DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
vodafeone de arayan numarayı engelleme nasıl yapılıyor?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
26
Cevap
0
Favori
158.318
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Mobil Operatörler >> Vodafone >> vodafeone de arayan numarayı engelleme nasıl yapılıyor?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      3 Not
      12 Temmuz 2007 17:26:53 Konu Sahibi
      beni arayan bir numarayı engellemek istiyorum nasıl yapabilirim

      saygılar



      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      12 Temmuz 2007 22:59:02
      Yapılıyomuki böle bişi ?
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1351 Mesaj
      12 Temmuz 2007 23:02:42
      sony ericsson telefonun varsa yapabilirsin ancak operatörlerin böyle bir hizmeti yok.
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      12 Temmuz 2007 23:24:50
      nasış yapılıyo sony ericsonda bende k750i var. ne yapmam lazım
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1351 Mesaj
      12 Temmuz 2007 23:27:56
      benim de k750i...
      menü-ayarlar-çağrılar-çağrıları düzenle-çağrı kabulu-sadece listeden

      burada istediğin numaraları seçebilirsin.bunun dışındakiler otomatik olarak meşgule çevriliyor.
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      12 Temmuz 2007 23:29:47
      hıı o şekilde onu biliyorum da mesela ben 0555 1234567 bu numaranın aramasını istemiyom tek bunu engelleyemiyorum.
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1351 Mesaj
      12 Temmuz 2007 23:30:52
      ee yok öyle bişi..symbian'larda var sadece..
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      13934 Mesaj

      iOS Beta Tester
      13 Temmuz 2007 00:46:28
      Symbianda da yok, oda meşgul tonu gönderiyor...

      quote:

      Orjinalden alıntı: atahandl

      ee yok öyle bişi..symbian'larda var sadece..
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1145 Mesaj
      13 Temmuz 2007 06:03:53
      Valla operatörler böyle bişi cıkartsa cok ii olur.Rahatsız etmekten zevk alan insan dolu memleketim
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      10883 Mesaj
      13 Temmuz 2007 16:10:26
      quote:

      Orjinalden alıntı: baris24

      hıı o şekilde onu biliyorum da mesela ben 0555 1234567 bu numaranın aramasını istemiyom tek bunu engelleyemiyorum.


      Maalesef bu şekilde bir özellik yok.

      Telefonunuzun işletim sistemi, markası, modeli her ne olursa olsun sadece meşgul duruma düşürtebilirsiniz...
      |
      |
      _____________________________

      Bize yalnız dans etmesini, iyi giyinmesini, kur yapmasını ve âşık olmasını bilen gencin lüzumu yoktur.
      Bize bugün mesleğinde usanmadan çalışacak, yarın hudutta göz kırpmadan ölebilecek genç lâzımdır.
      Bize bir gençlik lâzımdır. Temelinde cehalet, duvarlarında riya, tavanlarında dalkavukluk bulunmasın.
      H. Nihal ATSIZ, Atsız Mecmua, 15 Nisan 1932, Sayı: 12

      O sebeple Ata'na saygıda kusur etme sakın!
      Atatürk'e göre Atatürk - Rahatsız olma!

      || Forum Anlaşması || Genel Forum Kullanımı || İmza Kuralları || Şikâyet Sistemi || Kullanıcı Adı Değişimi || SMS Onay Sistemi || Önerileriniz, Sorunlarınız ||
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      3 Not
      13 Temmuz 2007 16:26:59 Konu Sahibi
      meşgul duruma düşürme nasıl oluyor yaw?
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3783 Mesaj
      15 Temmuz 2007 21:42:45
      quote:

      Orjinalden alıntı: badakist

      meşgul duruma düşürme nasıl oluyor yaw?


      programla ayarıyorsun meşgul e veriyo engellediyin numarayı ama ben her programı denedim 5 yada 6cıda gene sana çagrı atabiliyo yada ben yapamadım
      |
      |
      _____________________________


    • Yarbay
      8468 Mesaj
      16 Temmuz 2007 11:08:31
      yahu hiç bunlara gerek yok aradıysa o meçhul numara açarsın beni arama artık ümüğünü sıkar seni polise teslim ederim asker kaçağıymışsın zaten derim birdaha sıkıyorsa arasın
      |
      |
    • Çavuş
      55 Mesaj
      16 Temmuz 2007 22:36:43
      telefonunuzun ana ekranından hattınızdan yapılan aramaları engellemek ıcın

