Şimdi Ara

VODAFON FİBERNET GİTTİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
280
Cevap
0
Favori
6.760
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 gün
  • Cevaplayan Üyeler 64
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 22
  • Ortalama Mesaj Aralığı 5 saat 24 dakika
  • Toplam Okunma Süresi 559
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 64
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • ekostros (38 mesaj) Mânâlùx Râpérâ (31 mesaj) yabancı34 (30 mesaj) LaGarba (28 mesaj) SLAHS (22 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (134 mesaj) Mobil (89 mesaj) Mini (7 mesaj) Uygulama (50 mesaj)
  • @
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1208 Mesaj
    Bu 3kagitcilar sanırım Superonline ile bir çıkmaza girdiler, Superonline da bunlara ültimatom veriyor bu şekilde..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________


    Kocaeli Üniversitesi - Halkla İlişkiler ve Tanıtım, 2014 Mezunu.
    Anadolu Üniversitesi - Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Tezli PhD.
  • Binbaşı
    1865 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Gaara34

    bir kaç gündür takip ediyorum Vodafone da ki bu durumu.

    tahminimce Vodafone SOL'den kiraladığı portlara gereğinden fazla kullanıcı yükledi, piyasadan müşteri bağlamak adına herkese 100 Mbps vereceğiz fiberde dediler ama kendi altyapıları değil ve kiraladıkları altyapıları da genişletmiyorlar anlaşılan o ki.


    Sorunların çoğu Vodafone SOL altyapısı sanırım? Vodafone'un kendi fiber altyapısı ile sıkıntı yaşayan varmı?
    Ben de aynen boyle dusunuyorum en mantikli bu geliyor bende bu soruyu sordum superonline alt yapisi uzerinden kullananlarda sorun var baska buraya yazan gormedim ocak ayinda taahhutum bitiyor su an 900-950 lira cayma bedeli gorunuyor bunun 600 lirasini superonline karsiliyor bir hafta sure verdim kendime artik bir karar vericem bakalim...

    Not: soyle de bir durum var vodafone cep telefonlarinda da sorunlar yasaniyor ayni anda ayni siteden hiz testi yapiyoruz turk telekom 135 mb vodafone sadece 35 mb hiz veriyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yabancı34 -- 6 Ağustos 2020; 2:5:6 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3517 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    REM1903


    Vodafone, kalan ayları değil kullandığını aylar üzerinden hesap yapıyor.
    Hesapları şu, örneğin 100mbit kullanıyorsunuz, kullandığınız ay x 250 TL

    10 ay mı kullandınız, 2500 TL cayma bedeli



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Er
    12 Mesaj
    İki Gecedir bakıyorum hiçbir sıkıntı yok. Ben art niyet aramaya başladım.




    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yarbay
    3517 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    REM1903



    Hepimizin derdi bu zaten. Gece 2 de açıyorlar musluğu, sabah 10 gibi kısmaya başlıyorlar, akşam saatlerinde ise adeta kapatıyorlar.

    1 haftaya yaklaştık durum bu, düzelme emaresi yok. Standart oldu, hani hız gelip gider akşam anlarım çalışıyorlar ama hep aynı saatlerde olan değişimler normal değil.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    coskuneriso kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    596 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Gaara34

    bir kaç gündür takip ediyorum Vodafone da ki bu durumu.

    tahminimce Vodafone SOL'den kiraladığı portlara gereğinden fazla kullanıcı yükledi, piyasadan müşteri bağlamak adına herkese 100 Mbps vereceğiz fiberde dediler ama kendi altyapıları değil ve kiraladıkları altyapıları da genişletmiyorlar anlaşılan o ki.


    Sorunların çoğu Vodafone SOL altyapısı sanırım? Vodafone'un kendi fiber altyapısı ile sıkıntı yaşayan varmı?
    Tekirdağ kapaklı, Vodafone kendi alt yapısı 88-100 arası değişiyor. Patlamadan sonra herhangi bir değişiklik olmadı. Sorun dediğiniz gibi Superonline alt yapisindan üzerinden kullanan arkadaşlar da sanırım, tabii bununda sorumlusu yine Vodafone.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1865 Mesaj
    Bu sabah az once yine hız testi yaptım paket 100 mb kablo ile eskisi gibi 94 mb hiz ve 5 ping aliyorum mukemmel ama işte oglen 10mb hizlar 60 pingler aksam 1-2 mb hizlar 80 pingler oluyor bu cekilecek cile degil cok uyuz oldum hakkim haram zikim olsun ugrastigimiz seye bak 😠



