulunan 'BEĞEN' butonuna basmayı unutmayınız..
Bilmeyenler için, buton simgesi bu resimdeki gbidir.

### ### ### ###


Merhabalar,

#GİRİŞ# Olay nasıl gelişti ve nasıl THH ye şikayet ettim?
VodafoneNet firmasının sağlayamadığı İnternet yüzünden geçtiğimiz aylarda 24 ay taahhütlü aboneliğimi iptal ettirmek istedim ve karşıma www.ilhanduman.com bu avukatlık bürosunu çıkardılar.
Bu avukatlık bürosu ile benden icra zoru ile 654 TL tahsil ederek beni hem maddi hemde manevi yolla mağdur ettiler aylarca.

Önce bir ihtarname hazırladım ve PTT ile iadeli taahhütlü olarak Vodafone Net firmasının genel müdürlüğüne gönderdim.
(Aşağıda örneği mevcut, kendinize göre düzenleyebilirsiniz)

Gönderdiğim ihtarname mektubunun ilgili adrese ulaştığı bilgisi yaklaşık 1 ay sonra tekrar adresime ulaştı.
Bu süreçte karşı taraftan herhangi bir mail, sms, telefon araması veya mektup almadım.

Bunun üzerine Tüketici Hakem Heyetine www.turkiye.gov.tr/tuketici-sikayeti-uygulamasi adresinden 25.02.2018 tarihinde şikayetimi dile getirerek kayıt oluşturdum ve elimde delil sayılabilecek olan yaptığım ödeme makbuzları, sözleşme örneğini ve ihtarname mektubunu tarayarak sisteme yükledim.
Bugün 26.04.2018 ve dava lehime sonuçlandı. Ayrıca tüm bu işlemler için hiç bir ücret ödemedim.

Sadece ben değil, bu cayma bedeli konusunda problem yaşayan tüm abonelere bu karar temsil niteliğindedir.
Aşağıdan karara ilişkin karar tutanak evrakına ulaşabilirsiniz.


#GELİŞME# İkamet ettiğim ilçeye bağlı bulunan Tüketici Hakem Heyetinden gelen olumlu karardan sonra ne yapmam gerekiyor?
Ek'teki düzenlenebilir MİCROSOFT WORD dosyasını bilgisayarınıza indirdikten sonra "X" yazılı olan yerleri ve genel metni kendi durumunuz için düzenleyerek, tüketici hakem heyetinden alınan karar tutanağı ve arkalı-önlü nüfus cüzdanı fotokopinizle birlikte 0216 556 3173 ve 0216 5563177 numaralı her iki FAX numarasına'da gönderin ve ardından netyardim@vodofone.com adresine bilgilendirme maili yollayın.
Süreç bu aşamadan sonra SADECE e-mail veya fax ile işliyor. Bize iletmiş oldukları 0850 542 0542 numaralı telefon ile hiçbir bilgi vermiyorlar çünkü biz artık onların müşterisi değiliz. Bu telefon numarasını aradığınızda 2 seçenek çıkıyor karşınıza; ya aktif müşteri iseniz 1' e basarak T.C. kimlik numarası veya cep telefonu numarasını tuşlamanızı istiyor robot operatör ya da aktif müşteri değilseniz 2' ye basarak yeni abone kaydı için canlı operatöre bağlanıyorsunuz.

Derdinizi bir insan evladına ancak bu 2'nci seçenekte aktarabiliyorsunuz ama nafile.. Boşuna kendinizi yormayın, çünkü onlarda sizi tekrar ilk menüye aktararak müşteri temsilcilerine ulaştırmıyor.

Neden mi? Çünkü artık müşterileri değilsiniz. Fakat yinede müşteri temsilcileri ile görüşmek isterseniz bunun tek bir çözümü aktif bir Vodafone Net aboneliği bulunan bir abonenin telefon veya T.C. kimlik numarası bilgilerini girerek görüşme sağlayabilir ve süreç hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.
*İpucu: Google'de biraz araştırma yaparak ve Vodafone Net iş ortaklarının isimlerine ulaşarak firmaların web sitelerindeki sabit telefon numaralarını denemenizi tavsiye ederim. İşe yarıyor! :)


#SONUÇ# Ödeme Alındı, İşlem Başarıyla Sonuçlandı !
10/05/2018 tarihinde 0212 272 5340 numaralı telefon tarafından www.ilhanduman.com bu avukatlık bürosundan aradıklarını belirterek vodafone tarafından haklı olduğumu ve benden aldıkları ödemeyi geri iade edeceklerini söylediler. Ayrıca mail adresimi alarak bana aşağıda ekran görüntüsü linkini verdiğim Word dosyasını gönderdiler ve bu formu doldurup imzalayıp geri tekrar geldiği maile göndermemi istediler.

Ödeme 4 gün (2 iş günü) içerisinde vermiş olduğum banka hesabına 18 TL 15 kr eksik olsada (654 TL yerine 635,85 TL) yatırmışlar
Bu eksik tutarın sebebini arayıp ilhan duman avukatlık bürosuna sorduğumda Vodafone'nin talimatı olduğu ve açtıkları icra dosyasının kapatma dosyası bedeli olduğunu söylediler.
Valla bakalım, kendimi hazır hissedersem tekrar bu tutar için THH ye başvurabilirim. Bakalım..
Buna da çok şükür diyerek bu defteri burada kapatıyorum. Hakkı olan herkesin sonuna kadar hakkını alması dileği ile..


