26 Eylülde faturanız kesildi eski tarifeniz neyse onu ödediniz 26 ekimde tekrar Faturanız kesildi eski tarifenizin haklarını bitirmediyseniz 2 günlük eski tarifeden geri kalanda yeni egm tarifenden ücret +Faturasıza geçiş ücreti +kalan ayların telsiz kullanım vergisi çıkmıştır 26 Kasım da da yeni faturan 150 Tl çıkması lazım < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
VESTELCELL [ANA KONU] (Kapandı) (302. sayfa)
-
-
İşte bunlar o dediklerinizi ekim ayı faturasına yansıtmadılar. Ekim ayı faturası 150 gelmesi gerekirken 188 geldi. 12 lira ekstra arayanıbil ücreti yansıtılmış, normalde egm tarifelerinde ücretsizdi bu. Kalan 26 lira nerden geldi onu bilmiyorum ama
26 kasım dolmadan Son ödeme tarihi 12 kasım olan başka bir fatura çıktı bir anda. Kalan ayların telsiz kullanım ücreti 45 lira ediyor yanlışım yoksa. 80 lira geçiş ücreti. Kalan 14 lira da eski tarifenin bir günlük kullanımı sanırım. Bu şekilde 139 yapıyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _THANOS_ -- 21 Kasım 2024; 22:1:19 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Faturalarızı mail adresine isteyin detaylı bakın
ekstra birşey varsa fatura üzerinden itiraz edersiniz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hocam tüketici hakem heyetine bu başvurunun süresi var mıydı? şimdi yapabilir miyiz?
-
siz anlatınca anladım hocam. kalan ayların telsiz kullanım ücretini aldıklarını bilmiyordum
-
İstediğiniz zaman başvuru yapabilirsiniz. Fakat gene de başvuru süresini uzatmayın. Tüm belgeleriniz eksiksiz olsun. Başvuruyu yaptığınız günün ertesi başvurunuz işleme alınıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hocam ben geçmiş faturalara ulaşamadım. Mail adresime göndermemişler uygulamada da gözükmüyor. Zamdan önceki son 2 faturaya ait dekont iletebileceğim sadece. Başka yüklemem gereken belge var mı önemli olarak?
-
Geçmiş faturalarınızdan en az 1 tane eklerseniz, çok iyi olur. Türk Telekom müşteri hizmetlerini arayıp, e posta adresinizi kaydettirip, eski faturanızın e posta adresinize gönderilmesini isteyin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi passero -- 22 Kasım 2024; 22:2:39 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Peki hangi yerdeki tüketici hakem heyetini seçtiğimiz bir şey fark ediyor mu? İkametimizde ve satıcının adresinde il/ilçe olmak üzere 4 farklı tüketici hakem heyetine başvurulabiliyor. Bir de sonuç size SMS veya arama yoluyla mı iletildi yoksa siteden bizim mi takip etmemiz gerekiyor?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _THANOS_ -- 23 Kasım 2024; 22:32:27 > -
Egm hatta nasıl geçtiniz geçen arkadaşlar ?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
@ciddi0 bu hesap referans oluyordu kendisine yazarsanız hala yapıyor mu bilmiyorum.
-
Teşekkürler ,yazdım kendisine.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Benim karşıma biri ikamet adresimin bulunduğu ilçede, biri de Türk Telekom'un bulunduğu ilçede olmak üzere, 2 tane Hakem Heyeti çıktı. Ben kolaylık olması açısından kendi ikamet adresime en yakın olanı seçtim.
Sonuç SMS veya telefonla iletilmeyecek. Hakem Heyeti kararı mevcut ikamet adresinize kağıda basılı olarak gönderilecek. Fakat karar çıkana kadar genellikle 3 aya yakın bir süre geçiyor. Arada bir siz de e devlet üzerinden " bireysel tüketici hakem heyeti" başvuruları olarak seçerek, sonucu takip edebilirsiniz.
Sonuç çıktığı an, Tüketici Hakem Heyeti başvurularına işlenir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi passero -- 24 Kasım 2024; 17:25:59 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yalnız ben şu an ne ikamet adresimdeyim ne de türk telekomun ana merkezinin bulunduğu yerdeyim. Ancak başvuruyu yaparken tebligat adresi olarak şu an kaldığım yerin adresini girmiştim. O halde şu an kaldığım yere gelir değil mi sonuç?
Sizde de karar çıkana kadar 3 ay mı geçmişti?
-
İkamet adresinizde veya şikayetçi olduğunuz firmayla aynı ilde olmanız gerekmez. İkamet adresiniz;
1- Size atanacak olan hakem heyetinin seçimi
2- Size tebliğ edilecek sonucun gönderilmesi için gerekli.
Kendimden örnek verecek olursam, ikamet adresim İstanbul'da fakat yaz boyu Çanakkale'de yaşıyorum. En son kazandığım hakem heyeti başvurusunu Çanakkale'deyken yaptım. Sonuç İstanbul'daki adresime gönderildi.
Hatta sonucu basılı olarak göndermeseler bile olurdu. Zira sonuç çıktığı anda e devlette yaptığınız başvurunun karşısına işleniyor. Kendiniz bakıp öğrenirsiniz zaten.
Şikayetim başvurumdan yaklaşık olarak 3 ay sonra sonuçlanmıştı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi passero -- 25 Kasım 2024; 18:17:20 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Anladım teşekkürler. Yalnız benim başvuru ekranımda ikamet adresi ve tebligat adresi olmak üzere iki farklı adres farklı, tebligat adresine şu anki yaşadığım adresi girdim. İkamet adresim depremden dolayı yıkıldı, umarım oraya göndermezler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _THANOS_ -- 25 Kasım 2024; 20:50:49 > -
Yazdığım gibi, sonucu formalite olarak basılı gönderiyorlar. Örneğin, ben başvuru yaparken, bana ayrıca gönderim adresi girme seçeneği çıkmadı. Doğrudan ev adresim çıkmıştı. Size ayrıca adres tanımlama hakkı çıktığına göre, sizin sonucunuzu girdiğiniz adrese göndermeleri daha mantıklı.
Deprem konusunda ise, geçmiş olsun. Allah bir daha kimseye yaşatmasın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hocam dönüş alabildiniz mi hala yapıyor muymuş?
-
Evet dönüş yaptı arkadaş.kapanmıs suan acılmasıda zor diyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Zamdan dolayi tuketici hakem heyetine başvurup, cevap gelen var mi? Benim hala savunma istendi de duruyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X