Şimdi Ara

VECTRA 1.9 cdti 150 ps önerir misiniz? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
1
Favori
14.668
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GRKMKZN

    yürüyen aksamı ve mekanik aksamı passattan alınma demişsin..ama passat la alakası yok...a6ile passat arasında nasıl aynı malzemeleri kullanıolar diemiorsan superB ile passat için de diyemessin çünkü a6 ile superB aynı fabrikadan bazı ortak parcaları kullanarak cıkan araçlar..hernekadar vw grubundaki arabalar için aynı işçilik kalitesi aynı malzeme deseler(ör:leon-a3,superB-a6) arada fark var..bi a3e binersen sonra leon a binersen farkı görürsün aynısı superB-a6 da da görürsün..ama satıcılara göre bunlar aynı arabalar...
    sana kendi arabamdan da örnek verdim gerçeklerle..passat superB den tek bir konuda üstün olabilir..o da vw adına sahip olmasından dolayı 2.eli daha başarılı ayrıca birsey daha var fiyatları daha yukarda


    Alıntıları Göster
    Görkem & anti , Vectra başlıgındayız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorele2000

    quote:

    Orjinalden alıntı: allforone

    Aynı arabayla 2 günde 1200 km yaptım. İşte izlenimlerim:
    1. Motordan başlayalım: Aynı hacimde mondeo ve passattan (130 hp,manüel) daha başarılı bir motor. İlk hızlanma ve ara hızlanmaları kesinlikle diğer iki arabadan daha başarılı. Ben öyle çok uzun düzlükler bulamadığım için son hız hakkında bir yorumum olmayacak, max yapabildiğim 210km/st'tir. Burada şunu ekleyebilirim: Kullandığım tiptronik şanzımanla beraber özellikle ara hızlanmalarda, kickdown sonrasında araba inanılmaz seri. Resmen başınızı arkaya yapıştırıyor. Sollamalar ise bu arabayla çocuk oyuncağı. 180 km' kadar gaza basın, araba inanılmaz kaçıyor. Yanlız o hızdan sonra nefesinin bir nebze kesildiğini hissettiriyor. Tabi yine hızlanıyor, ama o müthiş ivmelenme bir miktar azalıyor. Motorun sesi içeriye gerçekten çok az ulaşıyor, sadece ilk çalıştırmada ve rölantide gelen tipik tıkırtı sesini duyuyorsunuz, ama bu hiçbir zaman rahatsız edici düzeye ulaşmıyor. Hafif birr müzik bile bu rölantideki sesi yokediyor, zaten 40-50 km sonrasında hiçbir ses yok. Yüksek hızlarda bile devir düşük kaldığı için rahatlık ve huzur bozulmuyor.
    2- 6 ileri Tiptronik şanzıman:Kesinlikle mükemmel. Bu şanzımanı kullandıktan sonra insan manüel vitesin gerekliliğini sorguluyor. Araba, siz gaza abanmadığınız sürece konfor ve yakıt tutumluğu çerçevesinde hareket ediyor. Otomatik şanzıman devri çoğunlukla 1500d/dk düzeyinde tutuyor, siz kickdown yaptığınızda birden çok vites düşürüp 4500 deviri zorluyor. Bu arada redline 5000 devirde başlıyor. Tiptronik özelliğinide kullandım, vites geçişleri gayet hızlı, ama dediğim gibi 150 hp, 320 nm ve 6 ileri vites kombinasyonu sonrasında pekte ihtiyaç hissetmiyosunuz.
    3-Yol tutuş: Ben birçok araba kullandım, ama çoğunda o opellerin tatlı sert direksyonunu bulamadım. Bunu buraya aldım çünkü bu sertlik insanda inanılmaz bir güven oluşturuyor. Arabanın düz gidiş stabilitesi mükemmel. hiçbir rüzgardan etkilenmiyor. Viraj alma kapasitesininde gayet iyi olduğunu gözlemledim. Geniş tabanlı lastikler ve 16 inch jantlar konforu bozmadan yol tutuşa + etki ediyor. Arabada opsyonel ESP mevcuttu,uğraşmama rağmen devreye girmemesi yol tutuşun başarısını gösteriyor. (Yolun yaklaşık yarısını yağmurda gittim,oldukça hızlı döndüğüm viraj ve hızlı kalkışlara rağmen). Yanlız burada ekleleyim, araba yer yer salınıma giriyor.
    3- Konfor: Yukarıda konforun kötü olduğu, çukurları hissettirdiği vs yorumunu yapan arkadaşa katılmıyorum, süspansyonu yumuşak odaklı değil, geniş tabanlı ve 16 inch lastiklerle (araçta 215/55 R16 bridgestone turanza er30 mevcuttu) beklediğimden rahat ve konforlu yolculuk ettim.Kesinlikle kasis ve çukurları diğer birçok arabadan daha az hissettiriyor. Koltuklar oldukça konforlu, bel desteği oldukça başarılı. Arabanın iç hacmi oldukça geniş. Arkada diz mesafesi uzun boylular için bile yeterli.Yanlız diz kapağınızın orta konsola deydiği yer köşeli yapıldığı için ayağınızı yasladığınızda bir miktar rahatsızlık veriyor. Bu arada yol ve lastik sesi bozuk zeminlerde beklediğimden daha fazlaydı.
    4- Ekipmanlar: Araçta yağmur, park ve far sensörü , cruise kontrol,cd/mp3 çalar, çift taraflı otomatik klima yol bilgisayarı mevcuttu. Cruise kontrolün ne derece önemli bir donanım olduğunu gördüm, özellikle çift şeritli yolda 110 km'ye cc'ü ayarlayın, viteste tiptronik olduktan sonra size sadece parmak ucuyla direksyon hareketleri yapmak kalıyor. Özellikle yokuş yukarı cc çok zevkli, araç siz gaz vermediğiniz halde o hızda kalabilmek için vites küçültüyor ve gaz veriyor, bu da sanki sizde aracı bir başkası kullanıyormuş hissi uyandırıyor. Kötü yanı bu insanda alışkanlık yapıyor, sürekli cc kullanmak istiyorsunuz. Sinyallerin hissi malesef kötü, iki kademeli yapmışlar ama malesef onu ayarlayamayabiliyorsunuz, ve sinyal üç kez yanıp sönüyor, daha kötüsü cc düğmesini sinyal kolunun sol yanında konumlandırmışlar, malesef sinyal vermeye çalıştığınızda bu aşırı hassas cc düğmesini istemsiz olarak aktive edebiliyorsunuz. Bu oldukça kötü, çünkü genelde sinyaller dönerken ve yavaşlarken verildiği için birden cc devreye giriyor.(cc ortalama hızlarda devreye girince araç bir öne atılıyor, bu şehirde bana bir iki kez sıkıntı yarattı)
    5- Frenler: Dozlaması iyi, bir miktar sert ama başarılı. Yanlız test aracına özgümü bilmiyorum, yavaş duruşlarda araç sanki stop edecekmiş gibi sarsılarak duruyor, beni rahatsız etti.
    6-Yakıt tüketimi: tabiki mükemmel, ben bir depoyla yaklaşık 900 km gittim, ama sakin sürüşlerde rahatça 1000 km'yi geçer, cc da 6 viteste 1500 devirde düzlüklerde anlık 4-4,5 lt tüketti, inanılmaz. Tabi zorladığınızda anlık tüketimler 15-20 lt'lere çıkıyor.
    7- Dış görünüş: Bu konuda çok + şeyler söyleyemeceğim. Makyajda ön kısmı biraz şekle soktular, ama malesef arka kısım halen kötü. Sportif aile babalarının olması gerekli araba görünüşü değil.
    Aklıma gelen bunlar. Ben bu arada arabayı bırakırken saab 9-3 sport sedan 1.9 TiD (aynı motor) kullandım. Neredeyse aynı para. Aklım onda kaldı. Hadi hayırlısı.





