Şimdi Ara

Vatandan Kırık Panasonic Led Tv Aldım.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
1
Favori
1.792
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 15/06/2013 Cumartesi tarihinde VatanBilgisayara Panasonic 42ET50E model led tv almak için gittik. Kasiyer arkadaş tv yi satarken düşürdü daha sonra bizde tv yi değiştirmesini istedik ve 15 dk sonra bir arkadaş nerden getirdiği belli olmayan bir tv getirdi ve bütün mesuliyet size ayit deyip ters bir tavırla gitti. Tv yi aldık kapıdan çıkarken sonra tv de küçük bir delik olduğunu farkettik ama önemsiz bir şeydir 2 kere tv değiştirdik 3. Yü değiştirmeyelim ayıp olur dedik. Servis aradık ve Salı günü geleceğini söyledi. Servis geldi kutuyu açtı ve 1 çizik olduğu söyledi. Sonra duvara monte etti ve tv çalışmadı ve Vatan Bilgisayara götürüp değişterebilceğimizi söyleyip rapor tuttu. Vatan Bilgisayara Salı günü götürdük ve ürünü teslim ettik ve ürün hakkında sonucu bekledik. Perşembe günü gittik bir yetkili ile görüştük kamera kayıtlarını istedik ürünün ordan o şekilde çıktığını ispatlamak için ama vermediler. Panasonic ile görüştüklerini ve olumlu bir sonuç almaya çalıştıkları söyledi. 1 hafta sonra %90 olumlu olduğunu ve büyük ihtimal değişim olacağı söylediler. 1 hafta bekledik ses seda yok. Daha sonra hala cevap bekliyoruz dediler. Biz Panasonic ile görüştüğümüzde resmen siz kırmışsınız tv yi dediler. Kırık olan kısım ancak tornavida veya kalem ile sert darbe ile vurulacak şekilde olmuşmuş gibi. Ve şu an hala bir sonuç yok. Çıldırmak üzereyim. Dava açmaya hazırlanıyorum resmen bizi enayi yerine koydular sizce ne yapabilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi irfan84 -- 6 Temmuz 2013; 14:11:09 >







  • ülkemizde teknoloji firmalarının yaptığı yanına kar kaldığı için insan çıldıracak gibi oluyor.. büyük bi hevesle tv al sonra başına gelene bak... sinir bozucu bi durum ama hiçbişey için sinirimizi/sağlığımızı bozmaya değmez..%100 haklısınız o yüzden geçte olsa hakkınızı alırsınız.. biraz sabır
  • Haklısın sabır lazım ama inanın 20 gündür çok zor durumadayım gaceleri uyuyamıyorum artık.
  • ilk bi kaç günk sinir moral bozukluğu normal ama sonrası biraz abartı olmuş.. dedimya değmez hakkını alırsın er geç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: irfan84

    Haklısın sabır lazım ama inanın 20 gündür çok zor durumadayım gaceleri uyuyamıyorum artık.

    irfan geçmiş olsun dostum, takma kafana umarım bir şekilde özür dileyip hallederler ..İnsan ciddi para ve emek vererek aldigi şeyde sorun oldumu rahatsız oluyor haliyle .Gelişme olunca bizleri bilgilendir lütfen ..Bu arada gerekirse farklı forumlarda da bu başlığı aç ve şikayetvar 'a durumu ilet o zaman tavırları değişiyor adam gibi cevap vermeye başlıyorlar.
  • irfan84 İ kullanıcısına yanıt
    kardeş geçmiş olsun.evet sinir bozucu bir durumla karşı karşıya kalmışsın.bu tür sözde kendini kurumsal(!) zanneden bazı amatör firmalar maalesef ülkemizde çok,bunların birçoğunun yöneticileri takım elbiseli kıravatlı gezdilermi kurumsal kimlik kazandıklarını zannediyorlar.aslında mahalle bakkallarından bile hiç bir farkları yok..
    şekil A da görüldüğü üzere kendi hatasına rağmen uğrayacağı 3-5 kuruş zarar ziyan için müşteri memnuniyetini hiçe sayıyor.. Bu zihniyet yüzünden maalesef koskoca TÜRKİYE CUMHURİYETİ'nde bir dünya çapında MARKA diyebileceğimiz hiç bir sektörden hiç bir ürünümüz yok. taa 1930 lu yıllarda uçak üreten bir toplumken şu sıralar angus ve saman ithal eder duruma geldik..
    Bu konu hakkında yapabileceğin şey,tekrar vatana gidip normal stand görevlisiyle değil mağaza yöneticisiyle görüşmek istediğini söyle(kem küm mırın kırın ederse sesini çıkar çekinme gerekirse sert bir üslup kullan,bunlar iyi niyetten yumuşak üsluptan anlamaz.),çık mağaza yöneticisinin yanına ona durumu izah et olumlu bir sonuç alamazsan gerekli mercilere şikayet edeceğini bildir..
    şikayetvar. com sitesinde şikayet et,Tükoder'e şikayette bulun, bulunduğun ilçedeki kaymakamlıklarda Tüketici hakem heyetleri vardır orayla irtibata geç(oldukça ilgililer ve muhtemelen buradan sonuç alırsın)..
    tekrar geçmiş olsun..




