Şimdi Ara

VATAN BILGISAYAR YALANLARI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
519
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Sizinle 1 aydır uğraştığım bir durumdan bahsetmek istiyorum. Ne yapacağımı gerçekten şaşırdım. Heyet kuruluna gideceğim galiba en sonunda.

    7 Eylülde Vatan Bilgisayar Acıbadem şubesinden G900 oyun mouse'u aldım 592 liraya. Mağazada ürünün teşhir ürünü yoktu yani denemeden aldım. Eve geldim açtım her şey çok güzel bir süre kullandım. Ardından mouse da bulunan dpi düşüren tuşun tutukluk yaptığını, bazen takıldığını fark ettim. O sıralar şehir dışına gitmem gerektiği için durumu halletmesi için arkadaşıma verdim mouse'u.

    Arkadaşım Vatan Bilgisayar'a gitmiş. Durumu anlatmış. Illa servise gitmesi gerektiğini belirtmişler, ben öncesinde servise yollamak istemediğimi arkadaşıma belirtmiştim. Zaten yeni alınan ürünü servise yollamak bana göre çok saçma bir şey, onu geçtim 20 gün içinde geri geleceğini söylüyorlar bu da ayrı bir komedi. Oradaki yetkili isterseniz kendiniz götürebilirsiniz demiş, iade edilip edilmeyeceğine ancak servis karar verebiliyor biz veremiyoruz demişler. Arkadaşım servisi aramış ve durumu anlatmış ve aldığı yanıt şöyle olmuş: İade ve değişime Vatan Bilgisayar kendi karar veriyor bizlik bir durum yok, sizi oyalamışlar. Arkadaşım durumu başka bir Bostancı Vatan şubesine anlatmış onlarda suçu Acıbadem şubesine atmışlar. Ayrıca Acıbadem Vatan şubesinde arkadaşımı sindirmeye çalışmışlar, iade etmek istemesinden dolayı. Ancak bugün öğrenebildim bütün olayları, kan beynime sıçradı. Müşteri hizmetlerini aradım ve durumu anlattım. Bana dedikleri şey biz şikayet hattı değiliz. Böyle komik bir cevap olabilir mi? Arkadaşım Acıbadem şubesine gitmeye çekinmiş biraz. İnanılmaz sinirliyim. Amazondan aldığım herhangi bir üründe Türkiyeden daha iyi bir hizmet alıyorum. Adamlar utanmadan yalan söylemişler bir de üstüne üstlük arkadaşımın kötü hissetmesine vesile olmuşlar. Ben bunların hesabını soracağım. Nasıl yapacağım konusunda tavsiyelerinize açığım.

    Bir de anlamadığım şey şu, internetten alsaydım 14 gün içinde iade edebiliyordum ancak mağazadan aldığımı ürünü şahsen deneyemedim çünkü ürünün teşhiri yoktu.







  • o yüzden ya yurtdışı amazon yada vb yada internet üzerinden sipariş verin.mağazalardan almayınki BATSIN BÖYLE ŞEREFSİZ ADİ FİRMALAR! insanları bu şekilde oyalamaya hakları yok.ne yapacağınızı açıkçası bilmiyorum ama inşallah tecrübeli bilen birileri yardımcı olur.
  • penta ile görüş istersen servisleri cok iyidir
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.