    KARDEŞİM SEN BENİM HİSSETTİKLERİMİ MÜKEMMEL BİR YAZI DİLİ İLE ÖZETLEMİŞŞİN... bENİM TETS ETTİĞİM ARABADA OTOMATİK VECTRAYDI.

    aRKADAŞLAR İNANIN BANA BU FORUM SONRASI VECTRADAN SOĞUMUŞTUM. çÜNKÜ HİÇDE İYİ ŞEYLER DUYMUYORDUM ARABA HAKKINDA.

    hAYATIMDAKİ BENİ YANILTAN EN BÜYÜK YANILGILARDAN BİRİYDİ. aRABA TEST EDİNCE ÇOK FECİ

    YANILDIĞIMI HİSSETİM. iNSAN O ARABANIN İÇİNDE O SÜRATTE O İVMELENMEYLE ARABAYA HAYRAN

    KALIYOR. TEK KELİMEYLE

    10 NUMARA. BU FORUMDA ARABAYI TEST ETMEDEN YORUM YAPANLARA LÜTFEN İNANMAYIN. BİR GÜN

    İÇİNDE TAM 800 KM YAPTIM. MARMARAYI BİR UÇTAN BİR UCA DOLAŞTIK. BEN FORUMDAKİ

    ARKADAŞLARIN ÇOĞU GİBİ ERKEN YAŞTA ARABA SAHİBİ OLAN BİRİSİ OLMADIM. İLK ARABAM 1 YIL SÜRE

    İLE KULLANDIM 98 CORSA SWNG, ASLINDA BANA AİT DEĞİLDİ. ASIL İLK ARABAM İSE 2006 YENİ ASTRA

    ELEGANCE. OPEL ŞU YOL TUTUŞ VE FİYATINA GÖRE KALİTE OLAYINDA GERÇEKTEN ÖVGÜYÜ HAK EDİYOR.

    SON SÖZÜM ALYSNTR ARKADAŞA ;

    ARABAYI PEK BEĞENMEMİŞ. ARABAYI TEST EDERKEN YANIMIZDA OLSAYDI O YÜKSEK HIZLARLA VİRAJLARA GİRİŞİMİZİ VE ESP DENEN GÜVENLİĞİN SADECE KAĞIT ÜSTÜNDE BİR ŞEYE YARADIĞINI YANİ İHTİYACIĞIMIZ OLMADIĞINI GÖRSEYDİ BÖYLE KESİN İFADELER KULLANMAZDI.

