Şimdi Ara

VDSL Hat Zayıflaması (dB) Değerleri [ANA KONU] (94. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.619
Cevap
53
Favori
206.114
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9293949596
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: agesblue

    Superonline 8 megabit kullanıyorum. Netspeed e geçeceğim. İlk etapta adsl 16megabit e geçeceğim daha sonra 35 metabite.
    Merhabalar Netspeed maximum ne kadar hız alırım bu modem değerlerine göre şuan adsl kullanıyorum vdsl geçince modem alacağım. Başvuru yaptım ama 2 gündür ses seda yok.. Bi an önce geçiş olsa da kurtulsam şu Superonline dan
    VDSL Hat Zayıflaması (dB) Değerleri [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi agesblue -- 17 Eylül 2020; 23:44:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • agesblue A kullanıcısına yanıt
    Hat değerleriniz tam detaylı değil. Ancak netspeed verisine bakarsak 50 alır gibi. 289 metre de az değil.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • onur5545 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Modemim emektar. Bu değerlerde Superonline verdiği modemden.
    VDSL Hat Zayıflaması (dB) Değerleri [ANA KONU]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar yüksek crc ile başım dertte. Sorunun kaynağı ne olabilir? Dolaba uzaklık 400 metre civarı. 50 mbiti sorunsuz alıyorum (47-48) evde bir tane access point var onunla alakalı olabilir mi? (3 katlı müstakil ev, annem gil kullansın diye en üst kat için ortada access point) dağıtımı kablosuzdan kablosuza yapıyorum. Aklıma bir tek bu geliyor crc hatası olarak. İlk gün kullanımımda milyonları aşmıştı 20 saatte. Birde arada modemi kapatıp açmak gerekiyor yoksa download 0.3 mb lerde geziniyor. Uğloadda hiç sıkıntı yok.

    VDSL Hat Zayıflaması (dB) Değerleri [ANA KONU]

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • rmzn96 R kullanıcısına yanıt
    https://tr.packetlosstest.com/

    Test yapar mısınız?
  • Sonuçlar bu. Sanırım var bi problem, en son ekleme yaptığımda çok iyi gibi. Bir tane daha yaptımda

    VDSL Hat Zayıflaması (dB) Değerleri [ANA KONU]

    VDSL Hat Zayıflaması (dB) Değerleri [ANA KONU]

    VDSL Hat Zayıflaması (dB) Değerleri [ANA KONU]

    VDSL Hat Zayıflaması (dB) Değerleri [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rmzn96 -- 18 Eylül 2020; 15:20:33 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • rmzn96 R kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam. Elbette bu site referans değil. Üzülmeyin o yüzden.
    Bina içi kablolama durumunuz nedir? Dilerseniz bina içi tesisatı gözden geçirin, hat kalitesi iyileşecektir. Ancak bu durum işletmeci tarafından kaynaklanan bir sorundan ötürü de olabilir.
  • Direkten gelen kablo doğruca modeme bağlı. O direk içinde benim kablom ekli şekilde yalnız. Büyük ihtimalle o ektede bi sorun olabilir sorun varsa.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • rmzn96 R kullanıcısına yanıt
    Hocam problem işletmeci tarafından da kaynaklanıyor olabilir, yani lokal kablolardan da olmayabilir. Durumun incelenmesi için işletmecinize kayıt oluşturabilirsiniz.
  • Teşekkür ederim hocam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • rmzn96 R kullanıcısına yanıt
    Rica ederim hocam
  • Şu an durum bu ama bir sorun var daha önce 25 mbps alıyordum. Şu an ki değerleri göstermek için atayım.


    VDSL Hat Zayıflaması (dB) Değerleri [ANA KONU]
  • rmzn96 R kullanıcısına yanıt
    Hat değerlerinde genel olarak bir sorun yok. Paket kaybı firmadan kaynaklı bence



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NT2L -- 18 Eylül 2020; 18:32:3 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mersinaki M kullanıcısına yanıt
    Zayıflama çok fazla

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • NT2L N kullanıcısına yanıt
    Biraz önce dosya indirerek test ettim. Hata deli gibi artıyor. Firma türk telekom. Ne yapmalıyım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • rmzn96 R kullanıcısına yanıt
    Şöyle diyeyim, testlerinizi kablolu bağlantı ile yapın. Sonrasında kablolu bağlantı kullandığınız halde internette paket kaybı olduğunu belirterek arıza kaydı açın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NT2L

    Zayıflama çok fazla
    Valla aynı binada bina içi kablo hattı ile yan dairede otururken orada 35 40 down görmüştüm. Sonra şu anki daireye taşındığımızda 25 gördük. Bu daire bina girişine dışarıdan hat çekmiş. En son 13 lere kadar düştü. Zayıflama fazla da olsa bu değerlere ulaştığımı biliyorum. Telekomdan ekip 2 kez gelip binanın karşı kaldırımındaki saha dolabına bakınca tekrar hız 25 lere çıkmıştı. Şu an yine düştü. Türknet oim pek yardımcı olmuyor ama buradaki türknet destek umarım bir çözüm bulur. Türknette daha önce eleman gönderip bina dışından çekilen kabloyu kontrol ettiler ve tekrar kablo çekmeye gerek olmadığını sinyalin iyi geldiğini söylemişlerdi.

    Herhalde yan daireye nakil verdikten sonra beni farklı bir bağlantı grubuna mı attılar öyle bir şeyler var mı bilmiyorum.

    Konusunu açmıştım.
    https://forum.donanimhaber.com/santrale-yaklastikca-hizim-dustu--145606594#145606812




  • mersinaki M kullanıcısına yanıt
    Devreniz arızalı olabilir.
  • bu değerlerle maksimum ne kadar hız alabilirimVDSL Hat Zayıflaması (dB) Değerleri [ANA KONU]
  • bradenburg B kullanıcısına yanıt
    Maksimum hızı alıyorsunuz.
  • 
Sayfa: önceki 9293949596
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.