  • Geçmiş olsun nazar değmiş nazar
    Peşini bırakma şikayetlerinde bulun haklı çıkarsın umarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese çok teşekkürler evet pazartesi günü tüketici haklarına başvuru yapacağım.
  • Vatan Bilgisayar yetkilileri ile görüştüğümüzde müşteri memnuniyeti adına bir olay olmadığını böyle bir bütçelerinin de olmadığını kırık ürünü satmalarına rağmen değiştiremeyeceklerini söylediler. Müşteri hizmetleri diye bir birim bile yok. Vatanı arıyoruz çıkanlar hep yetkili yok diyor bilgi istiyoruz klişe şeyler söylüyorlar en son bastırdığımızda itiraf ettiler biz Call Center çalışanlarıyız müşteri hizmetleri birimi yok dediler. Şikayetvar.com da Vatan Bilgisayar şikayetlerine bakın cevap bile vermiyorlar. Bizde Panasonic ile çözmeye çalıştık şikayetvar.com a da yazdık inanın ilanı değiştirdiler başlığı değiştirdiler ve cevap ile birlikte ilan yayınlandı. Yani ne yaparsanız yapın tezgah hazır hep onların lehine. Aman dikkat Vatandan alışveriş yapmayın dikkat edin. Kamera kayıtlarını istedik ama veremiyeceklerini ve en fazla 7 gün kayıt tutuğunu söylediler. Bize satışı yapan arkadaşla bile doğru düzgün konuşmamışlar ismini istiyoruz iki isimden o mu bu mu diye emin bile olamıyorlar.




  • merhaba normalde servisin ürünün kapalı kutusundan o şekilde çıktığına dair rapor tutması gerekir?
    size servis kuruluma geldiğinde ürünün ambalajını açmışmıydınız acaba?
  • Hayır açmadık servis kendisi geldi açtı ve rapor tuttu. Artı ekran koruyucu naylon siyah jelatin üzerinde kırmızı yazı ile 3 yazılmış buda tam kırık olan bölüme denk geliyordu. Vatana da söyledik bu ürün sıkıntılı olduğu için bir kenara konulan ürün mü diye ama hiç oralı olmadılar. Çünkü ürünler kapı girişinde sergileniyordu 5 adet yan yana biz aldık ama hala orada 5 tane vardı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: irfan84

    ...Tv yi aldık kapıdan çıkarken sonra tv de küçük bir delik olduğunu farkettik ama önemsiz bir şeydir 2 kere tv değiştirdik 3. Yü değiştirmeyelim ayıp olur dedik. ...


    ben ortalığı yıkardım. sıfır aldığım üründe delik olacak ha. iyilikten maraz doğar. hemen iade edecektiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: irfan84
    ...Şikayetvar.com da Vatan Bilgisayar şikayetlerine bakın cevap bile vermiyorlar. Bizde Panasonic ile çözmeye çalıştık şikayetvar.com a da yazdık inanın ilanı değiştirdiler başlığı değiştirdiler ve cevap ile birlikte ilan yayınlandı. ...

    şikayetvar tamamen palavra. benim bir şikayetimi onayım olmadığı halde çözüldü konumuna çevirdiler. ben birşey çözülmedi, şikayetim hala devam ediyor dedim ama hiçbirşey değişmedi. parayı basanın dediği oluyor o sitede. kimse oraya şikayet yazmamalı.
  • @irfan

    Öncelikle geçmiş olsun ve cidden şansız bir duruma düşmüşsün gerçekten,ama bunlar TR de maalesef çok oluyor(dikkat ediniz ltf,oldukça çok oluyor bu ve benzer sıkıntılar!)

    >>Önce bir bilgi vereyim;genelde her yer de bu tür kırık/çatlak v.s gibi durumlar;şayet panelin ilk alındığı zaman çıkarsa buna "müşteri hatası" derler ki bazı durumlarda da
    bu böyle olsa bile ya saklanarak ya da başka gerekçeler ile böyle çıktı v.s denir;dolayısıyla Üreticiler ve ilgili Firmaları v.s bu tür olaylara her zaman "temkinli" ve şüpheci yaklaşırlar!!!
    ve ilk olarak kafadan müşteri hatası derler! sağlklı bir sonuç içinde müşterinin uğraşması gerekiyor!

