Şimdi Ara

VATAN BİLGİSAYAR 10 - 11 MART SON % 25 İNDİRİM GÜNLERİ (25. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
569
Cevap
2
Favori
36.852
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilal47

    quote:

    Orijinalden alıntı: PythEch

    quote:

    Orijinalden alıntı: bilal47

    arkadaşlar bende de spariş gözükmüyor ve telf. sürekli meşgul?Bİr sıkıntı olmaz inş. ürünlerin yollanması ile ilgili


    Dostum inan ki herkes aynı durumdan şikayetçi. İnşallah Bomanti arkadaşımızınki gibi bir durumdur yani ürünler kargoya verilmiştir. Bir de yeni sipariş ettiysen dikkat et E-posta'na "Vatan Bilgisayar Sipariş Teyiti" diye bir mail gelecek o formu doldurmak gerekiyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bomanti

    quote:

    Orijinalden alıntı: gforce2mx

    siparişim ekranda görünmüyor iki gündür müşteri hizmetlerine ulaşamıyorum.20 TL daha ucuz diye nerden bulaştım bu siteye ya.Kazasız belasız ürünler elime ulaşsın da bir daha kolay kolay alışveriş yapmam bu siteden.

    Aynı durum benimde başıma geldi.2 sayfa öncesinde mesajımı bulabilirsin.
    Siparişim sitede gözükmediği halde bugün kargo ile elime ulaştı.Sanırım sadece sitede gözükmemesi ile ilgili bir problem var, siparişler sisteme işlenmiş.



    hocam form felan gelmedi sadece bilgilendirme mesajı geldi şu şekild

    Teşekkürler, işleminiz 08.03.2012 tarihinde başarıyla gerçekleştirilmiştir. Sipariş Takibi

    bölümünden alış veriş durumunuzu ...... no'lu sipariş numaranız ile takip edebilirsiniz.


    Hocam sizin durumunuz farklı çünkü kampanyadan 2 gün önce alışverişinizi yapmışsınız ve muhtemelen de 3D Secure kullandınız. Biz kampanya döneminde 3D Secure seçimi kapalı olduğu için normal sipariş yaptık ancak mesajın altına da siparişinizin hızlı olması için 3D Secure kullanmanızı tavsiye ediyoruz gibisinden bir de yazı eklemişler.

    Kampanyadan sonra site programlaması/tasarımıyla ilgili zincirleme hatalar olmuş galiba...
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aybars_23

    quote:

    Orijinalden alıntı: emrahdioxit

    Geçen kampanyadan aldığım ürünü, 1 haftadır kullanmama rağmen hala sitede kargoya verilmeye hazır şeklinde duruyor.Sipariş takibindeki o yazıya çok dikkat etmeyin. Mümkünse arayın UPS i.. Kargo beklediğinizi adınıza kargo olup olmadığını sorun.

    sorunda orda hocam, aradım kargoyu yokmuş benim adıma kargo !!!


    Sanırım yeni aldınız ürünü.Benimde elime 1 haftada ulaşmıştı.Hergün vatanı arayıp ulaşamamaktansa UPS i arayın en azından..
    Benimki tavsiye tabi.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrahdioxit

    Geçen kampanyadan aldığım ürünü, 1 haftadır kullanmama rağmen hala sitede kargoya verilmeye hazır şeklinde duruyor.Sipariş takibindeki o yazıya çok dikkat etmeyin. Mümkünse arayın UPS i.. Kargo beklediğinizi adınıza kargo olup olmadığını sorun.



    Dostum çok teşekkür ederim önerin üzerine UPS'i aradım ve saat 9:35'te kaydınız oluşturulmuş dedi

    quote:

    Orijinalden alıntı: emrahdioxit

    quote:

    Orijinalden alıntı: aybars_23

    quote:

    Orijinalden alıntı: emrahdioxit

    Geçen kampanyadan aldığım ürünü, 1 haftadır kullanmama rağmen hala sitede kargoya verilmeye hazır şeklinde duruyor.Sipariş takibindeki o yazıya çok dikkat etmeyin. Mümkünse arayın UPS i.. Kargo beklediğinizi adınıza kargo olup olmadığını sorun.

    sorunda orda hocam, aradım kargoyu yokmuş benim adıma kargo !!!


