Şimdi Ara

Vatan Kart Değişimi Yaparmı ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
491
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ayın 15 inde Vatandan Zotac GTX 560 Ekran Kartı Aldım Acaba Bşka Bir Modelle Değiştirme İmkanım Varmı ?

    Not : Kart Hiç Kullanılmamıştır.



  • quote:

    Orijinalden alıntı: llllxefsanexllll

    Ayın 15 inde Vatandan Zotac GTX 560 Ekran Kartı Aldım Acaba Bşka Bir Modelle Değiştirme İmkanım Varmı ?

    Not : Kart Hiç Kullanılmamıştır.



    Müşteri memnuniyetinden iade ve değişim işlemleri

    Vatan Bilgisayar’dan satın almış olduğunuz ürünleri 15 gün boyunca herhangi bir neden göstermeksizin aşağıda yer alan bilgiler doğrultusunda değiştirebilirsiniz:
    • Değiştirmek istediğiniz ürünün satın alındığı andaki gibi kusursuz, eksiksiz ve orijinal kutusunda kullanılmamış olması gerekmektedir. Ürünün kutusunu açtıysanız; kutuya, ürüne ve aksesuarlara zarar vermeden, hatasız ve eksiksiz olarak getirilmesi ve ürünün kullanılmamış olması durumunda değişim işlemleriniz başlatılabilecektir.
    • Ürünle birlikte verilen tüm hediyelerin de kusursuz ve eksiksiz olarak teslim edilmesi zorunludur.
    • Satış faturasının aslı olmadan değişim işlemi yapılamaz.
    • Faturanızı firma adına kestirdiyseniz ürünü değiştirmek için iade faturası getirmeyi veya göndermeyi unutmayınız, aksi durumlarda değişim işlemi başlatılamayacaktır.





    BUNLARI BİLİYOR MUSUNUZ ?

    Müşteri memnuniyetinden iade ve değişim işlemleri

    Vatan Bilgisayar’dan satın almış olduğunuz ürünleri 15 gün boyunca herhangi bir neden göstermeksizin aşağıda yer alan bilgiler doğrultusunda değiştirebilirsiniz:
    • Değiştirmek istediğiniz ürünün satın alındığı andaki gibi kusursuz, eksiksiz ve orijinal kutusunda kullanılmamış olması gerekmektedir. Ürünün kutusunu açtıysanız; kutuya, ürüne ve aksesuarlara zarar vermeden, hatasız ve eksiksiz olarak getirilmesi ve ürünün kullanılmamış olması durumunda değişim işlemleriniz başlatılabilecektir.
    • Ürünle birlikte verilen tüm hediyelerin de kusursuz ve eksiksiz olarak teslim edilmesi zorunludur.
    • Satış faturasının aslı olmadan değişim işlemi yapılamaz.
    • Faturanızı firma adına kestirdiyseniz ürünü değiştirmek için iade faturası getirmeyi veya göndermeyi unutmayınız, aksi durumlarda değişim işlemi başlatılamayacaktır.

    Yukarıdaki koşulların sağlanması durumunda:

    • Aynı gün içerisinde değişim işlemleriniz sonuçlandırılacaktır.
    • Ödediğiniz bedel ileriki alış verişlerinizde kullanabileceğiniz şekilde alışveriş kuponu olarak tarafınıza verilecektir.

    Yukarıda sözü edilen memnuniyet çerçevesindeki değişim işlemleri aşağıdaki durumlarda yapılamamaktadır:

    • Koruma bandı bulunan veya vakumlu paket içerisindeki ürünlerin açılması durumunda,
    • DVD, VCD (yazılım, oyun, film), kitap, cep telefonları, kulaklıklar (bluetooh, müzik, v.b.), sarf malzemeleri (yazıcı kartuşu, toneri, kağıdı, CD, DVD medya v.b.), projeksiyon cihazları, LCD ve Plazma televizyonlar, beyaz eşya, kişisel bakım ürünleri ve oyuncaklarda, telif hakları kapsamında bulunan fikri ve sınai hak içeren her türlü ürün ve hizmette
    • Ürün ile birlikte sunulan hizmet paketlerinin başlatılması durumunda değişim yapılamamaktadır.

    4822 sayılı kanunla, değişik 4077 sayılı Tüketicinin Korunması hakkındaki kanunda mağazadan yapılan alışverişlerde koşulsuz iade yoktur. Mesafeli satış çeşidi olan telefon ve internet kanalı ile yapılan satışlarda ise 7 gün içinde cayma hakkı tüketiciye kanunla verilmektedir.

