Şimdi Ara

Vestel LCD televizyonumun renkleri aktı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
7.618
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Rusel

    Cevap geldi, sonuç olumsuz
    bunun niye olduğunu bile bilmiyorum, çünkü önemli değil, araştıran, inceleyen yok, panel akmış, değişmesi gerek ve cihazın garantisi bitmiş
    dediğiniz gibi 3 yılda cihazın ömrü bitmemesi lazım ama bitti, şimdi alıp çöpe atacam bunu, ya da paneli çıkartıp tv cilik oynasınlar diye çocuklara vereceğim
    bundan çıkacak sonuç şu:
    bu cihazların kalitesi çok önemli, garantisi bittiği gün böyle bir arıza verirse, cihazın kendi bedelinden fazla tamir ücreti çıkabiliyor, almadan önce çok iyi araştırıp, fiyatın ucuzluğuna bakmayıp, hele hele yerli malı diye değişik duygulara kapılıp hiç karar vermemek lazımmış.

    Saygılar,

    sayın Rusel dedıklerınızde haklısınız fakat bu yerli olmasıyla alakalı degil ithal urunde olsa bunu yasardınız ben 4000 ytlılık urunu cope attım marka ismi vermiyorum zaten belirtmiştim.sonucta yerli yada ithal üründe bunu yasamamız dogal ben firmaya kızmıyorum cunki kendi hatam fakat.bizlerinde goz ardı ettigimiz detaylar var voltaj dusukluklerı yanlıs kullanmalar yanlış akımlı prizler bunların hepsi etken olusturabılır.oysaki bınlerce lıra verıp urunu alırken 100-200 ytl verip bir guc dengelecı voltaj regulatoru almıyoruz.plazma olsun lcd olsun bunlar hassas cıhazlar hatta ve hatta hepimizin kullandıgı optik dvd pcler vs cıhazları voltaj akımlarından etkılenırler.cunki ulkemızde saglıklı bir alt yapımız yok malesef.
    yinede gecmiş olsun vestelin müsteri hizmetlerini arayın gerekırse yetkili birisiyle gorusun bir ihtimal faydalı olabilir.
    saygılar




  • nasıl birşey olduğu daha iyi anlaşılsın diye ilk mesaja resimler ekledim...
  • vestel süper bir firmadır. Keşke ismini vermeseydiniz.
    Biraz daha problem yaşanırsa bu başlık kapanır.
  • benim sorunum firmayla değildi, sorunun neden kaynaklandığını öğrenmek istedim, markayı da aynı sorun başına gelen varsa, ne yaptı, nasıl çözüm buldu, sıkça karşılaşılan bir sorun mu onun için yazdım, ama anlaşılan başka birisinin başına gelmemiş, servisin de söylediği aynı şey: şanssızlık....
  • Fotoğraflarla göstermen oldukça iyi oldu. Resmen akmış renkler. Gözümde hiç bu kadarını hayal etmemiştim.

    Tekrar geçmiş olsun.
  • Signore'nin dediği gibi önce merkezle görüşmek çok önemli. Benim başıma gelen olay sizin anlatıklarınızın aksine merkezle görüştüğüm için çok yüz güldürücü oldu, ; anlatayım:

    Yaklaşık 20 ay önce teknosa'dan 2700 YTL'ye Samsung LCD tv aldım. 37 inç, HDReady(fullHD değil yani). Bulunduğum yerde Samsung servis olmadığı için ,şehir merkezindeki servis gelmek istemedi. Ben de arabamla gittim , kargodan tvyi aldım, servise gidip adamı arabama bindirip eve geldim, kurulumu yaptık.

    Bazan gözüm tvnin sağ üst köşesine takılıyordu. Her zaman değil ama, özellikle tam siyah ya da tam beyaz sahnelerde, sanki orada gölge varmış gibi. Yakından baktığımda ise ekranda su sıçramış gibi görünen lekeler ,ama silmekle geçmiyordu.

    Dediğim gibi, herzaman farkedilmediği için ve bulunduğum yerde servis olmadığından hep sallayıp durdum, ne zamanki garantinin bitmesine 3 ay kaldı, belki leke büyür korkusuyla birgün teknosa'ya gittiğimde durumu anlattım. Onlar da durumu Samsung merkeze bildirmişler , müşterimiz mağdur oluyor,servis gitmiyormuş diye. Birkaç gün sonra merkez beni aradı, "servis size her geldiğinde bizden hem işlem ücretini hem de yol parasını alır,kim o gelmek istemeyen servis, bize söyleyin, anlaşmasını iptal edelim" dediler. Birkaç hafta sonra eve servis geldi ama başka kişiydi, eski servise ne oldu diye sordum, anlaşması iptal edilmiş.

