Şimdi Ara

Vatan Bilgisayar Rezaleti 'Müşteri Daima Sürünmelidir Politikası'!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
7
Cevap
0
Favori
170
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Vatan Bilgisayar Rezaleti 'Müşteri Daima Sürünmelidir Politikası'!
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    66 Mesaj
    Merhaba değerli forum müdavimleri,

    Konumuz bayağı uzun çünkü kendi deyimimle bir Roman yazdım. Romanın adı "Vatan Bilgisayara güvenen tüketicinin yaşadıkları" zamanınız var ise bir göz atıp bana yardım etmenizi istiyorum. Hadi başlayalım...

    07.01.2017 tarihinde Vatan Bilgisayarın teknik servisine "FPS'de ani düşüşler ve son 1 hafta içinde FPS değerinin normal değerlerden %60 civarından düşüş göstermesi" sorunlarından ekran kartımı servise bıraktım. Ürünümün garanti süresi 09.01.2017 tarihinde doluyor. Bu ürün 15.01.2017 tarihinde daha yeni "Servis Yolunda" göründü aradan tam 8 gün geçmesine rağmen. O tarihden itibaren hergün 0850 222 5656 yani Vatan Bilgisayar Müşteri Hizmetleri'ni aradım ve bazı günler gün içinde 4 defa aradım bana her aradığımda değişik cevap verdiler. Bu cevapları maddeler halinde sıralıyorum;

    1.
    +Merhaba ürünüm ne durumda?
    -Ürününüz şuan da servis yolunda görünmekte tarafımızda başka bir bilgi görünmemekte.
    +Tamamdır iyi günler.

    2.
    +Ürünüm ne durumda?
    -Ürün şuan yetkili servis tarafına ulaşmış olup yetkili servis garanti süresi dolduğundan ürünü kabul etmemiş. Yetkili servisin ürünü Merkez Şubemize ulaştırması bekleniyor.
    +Ee ben ürünün garanti süresi dolmadan verdim...
    -Bilgimiz yok efendim isterseniz Bostancı Vatan Bilgisayarı arayıp detaylı bilgi alabilirsiniz.
    +Tamamdır teşekkürler.

    3.
    +Merhaba ürünüm hakkında detaylı bilgi almak istiyordum.
    -Ürününüz hakkında bilgiyi 0850 222 5656'yı arayıp öğrenmeniz gerekiyor, bizim tarafımızdan bilgi paylaşımı yapamıyoruz malesef.
    +Hanfendi beni zaten Müşteri Hizmetleri sizin buraya yönlendirdi dalgamı geçiyorsunuz.
    -Anlıyorum ama malesef...
    +Tamamdır teşekkürler...

    4. TEKRARDAN VATAN BİLGİSAYAR ARANIR!
    +Merhaba ürünüm ne durumda?
    -Efendim ürününüz şuan teknik serviste işlem görmektedir. Gelişmeler SMS yoluyla tarafınıza ulaşacaktır.
    +Eee ben az önce aradım ürünü garanti kabul etmemişti?
    -Efendim şuan bizim tarafımda böyle görünmekte.
    +Tamamdır çok sağolun(Bi mutluluk kaplamıştı içimi oysaki...)

    5. İNANAMADIM ServisPoint MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ ARADIM.
    +Merhaba ürünüm Vatan Bilgisayar aracılığıyla tarafınızda işlem görüyormuş. Son durumu hakkında bilgi alabilir miyim?
    -Seri numarası nedir efendim.
    +************* seri numarası.
    -Efendim tarafımızda böyle bir ürün yok.
    +Ee Vatan dedi ürün şuan burada diye.
    - Yanlış bilgi vermişler böyle bir ürün hiç tarafımıza ulaşmamış.
    + Kargodan felanda mı hiç geri dönmedi birdaha bakarmısınız?
    - Dediğim gibi böyle bir ürün hiç bir kayıtta yok. Vatan Bilgisayarla tekrar iletişim kurun.
    +Teşekkürler iyi günler...

    6. VATAN BİLGİSAYARI TEKRAR ARIYORUM.

    +Merhaba ürünüm hakkında bir kaç sorum olacaktı. Ürünüm şuan ne durumda?
    -Ürününüz şuan kargo aşamasında. Yetkili servis garantisi bittiğinden kabul etmemiş.
    +Bana sizden önceki elemanınız "Ürün şuanda yetkili serviste işlem görmekte" demişti. Ertesi gün yetkili servisi aradım "Bize öyle bir ürün hiç gelmedi" diyolar.
    -Efendim tarafınıza yanlış bilgilendirme yapılmış, ürünü yetkili servis kabul etmemiş ürün şuan merkez mağazamıza gönderilmekte.
    +Tamamdır teşekkür ederim.

    7. 4 GÜN SONRA VATAN'I BİR DAHA ARADIM...