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    10949 Mesaj

    Evde bağlantıyı kullanan vardır, ondan düşüyordur 88'e. Bende aylardır 95 altına düşmedi.
    @Kapaklı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sis651 -- 6 Ağustos 2020; 8:50:39 >
    |
    |
    A.Bozoğlu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1208 Mesaj
    Akılötesi sınırlı internet kullanır olduk resmen.. kafalarına göre kota koyuyor SOL bize pofff



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________


    Kocaeli Üniversitesi - Halkla İlişkiler ve Tanıtım, 2014 Mezunu.
    Anadolu Üniversitesi - Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Tezli PhD.
  • Binbaşı
    1865 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: DallasPage

    Akılötesi sınırlı internet kullanır olduk resmen.. kafalarına göre kota koyuyor SOL bize pofff
    Bence bilerek kota koymuyorlar oyle olsaydı sabah 100 mb hiz alan aboneye aksam en yogun saatte en azindan 30 mb hiz verip en fazla 20 ping olurdu diye dusunuyorum abone itiraz edince de yogunluk var pandemi sureci falan uydurup gecerlerdi benim dusuncem soyleki biz sol altyapisi uzerinden kullandigimiz icin sol ile anlasmalari bitti yada aralarindan sorun yasiyorlar isin en kotu yani bu sorun cozulecekmi yada ne zaman cozulecek hicbir bilgi vermemeleri bizi oyalamalari eger tam bir hukuk devleti olsaydik bu durumda hic fatura odemezdik bu firma da tonla ceza yerdi heralde...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Binbaşı
    1208 Mesaj

    Kesinlikle! Burada mağdur olan en az 50 kişi varız aslında toplu davaya dönüşebilir bu olay ama işte nasıl olacak :/



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    yabancı34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    250 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: coskuneriso

    İki Gecedir bakıyorum hiçbir sıkıntı yok. Ben art niyet aramaya başladım.

    bende de 3 gündür sıkıntı var.

    nassı olcak şimdi. sende olmayınca herkes de düzgün mü oluyor

    işe bak yaaaaa...
    _____________________________
  • Binbaşı
    1865 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: DallasPage

    Kesinlikle! Burada mağdur olan en az 50 kişi varız aslında toplu davaya dönüşebilir bu olay ama işte nasıl olacak :/
    Keske su okulllar acilsa da uzaktan egitimler baslasa o zaman bizim gibi magdur olanlarin sayisi artacak bu sayfa dolacak su an herkes farkinda degil yada onemsemiyor...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    960 Mesaj
    Alt yapısı so vod aynı geçmiş olsun.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2008 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    iPioSs




    Siz bizim duruma düşünce bu kadar yazı yazıyorsunuz biz nereye yazalım

    Biz o hızları ancak 4.5G'de görüyoruz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iriven -- 6 Ağustos 2020; 9:25:11 >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    731 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Evet arkadaşlar ne BTK dan bir yaptırım nede Vodafondan konu ile ilgili bir açıklama yapılmıyor.

    FiberNet kepazeliği devam ediyor..
    |
    |
    _____________________________
    [img src=http://www.hizliresim.com/2008/7/4/3318.gif]
  • Er
    12 Mesaj

    Ben iyi olduğunu iddia etmedim aksine Vodafone da art niyet aradığımı belirttim. Şikayet etsek kime edeceğiz onu düşünüyorum. Hic kimse ısını düzgün yapmıyor.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    GambleUS kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2295 Mesaj
    dün superonline aboneliği açtırdım eylülün 1 inden itibaren geçerli olmak üzere, bunu mu ogrendiler ne yaptılar hızlar düşmemiş henüz.

    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    9987 Mesaj
    Vodafone merkezden aranmışım ama duymadığım için cevap veremedim. Mesaj atmışlar. Şimdi test yaptım bende de düzelmiş görünüyor umarım tekrar bozulmaz.

    _____________________________
    "Your hair is winter fire, January embers, My heart burns there, too. "
    Yaşa Mustafa Kemal Paşa Yaşa
  • Binbaşı
    1865 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ekostros

    Vodafone merkezden aranmışım ama duymadığım için cevap veremedim. Mesaj atmışlar. Şimdi test yaptım bende de düzelmiş görünüyor umarım tekrar bozulmaz.

    Bende simdi 3 ping 93 mb hiz aldim hocam sizin paket nedir 108 nasil aliyorsunuz ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Sohbet
Canlı Tv izle
Radyo Dinle
SEO
bankalar.org
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,328
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.