    Sanırım yeni aldınız ürünü.Benimde elime 1 haftada ulaşmıştı.Hergün vatanı arayıp ulaşamamaktansa UPS i arayın en azından..
    Benimki tavsiye tabi.


    Veya tedarik sürecindedir benim aldığım üründe "Hızlı Kargo" ibaresi vardı yani stokta demek sanırım sizinki stokta yokmuş demek ki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PythEch -- 12 Mart 2012; 14:48:33 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PythEch

    quote:

    Orijinalden alıntı: ETA


    quote:

    Orijinalden alıntı: PythEch

    O değil de gönderdikleri formda "2011" yazıyordu şimdi aklıma geldi

    Örnek form olduğundan ve çıktı alınamadığından el yazısı ile yazarak gerekli belgeleri de copy/paste ettim üzerine.
    sonrasında 20 dakikadır 25 kişi bekleyerek 1 .sıraya yerleştim müşteri hizmetleri telefonunda...
    derken açtı bir bayan bilgileri verdim maili kontrol ediyorlar şimdi bakalım ne diyecekler...

    Beklemedeyim..


    Merakla verecekleri cevabı bekliyorum. Ben kendi verdikleri form ile yaptım (yani sadece alttaki yazıları doldurdum) ve nüfus cüzdanı fotokopisi ile bonus card ın ön yüzünün "fotoğrafını" koydum. Fotoğraf koydum diye dır dır etmezler sanırım Şu an bu hafta içinde kargoya versinler de başka bir şey istemiyorum.

    Maili göremedi bayan, dün gece gönderdiğim ve bu sabah sanalkart ekranını da eklemelisiniz demeleri üzerine attığım maili göremediler ,sorna tekrar ilettim yine göremediler. Fakslayın dedi 0212 6650942 nolu faksa 2 defa da faks gönderdim... AMa illa arayıp müşteri hizmetlerinden ok tamamdır yanıtını almak gerekiyromuş...
    3D secure i kaldırmasalardı da öyle alaydık uğraşmayaydık bu işlerle...
    _____________________________
    İmza mimza yok...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ETA


    quote:

    Orijinalden alıntı: PythEch

    quote:

    Orijinalden alıntı: ETA


    quote:

    Orijinalden alıntı: PythEch

    O değil de gönderdikleri formda "2011" yazıyordu şimdi aklıma geldi

    Örnek form olduğundan ve çıktı alınamadığından el yazısı ile yazarak gerekli belgeleri de copy/paste ettim üzerine.
    sonrasında 20 dakikadır 25 kişi bekleyerek 1 .sıraya yerleştim müşteri hizmetleri telefonunda...
    derken açtı bir bayan bilgileri verdim maili kontrol ediyorlar şimdi bakalım ne diyecekler...

    Beklemedeyim..


    Merakla verecekleri cevabı bekliyorum. Ben kendi verdikleri form ile yaptım (yani sadece alttaki yazıları doldurdum) ve nüfus cüzdanı fotokopisi ile bonus card ın ön yüzünün "fotoğrafını" koydum. Fotoğraf koydum diye dır dır etmezler sanırım Şu an bu hafta içinde kargoya versinler de başka bir şey istemiyorum.

    Maili göremedi bayan, dün gece gönderdiğim ve bu sabah sanalkart ekranını da eklemelisiniz demeleri üzerine attığım maili göremediler ,sorna tekrar ilettim yine göremediler. Fakslayın dedi 0212 6650942 nolu faksa 2 defa da faks gönderdim... AMa illa arayıp müşteri hizmetlerinden ok tamamdır yanıtını almak gerekiyromuş...
    3D secure i kaldırmasalardı da öyle alaydık uğraşmayaydık bu işlerle...



