Şimdi Ara

VODAFON FİBERNET GİTTİ (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
281
Cevap
0
Favori
8.074
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Oda olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    Sorma arada 9-10 bandına da çıkıyo ama benim uploadla işim yok 😁

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • luffy-kun L kullanıcısına yanıt
    zaten upload ile işi olana vermezler bu ülkede
  • Bugün tekrar aradım arıza, santral patlaması vs... gibisinden birşey söylemiyor ama bu kişi şunu söyledi "son 1 haftadır istanbuldan aynı sorundan dolayı çok yoğun aranıyoruz, anında düzelecek bir durum değil ama ilgileniyoruz" dedi. Taahütüm bitiyor olsaydı 1 dk durmam superonline'a dönerdim ama benim gibi taahüte daha 1 senesi olanlar için pek yapacak birşey yok.
  • 3 Gündür Bahçeşehirde ping 70-80
    download 4-5 mbps
    upload 5 mbps

    100mbit kullanıyorum. müşteri temsilcisine 20 dk beklememe rağmen balanamadım.
  • Müşteri hizmetlerine bağlanmak zor, gerçekten hizmet kaliteleri leş gibi ama ısrarla inatla aramanız lazım dostlar. Farklı saatlerde farklı günde bağlanıp şikayet kaydı oluşturana kadar arayın. Ne kadar çok arayan olursa o kadar çabuk düzelir bu iş
  • otisabi44 kullanıcısına yanıt
    aynı yerde oturuyoruz 3 gün iyi sizin, 28inden beri bu halde benim. 1 ay taahhütüm var yarın iptal etmeye gidicem vodafone a bakalım ne dicekler.

  • otisabi44 kullanıcısına yanıt
    Bende bahçeşehir deyim

    Bu bölgede sıkıntı var 6-7 ay öncede böyle bi sorun olduğunda yine bahçeşehir etkilenmişti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekostros

    Müşteri hizmetlerine bağlanmak zor, gerçekten hizmet kaliteleri leş gibi ama ısrarla inatla aramanız lazım dostlar. Farklı saatlerde farklı günde bağlanıp şikayet kaydı oluşturana kadar arayın. Ne kadar çok arayan olursa o kadar çabuk düzelir bu iş
    Katiliyorum ben de surekli kayit olusturuyorum hem bunu belki faturadan da dusme ihtimalimiz olur bastirin kayit actirin is resmiyete dokulsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 0,56 ile rekor bende. Cinnetin kıyısında dolanıyorum.

    Koymuşlar çağrı merkezine zavallı insanları, hakareti küfürü bunlar yiyor, bir tane yetkili kimseye dönmüyor. Çok şikayet alıyorum bu konuda diyip duruyor, modeminize şunu yapıyorum, açın kapayın cart curt sonuç aynı kaydınızı alıyorum.

    Sövsen, bu insanın suçu ne, hakaret etsen bu insan ne yapsın. Ne diyeyim, btk ya dilekçeyi sundum, sizde yapın lütfen. Bu işi çözersek btk aracılığı ile çözeriz, benim umudum yok zira.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bu olay geçen olduğunda 20 gün falan sürmüştü, o süreçte şikayet etmiştim btk ya gelen cevabı attım buraya 1-2 sayfa geri giderseniz bulabilirsiniz.

    superonlinela da telefonla görüştüm vodafone sorun cıkarmazsa yarın iptal edip oraya geçicem, telefondaki bayan bizimde bilgimiz var vodafone un durumundan falan dedi valla yalanmı gerçekmi bilmiyorum.
  • Beylikdüzünde oturuyorum bende. benim değerlerde aynı. 03.08.2020 de izinden döndüğümden beri download 5-10 -upload 5- ping değeri 78 lerde ve hiç bir şekilde müşteri hizmetlerine ulaşamıyorum. süperonline alt yapısından alıyorum hizmeti ama anladığım kadarı ile superonline da hiçbir sıkıntı yok. Keşke süperonline dan hiç çıkmasaydım. twiter, face ve instagramdan yazdım hiçbir şekilde dönüş yok. nereye şikayet edeceğiz acaba cimere falan mı yazsak hep birlikte arkadaşlar?????
  • Vodafonede bir patlama olmuş evetde sizin aklınızda nezaman bir patlama olacak yahu bu zamanda taahhüt mü kaldı kardeşim yazdıklarınızı okuyorum da cayma bedeli 1500 TL falan 0.68 MBPS hız.bu hız çevirmeli hatda alınan hiz mı ADSL VDSL hele fiber hiç olamaz.Ha eklemeyi unuttum VODAFONE pişmanlıktır nokta



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kamerluna -- 5 Ağustos 2020; 22:48:4 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bir kaç gündür takip ediyorum Vodafone da ki bu durumu.

    tahminimce Vodafone SOL'den kiraladığı portlara gereğinden fazla kullanıcı yükledi, piyasadan müşteri bağlamak adına herkese 100 Mbps vereceğiz fiberde dediler ama kendi altyapıları değil ve kiraladıkları altyapıları da genişletmiyorlar anlaşılan o ki.


    Sorunların çoğu Vodafone SOL altyapısı sanırım? Vodafone'un kendi fiber altyapısı ile sıkıntı yaşayan varmı?
  • Gaara34 kullanıcısına yanıt
    Bunun çözümü nedir ? Vodafone ile Superonline'ın anlaşmasını mı bekleyeceğiz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ben sadece kendi düşüncemi yazdım, sorun %100 bu sebeplerdir diyemem.

    özellikle Vodafone fiberin kendi altyapısında sıkıntı var mı yok mu onu anlamak lazım.

    şayet sorun sadece SOL fiber üzerinden Vodafone fiber kullananlarda ise maalesef Vodafone ile Sol'ün işi tatlıya bağlaması gerek ki buda bence ilk dediğime çıkar. kiraladığı kapasiteyi arttırması şartı Vodafone'nun.
  • 1.5 haftadır çoğu zaman 100mbit fiber hattım Max 10mbit verebiliyor birkaç saattir Max 2..
    40 dk sürdü bağlandım 08505420542 numarasından sonra boş yapıp durdu eleman res at cart curt sonra bir anda konuşma kapandı.
    2ay taahhüt kaldı 200/300 lira arası tutar diyor 😂😂😂 Milenicom'a geçmek istiyordum ama 200tl'yi karşılıyorlar maximum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende ist/avrupa yakasındayım. Aynı durumdayım, 100mbit oldu 2 mbit. Geçenlerde de 8-9 saat gitmişti. Müşteri hizmetlerini aradım. Genel arıza diyorlar. eskiden böyle değildi vodafone. 3 seneyi geçti kullanalı. Son zamanlarda çok kötü gerçekten. Aralıkta taahüt bitiyor. Başka bir çözüm bulacağız artık
  • Ülkede kanun, kural, denetim yok ki. herşeyi geçtim şikayet edeceğimiz makamların en başında duranı zaten "interneti kapatmamız lazım, internet kötülüktür" diyen bir insan. Böyle bir yerde ne internet gelişir ne teknoloji gelişir, internetin komple kapatılması gerektiğini savunan bir devlet varken internet hizmetini nereye şikayet edebilirizki. Lanet etmekten başka yapacak birşey yok.
  • Superonline 600 tl ye kadar cayma bedeli karşılıyor sanırım. Cayma bedeli nasıl hesaplanıyor. Kalan aylar üzerinden mi acaba?
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.