açıkçası kafamda ya boyatmak var yada aracı aldığımdan düşük fiyata bu şekilde satmak. Zorlayıp sıfır km yada 2-3 yıllık araç almak istiyorum. Bu kadar eski araç alırsak aslında bu sonuç da normal. Zira aracın baya bir eksiği vardı, onları da tamamladım. Aldığımdan beri 1 aydır sürekli araç ile uğraşıyorum. |
Vernik atması nedir ve çözüm yolları nelerdir? (2. sayfa)
-
-
Hocam hatırlarsan bu aracı almadan once konu acmistin seni uyarmistim bende de ayni arac var 2007 model sorunlari bitmez eğer bakımsız olana denk gelirsen.quote:
Orijinalden alıntı: anyhillaçıkçası kafamda ya boyatmak var yada aracı aldığımdan düşük fiyata bu şekilde satmak. Zorlayıp sıfır km yada 2-3 yıllık araç almak istiyorum. Bu kadar eski araç alırsak aslında bu sonuç da normal. Zira aracın baya bir eksiği vardı, onları da tamamladım. Aldığımdan beri 1 aydır sürekli araç ile uğraşıyorum.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
-
quote:
Orijinalden alıntı: brkprlk35Sanırım biraz zorlamışlar. Sadece sağlıklı bir vernik atılsaydı yeterliydi ama sanıyorum ki komple boyamaya kadar gidecek bir süreç olmuş..
Sadece vernik nasıl atılacak? Vernik atmadan önce yüzeyin çok ciddi buna hazırlanması gerek. Boya atmaktan daha zordur. Boya atılmadan önce yüzeyi zımparalasan bile yeter ancak vernik işlemi öncesi boyanın mükemmel konumda olması gerek. Çoğu durumda boya kurtarilamaz durumda ise vernik atmanın bir anlamı yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hatırladım evet, ama eşimin Golf e karşı bir zaafiyeti var ve aracı aldık nihayetinde. araçta rölantide silkeleme var, arada nefesi kesiliyor gibi, baya sanayide sordum, bu motorlarda hep bu var, kafaya takma dediler. ama eşim aracı sürerken rahatsız oluyor, yokuş çıkarken araba ittiriyor gibi bir his var filan deyip duruyor. yetmezmiş gibi eski sahibi de araca golf 6 teybi takmış, sürekli akü bitiyordu. şimdi o teybi çıkarıp orjinal golf 5 teybi taktık ama takana kadar sürekli araç stop edip yolda kaldık. hadi hepsini geçtim şu boya olayında galerici trarafından oyuna getirildik, genel olarak araba iyi ama ben ve eşim soğuduk bir kere.
-
sulu zımpara yaptılar, marka olarak gyeon kullandılar. başka hangi aşamalar var isim olarak bnilmem ama 3 aşama yapıcaz diyip duruyordu usta. bana bu hale gelmesinin sebebi olarak eski sahibinin verniği söktürdükten sonra üstüne ince boya serpttiğini ve bu hile yüzünden sağlıklı boya koruma yapamadığını söyledi. bu şekilde kalsın , gittiği yere kadar dedi . gölgeye filan çekersin gibi klişe sözcüklerle uğurladı bizi. araç bizde kalırsa kaputu boyatıcam direkt. tavana da folyo çekicem. tabi o zaman fiyat dip yapar. o yüzden 3-4 sene binip keyfini sürmek lazım ama dediğim gibi soğudum ben. bana kalsa 3-5 bin düşürüp direkt elden çıkarıcam ama eşim altın bozdurup aracı aldığımız için aynı fiyata geri satmakta direniyor.
-
Maddi durumda müsait ise çok isabet olur -
aynen ben 15 gündür sanayide sormadık yer bırakmadım, vernik atılmaz buna şu an. ya folyo çekip örtbas edicez, yada tavanı kaputu 1.500 lira civarına boyatıp binicez. ama ülkemizde tavan kaput boyallı olunca aracın değeri çakılıyor maalesef.
-
quote:
Orijinalden alıntı: anyhillmerhaba hocam, o grup kapandı sanırım geçen günlerde :)
Aynen yeni gördüm bende iyi gruptu aslında :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Allah başka dert vermesin hocam. Sağlıklı günlerde daha iyisini kullanırsınız umarım..
-
Vernik atmasının çözümünü bulanlar, (instagram üzerinden satışını yapanlar) öyle söylüyordu. Boya koruma, wax gibi ürünler anlık kurtarır. Sonuçta kimyasal ile o verniği söküyorsunuz. Vernik atmanız gerekir denirdi..
-
Türkiyenin özeti bir konu. Boya asla eskiyemez, eskidiyse boyanamaz, boyanırsa satılamaz, satılırsa ucuza satılır. Ama kimse demesin boyalı ki komple hem de birçok araç satışında aracı oldum. Beş kuruş bile indirim olmadı hatta daha pahalı bile satıldı. Tabi ucuza kapatmak için arayan, soran elbette oluyordu, tek bir cevap ile konuşma bitiyordu. "Madem boyalı sana uymuyor fiyatı da niye arıyorsun", " boyalı araç bu fiyata satılmaz diye akıl ver diyen mi oldu sana" ve sonrasında kapatılan telefon.
Neyse, verniğin atması demek artık o boyanın özelliğini yitirmesi demektir. O bölüm komple boyanacak başka çaresi yok. Diğer sanayi usulü ali cengiz işleri sadece belli süre için çözüm olur, sonra vernik yine atar ve boyaya da kalıcı hasar verir.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X