    Neyse, adam baktı. O da ilk önce silmeye çalıştı, geçmedi. Bu panelle ilgili, ben yapamam merkeze gönderelim dedi.

    Aradan bir ay geçti, servis aradı ,sorun orda da giderilememiş senin televiyonu değişim yapacaklar dedi. Teknosa'dan aldığım için değişim teknosadan yapılacakmış.

    Gittim teknosaya, sizin tv artık üretilmiyor, hiçbir mağazamızda da yok, buyrun mağazamızdaki yeni modellere bakın dedi. Neye göre bakıcam dedim, faturanızda 2700 YTL'ye aldığınız görünüyor, mesela şu LE40A553 modeli 40" ve fullHD(2000 YTL) alırsanız üstüne hediye çeki yada ev sinema sitemi verebiliriz dediler

    Aynen smileyde olduğu gibi donakaldım, çenem düştü. Hazır fırsat yakalamışken üst modeli(40A656) ne kadar diye sordum. 2800 YTL imiş. Kredi kartından 100 lira çektirip aldım




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Rusel

    benim sorunum firmayla değildi, sorunun neden kaynaklandığını öğrenmek istedim, markayı da aynı sorun başına gelen varsa, ne yaptı, nasıl çözüm buldu, sıkça karşılaşılan bir sorun mu onun için yazdım, ama anlaşılan başka birisinin başına gelmemiş, servisin de söylediği aynı şey: şanssızlık....

    sayın rusel mesajımda belirtmiştim sizinkine yakın problem yasadım fakat kendi hatamdan panasonic servisi aradım fakat sızın gıbı degılde once genel merkezıne mail attım ordan kendileri evi aradı servisi ve kimle gorusmem gerektıgını soylediler sonucta 1500 ytl cıvarı bir fiyat cıktı.bende tvyi 150 ytlye sattım yani uzulmeye degmez elektronik şanş işidir.baştan vestel merkezi yada musteri hizmetleri arasaydınız yada yetkili birisyle konusaydınız birşeyler olabilirmiydi bilemem.fakat forumda sizinki gibi bir arkadasın konusu vardı garantısı bıten urunu hıc ucret almadan degısmısler 1 ay oncesınde okumustum.bu tip şeylerde servisi aramdan önce müşteri hizmetleriyle görüşmekte fayda var urun servise gıttıkten sonra zorlasıyor.
    saygılar




  • benim durumda birşey değişmiyor, çünkü kaç yerle görüştüm herkes aynı şeyi söylüyor, garanti süresi 1 gün bile geçse garanti bitmiştir diyorlar, firmanın kesin prensibi imiş, yoksa ben de merkezi aradım, mail attım, servisten yetkili birisinden rica ettim bölge müdürlüğü ile görüşün diye ama birşey değişmedi. Ne yapalım, kısmet...

    Saygılarımla,
  • sağlık olsun boş ver.daha iyisini alırsın 3 plazma benim arıza yuzunden gitti artık alıstım :) cok hassas urunler bazen ani kablo cekilmesinde bile bozulabiliyor öğrendim artık sende alırsan kesinlikle bir tanede voltaj dengeleıcı kucuk bir regulator al 100 ytl cıvarlarında prizide unutma malesef alt yapısı zayıf bir ulkedeyiz.boyle pahalı ürünlerde insan aldıkları bozuldukca hataları minumuma indiriyor.birde pahalı ürün alma derim sahsen ben lcd olsun plazma olsun 1300 ytlden fazla vermem.forumda yurt dısı siteleride dahil takip ederim o yüzden ürünlerin detaylarına bakınca hic birisi digerinden cok fazla üstün değil.cok extra urunler haric elbetteki sonucta chip ureten firmalar belli panel uretenler belli bu yüzden şuan icin lcd henüz gelişme safhasında sony dahil tv yayın yetersızlıgıne karsı yeni cıkan urunune medya alıcsını tavsiye ediyor yani henüz super bir cihaz yok.
    tekrar geçmiş olsun
    saygılar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: barsoy

    Signore'nin dediği gibi önce merkezle görüşmek çok önemli. Benim başıma gelen olay sizin anlatıklarınızın aksine merkezle görüştüğüm için çok yüz güldürücü oldu, ; anlatayım:

    Yaklaşık 20 ay önce teknosa'dan 2700 YTL'ye Samsung LCD tv aldım. 37 inç, HDReady(fullHD değil yani). Bulunduğum yerde Samsung servis olmadığı için ,şehir merkezindeki servis gelmek istemedi. Ben de arabamla gittim , kargodan tvyi aldım, servise gidip adamı arabama bindirip eve geldim, kurulumu yaptık.