    Alıntıları Göster
    abi doğru söze hiç bişey denmez sizin düşündüklerinize yazdıklarınıza aynen katılıyorum
    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000


    quote:

    Orjinalden alıntı: allforone

    Aynı arabayla 2 günde 1200 km yaptım. İşte izlenimlerim:
    1. Motordan başlayalım: Aynı hacimde mondeo ve passattan (130 hp,manüel) daha başarılı bir motor. İlk hızlanma ve ara hızlanmaları kesinlikle diğer iki arabadan daha başarılı. Ben öyle çok uzun düzlükler bulamadığım için son hız hakkında bir yorumum olmayacak, max yapabildiğim 210km/st'tir. Burada şunu ekleyebilirim: Kullandığım tiptronik şanzımanla beraber özellikle ara hızlanmalarda, kickdown sonrasında araba inanılmaz seri. Resmen başınızı arkaya yapıştırıyor. Sollamalar ise bu arabayla çocuk oyuncağı. 180 km' kadar gaza basın, araba inanılmaz kaçıyor. Yanlız o hızdan sonra nefesinin bir nebze kesildiğini hissettiriyor. Tabi yine hızlanıyor, ama o müthiş ivmelenme bir miktar azalıyor. Motorun sesi içeriye gerçekten çok az ulaşıyor, sadece ilk çalıştırmada ve rölantide gelen tipik tıkırtı sesini duyuyorsunuz, ama bu hiçbir zaman rahatsız edici düzeye ulaşmıyor. Hafif birr müzik bile bu rölantideki sesi yokediyor, zaten 40-50 km sonrasında hiçbir ses yok. Yüksek hızlarda bile devir düşük kaldığı için rahatlık ve huzur bozulmuyor.
    2- 6 ileri Tiptronik şanzıman:Kesinlikle mükemmel. Bu şanzımanı kullandıktan sonra insan manüel vitesin gerekliliğini sorguluyor. Araba, siz gaza abanmadığınız sürece konfor ve yakıt tutumluğu çerçevesinde hareket ediyor. Otomatik şanzıman devri çoğunlukla 1500d/dk düzeyinde tutuyor, siz kickdown yaptığınızda birden çok vites düşürüp 4500 deviri zorluyor. Bu arada redline 5000 devirde başlıyor. Tiptronik özelliğinide kullandım, vites geçişleri gayet hızlı, ama dediğim gibi 150 hp, 320 nm ve 6 ileri vites kombinasyonu sonrasında pekte ihtiyaç hissetmiyosunuz.
    3-Yol tutuş: Ben birçok araba kullandım, ama çoğunda o opellerin tatlı sert direksyonunu bulamadım. Bunu buraya aldım çünkü bu sertlik insanda inanılmaz bir güven oluşturuyor. Arabanın düz gidiş stabilitesi mükemmel. hiçbir rüzgardan etkilenmiyor. Viraj alma kapasitesininde gayet iyi olduğunu gözlemledim. Geniş tabanlı lastikler ve 16 inch jantlar konforu bozmadan yol tutuşa + etki ediyor. Arabada opsyonel ESP mevcuttu,uğraşmama rağmen devreye girmemesi yol tutuşun başarısını gösteriyor. (Yolun yaklaşık yarısını yağmurda gittim,oldukça hızlı döndüğüm viraj ve hızlı kalkışlara rağmen). Yanlız burada ekleleyim, araba yer yer salınıma giriyor.
    3- Konfor: Yukarıda konforun kötü olduğu, çukurları hissettirdiği vs yorumunu yapan arkadaşa katılmıyorum, süspansyonu yumuşak odaklı değil, geniş tabanlı ve 16 inch lastiklerle (araçta 215/55 R16 bridgestone turanza er30 mevcuttu) beklediğimden rahat ve konforlu yolculuk ettim.Kesinlikle kasis ve çukurları diğer birçok arabadan daha az hissettiriyor. Koltuklar oldukça konforlu, bel desteği oldukça başarılı. Arabanın iç hacmi oldukça geniş. Arkada diz mesafesi uzun boylular için bile yeterli.Yanlız diz kapağınızın orta konsola deydiği yer köşeli yapıldığı için ayağınızı yasladığınızda bir miktar rahatsızlık veriyor. Bu arada yol ve lastik sesi bozuk zeminlerde beklediğimden daha fazlaydı.
    4- Ekipmanlar: Araçta yağmur, park ve far sensörü , cruise kontrol,cd/mp3 çalar, çift taraflı otomatik klima yol bilgisayarı mevcuttu. Cruise kontrolün ne derece önemli bir donanım olduğunu gördüm, özellikle çift şeritli yolda 110 km'ye cc'ü ayarlayın, viteste tiptronik olduktan sonra size sadece parmak ucuyla direksyon hareketleri yapmak kalıyor. Özellikle yokuş yukarı cc çok zevkli, araç siz gaz vermediğiniz halde o hızda kalabilmek için vites küçültüyor ve gaz veriyor, bu da sanki sizde aracı bir başkası kullanıyormuş hissi uyandırıyor. Kötü yanı bu insanda alışkanlık yapıyor, sürekli cc kullanmak istiyorsunuz. Sinyallerin hissi malesef kötü, iki kademeli yapmışlar ama malesef onu ayarlayamayabiliyorsunuz, ve sinyal üç kez yanıp sönüyor, daha kötüsü cc düğmesini sinyal kolunun sol yanında konumlandırmışlar, malesef sinyal vermeye çalıştığınızda bu aşırı hassas cc düğmesini istemsiz olarak aktive edebiliyorsunuz. Bu oldukça kötü, çünkü genelde sinyaller dönerken ve yavaşlarken verildiği için birden cc devreye giriyor.(cc ortalama hızlarda devreye girince araç bir öne atılıyor, bu şehirde bana bir iki kez sıkıntı yarattı)
    5- Frenler: Dozlaması iyi, bir miktar sert ama başarılı. Yanlız test aracına özgümü bilmiyorum, yavaş duruşlarda araç sanki stop edecekmiş gibi sarsılarak duruyor, beni rahatsız etti.
    6-Yakıt tüketimi: tabiki mükemmel, ben bir depoyla yaklaşık 900 km gittim, ama sakin sürüşlerde rahatça 1000 km'yi geçer, cc da 6 viteste 1500 devirde düzlüklerde anlık 4-4,5 lt tüketti, inanılmaz. Tabi zorladığınızda anlık tüketimler 15-20 lt'lere çıkıyor.
    7- Dış görünüş: Bu konuda çok + şeyler söyleyemeceğim. Makyajda ön kısmı biraz şekle soktular, ama malesef arka kısım halen kötü. Sportif aile babalarının olması gerekli araba görünüşü değil.
    Aklıma gelen bunlar. Ben bu arada arabayı bırakırken saab 9-3 sport sedan 1.9 TiD (aynı motor) kullandım. Neredeyse aynı para. Aklım onda kaldı. Hadi hayırlısı.