Not: Tüm bu süreç yazdıklarım gibidir. Fakat bazı anlar insanı gerçekten kanser edebilecek kadar zor ve uğraştırıcı geçti.
Örn. Vodafone belgeleri isterken sadece FAX istiyor,
Örn. Avukatlık Bürosuna gönderdiğiniz mailler gitmiyor, bu problemi yaşarsanız ayrıca whatsapp numaraları var onu talep edin.



Merhaba arkadaşlar,

Uzun zamandır düşüncelerimi bir araya getiremediğim projemi geçtiğimiz haftalarda yayına geçirdim ve şuana kadar hiç bir reklam ve tanıtım yapmadım.
Türkiye'de bu konu üzerine ücretsiz, doğru ve faydalı içeriklerin bir araya gelmesi için çabalıyorum.

Sizden ricam olumlu, olumsuz eleştirileriniz varsa saygı çerçevesi içerisinde yorum veya PM olarak bana bildirmeniz.
Sizlerden gelecek talebe göre çalışmalarıma yön vereceğim.

Teşekkürler

Saygılarımla;

İlgili web sitesi:www.mt*sk.com.tr (yıldızı kaldırınız)
Merhaba arkadaşlar, bugün itibariyle 2017 polen yaz sezonuna göz kırpmış bulunmaktayım. 2 gün evvel sağ diz kapağımda birden bire oluşan kızarıklık ve kaşıntının nedeni buymuş..

Yaklaşık 4-5 yıl önce tanıştım bu illetle. (Kendimi bildim bileli alerjik astımım. Yani afedersiniz ota b*ka alerjim var özelliklede ağaçlara)

Saman nezlesi, bahar nezlesi veya alerjik rinit olarak adlandırılan bu hastalık, duyarlılık benden başka kimlerde var? ve çözüm önerileri sunabilirsek en azından geçicide olsa yenebilirsek ve bizim için bu bahtsız mevsimi sağa sağlim atlatabilirsek ne mutlu.

Ben her mevsim eczanelerde satılan Flixonase isimli yeşil kapaklı cam şişedeki burun spreyini kullanıyorum.

Açıkçası başlarda yeterli gelen bu spreyin artık yeterli olmadığını düşünüyorum. Her doktora muayene olmamda bu ilacı veriyor. Bu ay içerisinde tekrar gideceğim bakalım. Bugün eczaneden 14 TL ye reçetesiz olarak satın aldım.

Bu rahatsızlığı yaşayan tüm arkadaşlara allah şifa versin inşallah. Bıktım artık ard arda hapşurup konuşamamaktan, kızarık burunla ve kıpkırmızı ve büyümüş gözlerle dolaşmaktan.
Selamlar, yeni bitirmiş olduğumuz web yazılımını tanıtıp satış yapabilecek arkadaşlar arıyoruz. Ülke genelinde geniş çaplı başlattığımız bu organizasyonda yerini almak isteyen kişiler pm ile iletişime geçebilirler.

İşin tanımı özet olarak hemen herkesin çevresinde de bolca bulunan bir sektör üzerine olacağı için kesinlikle kazançlı bir iş olacak ve komisyon üzerinden çalışılacaktır. Başvurular limitsizdir. Sadece ilgili bölgede sınırı aşmamak kaydıyla başvuruları alacağız ve çalışmaya başlayacağız.

Gerekli iş tanımı ve bilgilendirme telefon üzerinden verilecektir.
İyi forumlar.
Hakkında
Konum: İstanbul, Pendik
Meslek: Grafiker
İlgi Alanları: Kitap Okumak, Gezmek, İnternette Surf Yapmak
Forum İkinci El İmzası:
Kesinlikle 18 yaş altı ile alışveriş, ve PTT ile para gönderimi veya alımı yapmıyorum.
Ayrıca rezerve sadece kapora ile yapabilirim. Anlayışınız için teşekkürler.
Hakkımda:
Sorunsuz Alışveriş Yaptıklarım : Yazıcı Adaptörü SATTIM ( metal_my666 ), Cep Telefonu ALDIM ( jovanovic ), Usb Wireless Adaptörü ALDIM ( mahapurusha ), Cep Telefonu SATTIM ( arda1811 ), NoteBook Rami ALDIM ( Rakavuz ) Dijital Foto. Makinesi SATTIM ( civalı sokak lambası ) Cep Telefonu ALDIM ( GOadvance ) Cep Telefonu ALDIM ( tades1981 ) Hepsi Çok Değerli Kişilerdir. Tek Tek Teşekkür Ediyorum Hepsine. Kesinlikle 18 yaş altı ile alışveriş, ve PTT ile para gönderimi veya alımı yapmıyorum. Ayrıca rezerve sadece kapora ile yapabilirim. Anlayışınız için teşekkürler.
Sistem ve Tercihleri
Otomobil
Fiat Palio HB 1.3
Mobil cihaz
BlackBerry KeyOne BE
Operatör
Vodafone
ISS
NetSpeed
Steam
Steam
Notebook
Dell
Fotoğraf Ekipmanları
Olympus
İşlemci
Intel
Sabit Disk
Samsung
Modem
Asus
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: geçen ay
Son Mesaj Zamanı: 2 ay
Mesaj Sayısı: 249
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1.052
İkinci El Bölümü Mesajları: 305
Konularının görüntülenme sayısı: 20.428 (Bu ay: 394)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 191 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: İkinci El
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.