    ++
    Asıl konuya gelirsem;ilk olarak teknik bir şey sormak istiyorum;öncelikle bu panel halen kurulumu ve görüntü izliyormusunuz??? veya panelin durumu nedir şuanda?

    >>sizin ifadenizden yola çıkarak;"kırık" tanımı için olayı tam değerlendirmek gerekiyor;örneğin Matrix kırığı olsa ki sizdeki sanırım bu değil ve bu iyi bir durum demektir!
    çünkü kırık derin/sivri ve "matrix i kırmış" olsaydı;"likit sızması" olurdu,ama siz böyle bir şeyden bahsetmiyorsunuz?? zaten böyle bir durumda ekranda resim olsaydı o bölge
    bozuk olurdu(invertor/driver o bölgede çalışamayıp,renkleri set edemeyecekti!!) ben çıplak gözle görsem hemen anlarım ama böyle bir imkanım yok maalesef!

    Matrix de sorun yok+resim vermede sorun yoksa;bu durumda panel doğru çalılıyor demektir ve sorun ön-katman da veya artı olarak filtreleme katında olur ki,sanırım sizdeki durumda
    filtrelemede etkilenmemiş olup,sadece katman da kırık/çatlak veya delik v.s artık adına her denecekse bu uluşmuş ve bunlar şayet onların tanımına göre Garanti kapsamı dışı olacağı
    için ancak ücretli bir tamir söz konusu olur!

    Sen en iyisi bana panelin resmini yolla birde öyle bakmak istiyorum,çeşitli açılardan v.s resim çek yolla bana,gerisine sonra bakarız

    ++
    Vatan veya Pany/TR filan hikaye kardeşim,zaten senin durumun onlar için tam bir "müşteri hatası" sebebi olacaktır,sinir olma haybeye,o herifler senin gibi yüzlerce insanlar hergün
    savaşıyor,alışık bu herifler böyle şeylere,aslında iş Servis de bitiyor! yoksa Pany/TR bu durumda fazla söz etmez ama Servis raporu senin istediğin gibi çıkmadığı için onlarda bir şey
    yapmıyor doğal olarak!

    Not;eline bir büyük boy Büyüteç al,o bölgeyi hem ekran kapalıyken hemde görüntü varken izle bakalım neler göreceksin! bana da bildir ltf
    yaw bunlar benim için kolay işler ama(bu arada işin bazı hileleri ve püf noktalarıda vardır) Servisler çakallık yapıyor çoğu kere

    ++
    CAN

    canozy@yahoo.com mail buraya gönder,telefonumu da PM den verdim++




  • Üstadım çok güzel açıklamışsın teşekkürler ama Tv Vatan Bilgisayarda. Hemen geri götürmüştük tv değiştirmek orda hala.
  • ok anladım+

    O zaman herifleri arayın ve durum nedir diye sorun veya daha olmadı yükleyin getirin eve,yaw nasıl işler oluyor bu memlekette anlamış değilim!

    Bir "iş bilmek" var bir de "iş bilmeden,biliyor gibi yapmak" var!! bu ikinci gruba giren insanlarla uğraşmak neredeyse imkansızdır!

    ++

    Panel sen de olsaydı ona göre bir değerlendirmeyi daha sağlıklı yapabilirdim,her ne kadar görmesem bile,çünkü işin teknik bazı durumlarına
    bakmak gerekiyordu!

    Peki siz paneli geri götürdüğünüz de size bir alındı belgesi v.s verdilermi,yoksa bırakıp geldinizmi?

    Veya panel eve geldiğiniz hiç çalıştırdınızmı?? yoksa bahsettiğin sorunu görünce anında gerimi götürdünüz?

    Paneldeki durumun tam ne olduğunu görsem amenna,bu durumda net bir tarif yapamıyorum haliyle,ancak sizin olay da iş Servis de bitecektir!
    Vatan sadece "Satıcı"("özel bir satış maddesi" veya genel olarak bir "müşteri memnuniyeti" durumu v.s yoksa onun tanımı sadece "Satıcıdır" ve normal
    muhatabınız Pany/TR vasıtasıyla Yetkili Pany Servisidir,ancak "KIRIK" ve benzeri durumlar da(yukarıda anlattım)karşı tarafın tutumu değişmektedir!!!