    KARDEŞİM SEN BENİM HİSSETTİKLERİMİ MÜKEMMEL BİR YAZI DİLİ İLE ÖZETLEMİŞŞİN... bENİM TETS ETTİĞİM ARABADA OTOMATİK VECTRAYDI.

    aRKADAŞLAR İNANIN BANA BU FORUM SONRASI VECTRADAN SOĞUMUŞTUM. çÜNKÜ HİÇDE İYİ ŞEYLER DUYMUYORDUM ARABA HAKKINDA.

    hAYATIMDAKİ BENİ YANILTAN EN BÜYÜK YANILGILARDAN BİRİYDİ. aRABA TEST EDİNCE ÇOK FECİ

    YANILDIĞIMI HİSSETİM. iNSAN O ARABANIN İÇİNDE O SÜRATTE O İVMELENMEYLE ARABAYA HAYRAN

    KALIYOR. TEK KELİMEYLE

    10 NUMARA. BU FORUMDA ARABAYI TEST ETMEDEN YORUM YAPANLARA LÜTFEN İNANMAYIN. BİR GÜN

    İÇİNDE TAM 800 KM YAPTIM. MARMARAYI BİR UÇTAN BİR UCA DOLAŞTIK. BEN FORUMDAKİ

    ARKADAŞLARIN ÇOĞU GİBİ ERKEN YAŞTA ARABA SAHİBİ OLAN BİRİSİ OLMADIM. İLK ARABAM 1 YIL SÜRE

    İLE KULLANDIM 98 CORSA SWNG, ASLINDA BANA AİT DEĞİLDİ. ASIL İLK ARABAM İSE 2006 YENİ ASTRA

    ELEGANCE. OPEL ŞU YOL TUTUŞ VE FİYATINA GÖRE KALİTE OLAYINDA GERÇEKTEN ÖVGÜYÜ HAK EDİYOR.

    SON SÖZÜM ALYSNTR ARKADAŞA ;

    ARABAYI PEK BEĞENMEMİŞ. ARABAYI TEST EDERKEN YANIMIZDA OLSAYDI O YÜKSEK HIZLARLA VİRAJLARA GİRİŞİMİZİ VE ESP DENEN GÜVENLİĞİN SADECE KAĞIT ÜSTÜNDE BİR ŞEYE YARADIĞINI YANİ İHTİYACIĞIMIZ OLMADIĞINI GÖRSEYDİ BÖYLE KESİN İFADELER KULLANMAZDI.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: desiya

    abi doğru söze hiç bişey denmez sizin düşündüklerinize yazdıklarınıza aynen katılıyorum
    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000


    quote:

