Şimdi Ara

Vatan Bilgisayar ve Asus MX239H monitör/ servis sorunları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
2.556
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba,

    Nisan 2013'de Vatan Bilg. internet mağazasından Asus MX239H marka monitör aldım. Ekran güzel, parlaklık, keskinlik ve kontrast iyi, renk doğruluğu iyi sayılır, IPS panel ve şık monitör. Ghosting orta seviyelerde ama sıkıntı yaratmıyor. Diğer yandan kötü olan tarafı: panel sorunlu ! (powersupply'ı dışında olması rağmen) ve Vatan Bilg müşteri desteği kötü / Asus servis sıkıntılı

    Monitör geldiğinde ekranın sağında ölü piksel farkettim, ertesi gün ise ekranın sağından yukardan aşağıya kalıcı dikey çizgi oluştu. 1 hafta içinde Vatan Harbiye mağazada ürün kalmadığı için Topkapı mağazasına götürdüm ve yeni monitör verdiler.

    Kullandığım monitör de Ağustos sonunda arıza verdi, sağda ve solda boydan boya renk bozulmaları, sağında dikkat çeken ekran dalgalanması oluştu. 30 Ağustos'ta İstanbul trafiğiyle cebelleşerek Topkapıya götürdüm (2 Eylülde de Asus servise (Üsküdar) gönderdiler) ve macera bununla başladı malesef. Ürünün seri nosunu servis formuna yanlış yazdıklarından 2 haftaya yakın ürün sürecini Asus com tr destek sayfasında göremedim.

    Onca telefonlaşma ve Asus servisiyle yazışmalarım (ve monitör gereksinimim nedeniyle) ertesinde 14 Eylülde paneli değiştirip gönderdiler. Ürünü teslim alırken ekranın orta sağında çizik farkettim ve teslim almadım. Müşteri hizmetlerindeki şef, laubali konuşmalar ertesinde (aslında kendilerinin ürünü Asus servise götürme görevi olmadığını, yardımcı olmak amaçlı vs..) servisteki elemanı tandığını bir aksilik olmazda ürünün yeni panelle 1 hafta içinde bana teslim edileceğini söyledi. Yeni panel olmadığından beni tekrar arayıp istersem çizik olan monitörü yeni monitör gelene kadar verebileceklerini söylediler. Yeni servis formunun düzenlenmesi kaydıyla ok dedim.Diğer yandan Asus servis yetkilisi monitörü jelatinli olarak Vatan Bilg. teslim ettik, kendileri çizmiş dediler ve müşteri memnuniyetini sağlamak adına yeni panelle değiştireceklerini ama panel bulunmadığı için sipariş geçtiklerini ilettiler. Vatan Bilg. ise monitörü kendilerinin çizmediklerini iddia ediyor. Halbuki 3. monitör ben teslim almadan 3 gün önce mağazaya gelmişti ve destek hattı (4445656), Topkapı mağazası müşteri hizmetlerinde ürünün kontrolünün yapıldığını ertesinde bana teslime hazır olacağını ve cep telime mesaj geleceğini söylemişti 1 gün öncesinde. Buna karşın mağazaya gittiğimde müşteri hizmetleri şefi sadece eksik parça var mı (kablo vs.) diye kontrol ettiklerini ekrana bakmadıklarını söyledi. Çiziği kapatmak için midir bilmem ekranın o kısmındaki parmak izleri de dikkatimi çekti.

    Topkapı mağazası geçen hafta içinde çizik monitörü Harbiye mağazaya gönderecekti, göndermedi. Asus servis ile yazışmalar ve telefonlaşmalar ertesinde ennayet (Kader Hanımı aradığımda) ürünün Vatan Bilg. tarafından teslim alınması için beklediklerini söylediler, yani 5-6 gün süresince Vatan Bilg. monitörü teslim almak için gitmemiş.

    Kıssadan hisse 1 aydır monitör elime geçmedi :) Şikayetvar coma da yazdım dönmediler. Asus Vatana, Vatan Asus'a top atıyor. Mağaza müdürü servis ok demeden ürünü yenisiyle değiştirmem derken Asus servis "monitörü biz çizmedik" ancak yeni panel değişimi için ok deriz diyor. Onca iş yoğunluğumda Vatan Bilg. Topkapı servisi şefi, mağaza şefi, destek hattı, Asus servis yetkilileriyle yazışmalarla konuşmalarla uğraşıyorum ama müşteri mağduriyetini gidermeye yönelik çözüm yok, çizik panel gönderdik bekletmeyelim daha fazla 3. monitör oldu yeni monitör verelim demediler.

