Bildirim
VDSL Hat Zayıflaması (dB) Değerleri [ANA KONU] (83. sayfa)
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

3 Misafir - 3 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
bir yerde okumuştum. aynı bölgede (santral yada saha dolabı sanırım) aynı iss den internet alan kişi sayısı ne kadar fazla olursa hat kalitesi, snr kalitesi düşer diye. muhtemelen kullanıcı sayısı artınca bu hat kalitesine dolaylı olarak hıza da etki etmiş olabilir. bana mahalledeki komşular soruyor hangi firmadan internet alıyorsun diye. bende turknet ama hiç memnun değilim, çok arıza çıkıyor teknik destekleri çok kötü diyorum :)) tabikide mahallede benden başka turknetli olmasın diye. ha yalanda değil adamların kendi servisleri yok ve de arıza da çıkabiliyor. :) bi de neme lazım benim tavsiyemle geçip sonra bana saydırmasın sorun yaşadığında... -
İnternet bu gün bağla dı saha dolabına baya uzağım bu değerler vdsl yi kaldırırmı
ADSL link status: up
Opmode: ITU G.992.5(ADSL2PLUS)
near-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
near-end fast channel bit rate: 8192 kbps
far-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
far-end fast channel bit rate: 797 kbps
near-end FEC error fast: 0
near-end FEC error interleaved: 0
near-end CRC error fast: 0
near-end CRC error interleaved: 0
near-end HEC error fast: 0
near-end HEC error interleaved: 0
far-end FEC error fast: 0
far-end FEC error interleaved: 0
far-end CRC error fast: 0
far-end CRC error interleaved: 0
far-end HEC error fast: 0
far-end HEC error interleaved: 0
ADSL uptime : 1:21, 32 secs
ADSL activetime :0 min, 13 secs
Downstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin downstream: 19.1 dB
output power upstream: 12.4 dbm
attenuation downstream: 15.1 dB
Upstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin upstream: 14.4 dB
output power downstream: 19.9 dbm
attenuation upstream: 9.8 dB
Bit table:
carrier load: number of bits per tone
tone 0- 31: 00 00 00 24 56 89 aa aa aa aa 99 99 99 99 99 87
tone 32- 63: 00 00 00 03 45 55 55 66 66 67 78 87 88 98 98 99
tone 64- 95: 99 99 99 aa aa 99 89 99 99 9a 99 97 99 9a a9 a0
tone 96-127: aa 9a aa aa 99 9a a9 9a 99 9a aa 89 a9 99 9a a8
tone 128-159: 99 99 99 aa a9 99 99 89 99 a9 99 98 98 99 88 88
tone 160-191: 88 88 78 78 86 78 78 77 87 88 77 87 87 87 87 77
tone 192-223: 77 67 77 77 77 66 87 77 76 77 77 77 76 67 77 76
tone 224-255: 66 76 76 66 66 64 66 66 77 77 67 67 67 77 77 66
tone 256-287: 76 77 67 66 67 77 76 66 66 66 66 47 66 66 66 76
tone 288-319: 67 66 66 46 66 56 65 65 54 54 53 54 44 44 55 55
tone 320-351: 54 44 43 24 44 44 43 44 45 45 44 45 33 23 44 55
tone 352-383: 54 44 54 55 54 44 44 44 40 33 33 44 43 34 33 32
tone 384-415: 12 13 33 13 33 23 22 22 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 416-447: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 448-479: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 480-511: 00 00 00 00 01 00 01 21 12 22 22 22 21 01 10 00
near end itu identification: 26005443544e0000
far end itu identification: b5004946544ed180
attain upstream: 1028
attain downstream: 15580
ADSL activetime second: 13
ADSL total ativetime second: 26
ATURANSIRev: 0
ATUCANSIRev: 0
ATURANSIStd: 0
ATUCANSIStd: 0
Interleave Depth: 1
atur chan interleave delay: 0
atur chan prev tx rate: 797 kbps
atur chan curr tx rate: 797 kbps
atur chan crc block len: 16628
Adsl Standard: ADSL2 PLUS
Adsl Type: ANNEX_A
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackforreal -- 21 Temmuz 2020; 13:7:47 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
-
-
neden alamıyor peki?ulaşılabilir hız 55 mbslerde hat zayıflaması da iyi gibiquote:
Orijinalden alıntı: muratoto
Hayır alamazsınız. -
quote:
============================================================================
VDSL Port Details Upstream Downstream
Line Rate: 5.139 Mbps 100.152 Mbps
Actual Net Data Rate: 5.116 Mbps 99.999 Mbps
Trellis Coding: ON ON
SNR Margin: 31.5 dB 17.3 dB
Actual Delay: 0 ms 0 ms
Transmit Power: 8.6 dBm 14.5 dBm
Receive Power: 5.9 dBm 12.3 dBm
Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols
Total Attenuation: 2.7 dB 2.0 dB
Attainable Net Data Rate: 58.086 Mbps 130.472 Mbps
============================================================================
35mbpsden geçtim, snr sorun yaşatır mı acaba?