    +Merhaba ürünüm hakkında bilgi alıcaktım.
    -Ürününüzün merkez şubemize gönderimi beklenmektedir. Servis kabul etmemiş.
    +Bundan 4 gün öncede aynısını dediniz. Bir ürünü yürüyerek mecidiyeköyden, topkapıya götürsem 6 saat sürmez...
    - Efendim bizim ekranımızda bu şekilde görünmekte detaylı bilgi için Bostancı Mağazamızı arayabilirsiniz.
    +Eee onları arıyorum onlarda size yönlendiriyor sürekli. Bir kısır döngüdür gidiyor. Bir dahili numara felan var mı direk müdürleriyle konuşmak isityorum.
    -Efendim dahili bilgisi bulunmamakta ama isterseniz Bostancının sizinle iletişim kurması için bir çağrı kaydı oluşturabilirim.
    +Tamam çok iyi olur.
    (3 saniye geçmedi)
    -Ben kaydı oluşturdum gün içinde size kesinlikle dönüş sağlanacaktır.
    +Tamamdır çok teşekkür ederim iyi günler...

    7. O DÖNÜŞ GELMEDİ...

    8. ERTESİ GÜNDE GELMEDİ...

    9. VATAN BİLGİSAYARA MAİL ATTIM.
    +


    -


    +


    -


    En son bu etkileşimler gerçekleşti. Ek olarak yetkili servis yani ServisPoint ile mailleşmemide atıp yavaştan bu romanı bitirmek istiyorum.(Cidden yaşadıklarımı Dostoyevski yaşasa Romaz yazardı.)

    ServisPoint mailleşme;

    +


    -



    Şimdi ben bunları Tüketici Hakları Mahkemisine şikayet etsem ne konularda haklı çıkmam olağan?

    Bu yaşadıklarımı kimsenin yaşamaması için VATAN BİLGİSAYAR'dan kimsenin ürün almaması temennim.

    Arkadaşlar ne yapmalıyım lütfen bilgilendirin beni.

    Şimdiden teşekkürler...



    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    396 Mesaj
    Sen Pc'yi servise verdiğin gün kağit verdiler mi gonderdiğine dair? Eğer verdilerse sen garanti suresi bitmeden vermissin o kargo felan onlarin suçu olum sen garanti suresi bitmeden vermissin nasil garanti suresi bitmiş??? Cildirirdim ben Sana makbuz verdiler mi? Ne zaman Vatana biraktigina dair



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    419 Mesaj
    bu kadar yaziyi okuyacak potansiyel olsaydi suan burada takiliyor olmazdim.

    bye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pcdaly -- 8 Şubat 2017; 13:49:50 >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    66 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: UncleGrndpa

    Sen Pc'yi servise verdiğin gün kağit verdiler mi gonderdiğine dair? Eğer verdilerse sen garanti suresi bitmeden vermissin o kargo felan onlarin suçu olum sen garanti suresi bitmeden vermissin nasil garanti suresi bitmiş??? Cildirirdim ben Sana makbuz verdiler mi? Ne zaman Vatana biraktigina dair

    Makbuz 07.01.2017 tarihinde görünüyor. Hizmet sözleşmesi felan var fatura no servis no felan var içinde yani yazılı belgem var. Ben ürünümü aldıktan sonra eski ürünümü verirlerse. Tüketici haklarına başvurup yeni ürün alabilir miyim?
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    396 Mesaj

    Evet %100 sen haklisin garanti dolmadan vermissin.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    KroniqHesap kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    439 Mesaj
    Hiç bir şey yapamazsın kusura bakma. Sana verdikleri kağıtta şöyle bir madde var.

    48 saat içinde yollanır, aksi durumlarda Vatanbilgisayar sorumluluk kabul etmez tarzında bir bir maddesi var.

    Altına not düşmüşler birde. Yetkili servise kendilerinin ulaştırmalarını öneriyoruz diye.




    Bu maddeler altında imzan olduğu için Vatan bilgisayara hiçbir yaptırımın olmuyor malesef.


    Bende bu süreci yaşadım ve illallah ettim. O yüzdendir ki bir daha bir ürünüm bozulursa direk yetkili servise elden ürün teslim edeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SpEeDy! -- 8 Şubat 2017; 14:1:8 >
    |
    |
    _____________________________
  • ¦Microsoft Sidewinder Gaming Mouse || Steelseries 5Hv2 Gaming Headset ? Qck Medium Mouse Pad || Razer Hammerhead Pro || Sennheiser Cx-200-II
  • ¦Tag Heuer Monaco LS ? Grand Carrera || Casio Edifice 550D-1AV ? 540D-1AVDF || Casio G-Shock GD-350-1B ? GX-56-1B
  • ¦Hp Pavilion Dv6-1241ET || Seagate Expansion 2TB ? 1.5TB || Western Digital 2.5" 500GB || Sandisk 32GB UltraFit
  • ¦Pentel Smash ? Graph 1000 ? GraphGear 1000 || Lamy Safari Matte Black
  • ¦Samsung 55" 3D LED Smart Tv || Samsung S7 Black
  • ¦
  • Yarbay
    2105 Mesaj
    yapabilirim dersen mağazaya gidip cazgırlık çıkar sesini yükselt diğer müşterilerin duyabileceği şekilde mağaza müdürü uçarak gelip sorununuzu çözmeye uğraşır.ki paranızı bile iade alabilirsiniz yeterli cazgırlıkla. vatanda öyle bir sistem var mağaza müdürü ne kadar az şikayet alırsa okadar yükselebiliyor. merkeze giden bir şikayet maili müdürün azarlanması demek birde mağazada protestanlık yaptımmı iş tamamdır.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    New YorkKnicks
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
SEO
Mobilya Takımları
Bey Azura
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,406
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.