    Orjinalden alıntı: allforone

    Aynı arabayla 2 günde 1200 km yaptım. İşte izlenimlerim:
    1. Motordan başlayalım: Aynı hacimde mondeo ve passattan (130 hp,manüel) daha başarılı bir motor. İlk hızlanma ve ara hızlanmaları kesinlikle diğer iki arabadan daha başarılı. Ben öyle çok uzun düzlükler bulamadığım için son hız hakkında bir yorumum olmayacak, max yapabildiğim 210km/st'tir. Burada şunu ekleyebilirim: Kullandığım tiptronik şanzımanla beraber özellikle ara hızlanmalarda, kickdown sonrasında araba inanılmaz seri. Resmen başınızı arkaya yapıştırıyor. Sollamalar ise bu arabayla çocuk oyuncağı. 180 km' kadar gaza basın, araba inanılmaz kaçıyor. Yanlız o hızdan sonra nefesinin bir nebze kesildiğini hissettiriyor. Tabi yine hızlanıyor, ama o müthiş ivmelenme bir miktar azalıyor. Motorun sesi içeriye gerçekten çok az ulaşıyor, sadece ilk çalıştırmada ve rölantide gelen tipik tıkırtı sesini duyuyorsunuz, ama bu hiçbir zaman rahatsız edici düzeye ulaşmıyor. Hafif birr müzik bile bu rölantideki sesi yokediyor, zaten 40-50 km sonrasında hiçbir ses yok. Yüksek hızlarda bile devir düşük kaldığı için rahatlık ve huzur bozulmuyor.
    2- 6 ileri Tiptronik şanzıman:Kesinlikle mükemmel. Bu şanzımanı kullandıktan sonra insan manüel vitesin gerekliliğini sorguluyor. Araba, siz gaza abanmadığınız sürece konfor ve yakıt tutumluğu çerçevesinde hareket ediyor. Otomatik şanzıman devri çoğunlukla 1500d/dk düzeyinde tutuyor, siz kickdown yaptığınızda birden çok vites düşürüp 4500 deviri zorluyor. Bu arada redline 5000 devirde başlıyor. Tiptronik özelliğinide kullandım, vites geçişleri gayet hızlı, ama dediğim gibi 150 hp, 320 nm ve 6 ileri vites kombinasyonu sonrasında pekte ihtiyaç hissetmiyosunuz.
    3-Yol tutuş: Ben birçok araba kullandım, ama çoğunda o opellerin tatlı sert direksyonunu bulamadım. Bunu buraya aldım çünkü bu sertlik insanda inanılmaz bir güven oluşturuyor. Arabanın düz gidiş stabilitesi mükemmel. hiçbir rüzgardan etkilenmiyor. Viraj alma kapasitesininde gayet iyi olduğunu gözlemledim. Geniş tabanlı lastikler ve 16 inch jantlar konforu bozmadan yol tutuşa + etki ediyor. Arabada opsyonel ESP mevcuttu,uğraşmama rağmen devreye girmemesi yol tutuşun başarısını gösteriyor. (Yolun yaklaşık yarısını yağmurda gittim,oldukça hızlı döndüğüm viraj ve hızlı kalkışlara rağmen). Yanlız burada ekleleyim, araba yer yer salınıma giriyor.
    3- Konfor: Yukarıda konforun kötü olduğu, çukurları hissettirdiği vs yorumunu yapan arkadaşa katılmıyorum, süspansyonu yumuşak odaklı değil, geniş tabanlı ve 16 inch lastiklerle (araçta 215/55 R16 bridgestone turanza er30 mevcuttu) beklediğimden rahat ve konforlu yolculuk ettim.Kesinlikle kasis ve çukurları diğer birçok arabadan daha az hissettiriyor. Koltuklar oldukça konforlu, bel desteği oldukça başarılı. Arabanın iç hacmi oldukça geniş. Arkada diz mesafesi uzun boylular için bile yeterli.Yanlız diz kapağınızın orta konsola deydiği yer köşeli yapıldığı için ayağınızı yasladığınızda bir miktar rahatsızlık veriyor. Bu arada yol ve lastik sesi bozuk zeminlerde beklediğimden daha fazlaydı.
    4- Ekipmanlar: Araçta yağmur, park ve far sensörü , cruise kontrol,cd/mp3 çalar, çift taraflı otomatik klima yol bilgisayarı mevcuttu. Cruise kontrolün ne derece önemli bir donanım olduğunu gördüm, özellikle çift şeritli yolda 110 km'ye cc'ü ayarlayın, viteste tiptronik olduktan sonra size sadece parmak ucuyla direksyon hareketleri yapmak kalıyor. Özellikle yokuş yukarı cc çok zevkli, araç siz gaz vermediğiniz halde o hızda kalabilmek için vites küçültüyor ve gaz veriyor, bu da sanki sizde aracı bir başkası kullanıyormuş hissi uyandırıyor. Kötü yanı bu insanda alışkanlık yapıyor, sürekli cc kullanmak istiyorsunuz. Sinyallerin hissi malesef kötü, iki kademeli yapmışlar ama malesef onu ayarlayamayabiliyorsunuz, ve sinyal üç kez yanıp sönüyor, daha kötüsü cc düğmesini sinyal kolunun sol yanında konumlandırmışlar, malesef sinyal vermeye çalıştığınızda bu aşırı hassas cc düğmesini istemsiz olarak aktive edebiliyorsunuz. Bu oldukça kötü, çünkü genelde sinyaller dönerken ve yavaşlarken verildiği için birden cc devreye giriyor.(cc ortalama hızlarda devreye girince araç bir öne atılıyor, bu şehirde bana bir iki kez sıkıntı yarattı)
    5- Frenler: Dozlaması iyi, bir miktar sert ama başarılı. Yanlız test aracına özgümü bilmiyorum, yavaş duruşlarda araç sanki stop edecekmiş gibi sarsılarak duruyor, beni rahatsız etti.
    6-Yakıt tüketimi: tabiki mükemmel, ben bir depoyla yaklaşık 900 km gittim, ama sakin sürüşlerde rahatça 1000 km'yi geçer, cc da 6 viteste 1500 devirde düzlüklerde anlık 4-4,5 lt tüketti, inanılmaz. Tabi zorladığınızda anlık tüketimler 15-20 lt'lere çıkıyor.
    7- Dış görünüş: Bu konuda çok + şeyler söyleyemeceğim. Makyajda ön kısmı biraz şekle soktular, ama malesef arka kısım halen kötü. Sportif aile babalarının olması gerekli araba görünüşü değil.
    Aklıma gelen bunlar. Ben bu arada arabayı bırakırken saab 9-3 sport sedan 1.9 TiD (aynı motor) kullandım. Neredeyse aynı para. Aklım onda kaldı. Hadi hayırlısı.