    Bunca zamandır Vatan'dan alışveriş yaparım bu olaydan sonra asla ! ; değerleri sıfırlandı (gerçi yalancı indirimlerle çoktan güvenilmez olduklarını ispat etmişlerdi ama). Öncelikle Türkiye servisi nedenli Asus'tan da ne ürün alırım ne de aldırtırım (özellikle Asus MX239H, 279H) uzak durun derim. Tüketici Hakem Heyeti'ne de Vatan Bilg.ın yarattığı zaman kaybı, 3. monitör olması ve hala4.yü bekletmeleri (yenisi de arıza verecektir süreç içinde ama), anti-müşteri memnuniyeti yaklaşımları nedenli yakın zamanda başvuruda bulunacağım. Syg







  • Allah yardımcın olsun.

    Aynısını aldım 3 hafta önce hizlial.com dan arızalı çıktı asus a yolladım değişim kararı verdiler o sırada hizlial.com da ellerinde kalmamış monitör para iadesi alıcam inşallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler, elden çıkarmakla iyi yapmışsınız.

    Bugün her nasılsa hem Asus servis mail attı Vatan Bilg. çizik monitörü teslim aldı diye hem de Vatan Harbiye aradı çizik ürün geldi yeni panel gelene kadar diye.

    Hakem heyetine başvuracağım bundan sonra ancak öyle alırım artık dedim. Bu kadar beklemişim biraz daha beklerim, Vatan ve Asus fena halde gözümden düştü, kapılarının önünden geçmem artık. Vaktim olmadığından ve sürecin bu kadar uzayacağını Asus servisin bu kadar sorunlu Vatan'ın bu kadar çetrefilli işler yapacağını tahmin etmediğimden bu vakte kadar gitmemiştim.

    Asus ve Vatan Bilg.'dan uzak durun derim. Bu forum sayfasında MX239H (279H) ile ilgili tavsiyeler var, yeni monitör alacaklara riske girmeyin derim hatta Asus'dan uzak durun. Her üründe sıkıntı çıkabilir ama alacaksanız da hem satış sonrası desteğinde sorun olmayan bir mağazadan hem de Türkiye servisi sıkıntılı olmayan bir markaya yönelin derim.

    Dipnot: Yakın zamanda KVK'dan aldığım Apple Ipad Mini'de 1 ay içinde ölü piksel çıktı ve yenisiyle değiştirilmesi sadece 2 gün sürdü !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MacroTech -- 26 Eylül 2013; 21:49:01 >




  • 4077 sayılı kanun gereğince Tüketici Hakem Heyetine başvurup Vatan Bilgisayar hakkında şikayette bulundum ve dosya açıldı. Gelişmeler hakkında buradan haber vereceğim. Nisan ayından beri iş yoğunluğum arasında bir de bu monitörün sorunlarıyla uğraşıyorum.

    Asus MX239H ile ilgili NewEgg e de yazdım (ABDde en çok tercih edilen online elektronik hipermarketlerinden biri) farklı kullanıcıların da aldıktan kısa süre sonra benzer sorunları yaşadığını gördüm:http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16824236310
    Panelde sıkıntı olduğu belli, ince şık monitör ama sorunları malesef olumlu özelliklerini örtüyor. MX279Hde çok farklı değildir tahminimce. syg




  • ahanda bende pazar gunu aldım bu monitörü fakat ellerinde kapalı kutu olmadığından dolayı başka mağazadan istediler. persembeye kadar gelir dediler. ürktüm durum bu olunca fakat diğer kullanıcılarada baktım forumda baya araştırdım çok fazla sorun yaşayan olmamış sizin şansınız olabilir mi bu.
  • 2 monitör değişti, 3.sünün yeni panelinde çizik olması nedenli teslim almadığımdan test edemedim, ikisinde de panelle bağlantılı sıkıntı vardı. İlk değişen ölü piksel yanında sağ tarafında aşağıdan yukarı dikey siyah çizgi belirdiği için, 2.si solda kırmızı sağda yeşil renk ağırlığı ve bu bölgelerdeki ekran dalgalanmaları nedenli panel değişince panelde sıkıntı olduğuna karar verdim. İlki daha eski üretim, 2.si ise son gelen partiydi o zaman. 4.sünü bekliyorum ve çok da umutlu değilim, para iadesi yönünde aksiyon alırım diye tahmin ediyorum. Newegg'de benzer sorunu yazanlar olmuş yeşilvari ekran ya da mavi olarak belirtenler. Bu durum bendeki ilk monitörde kısa sürede, 2. monitörde 5 ay içinde oluştu. Ürün gamındaki tüm ürünler sorunlu olmayabilir ama bu durum üretim hata payının yüksek olduğunu gösterir, yoksa hiçbir ürün mükemmel değil.