-
Bilgisi olan arkadaşlardan yardım istiyorum...Daha önce hat değerlerini paylaşanların bilgilerini inceledim.. bazısında upstream hat zayıflaması Downstream göre fazla...Bazısında Downstream hat zayıflama değeri upstream göre fazla neden kaynaklıdır...bazısında snr margin Downstream daha düşük bazısında upstream daha düşük neden kaynaklıdır...
benim değerler aşağıda.hat zayıflama upstream 1.3 iken downstream 15.9 fark çok değil mi?nerede problem olabilir?kaç mb hız alabilirim
Upstream Downstream
Şu Anki Hız (kbps) 3072 35838
Maksimum Oran (kbps) 20610 56191
SNR Margin (dB) 27.4 15.9
Hat Zayıflaması (dB) 1.3 15.9
Hata (pkts) 0 12
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UA57 -- 24 Temmuz 2020; 17:26:50 > -
Bir sürü etken var iç tesisatın durumu nedir ? ek var mı paralel hat varmı ? bunlar önemli hattın sağlamsa telekom tarafında problem arıza kaydı bıraktırıp kontrol edilecek muhtemelen çözülmeyecek bu şekil devam ediceksiniz -
tşk ilginiz için... upstream ve downstream farkının fazla olması garip geldi...herkesin değerlerinde bu kadar fark yok gibi..bir de downstream daha iyi durumda herkeste bende tam tersi :Dquote:
Orijinalden alıntı: AMC
Bir sürü etken var iç tesisatın durumu nedir ? ek var mı paralel hat varmı ? bunlar önemli hattın sağlamsa telekom tarafında problem arıza kaydı bıraktırıp kontrol edilecek muhtemelen çözülmeyecek bu şekil devam ediceksiniz
>>hocam 2 katlı ev..yer altından geliyor kablo...650 metre mesafe var saha dolabına...Zorlamaya gerek var mı acaba evin dışındaki telekom küçük kutudan eve 15 metre telefon kablosu çekili 1yıldır kullandığım...splitteri ara kabloları modemi vs değiştirdim iyileşti max hız 35 mbs den 55 mbs ye çıktı...15 metrelik kablo sağlam %90 ama değiştirmeye gerek var mı bilemedim..
yani saha doabına 650 metre mesafesi olupta 65-75 mbs alan var mıdır acaba zorlayım mı
-
Mesafe fazla normal telefon kablosu yerine cat5 veya cat6 kullanırsan daha az kayıp olur ama en garantisi bi arıza kaydı bıraktırıp ölçüm yaptırırsın değerler baktın iyi masraf yapıp kabloyu değişirsin. -
-
Bunu yazdığımdan beri 4 kez müşteri hizmetleriyle görüştüm mevcut veri oranım hala aynı. Düzeltmiyorlar ne yapabilirim? Üstüne bir de her defasında düzeltildi diye mesaj atıyorlar şuan maximum veri oranım 10800 civarı ama mevcut hala 8191.quote:
Orijinalden alıntı: Emple
Türk telekom'a hız problemi için başvurduğumda hat değerlerimde aşağıdaki gibi değişme oldu. Normalde mevcut veri oranım
9200kbps civarında olurdu. Müşteri hizmetlerini defalarca kez aradım ama bir türlü düzelttiremedim bu durumu. Ne yapmam
gerek? Söyledikleri tek şey hat değerlerinizi güncelliyorum lütfen tekrar kontrol edin. Olmuyor diyorum bir türlü
dinletemedim sorunumu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emple -- 26 Temmuz 2020; 12:17:44 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bir soru;
Binanın bodrum katında sadece binaya (20 daire çoğunda internet yok) adanmış tip11 kabin üzerinden dairelere VDSL bağlantı gidiyor. Hat değerleri Snr hariç iyi. Ekip çağırdım modemi tip11 kabinin yanındaki ankastre'ye bağladık daireye gelen sinyalle aynı çıktı 0.5-1db farketti. Bu durumda düşük Snr nedeni kabin ayarından kaynaklanıyor gibi duruyor. Bu tip11 araştırdığım kadarıyla mini dslam olarak çalışıyor binaya kadar fiber geliyor portlar vs de kendi üzerinde ancak yine de en fazla 80Mbit alabiliyorum 8dbde.
Benim sorum Türk Telekoma bu kabinin Snr'sini yükselttirebilir miyim? Bugüne kadar talep veya ihtiyaç olmadığı için böyle diye düşünüyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Toygar87 -- 27 Temmuz 2020; 18:47:48 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
-
Şu müşteri hizmetlerine telefon İle nasıl bağlanabiliyorsunuz şaşıyorum doğrusu. Ne tckn, ne telefon ne de hizmet numarası İle ulaşamıyorum. Girer girmez hat düşüyor. Son 3 ayda hemen hemen her gün denememe rağmen 2 kez ulaşabildim. Beni kara listeye mi aldılar nedir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
4440375 ara bidequote:
Orijinalden alıntı: _delicevat_
Şu müşteri hizmetlerine telefon İle nasıl bağlanabiliyorsunuz şaşıyorum doğrusu. Ne tckn, ne telefon ne de hizmet numarası İle ulaşamıyorum. Girer girmez hat düşüyor. Son 3 ayda hemen hemen her gün denememe rağmen 2 kez ulaşabildim. Beni kara listeye mi aldılar nedir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
75-80 -
Teşekkürler bilgilendirme için.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Rica ederim -
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X