    KARDEŞİM SEN BENİM HİSSETTİKLERİMİ MÜKEMMEL BİR YAZI DİLİ İLE ÖZETLEMİŞŞİN... bENİM TETS ETTİĞİM ARABADA OTOMATİK VECTRAYDI.

    aRKADAŞLAR İNANIN BANA BU FORUM SONRASI VECTRADAN SOĞUMUŞTUM. çÜNKÜ HİÇDE İYİ ŞEYLER DUYMUYORDUM ARABA HAKKINDA.

    hAYATIMDAKİ BENİ YANILTAN EN BÜYÜK YANILGILARDAN BİRİYDİ. aRABA TEST EDİNCE ÇOK FECİ

    YANILDIĞIMI HİSSETİM. iNSAN O ARABANIN İÇİNDE O SÜRATTE O İVMELENMEYLE ARABAYA HAYRAN

    KALIYOR. TEK KELİMEYLE

    10 NUMARA. BU FORUMDA ARABAYI TEST ETMEDEN YORUM YAPANLARA LÜTFEN İNANMAYIN. BİR GÜN

    İÇİNDE TAM 800 KM YAPTIM. MARMARAYI BİR UÇTAN BİR UCA DOLAŞTIK. BEN FORUMDAKİ

    ARKADAŞLARIN ÇOĞU GİBİ ERKEN YAŞTA ARABA SAHİBİ OLAN BİRİSİ OLMADIM. İLK ARABAM 1 YIL SÜRE

    İLE KULLANDIM 98 CORSA SWNG, ASLINDA BANA AİT DEĞİLDİ. ASIL İLK ARABAM İSE 2006 YENİ ASTRA

    ELEGANCE. OPEL ŞU YOL TUTUŞ VE FİYATINA GÖRE KALİTE OLAYINDA GERÇEKTEN ÖVGÜYÜ HAK EDİYOR.

    SON SÖZÜM ALYSNTR ARKADAŞA ;

    ARABAYI PEK BEĞENMEMİŞ. ARABAYI TEST EDERKEN YANIMIZDA OLSAYDI O YÜKSEK HIZLARLA VİRAJLARA GİRİŞİMİZİ VE ESP DENEN GÜVENLİĞİN SADECE KAĞIT ÜSTÜNDE BİR ŞEYE YARADIĞINI YANİ İHTİYACIĞIMIZ OLMADIĞINI GÖRSEYDİ BÖYLE KESİN İFADELER KULLANMAZDI.


    Alıntıları Göster
    BİZDEDE 2004 1,6 VECTRA VAR GAYET MEMNUNUZ MOTOR BİRAZ BAYILIYOR 100 HP OLDUGU İÇİN AMA HIZINI ALDIKTAN SONRA TUTULMUYOR İÇ KALİTESİDE GÜZEL OPEL İN VECTRA DA YENİ KULLANMAYA BAŞLADIĞI CDTİ TEKNOLOJİS ARTI PUAN TOPLAMAYA DEVAM EDİYOR 150 HP 320 NM TORK COK İYİ

    BU FORUMDA AÇILAN OPLE TOPİCLERİNDE OPELİN MODELLERİ COK ELEŞTİRİLMİŞTİ BENDE BİRAZ SOGUR GİBİ OLDUM SONRA YANILDIGIMIN FARKINA VARDIM (ANTİ-OPELCİLER DİYE ADLANDIRDIGIMIZ BU KİŞİLİKLERİ AHALİ TANIR)






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DG00 -- 4 Mayıs 2006; 16:31:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DG00

    BİZDEDE 2004 1,6 VECTRA VAR GAYET MEMNUNUZ MOTOR BİRAZ BAYILIYOR 100 HP OLDUGU İÇİN AMA HIZINI ALDIKTAN SONRA TUTULMUYOR İÇ KALİTESİDE GÜZEL OPEL İN VECTRA DA YENİ KULLANMAYA BAŞLADIĞI CDTİ TEKNOLOJİS ARTI PUAN TOPLAMAYA DEVAM EDİYOR 150 HP 320 NM TORK COK İYİ

    BU FORUMDA AÇILAN OPLE TOPİCLERİNDE OPELİN MODELLERİ COK ELEŞTİRİLMİŞTİ BENDE BİRAZ SOGUR GİBİ OLDUM SONRA YANILDIGIMIN FARKINA VARDIM (ANTİ-OPELCİLER DİYE ADLANDIRDIGIMIZ BU KİŞİLİKLERİ AHALİ TANIR)