    Bazan gözüm tvnin sağ üst köşesine takılıyordu. Her zaman değil ama, özellikle tam siyah ya da tam beyaz sahnelerde, sanki orada gölge varmış gibi. Yakından baktığımda ise ekranda su sıçramış gibi görünen lekeler ,ama silmekle geçmiyordu.

    Dediğim gibi, herzaman farkedilmediği için ve bulunduğum yerde servis olmadığından hep sallayıp durdum, ne zamanki garantinin bitmesine 3 ay kaldı, belki leke büyür korkusuyla birgün teknosa'ya gittiğimde durumu anlattım. Onlar da durumu Samsung merkeze bildirmişler , müşterimiz mağdur oluyor,servis gitmiyormuş diye. Birkaç gün sonra merkez beni aradı, "servis size her geldiğinde bizden hem işlem ücretini hem de yol parasını alır,kim o gelmek istemeyen servis, bize söyleyin, anlaşmasını iptal edelim" dediler. Birkaç hafta sonra eve servis geldi ama başka kişiydi, eski servise ne oldu diye sordum, anlaşması iptal edilmiş.

    Neyse, adam baktı. O da ilk önce silmeye çalıştı, geçmedi. Bu panelle ilgili, ben yapamam merkeze gönderelim dedi.

    Aradan bir ay geçti, servis aradı ,sorun orda da giderilememiş senin televiyonu değişim yapacaklar dedi. Teknosa'dan aldığım için değişim teknosadan yapılacakmış.

    Gittim teknosaya, sizin tv artık üretilmiyor, hiçbir mağazamızda da yok, buyrun mağazamızdaki yeni modellere bakın dedi. Neye göre bakıcam dedim, faturanızda 2700 YTL'ye aldığınız görünüyor, mesela şu LE40A553 modeli 40" ve fullHD(2000 YTL) alırsanız üstüne hediye çeki yada ev sinema sitemi verebiliriz dediler

    Aynen smileyde olduğu gibi donakaldım, çenem düştü. Hazır fırsat yakalamışken üst modeli(40A656) ne kadar diye sordum. 2800 YTL imiş. Kredi kartından 100 lira çektirip aldım




    Helal olsun diyorum, başka bir şey demiyorum; süreci güzel takip etmişsiniz ve burada da güzel hikayelemişsiniz. Müşteri hakkı budur işte, söke söke alınır




  • 5 sene önce sony video kamera almıştım,garanti bittikten sonra bozuldu,yetkili servise götürdüm,1 hafta onlarda kaldı,teslimatta iki parça değişti,kullanıcı hattası değil dendi ve hiç bir ücret talep etmediler-müşteri memnuniyeti ne kadar önemli,keşke bunu yerli bir firmada görseydik,belki o zaman,samsung,lg,philips peşinden koşmazdık da,arçelik,beko ve vestel alırdık ama nerdeee....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hilmibor -- 14 Aralık 2008; 0:25:37 >
  • Ben hayatta almam normalde yerli marka ama zamanında 26'' bir lcd almışlar eve Arçelik marka, tv 4 senedir bizde 1 er sene aralıkla 2 kere bozuldu, 2 seferde de servis gelip, alıp hiç para istemeden 3 günden fazla bekletmeden geri getirip, sorgusuz sualsiz düzelttiler. Yukarda servisin eline kimseyi düşürmesin denmiş ama ben Arçelik servisiyle hiç sorun yaşamadım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Thermaltake