    Pany/TR ise bu işin kime rücu edileceğini bilmesi gerekiyor! bunu çözse veya anlasa,sizin panel hemen değişime girer! ancak "iş bilmek" tanımını ben çok genel
    yaptığım için;bu bizim iş bilmezler ile bu işler maalesef çok zor gitmektedir!

    Yine de bana tlf la ulaş,herhangi bir durum olursa;çünkü böyle durumlar da çoğu zaman müşteriyi "yerler"! ve son aşama da yinede bir şey yapmazlarsa o zaman
    hukuki boyuta taşımanız gerekecektir!

    Not;siz bana panelin durumunu net birirseniz veya paneli geri getirip de kurarsanız durumu bildirin bahsettiğim şekilde??

    CAN++




  • quote:

    Orijinalden alıntı: irfan84

    Üstadım çok güzel açıklamışsın teşekkürler ama Tv Vatan Bilgisayarda. Hemen geri götürmüştük tv değiştirmek orda hala.

    merhaba hocam şimdi sizin elinizde panelin kapalı ambalajından kırık şekilde çıktığına dair tutanak mevcutmu?
    normalde servis tutanağına rağmen vatan böyle bir sorun çıkartıyorsa kafayı yemiş olmaları lazım ki yinede bu büyükbaş tekno satıcılar içinde en iyisidir vatan.
    vatan bile böyle yaparsa vay halimize.
  • bunlar önceden böyle değillerdi bu çakallarda uyandı artık , polise şikayet edecek durumun yok sonuçta, alışmışlar herşeye mahkeme kararı istiyor kardeşim bunlar ,sen ne kadar haklıda olsan adamlara derdini anlatamıyorsun, müşteri ne kadar haklıda olsa sonunda uğraşmaz kabul eder şeklinde bir düşünce gelişti bunlarda ve tüketici heyeti yada mahkeme kararından bu işlere koşturan taraf sen oluyorsun o yüzden adamlar rahat.
  • Merhaba;

    Servise sorun olduğuna dair rapor tutturup değişim olacağına dair belge aldıysanız değiştirirler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: irfan84

    15/06/2013 Cumartesi tarihinde VatanBilgisayara Panasonic 42ET50E model led tv almak için gittik. Kasiyer arkadaş tv yi satarken düşürdü daha sonra bizde tv yi değiştirmesini istedik ve 15 dk sonra bir arkadaş nerden getirdiği belli olmayan bir tv getirdi ve bütün mesuliyet size ayit deyip ters bir tavırla gitti. Tv yi aldık kapıdan çıkarken sonra tv de küçük bir delik olduğunu farkettik ama önemsiz bir şeydir 2 kere tv değiştirdik 3. Yü değiştirmeyelim ayıp olur dedik. Servis aradık ve Salı günü geleceğini söyledi. Servis geldi kutuyu açtı ve 1 çizik olduğu söyledi. Sonra duvara monte etti ve tv çalışmadı ve Vatan Bilgisayara götürüp değişterebilceğimizi söyleyip rapor tuttu. Vatan Bilgisayara Salı günü götürdük ve ürünü teslim ettik ve ürün hakkında sonucu bekledik. Perşembe günü gittik bir yetkili ile görüştük kamera kayıtlarını istedik ürünün ordan o şekilde çıktığını ispatlamak için ama vermediler. Panasonic ile görüştüklerini ve olumlu bir sonuç almaya çalıştıkları söyledi. 1 hafta sonra %90 olumlu olduğunu ve büyük ihtimal değişim olacağı söylediler. 1 hafta bekledik ses seda yok. Daha sonra hala cevap bekliyoruz dediler. Biz Panasonic ile görüştüğümüzde resmen siz kırmışsınız tv yi dediler. Kırık olan kısım ancak tornavida veya kalem ile sert darbe ile vurulacak şekilde olmuşmuş gibi. Ve şu an hala bir sonuç yok. Çıldırmak üzereyim. Dava açmaya hazırlanıyorum resmen bizi enayi yerine koydular sizce ne yapabilirim.

    Umarım bu sorununuzu en kısa zamanda çözersiniz.

    Kusura bakmayın ama şu kısmı anlayamadım;

    Servis gelmiş bir tane çizik görmüş, duvara astığında da tv nin aslında çalışmadığı anlaşılmış. Ve çalışmadığı ile ilgili form düzenlemişler. Evet bu arıza formuna istinaden değişim yapılabiliyor.

    Ama siz 1 hafta sonra Panasonic i aradığınızda, onlar size tv yi kırdığınızı söylemiş.

    Kırık mevzusu nerden çıktı? Madem ki cihaz kırıktı servis bunu neden formda belirtmemiş ki?




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.