    Alıntıları Göster
    Şimdi söyleyeceklerimi marka fan'lığı yapmadan kişisel kriterlerime göre yazıyorum.
    Bugün ek olarak nihayet vw ve audi'nin 2.0 tdi motorunu kullandım. Kullandığım araçlardan biri passat 2.0 fsi 150 hp, diğeri audi 2.0 tdi 140 hp idi. Öncelikli olarak çok merak ettiğim passat. Kimse gocunmasın ama hayal kırıklığına uğradım. Belki beklentilerimmi çok yüksekti bilemiyorum ama, öncelikli olarak arabanın içine oturduğunuzda arabanın 60-70 milyarlık olduğu izlenimini almıyorsunuz (vectranın iç donanımı ve duruşu kesinlikle daha iyi), koltukların konforu beklediğim kadar iyi değil, ideal sürüş pozisyonunu bulacak kadar vaktim olmadı gerçi ama arabanın görüş alanı ve hakimiyetinin düşük olduğunu düşünüyorum, düşük hızda park manevralarında zorlayacak gibi. Benzinli 2.0 fsi motor kesinlikle 150 hp hissi vermiyor, kasanın ağırlığındanmı bilemiyorum ama hızlanması benim beklediğimden kötüydü. Belkide en önemlisi, arabanın yönlendirme hassasiyeti böyle pahalı bir araba için kötüydü.Direksyonun direktliliği, hassasiyeti bana göre zayıf.Elbette yol konforu ve arabanın dış görünüşü pozitif yönleri ve 2.0 tdi motorun kalitesi belli, ama ben bu arabanın abartıldığı ve sattığıyla orantılı olarak çok mükemmel bir araba olmadığını düşündüm.Gelelim audi 2.0 tdi'a, malesef iki araba kadar dağlar kadar fark var,sadece motor farkından bahsetmiyorum, arabanın sürüşü kesinlikle mükemmel. Direksyonun yönlendirmesi ve arabanın sizin komutlarınıza uyumu üst düzeyde, konfor ve görünüş mükemmel, motora gelirsek, kullandığım 1.9 cdti motordan kalite olarak hiçbir eksiği yok, ara hızlanmaları ve kaçışı mükemmel.Yanlız bu kadar testten sonra çıkardığım sonuçlardam biri kesinlikle üst sınıf dizellerin tiptronik veya dsg şanzımanla kombine edilmesi gerektiğidir. Bu dizellerle manüel vites gerçekten zorluyor, ne kadar iyi sürücü olursanız olun, düşük hızlarda 2inci veya 1inci vites seçimleri sıkıntı yaratabiliyor, esas ivmelenme 2inci viteste, 1inci vites sadece kalkış için konulmuş. 20-30 km gibi 2e geçtiğinizde araba çok zorlanıyor, o devirlerde 1inci viteste bağırıyor vs. Belkide en önemlisi aracın 1inci viteste stop etme riski çok fazla. Buda şehir içi dur-kalk larda adamı çok kasar. Tiptronik şanzıman hem konforlu, hemde hızlanma karekterleri benzinlilere yakın.(tabi her zaman manüel viteslilerin ara hızlanma ve kalkış değerleri daha başarılı)
    Bu arada alfa 159'a ve GT'yede vaktım. Yakın bir zamanda onlarıda deniyeceğim. ALFA 159 jtd sadece manüel şanzımanla satılıyormuş (ağustosa kadar). Kişisel kanaatim olarak 159'un her ne kadar 156'dan daha iyi olmasına karşın öyle dergilerde yazıldığı kadar bmw mertebesine eriştiğini düşünmüyorum. Sürüş karekteri olarak yorum yapamam, ancak GT (özellikle) ve 159'un plastik kalitesine bakarsanız aradaki farkı anlarsınız. Dış görünüm olarak lafım yok, ama bir saabla kıyaslayın, aradaki farkı sizde göreceksiniz.
    Sonuç eğer orta- orta-üst sınıfta dizel düşünüyorsanız: audi>saab>vectra>passat'tır. (alfayı henüz konumlandıramıyorum, bmw 3.20d ve accord 2.2 icdti denemediğim için kapsam dışı)
    Dediğim gibi bu benim şahsi kanaatimdir, herkes farklı düşünebilir, ama ben bu yorumları sadece dış görünüşe bakarak yapmıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi allforone -- 4 Mayıs 2006; 20:39:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: allforone

    Şimdi söyleyeceklerimi marka fan'lığı yapmadan kişisel kriterlerime göre yazıyorum.
    Bugün ek olarak nihayet vw ve audi'nin 2.0 tdi motorunu kullandım. Kullandığım araçlardan biri passat 2.0 fsi 150 hp, diğeri audi 2.0 tdi 140 hp idi. Öncelikli olarak çok merak ettiğim passat. Kimse gocunmasın ama hayal kırıklığına uğradım. Belki beklentilerimmi çok yüksekti bilemiyorum ama, öncelikli olarak arabanın içine oturduğunuzda arabanın 60-70 milyarlık olduğu izlenimini almıyorsunuz (vectranın iç donanımı ve duruşu kesinlikle daha iyi), koltukların konforu beklediğim kadar iyi değil, ideal sürüş pozisyonunu bulacak kadar vaktim olmadı gerçi ama arabanın görüş alanı ve hakimiyetinin düşük olduğunu düşünüyorum, düşük hızda park manevralarında zorlayacak gibi. Benzinli 2.0 fsi motor kesinlikle 150 hp hissi vermiyor, kasanın ağırlığındanmı bilemiyorum ama hızlanması benim beklediğimden kötüydü. Belkide en önemlisi, arabanın yönlendirme hassasiyeti böyle pahalı bir araba için kötüydü.Direksyonun direktliliği, hassasiyeti bana göre zayıf.Elbette yol konforu ve arabanın dış görünüşü pozitif yönleri ve 2.0 tdi motorun kalitesi belli, ama ben bu arabanın abartıldığı ve sattığıyla orantılı olarak çok mükemmel bir araba olmadığını düşündüm.Gelelim audi 2.0 tdi'a, malesef iki araba kadar dağlar kadar fark var,sadece motor farkından bahsetmiyorum, arabanın sürüşü kesinlikle mükemmel. Direksyonun yönlendirmesi ve arabanın sizin komutlarınıza uyumu üst düzeyde, konfor ve görünüş mükemmel, motora gelirsek, kullandığım 1.9 cdti motordan kalite olarak hiçbir eksiği yok, ara hızlanmaları ve kaçışı mükemmel.Yanlız bu kadar testten sonra çıkardığım sonuçlardam biri kesinlikle üst sınıf dizellerin tiptronik veya dsg şanzımanla kombine edilmesi gerektiğidir. Bu dizellerle manüel vites gerçekten zorluyor, ne kadar iyi sürücü olursanız olun, düşük hızlarda 2inci veya 1inci vites seçimleri sıkıntı yaratabiliyor, esas ivmelenme 2inci viteste, 1inci vites sadece kalkış için konulmuş. 20-30 km gibi 2e geçtiğinizde araba çok zorlanıyor, o devirlerde 1inci viteste bağırıyor vs. Belkide en önemlisi aracın 1inci viteste stop etme riski çok fazla. Buda şehir içi dur-kalk larda adamı çok kasar. Tiptronik şanzıman hem konforlu, hemde hızlanma karekterleri benzinlilere yakın.(tabi her zaman manüel viteslilerin ara hızlanma ve kalkış değerleri daha başarılı)
    Bu arada alfa 159'a ve GT'yede vaktım. Yakın bir zamanda onlarıda deniyeceğim. ALFA 159 jtd sadece manüel şanzımanla satılıyormuş (ağustosa kadar). Kişisel kanaatim olarak 159'un her ne kadar 156'dan daha iyi olmasına karşın öyle dergilerde yazıldığı kadar bmw mertebesine eriştiğini düşünmüyorum. Sürüş karekteri olarak yorum yapamam, ancak GT (özellikle) ve 159'un plastik kalitesine bakarsanız aradaki farkı anlarsınız. Dış görünüm olarak lafım yok, ama bir saabla kıyaslayın, aradaki farkı sizde göreceksiniz.
    Sonuç eğer orta- orta-üst sınıfta dizel düşünüyorsanız: audi>saab>vectra>passat'tır. (alfayı henüz konumlandıramıyorum, bmw 3.20d ve accord 2.2 icdti denemediğim için kapsam dışı)
    Dediğim gibi bu benim şahsi kanaatimdir, herkes farklı düşünebilir, ama ben bu yorumları sadece dış görünüşe bakarak yapmıyorum.