    Ben hayatta almam normalde yerli marka ama zamanında 26'' bir lcd almışlar eve Arçelik marka, tv 4 senedir bizde 1 er sene aralıkla 2 kere bozuldu, 2 seferde de servis gelip, alıp hiç para istemeden 3 günden fazla bekletmeden geri getirip, sorgusuz sualsiz düzelttiler. Yukarda servisin eline kimseyi düşürmesin denmiş ama ben Arçelik servisiyle hiç sorun yaşamadım.
    kardeş 40616 dan memnun musun?
  • Geçen Ankara da akay hastanesine gittim, kantindeki lcd televizyon da benimkinin aynısıydı ve tv nin tam ortasında boydan boya aynı görüntü vardı, garsona sordum ne oldu buna diye, durup dururken oldu dedi. Demekki sadece ben değilim kazazede. Bu arada artık televizyonun her tarafında aynı görüntüler olmaya başladı. İdare edilebileceği kalmadı. Son kez 3 gün önce şikayetvar a mesaj attım, beni aradılar ücretini verip yaptırmak istiyorsanız hemen yaptıralım dediler. Ücret dedikleri de sıfır tv parasından daha pahalı yalnız. Ben de kalsın dedim. Parasını sokağa atmak isteyen varsa, gönül rahatlığı içinde gidip vestel lcd televizyon alabilir...
  • şansızlık. dostum tabi vestel e indirmemek lazım baska bir firmada olabilirdi
  • doğru şansızlık, başka bir markada da olabilirdi ama başları okursanız herkes böyle bir durumda firmanın ürünü değiştireceğine inanıyordu, ama malesef ürettikleri ürünün arkasında durmadılar, götür çöpe at dediler, adamın zoruna giden bu.
  • Bizim yerli firmalar elektronik işini de kıvırdı biraz ama galiba komplike elektronik cihazlarda sınıfta kaldılar. LCD gibi.
  • Daha önce yazdığım mesajımı aşağıya yapıştırıyorum. Durumda hala bir gelişme yok.

    quote:

    Ne kadar üstün özellikli veya fiyatı ucuz olursa olsun Vestel'den televizyon filan almam. Almanızıda tavsiye etmem.
    Bundan 3.5 sene önce babamlar 52inclik Vestel Plazmayı(Full HD filan değil hatta HD Ready bile değil) 12 ay taksitle 6.500 tl!! ye aldılar. 6 ay önce ekranın sol üstünden 5cm eninde ve 20 cm uzunluğunda bir alan karardı..lambasımı södü ne oldu bilmiyorum durup dururken oldu..herhangi bir darbe filan yok. Servis geldi aldı. Ertesi gün telefon 4.000TL masraf!! Yok kalsın dedik eve geri getirdiler 20 TL para aldılar. Sonra hem Vestel'e hemde sikayetim.com'a yazdıktan sonra Vestel'den aradılar ve istersek 1.500TL'ye yapabiliriz dediler. Bizde yaptırmadık. Şimdi TV hiç çalışmıyor...Bugün 6500 TL'ye en az 2 tane LCD alırdık üstüne para bile kalırdı.

    Uzun lafın kısası..2 senelik garanti süresi dolduktan sonra Allah'a emanet olduğunuz bir ürünü 3-5 kuruş ucuz diye almayın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rusel

    Geçen Ankara da akay hastanesine gittim, kantindeki lcd televizyon da benimkinin aynısıydı ve tv nin tam ortasında boydan boya aynı görüntü vardı, garsona sordum ne oldu buna diye, durup dururken oldu dedi. Demekki sadece ben değilim kazazede. Bu arada artık televizyonun her tarafında aynı görüntüler olmaya başladı. İdare edilebileceği kalmadı. Son kez 3 gün önce şikayetvar a mesaj attım, beni aradılar ücretini verip yaptırmak istiyorsanız hemen yaptıralım dediler. Ücret dedikleri de sıfır tv parasından daha pahalı yalnız. Ben de kalsın dedim. Parasını sokağa atmak isteyen varsa, gönül rahatlığı içinde gidip vestel lcd televizyon alabilir...

    Yukarıdaki paragrafın son cümlesini aynen onaylıyorum. Sen garantisi bitmiş cihazı hayatta değiştiremezsin. 2007 yılında 1700tl para verip babama aldığım vestel lcd tv, garanti süresinde 6 defa arızalandı ve servisin çakallıklarıyla düzenlenmiş raporlar sayesinde değiştirilmedi. Ve burada yazılanlar gibi değil kesinlikle merkezde servisle parelel hareket etti.




  • vestel full hd ler peşin 900 e kadar düştü ama bende 2003 yılında vestel tüplü tv yi 2009 yılına kadar 6 kez servise yolladığım için bu marka tv yi almaya korktum sony bx 300 aldım ve de memnunum her ne kadar arçelik malı densede bilmem yanlış mı yaptım.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.