Şimdi Ara

VIALLE ALTERNATIVE FUEL SYSTEMS /TSI(LPdi)/LPfi (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (3 Mobil) - 1 Masaüstü3 Mobil
5 sn
4.230
Cevap
57
Favori
321.678
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: liberter1

    Aslında aynen ben de Golf 7 TDI veya 1.16 ed alsam mı diye 3-5 ay sabredip diye dusunuyordum.

    Golf7'nin TR'ye gelmesine cok var. 1.16 ed'de manuel ve benim arabamın konfigurasyonunda olanı tonla para ve daha da onemlisi sanki polo gibi arkası. Bekleyemem dedim.

    Volvo V40'da olabilir. Hos bence. Ama onun da gelmesine var.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar,

    passat 1.4 tsi dsg aracımın montajı bitti, test verilerini en kısa zamanda paylaşacağım..

    ilk izlenimim: arabada en küçük performans kaybı yok, hatta ilk çalıştırmada gecikme bile varsa ben hissetmiyorum, kontağa bastığım gibi motor çalışıyor.
    _____________________________
    2010 Volkswagen Passat 1.4 TSI 122hp DSG - Vialle LPdi - Nikon D5100 18-55mm 10-24mm 55-300mm 35mm - Samsung S6 - Ipad 4 - Macbook Pro Mid 2015 - GoPro Hero Black - Godin Multioud - Fishman Acoustic Amplier




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdemDH

    arkadaşlar,

    passat 1.4 tsi dsg aracımın montajı bitti, test verilerini en kısa zamanda paylaşacağım..

    ilk izlenimim: arabada en küçük performans kaybı yok, hatta ilk çalıştırmada gecikme bile varsa ben hissetmiyorum, kontağa bastığım gibi motor çalışıyor.

    Alıntıları Göster
    Hayırlısıyla siparişi verdim bakalım. Arayıp montaj zamanını bildirecekler. Beklemedeyim. Vesselam.
    _____________________________
  • E bayadir haber bekliyordum hayırlı olsun. Montajı Hasan Usta mı yaptı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lider75

    E bayadir haber bekliyordum hayırlı olsun. Montajı Hasan Usta mı yaptı?
    lider75,

    pazar günü montaj yapıldı, akşama acilen ankaraya toplantıya gittim bugün (çarşamba) geldim..

    montajın başlangıcından akşam saatlerine kadar başında durabildim, sonra montaj bitmeden akşam uçağına gitmek zorunda kaldım, ertesi gün öğlen saatlerinde babam saolsun gitti teslim aldı, hatta aracı test ederlerken radara bile yakalanmışlar 127 km/h hız ile :))) (hiçbir performans kaybı yok arabanın diyo bir de :))))) )

    Hasan Usta on numara adam, vizyon sahibi, dünya ve türkiye LPG sektörünü yakından takip eden, bu işin duayeni olmuş, tam bir LPG Profesörü.. Hele hele LPdi deki hakimiyetini ve olaya vakıf oluşunu gördükçe gönül rahatlığıyla aracımı bırakıp toplantıma gittim..

    Ve bugün..

    birazdan ilk LPG dolumumu gerçekleştireceğim.. Çok şanslıyım montajı Hasan Usta yaptı, sistem mekanik olarak çok basit, 3-4 parça hepsi, ama elektronik ve kablo tesisatı bakımından oldukça karışık, tamamen montaj kataloğuna sadık kalmak lazım, ki öyle de oldu.. Ancak buna bizim yerel ustalarımızın alışması biraz zaman alabilir, nitekim biraz alışkanlık, deneyim ve ilgi meselesi.. Benim yerel ustamın yorumu: "tam bir mühendislik harikası" evet tam teşhis budur bence de.. Zaten gelen malzeme ve ekipmanın kalitesini görünce siz de hak vereceksiniz..
    _____________________________
    2010 Volkswagen Passat 1.4 TSI 122hp DSG - Vialle LPdi - Nikon D5100 18-55mm 10-24mm 55-300mm 35mm - Samsung S6 - Ipad 4 - Macbook Pro Mid 2015 - GoPro Hero Black - Godin Multioud - Fishman Acoustic Amplier




  • Valla benim asıl korkum ustalarımızın sisteme alışmış olduklarını düşünmeye başladıkları zamanki montajlar. Kılavuza bakıp "ya buna ne gerek var böyle de olur" dedikleri zaman korkutucu. Yoksa sistem müthiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdemDH

    lider75,

    pazar günü montaj yapıldı, akşama acilen ankaraya toplantıya gittim bugün (çarşamba) geldim..

    montajın başlangıcından akşam saatlerine kadar başında durabildim, sonra montaj bitmeden akşam uçağına gitmek zorunda kaldım, ertesi gün öğlen saatlerinde babam saolsun gitti teslim aldı, hatta aracı test ederlerken radara bile yakalanmışlar 127 km/h hız ile :))) (hiçbir performans kaybı yok arabanın diyo bir de :))))) )

    Hasan Usta on numara adam, vizyon sahibi, dünya ve türkiye LPG sektörünü yakından takip eden, bu işin duayeni olmuş, tam bir LPG Profesörü.. Hele hele LPdi deki hakimiyetini ve olaya vakıf oluşunu gördükçe gönül rahatlığıyla aracımı bırakıp toplantıma gittim..

