teşekkür ederim üstadım. |
**VİESSMANN VİTODENS CONNECT** Kullanıcıları (8. sayfa)



-
-
Küçük bir ilçedeyim maalesef Bayi il merkezde ve bunun siparişini versek bile kısa sürede gelmez muhtemelen. Aldığım yere mesaj atacağım ellerinde varsa değiştirtirim. Modülasyonlu olan modelde Vicare'de ekstra bir modülasyon ekranı geliyor mu?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
4.5K. Satıcıya yazdığımda Viessman'dan sadece bu ürünün kendilerine gönderildiğini söyledi. Kombi'nin içerisinde modülasyon olduğu için uğraşmaya gerek var mı bilmiyorum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hepsiburada'da aldığınız ürünün aynısı 3500 TL'ye satılıyor. Sizin yerinizde olsam iade eder onu alırdım. 1000 TL az para değil, çoluk çocuğunuzun rızkını böyle satıcılara yedirmeye gerek var mı?
Modülasyon konusuna gelince, açıkcası ne fark olduğunu henüz çözemedim. Kombideki modülasyon, On Off thermostat bağlı olsa da çalışmaya devam ediyor sanırım.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Viessman Türkiye'ye mail attım bakalım dönerlerse ona göre değişim yaparım artık. Bende çok fark olduğunu düşünmüyorum çalışma mantığı açısından. İlgi ve alâkanız için teşekkürler.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
-
Arkadaşlar vitodens 100 kombiler kendi basıncını otomatik mi ayarlıyor yoksa basınç düştüğü zaman bizim mi ayarlamamız gerekiyor basınç 1,1 düşmüş neden olur
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhabalar, Viessmann vitodens 100 deki, 6 kademe kalorifer suyu sıcaklığı ayarı var, bunların sıcaklığı kaç derece ?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
selamlar herkese bende 1.5 yıldır VİESSMANN VİTODENS 19kw kullanıyorum , garanti sürem bitmeye yakın yeni garanti uzatma fiyatları geldi 1 yıl 4200 - 5 yıl 17400 - 10 yıl 33000 - 8 taksit , sağolsun disintegration oradan da yardımcı oldu... buradaki çoğunluk garanti uzatma yaptı mı acaba , garanti dışı diye başlarından savıyorlar mı... çünkü şikayet sitelerinde viessmann servis ilgisizliği ve günlerce gelinmeme durumu mevcut garanti dışı konularda tabi ki...
Birde ben kendim cosa termostat kullanıyorum kombimde 1.5 yıldır montajı kendim yaptım... garanti dışı bırakırlar mı bu şekilde garantiyi uzatsam
-
Ben servisle görüştüm elektrik kesintisi sonrası gelen ani yüksek gerilim gibi durumlarda kart yanması hariç kolay kolay kombiye birşey olmayacağını söyledi o yüzden arttırmadım bakımlarını arada yapar yola devam ederim.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ayrıca müşteri hizmetleri ulaşılmaz ve aşırı bilgisiz termostat çok verimli değil çok pişman oldum viessmann aldığıma
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
****Arkadaşlar garanti uzatma için dün aradılar aşağıda ki fiyatları verdiler sizce gerek var mı uzatmaya.Cihazım vitodens 100 19kw***
2senelik bakım sözleşmesi Kredi Kartı-Havale 7850 TL
3senelik bakım sözleşmesi Kredi Kartı-Havale 11564 TL
4senelik bakım sözleşmesi Kredi Kartı-Havale 14870 TL
5senelik bakım sözleşmesi Kredi Kartı-Havale 16500 TL
6senelik bakım sözleşmesi Kredi Kartı-Havale 19700 TL
7senelik bakım sözleşmesi Kredi Kartı-Havale 23871 TL
8senelik bakım sözleşmesi Kredi Kartı-Havale 26432 TL
-
Merhaba,
foruma hala yanıt alınabiliyormu bilmiyorum ama. Viesman Vitopend 100 kombim var. basınç sürekli düşüyordu genleşme tankını değiştirdiler . ama şuanda sürekli basınç yükseliyor. denemek için kombiyi komple kapattım ama basın yükselmeye devam ediyor. acaba su girişinde kaçakmı var yok içeride başka bir arıza mı olabilir. çağırdığım servis elemanlarıda tam çözemedikleri için deneme yanılma yolu ile gidiyor ve haliyle masraflı oluyor. sizin bir öngörünüz varsa yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Teşekkürler
-
Basınç düşmesi bende yaşamıştım . Boruda kaçak olduğu termal kamera ile tesit edildi . Kombiyi devre dışı bırakıp bir elektrikli
devir daim pompası ile boru ve peteklere tamir sıvısı bastılar . Kaçak anında kesildi .
Basınç yükselmesi vana ile alakalı olabilir . Deneyimli bir tesisatçı giriş borusunu söküp vanadan kaçak olup olmadığına bakmalı
cihazın altındaki kelebek dolum valfi sağlam mı ona da servis bakmalı . Aklıma gelenler bunlar .
Bu arada servisin ek garanti rakamları uçuk geldiği için yaptırmadım . Bir arıza halinde zaten kullanıcı hatası denilip bana bu garantiyi hiç kullandırmayacaklar . Şimdiye kadar da çevremde ek garantiyi kullanabilen görmedim . Kullanıcı kaynaklı denilip geçiliyor .
-
Merhabalar, bilgiler için teşekkür ederim. basın düşmesi sorunu kalmadı ama şuan sürekli su alıyor kombi. Kendim su doldurma musluğunu değiştirdim ama hala devam ediyor. Sorun sanırım plakalı eşanjörde gibi görünüyor. iyi bir ustaya göstereceğiz.
Teşekkürler
-
Wiessmann vitodens 100 kombimin fiziki basınç gösterge saati ile dijital ekranda gözüken basınç değerleri arasında fark oluyor sebebi nedir bilen var mı
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar ben de 19 kw connect modelini bir kaç aydır kullanıyorum. Fakat sürekli basınç düşmesi var. Örneğin bugün basınç 1.5 ise yarın bakıyorun 1.3 olmuş. Her gün bir miktar su basıyorum. Ev yeni ve yerden ısıtmalı sistem 1+1 odalı. Tesisata baktım su kaçağı görünmüyor. Kombiyi ilk aldığımda eve taşınmadığım için kutusunda soğukta bekliyordu. Beklediği yer -10 dereceleri görmüştür. Acaba bu soğuktan ötürü kombide bir sorun oluştu mu? Bu arada kombi wifi ağına bağlanınca wifi komple gidiyor hiçbir cihaz wifiye bağlanamıyor yani modemi kitliyor gibi bir şey.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
evinizin tabanında metrelerce boru var. yerden ısıtma borularında küçük bir kılcal kaçak bile barı düşürür
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X