    Mesafeli satışta cayma hakkının kullanılabilmesi Tüketicinin Korunması hakkındaki kanunda belirtilen koşulların oluşması gerekir

    Vatan Bilgisayar Sanayi Ticaret A.Ş. gerekli gördüğü durumlarda ayıplı olmadığı halde değiştirilmek istenen ve mağazadan satın alınan ürünlerde değişim yapmama hakkını saklı tutar.

    Ayıplı ürün iade ve değişim işlemleri

    4822 sayılı kanunla değişik 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun teslim tarihinden sonraki 30 gün içinde üründe ayıp olduğunun yetkili teknik servis tarafından tespit edilmesi durumunda tüketiciye iade, ayıpsız misli ile değişim, ayıp oranında indirim veya ücretsiz onarım talep etme hakkını verir. Üründe yetkili teknik servis tarafından ayıp tespit edilmemesi durumunda koşulsuz olarak iade ve değişim hakkını vermemektedir.

    İade edilecek ürünlerin aşağıdaki koşulları sağlaması işlemlerin aynı gün içerisinde sonuçlanmasını sağlayacaktır:

    • Ürünün ayıplı olması,
    • Satın alındığı andaki gibi kusursuz ve eksiksiz olması,
    • Ürünle birlikte verilen hediyelerin, aksesuarların, yazılım cd'lerinin ve orijinal kutusunun, köpüklerinin ve garanti belgesinin teslim edilmesi.
    • Satış faturasının aslı.

    Yukarıdaki koşulların sağlanması durumunda:

    • Aynı gün içerisinde iade veya değişim sonuçlandırılacaktır.
    • İade veya değişim durumunda; Tüketici tercihi doğrultusunda bedel iadesi, malın ayıpsız misli ile değişimi, ayıp oranında bedel indirimi veya ücretsiz onarım gerçekleştirilecektir.

    Koşulların sağlanamadığı durumlarda ürün değişimleri imalatçı-üretici/ithalatçı firma veya yetkili servisler tarafından düzenlenmiş ve ürünün arızalı veya ayıplı olduğunu belgeleyen yetkili servis raporu karşılığında gerçekleştirilecektir.

    Ürününü Vatan Bilgisayar müşteri hizmetlerine teslim ederek (veya kargo ile göndererek) işlemlerinizi başlatabilirsiniz.

    Ayıplı ürün kapsamı dışında kalan durumlar;

    Ayıplı ürün iade prosedürü, kullanıcıdan kaynaklanan (kaza, kullanım kılavuzunda veya garanti belgesi üzerinde belirtilen garanti koşullarına aykırı kullanım ve yıpranma vb.) nedenlerle oluşan hataları kapsamaz.

    DVD, VCD (yazılım, oyun, film), kitap, cep telefonları, sarf malzemeleri (yazıcı kartuşu, toneri, kağıdı, CD, DVD medya v.b.), projeksiyon cihazları, LCD ve Plazma televizyonlar, beyaz eşya, kişisel bakım ürünleri ve oyuncaklarda, telif hakları kapsamında bulunan fikri ve sınai hak içeren her türlü ürün ve hizmette iade veya değişim işlemi imalatçı-üretici/ithalatçı firma veya yetkili servisler tarafından düzenlenmiş ve ürünün arızalı veya ayıplı olduğunu belgeleyen yetkili servis raporu karşılığında gerçekleştirilecektir.

    * Vatan Bilgisayar ayıplı ürün iadesinde ilgili imalatçı-üretici/ithalatçı firma veya yetkili servislerden yazılı rapor alındıktan sonra işlemleri başlatma ve sonuçlandırma hakkını saklı tutar.
    * Vatan Bilgisayar'a ait bu iade ve değişim politikası, 4822 sayılı kanunla değişik 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki kanunda belirtilen haklarınızı etkilemez.

    Vatan Bilgisayar Müşteri Hizmetleri Çalışma Saatleri:
    10.00–19.30 değişim ve iade hizmeti
    10.00–21.45 kontrol amaçlı ürün kabul ve teslim hizmeti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PünesGatlaması -- 21 Eylül 2012; 18:53:44 >




  • Az önce aradım şerefsiz karı bana arıza dışında değişim yapmıyoz dedi - O-Ç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: llllxefsanexllll

    Az önce aradım şerefsiz karı bana arıza dışında değişim yapmıyoz dedi - O-Ç

    hoop sakin ol genç burası bir forum, terbiyeli ol.
  • kArı yalan söyledi bana panpa k.b




  • "karı" dediğin annende olabilirdi.senin yerin konu dışı burası değil.
  • olsun yalan beyanatta bulunmamalıydı .
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: llllxefsanexllll

    olsun yalan beyanatta bulunmamalıydı .

    bence git ekran kartı kasama uymadı de geri ver :D
    yıllar yıllar önce öyle geri vermiştim xD
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.