      * 33 * 1111 # ok tusuna basıp arama yapabılır,


      gelen aramaları engellemek ıcın ıse


      * 35 * 1111 # ok tusuna basabılırsınız..

      gıden arama engellemenın ıptalı ıcın

      # 33 * 1111 # ok

      gelen arama engelleme ıptalı ıcın

      # 35* 1111 # ok tusuna basabılırsınız.

      araya gırılen 1111 cagrı engelleme sıfresıdır. eger ıslem yanıt vermıyorsa daha once cıhazda sıfre degıstırmıssınızdır.
      bunun ıcın musterı hızmetlerını arayarak tekrar sıfreyı sıfırlayabılırsınız.
      |
      |
      _____________________________

      Sevenin var senin suçüstü Şehzadem
      Nesin sen cevap ver ? Mahrem...
      Ücra yerlere düştü kayıp merhem
      Bendim en asil tek kişilik harem
    • Çavuş
      55 Mesaj
      16 Temmuz 2007 22:38:45
      aynı zamanda gelen aramaya engelleme yaparsanız arayan kısıler

      ARADIGINIZ KISI SU AN GORUSMEYI KABUL ETMIYOR.SEKLINDE BIR YANIT ALIRLAR.
      |
      |
      _____________________________

      Sevenin var senin suçüstü Şehzadem
      Nesin sen cevap ver ? Mahrem...
      Ücra yerlere düştü kayıp merhem
      Bendim en asil tek kişilik harem
    • Binbaşı
      1145 Mesaj
      17 Temmuz 2007 03:48:04
      Arkadas sadece bir tek numaranın engellenmesinden bahsediyor sanırım

      Bütün aramaların engellenmesinden diil
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1359 Mesaj
      21 Temmuz 2007 14:12:48
      sadece meşgul tonu ile yetinmek zorundasın
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1046 Mesaj
      21 Temmuz 2007 16:19:32
      nokia series 60 symbian destekli telefonlar için hem çağrıyı hemde sms i engelleyen çeşitli programlar var... yani örnek veriorm ben sizin kara listenizdeyim ben sizi aradıgımda telefondaki program beni otomatik olarak meşgule verecek meşgule verirken yada telefon çalarken hiç bir şekilde sizin haberiniz olmayacak... Hatta program okadar güzel ki içinde bikaç seçenek te sunmuşlar..
      sadece rehberim izin ver (çalsın)
      özel noları otomatik engelle (meşgule veriyor özel aradıgında)
      sadece istedigim numara arasın gerisini meşgule ver gbi özellkler mevcut...


      araştırırsanız çok rahat bulunur..
      saygılarımla...
      |
      |
      _____________________________

      intel core2duo t7800 2.60ghz, nvidia 512 mb 8700gt ,2gb ram , vista ultimate 32 bit, 17' monster laptop
    • Yüzbaşı
      326 Mesaj
      22 Temmuz 2007 03:19:01
      bunu gecen sene ericsson bir telefon ile denedim,durum tam tersi :)
      sadece izin vermiş oldugun kişiler ariyabiliyor yani tellerini tanimladigin kişi diyerleri
      hatali meşgül gibi bişi aliyor idi sanirim.bunu ben tatilde iken yapmiştim iyi oluyodu
      aileni yakın arkadaslarini falam ekleyebiliyosun onlarin haricinde kimse ariyamiydo
      |
      |
      _____________________________

      Toprak gibi olmalısın.. Ezildikçe sertleşmelisin! Seni ezenler sana muhtaç kalmalı!
    • Er
      1 Mesaj
      25 Temmuz 2007 15:16:17
      arkadaşlar ben bu gün kayıt oldum bu işe ama kayıdın ucretli olduğunu söylemediler.ve kartımdan 18ytl para kesildiğini bankadan rastgele öğrendim tekrar aradım söyledik dediler ama söylemediler.kesinlikle bulaşmayın.ve eğer bu mesajı bu firmanın sahibi yada yöneticisi de okuyorsa gözünü iyice açsın bu 18ytl yi yanınıza bırakmam.hukuki yollara başvurucam.konuşmalar telefonda kayıtlı bana ucretli olduğunu söyledilermi söylemedilermi mahkmede görüşücez artık. saygılar..
      |
      |
      _____________________________





Reklamlar
ses yalıtım malzemeleri
ses yalıtımı
SEO
modasor
izmir havalimanı transfer
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
1,125
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.