    Ve bugün..

    birazdan ilk LPG dolumumu gerçekleştireceğim.. Çok şanslıyım montajı Hasan Usta yaptı, sistem mekanik olarak çok basit, 3-4 parça hepsi, ama elektronik ve kablo tesisatı bakımından oldukça karışık, tamamen montaj kataloğuna sadık kalmak lazım, ki öyle de oldu.. Ancak buna bizim yerel ustalarımızın alışması biraz zaman alabilir, nitekim biraz alışkanlık, deneyim ve ilgi meselesi.. Benim yerel ustamın yorumu: "tam bir mühendislik harikası" evet tam teşhis budur bence de.. Zaten gelen malzeme ve ekipmanın kalitesini görünce siz de hak vereceksiniz..

    Hasan usta ile yuzyuze karsılasırsam ona bikac sey soylicem. Simdilik bende kalsın..
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lider75

    Valla benim asıl korkum ustalarımızın sisteme alışmış olduklarını düşünmeye başladıkları zamanki montajlar. Kılavuza bakıp "ya buna ne gerek var böyle de olur" dedikleri zaman korkutucu. Yoksa sistem müthiş

    Lider75

    benim ecu saklanabilirmis komple... estesik yapanlar var bu isi..

    İnan keske Memduh usta Ankara'da yapmıs olsaydı demeye basladım.

    Montaj brosulerini yapan hollandalı amcalar acaba apar topar o dokumanları cıkarmıs olmasınlar ?

    Sadece Lpdi cihazinin gorunmesi ve baska hicbiseyin gorunmemesi olayını halledenler var. zateb dogry duzgun bisey ok. neden hicbisey goruynmuyor gibi olmssın ki

    Eger oluyorsa da baslarım onların brosurune acıkcası
    _____________________________
  • Scricco montajı hiç görmedim. Ecu çok mü çirkin bi yerde duruyo? Bu linkte benim aracın resimleri var bi bak istersen Ecu nerde belli bile değil ya da söyle söyleyeyim göze çirkin görünen bir durum yok ortada.
    http://www.passatturkiye.com/showpost.php?p=156028

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdalmar

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakan d

    arkadaşlar bu siteye yeni üye oldum belki yanlış yerden yazıyorumdur ama idare edin yyeni ford focus ecobos aldım ne olur yardımcı olun şu araca lpg yi taktırayım vialli yi arıyorum ankarada bayisi yok prins sıvı sistem daha gelmedi diyor. brc de yok ne yapcam ben aracı seviyorum. satmakta istemiyorum duruteknik@mynet.com 0542 517 76 56

    üzülerek belirtmek isterimki aracınıza lpg sistemleri viaale dahil bildiğim kadarı ile bulunmuyor.

    burda Vialle LPI konusunda en cok güvendigim kisi sizsiniz

    Size su sorum var;

    Vialle LPI 7´de 2Fuel konusunda sorum var!
    2Fuel hangi Motorlar icin uygun görülür?
    Hangi Motorlu araclarda aktive edilmesi tavsiye edilir?
    Siz türkiyede hangi motorlarda 2fuel´u aktive edersiniz? yoksa hep kapatirmisiniz?

    bu 2Fuel özelligi/funksiyonu biraz acarsaniz sevinirim!

    selamlar
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cinfo

    quote:

    Orijinalden alıntı: erdalmar

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakan d

    arkadaşlar bu siteye yeni üye oldum belki yanlış yerden yazıyorumdur ama idare edin yyeni ford focus ecobos aldım ne olur yardımcı olun şu araca lpg yi taktırayım vialli yi arıyorum ankarada bayisi yok prins sıvı sistem daha gelmedi diyor. brc de yok ne yapcam ben aracı seviyorum. satmakta istemiyorum duruteknik@mynet.com 0542 517 76 56

    üzülerek belirtmek isterimki aracınıza lpg sistemleri viaale dahil bildiğim kadarı ile bulunmuyor.

    burda Vialle LPI konusunda en cok güvendigim kisi sizsiniz

    Size su sorum var;