    Umarım sizde çıkmaz, çıkarsa nereden aldığınızı bilmiyorum ama Asus'un Türkiye'deki teknik desteksizliği ile yüzleşebilirsiniz Vatan Bilgisayar'ın yasal hakları kayda almayan tavırları da eklenince muazzam bir ikili oluşuyor :)

    Monitör geldiğinde ekrana dikkatlice bakın derin, hem ölü piksel kontrolü hem de çizik ya da başka sorunlar için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MacroTech -- 2 Ekim 2013; 19:26:58 >




  • monitör elime geçti. karsıyaka vatandan dun aksam teslim aldım. orda kutusunu açtık, ölü piksel testini bütün renk ekranlarda tek tek yaptık. hatta çalışanda flash diskte programı varmıs test için onunla denedik her rengi özellikle yeşil ve mavide çok belli oluyor o renklere yoğunlaşalım dedi, dikkatlice bütün renklere baktım 1 tane bile ölü piksele rastlamadım umarım sonradanda cıkmaz ghostingide gece denedim öyle bir sorun net olarak gözükmedi gözüme.

    Ordaki vatan çalışanına bu sayfadan bahsettim böyle bir sikayet var dedim umarım benim monitörde cıkmaz dedim. sağolsun kendine alıyormuş gibi ilgilendi, yalnız dedi ölü piksel testini şu anda yapıyoruz kapıdan cıktıgın anda ölü piksel sayısı 6 dan az'sa geri alamıyoruz dedi. o yüzden iyicene bakalım şimdi dedi. fakat ghosting konusunda yardımcı olurum her zaman dedi. şu anda gördüğüm sorun yok ileride olursa bizde hakkımızı arıcaz tabiki.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MacroTech

    4077 sayılı kanun gereğince Tüketici Hakem Heyetine başvurup Vatan Bilgisayar hakkında şikayette bulundum ve dosya açıldı. Gelişmeler hakkında buradan haber vereceğim. Nisan ayından beri iş yoğunluğum arasında bir de bu monitörün sorunlarıyla uğraşıyorum.

    Asus MX239H ile ilgili NewEgg e de yazdım (ABDde en çok tercih edilen online elektronik hipermarketlerinden biri) farklı kullanıcıların da aldıktan kısa süre sonra benzer sorunları yaşadığını gördüm:http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16824236310
    Panelde sıkıntı olduğu belli, ince şık monitör ama sorunları malesef olumlu özelliklerini örtüyor. MX279Hde çok farklı değildir tahminimce. syg



    dostum, üşenmeden newegg'e yazmıssın. pes doğrusu, eline ne geçti bilemedim. oraya kocaman "in istanbul" yazmıssın Amerika'daki adam haritada Türkiye'nin yerini bile bilmiyor.




  • Hayırlı olsun, ghostingi çok göze batmıyor, Starcraft da biraz hissettim ama çok takmadım max 20ms sanırım. Panelin kendinde bir sıkıntı çıkıp da Vatan Bilg ve Asus ile muhatap olunmuyorsa sıkıntı oluşmaz. edit: ölü piksel daha sonradan da çıkabilir, 1 hafta içinde çıkarsa süreyi aşmadan götürün, ben öyle yapmıştım.

    gerschenkirschen: üşenmeyip hakkımı da aradım, Tüketici Hakem Heyetine başvurdum işten vakit yaratıp ;) bilmemek bilmeyenin ayıbı global dünya ;). Başka yerdeki teknik desteği nasıl bilmem yaşadığım ülkeyi bilirim bir şey yazarsam ona atfen yazarım ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MacroTech -- 3 Ekim 2013; 20:13:41 >
  • Merhaba,

    Mart 2013'te aldığım MX239h 2 gündür aynı sizin dediğiniz gibi sol taraftan açık pembemsi renge büründü. Ve sol tarafı taramaya başladı. Bakalım biraz sonra Vatan Bilgisayara götüreceğim nasıl bir süreç oluşacak :(
  • Foruma epeydir girmediğimden yazmadım geçen yıl Kasım ayında Tüketici Hakem Heyeti konuyu lehime sonuçlandırdı ve haliyle Vatan Bilg. zoraki para iadesi yaptı. O günden beri ne Vatandan alışveriş yapıyorum ne de Asus marka bir şey alıyorum. Tavsiyem tamir sürecini beklemeden (hatta değişim önerseler bile yenisinde de olacağı düşünülürse) para iadesi istemek.

