Yaklaşık 5 ay önce 48ua9300 model bir televizyon aldık geçenlerde gelen 5 yaşındaki yeğenim eliyle televizyona vuruyor ve panel kırılıyor. Servisi aradık geldiler 1500 lira panel fiyatı çıkardılar.Çözüm merkezi arıyor %7.5 indirim ile 1387.5 lira ya paneli değiştirelim ve fakat para nakit olacak. Zaten o kadar nakit verdikten sonra üç-beş üste verip sıfır televizyon alırsın. Almadan önce aylarca araştırdık özellikleri vs .Şikayet vardan diğer markalara göre teşekkür oranı yüksek olup sorunları çözümledikleri için Vesteli tercih ettik teşekkür oranları neden çok yüksek diğer markalarda teşekkür oranı neden bu kadar düşük bir şeyler vardı ama bilemedik meğer diğer markalar kullanıcılarına şikayet silme karşılığı %7.5 indirim sağlamıyor ve müşterilerini yanıltmıyormuş. Bana göre bu bir rüşvet sen şu %7.5 i kabul et ve şikayeti teşekküre dönüştür herkese sorunları çözen bir firma imajı çizmek.İşte bizde bu yanılgıya düştük,adamlar sorun olsa bile büyük çoğunluğunu çözüyorlar nasılsa diyerek bu tuzağa düştük. Şimdi bütün hatanın bizde olduğunu ve kullanıcı hatası olduğunu biliyorum hiç bir hak iddaa edemeyeceğimizi de biliyorum,bütün suç bende ama vestel müşteri hizmetlerinin hiç mi? suçu yok.
iyi de ne var bunda.ekrani sen kirmissin bedava mi degistirmelerini bekliyorsun.her markada böyledir, panel ücreti neredeyse tv kadardir.