    Vialle LPI 7´de 2Fuel konusunda sorum var!
    2Fuel hangi Motorlar icin uygun görülür?
    Hangi Motorlu araclarda aktive edilmesi tavsiye edilir?
    Siz türkiyede hangi motorlarda 2fuel´u aktive edersiniz? yoksa hep kapatirmisiniz?

    bu 2Fuel özelligi/funksiyonu biraz acarsaniz sevinirim!

    selamlar

    Alıntıları Göster
    merhaba , 2012 astra classic 3 euro 5 motor 1.6 115bg e takıyormusunuz acaba ?
    _____________________________




  • Arkadaşlar, Kocalinde bir bayi varmış; taktıran var mı? Ehiller mi? Ben Bilecikte bulunuyorum, en yakın Kocaeli. Bilen varsa paylaşsın lutfen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Şehvete esir olan, aleme rezil olur!
  • Bugün sabah arabamı 6 gün aradan sonra çalıştırdım. Açıkcası acaba kaçıncı marşta çalışacak diye merak ediyordum. Fakat fark eden hiç bir şey olmadı 2 kısa marsta her zamanki gibi çalıştı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lider75

    Bugün sabah arabamı 6 gün aradan sonra çalıştırdım. Açıkcası acaba kaçıncı marşta çalışacak diye merak ediyordum. Fakat fark eden hiç bir şey olmadı 2 kısa marsta her zamanki gibi çalıştı

    Sayın lider75 . Bu ikinci marş olayı ne zaman tek ve kısa basışla olacakmış. Bana göre bu bir kusur. Brc ldi aynimi acaba. Bilginiz varmı? Ustalar ne diyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aytaccetinkaya -- 14 Eylül 2012; 15:32:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Valla bilgim var demekten ziyade tahminlerim var diyelim. Montajı yapan Hasan Ustanın bana söylediği kadarı ile Hollanda'dan gelen mühendisler Yeti de farketmişler,bizim arabaların benzin enjektorlerinden önce benzine basınç veren bir pompası var. Onun icinde bir keçe varmış ve o keçe aracı stop ettiğinizde benzini geçirmeme özelliğine sahipmiş ancak Lpg yi geçiriyor imiş. O yüzden özellikle sıcak havalarda araç uzun süre çalışmadığında sıvı Lpg gaza dönüşüm yapıp çalısmayı geciktiriyor. Kanaatimce bu çok kolay duzeltilebilecek birşey değil. Ancak yüksek basıncı Lpg ye gecirgenlik sağlamayacak özel bir keçe üretilip değiştirilirse düzelir diye düşünüyorum. Yazılımla düzelmesi zor gibi geliyo bana. Ama dediğim gibi bunlar tamamen benim teorik tahminlerim. Yoksa arabanın yağını bile ben kendim kontrol etmem ettiririm. Brc ye gelince kullanmadan konuşmak doğru olur mü bilemem ancak sistemin calışma mantığında herhangi bir fark olmayacağını düşünüyorum. Ayrıca onların forumunda da sıcak havalarda bu tarz bir durum olabileceğini söylemişler. Bence kafaya takılacak bir durum da yok açıkcası. % 40-45 tasarruf için sabah ikinci bi marsa basılır :-)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kelmiker

    bilemiyorum.. yarın gidip yüzyüze görüşücem.. motor tipimi sordu öyle fiyat verdi.. ben sistem mühendislik hakkında olumlu yorumlar okudum ama burdaki tecrübeler önemli benim için
    Benim bu sıvı LPG yakan sistemlerle ilgili bir çekincem daha var...
    LPG tankını içindeki dalgıç pompanın tıpkı benzin pompası gibi içeride az yakıt kalınca (çeyrek depo ve aşağısı) ısınıp bozulma riski var mıdır?
    Böyle bir risk varsa bu LPG pompasının maliyeti nedir?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ulaş-ım


    Benim bu sıvı LPG yakan sistemlerle ilgili bir çekincem daha var...
    LPG tankını içindeki dalgıç pompanın tıpkı benzin pompası gibi içeride az yakıt kalınca (çeyrek depo ve aşağısı) ısınıp bozulma riski var mıdır?
    Böyle bir risk varsa bu LPG pompasının maliyeti nedir?


    böyle bir olay yok! - pompa kendi yagi icinde!
    vialle sisteminde en cok bozulan du bu bahsettigin pompa!
    Vialle Pompasinin degeri; 300€ civari
    _____________________________
  • Depoda 7.5 litre Lpg kalınca sistem Lpg bitmiş gibi işlem yapıyor ve pompayı koruyor imiş. Ayrıca kit 2 yıl /100 bin km garantili yani arabanın benzin pompasının bozulma riski ne kadarsa bunun da o kadar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lider75