    Farklı marka monitör de almadım kasayı Panasonic plasmaya bağladım kafam rahat, görüntü şahane :) ne ghosting ne de input lag



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MacroTech -- 1 Mart 2014; 1:26:56 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MacroTech

    Foruma epeydir girmediğimden yazmadım geçen yıl Kasım ayında Tüketici Hakem Heyeti konuyu lehime sonuçlandırdı ve haliyle Vatan Bilg. zoraki para iadesi yaptı. O günden beri ne Vatandan alışveriş yapıyorum ne de Asus marka bir şey alıyorum. Tavsiyem tamir sürecini beklemeden (hatta değişim önerseler bile yenisinde de olacağı düşünülürse) para iadesi istemek.

    Farklı marka monitör de almadım kasayı Panasonic plasmaya bağladım kafam rahat, görüntü şahane :) ne ghosting ne de input lag

    Bende ASUS MX239H'den aynı hataları aldım.Arıza ile karşılaşınca insan soğuyor,görüntü kalitesi çok iyi bir monitör ama panel galiba sorunlu.Ben ürünü Samsun'dan Vatan'a pazar günü teslim ettim,aksilik çıkmazsa servise varması ve sorunun çözümü ne kadar sürüyor?




  • MacroTech M kullanıcısına yanıt
    Bende vatan computer dan AOC marka bir monitör aldım iyi bir para ödedim ve aynı gün eve geldiğimde ekranda titreme sorunu ve bi kaç değişik renk sorunlarıyla karşılaştım haliyle üründen soğudum ve aynı gün iade etmek istedim kabul etmediler kavga dövüş zorla ürünü iade ettim ve 2 hafta sonra ürünün parasını iade alacağımı söylediler şuan bekliyorum,ürünü satana kadar beyefendi hoş beş sattıktan sonra arkadaşım olduk.
    Vatandan ürün alırken aman diyim dikkat edin arkadaşlar bana gün içinde koşulsuz iade alırız dediler gittiğimde ise böyle bi hizmetimiz yoktur denildi,şaka gibi sinirimden monitörü kıracaktım zorla engel oldular.
    Ben hayatımda böyle tezat bir firma görmedim ciddi ciddi bir daha %90 indirim yapsalar dahi kürdan bile satın almam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Chantodowill -- 17 Mart 2014; 10:17:03 >
  • Aynı monitörü aldım bende. Hem tv hemde monitör olarak kullanıyorum. Sizin gibi hiçbir sıkıntı yaşamadım. Yani daha birşey çıkmadı bakalım. Maşallah turp gibi



    Geçmiş olsun.
  • Bugün monitörüm (Asus MX239H) Samsun Vatan şubesine gelmiş,telefondan öğrendiğime göre lcd anakartı değiştirilmiş( Ürün değişimi yada para iadesi olabilir diye ümit etmiştim,kısmet değilmiş.Yaptıkları tamirat tam olarak nedir,bilen var mı? İnsan bir kere ciddi sıkıntı yaşayınca üründen soğuyor.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sanri12 -- 17 Mart 2014; 18:25:12 >
  • Vatan bilgisayara monitörümü götürdüm. 23 gündür haber alamıyorum. Bu normal mi?
  • 15. gün haber aldım.İş günü hesabı serviste 8 gün kaldı. Vatan'ın servise ulaştırması 3 gün sürdü.Monitördeki arıza neydi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sanri12 -- 17 Mart 2014; 23:28:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Efendi Baykuş

    Sol tarafta pembeleşme ve tarama oldu. Tamir de yapmadılar değişim yaptılar. Niye bu kadar uzun sürdü? Aoc servisi olduğu için mi? Hala serviste görünüyor.

    İş günü hesabı ne kadar oldu,Senin monitör Asus MX239H değil anladığım kadarıyla,Aoc'un hangi modeli,Asus'la aynı paneli kullanan ips monitörleri var,aynı panelse bu sıkıntılar bitmeyebilir.Değişim derken parça mı değişmiş yoksa ürün değişimi mi?
    Bugün ürünü teslim aldım,görüntüde şimdilik bir sorun yok.Anakart ve lcd değişimi yapmışlar.Lcd'den kastettikleri panel mi oluyor?
    Birde Arka tarafta ayağın olduğu yere gelen plastik kısmı tam oturtamışlar,bir diş oturmamış,uğraştım ama olmadı.Monitörü öne-arkaya hareket ettirince çatırdıyor.Gerçi sabit kullanıyorum ama işin tekniğini bilen varsa iyi olur.




  • sanri12 kullanıcısına yanıt
    Modeli Aoc i2367fh. Koımple değişim yapıldı. Paneli kimin ürettiğini nerden bulabilirim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Efendi Baykuş

    Modeli Aoc i2367fh. Koımple değişim yapıldı. Paneli kimin ürettiğini nerden bulabilirim?

    Bildiğim kadarıyla lg.Asus Mx239h ile aynı panel olması lazım. Bozulmasından belli :)
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.