    Alıntıları Göster
    Yukarda arkadaş söylemiş ikinci elde vectralar(kalıbının arabası değil) pek para etmiyo madem o kadar paran var bence SAAB a bak yıllarca binersin..




  • beyler madem konu vectra bende bi şey sorayım 2000-2001 model vectra lar 1,6 1,8 2,0 motor 16 ile 18,500 ytl bnim araştırmalarıma göre sizce bu araçlar bu paraya göre nasıldır konfor, performans vs.. yorumlarınız nelerdir..
  • VECTRA 1.9 cdti 150 hp gerçekten çok başarılı bir araba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cornell2

    VECTRA 1.9 cdti 150 hp gerçekten çok başarılı bir araba.
    bence de çok başarılı bir araç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: swrc

    bence de çok başarılı bir araç

    Bence sende başarılısın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çekomastik

    quote:

    Orijinalden alıntı: swrc

    bence de çok başarılı bir araç

    Bence sende başarılısın.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurcan.kaymak

    quote:

    Orijinalden alıntı: çekomastik

    quote:

    Orijinalden alıntı: swrc

    bence de çok başarılı bir araç

    Bence sende başarılısın.



    Alıntıları Göster
    konu hortingen 6 senelik




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    konu hortingen 6 senelik

    Alıntıları Göster
    6 yıl önce neredeydik şimdi neredeyiz yau? bir altı sene sonra hayatta kalır isek bu topiği görmek isterim İ)







  • quote:

    Orijinalden alıntı: çekomastik

    quote:

    Orijinalden alıntı: swrc

    bence de çok başarılı bir araç

    Bence sende başarılısın.

    tşkler 6 yıl önce sorulmuş canlandıralım dedim belki almışlardır diye
  • Hala alınır mı 1.9 cdti kronik sorunları var mı bu motorun ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mamlamoz

    Hala alınır mı 1.9 cdti kronik sorunları var mı bu motorun ?
    2 Yıl kaldı
  • Superb in a6 ya yakın görüldüğü yıllar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WmGMD

    Superb in a6 ya yakın görüldüğü yıllar
    Millet önceden 2.0 motorlu araç bakıyormuş, gözünü sevdiğimin vergisi milleti 1.6 ya mecbur bıraktı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GeTheFuckUp

    Superb in a6 ya yakın görüldüğü yıllar

    Hağla yakın zaten.Şöyle bir Superb Oldukça kaliteli,avrupai,işlevsel ve süper bir araç

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-skoda-2016-sasi-2.0tdi-4x4-190hp-ceki-demirli-350-km-de-18-faturali-248387642/detay




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Loop

    Passat 2.0 TDİ 140 hp Comfortline 66.400 liste fiyatı.Bİlginize...

    fiyata bak beeee
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhanCLK

    quote:

    Orijinalden alıntı: GeTheFuckUp

    Superb in a6 ya yakın görüldüğü yıllar

    Hağla yakın zaten.Şöyle bir Superb Oldukça kaliteli,avrupai,işlevsel ve süper bir araç

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-skoda-2016-sasi-2.0tdi-4x4-190hp-ceki-demirli-350-km-de-18-faturali-248387642/detay

    Sınıf farkı var herşeyden önce bir ikincisi premium marka. Ha şöyle olur genişlik olarak superb cidden bir harika . Malzeme kalitesi vs de son kasa da iyice yükselmiş ama a6 ile




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.