    Depoda 7.5 litre Lpg kalınca sistem Lpg bitmiş gibi işlem yapıyor ve pompayı koruyor imiş. Ayrıca kit 2 yıl /100 bin km garantili yani arabanın benzin pompasının bozulma riski ne kadarsa bunun da o kadar
    BEYLER İNSİGİNİA TURBO ARACIM VAR GARANTİ BİTTİ YAKIT ALMAKTANDA BIKTIM YA ARABAYI SATICAM YA LPG AMA SUBABLARI YANIYOR BİZİM ARAÇLARIN .VİALLE TAM ARADIĞIM ÖZELLİKLERE SAHİP KULLANAN ARKADAŞLARIN ÇOGU MEMNUN GİBİ FAKAT 5.000TL BAYA CİDDİ BİR RAKAM ARACIM 15.000KMDE VE 2 YILDA SİZCE TAKTIRMAM MANTIKLIMI YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM HERKESE SAYGILAR..
    _____________________________
    2017 S60 T3 Advance+Elit
    "Modin 18" Jant
    Ön kamera
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cdd1907

    BEYLER İNSİGİNİA TURBO ARACIM VAR GARANTİ BİTTİ YAKIT ALMAKTANDA BIKTIM YA ARABAYI SATICAM YA LPG AMA SUBABLARI YANIYOR BİZİM ARAÇLARIN .VİALLE TAM ARADIĞIM ÖZELLİKLERE SAHİP KULLANAN ARKADAŞLARIN ÇOGU MEMNUN GİBİ FAKAT 5.000TL BAYA CİDDİ BİR RAKAM ARACIM 15.000KMDE VE 2 YILDA SİZCE TAKTIRMAM MANTIKLIMI YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM HERKESE SAYGILAR..


    Bizim motor yenilemeci komşunun dediği kadarıyla Opel Euro-V motora sahip magnezyum alaşım sübaplı tüm araçlarda genel bir LPG uyum sorunu var.

    İster yağlama sistemi yapsınlar isterse yapmasınlar, "er ya da geç sübaplar aşınıyor" demişti. Üstelik servis tarafından arkadaşımın 2011 Astra 1.6 111.YIL aracına garantili olarak "Landi Renzo" kitle bile 40 bin km ancak gidebildi. 40 bin km sonunda problemler başladı ve 43 bin km civarında aracın tüm sübaplar ve sübap yatakları garanti kapsamında değişti. Şimdi sonraki 40 binde yani toplamda 83-85 bin km civarında bir daha sübap ve sübap yatağı masrafı olacak. Ama bu sfer garanti bittiği için tahmini 1500-1700 TL masraf yapmak zorunda kalacak.

    Sırf bundan dolayı arkadaşım aracını 70-75 bin km civarında satmayı düşünüyor. Yoksa 80-85 bin km'ye geldiğinde sübaplar yeniden aşınacak.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ulaş-ım

    quote:

    Orijinalden alıntı: cdd1907

    BEYLER İNSİGİNİA TURBO ARACIM VAR GARANTİ BİTTİ YAKIT ALMAKTANDA BIKTIM YA ARABAYI SATICAM YA LPG AMA SUBABLARI YANIYOR BİZİM ARAÇLARIN .VİALLE TAM ARADIĞIM ÖZELLİKLERE SAHİP KULLANAN ARKADAŞLARIN ÇOGU MEMNUN GİBİ FAKAT 5.000TL BAYA CİDDİ BİR RAKAM ARACIM 15.000KMDE VE 2 YILDA SİZCE TAKTIRMAM MANTIKLIMI YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM HERKESE SAYGILAR..


    Bizim motor yenilemeci komşunun dediği kadarıyla Opel Euro-V motora sahip magnezyum alaşım sübaplı tüm araçlarda genel bir LPG uyum sorunu var.

    İster yağlama sistemi yapsınlar isterse yapmasınlar, "er ya da geç sübaplar aşınıyor" demişti. Üstelik servis tarafından arkadaşımın 2011 Astra 1.6 111.YIL aracına garantili olarak "Landi Renzo" kitle bile 40 bin km ancak gidebildi. 40 bin km sonunda problemler başladı ve 43 bin km civarında aracın tüm sübaplar ve sübap yatakları garanti kapsamında değişti. Şimdi sonraki 40 binde yani toplamda 83-85 bin km civarında bir daha sübap ve sübap yatağı masrafı olacak. Ama bu sfer garanti bittiği için tahmini 1500-1700 TL masraf yapmak zorunda kalacak.

    Sırf bundan dolayı arkadaşım aracını 70-75 bin km civarında satmayı düşünüyor. Yoksa 80-85 bin km'ye geldiğinde sübaplar yeniden aşınacak.

    Alıntıları Göster
    eger burdaki ustalar Reklam yapmayi birakipta Viallenin 2FUEL özelligini yazsalar bir cok konuda aydinlik gelicek......
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.