    Hocam sizinki bayağı şanssızlık olmuş. Ben şimdi takip numaramı aldım artık bakalım internetten takip edicem. Yalnız daha kargoya verilmemiş onu da söyleyeyim. Sadece kayıt oluşturulmuş. Ne güzel alıyorduk kafamız rahattı 3D Secure varken şimdi satın almak için yalvarıyoruz neredeyse
    _____________________________




  • bende sordum adıma kargo yokmuş henuz.cumartesi saat 15:00 gibi alışveriş yapmıstım.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mikoli88

    bende sordum adıma kargo yokmuş henuz.cumartesi saat 15:00 gibi alışveriş yapmıstım.


    Ben Cumartesi sabah 8'de yapmıştım galiba işlem önceliğim var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PythEch -- 12 Mart 2012; 15:02:58 >
    _____________________________
  • arkadaşlar aynı konudan bende muzdaribim. verdiğim sipariş görünmüyor ama parası kesilmiş hesabımdan.
    ayrıca satış sözleşmesinde şöyle bir paragraf dikkatimi çekti

    ÖNEMLİ NOT:

    Kampanya fiyatlarımız birer (1 ) adet alımlar için geçerli olup çoklu sipariş verilemez.
    Kampanyada cep telefonları için; indirimli fiyat, aynı fatura adına ve aynı kategoriden satın alınan alınacak ilk ürün için geçerlidir. İkinci ve daha fazla aynı kategoriden verilmiş ürün siparişi iptal edilecektir.

    Kargo tutanağını imzalamadan önce ürününüzün kutusunun taşımadan dolayı hasarlı olup olmadığını lütfen kontrol ediniz. Kutuda herhangi bir nedenle hasar var ise teslimatla ilgili hiç bir belgeyi imzalamadan kargo yetkilisine tutanak tutulması için kutunuzu iade ediniz. Size tarafımızdan yeni ürünleriniz derhal gönderilecektir. Kutusu hasarlı olan ürünlerin teslim alınması durumunda içindeki ürünlerin hasarından veya eksikliğinden vatanbilgisayar.com sorumlu değildir.

    Bu durumu en kısa zamanda eshop@vatanbilgisayar.com adresimize yazılı olarak veya 444 56 56 nolu telefonumuza sözlü olarak bildiriniz.

    Vatan Bilgisayar İnternet sitesinde kampanya sayfasında belirtilmediği sürece mantığa aykırı rakamlarla ( 200 $ lık malın 2 $ a satılması gibi ) satış yapılmamaktadır. Teknik hatalar nedeniyle bu tür yanlış fiyatla girilen siparişler yapılacak bilgilendirme sonrasında, iptal edilecektir.

    Siparişin gerçekleşmesi durumunda ALICI işbu sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılır.

    insanlık tarihinin en büyük yalanı olan "satış sözleşmesini okudum ev kabul ediyorum" seçeneğini biz de işaretemiş bulunduk.
    şimdi ise ücret geri ödemesini nasıl yaptırabileceğiz.
    söz konusu ürün 2 adet 3D gözlük.

    telefonlar sürekli meşgul, yazılı olarak cevap veren de yok
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hayvan eti Yiyen

    10 kişiyi 30dakika beklememim ardından nihayet baağlandım müşteri hizmetlerine. benim sorunum siparişimin gözükmemesi ve mail gelmemesi idi (para çekilmiş ama) neyse siparişimin gözüktüğünü sistemde güncelleme olduğu için takip kısmında gözükmediğinin söylediler! ama siparişte bi sorun yokmuş. bu durumu yaşayanların bilgisine..


    quote:

    Orijinalden alıntı: hancer001 Acaba sipariş ne zaman gözükür bize

    güncelleme var sona erince gözükecekmiş, en önemlisi; bizde gözüküyor bi sıkıntı yok dedi..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hayvan eti Yiyen -- 12 Mart 2012; 15:22:20 >
    _____________________________
    millet sana burda bir şey dediği zamanda kendini yırtıyorsun lan HIYAR
    *swordsman*
  • arkadaslar benim siparişim gözükmediği için ödeme yapmıyorum acaba yapsam karsı tarafta görünnür mü benimsiparişim ve ürünümü kargoya verirler mi ,**
    _____________________________
    LENOVO Z570 İNTEL CORE İ5 6GB RAM 1GB GT540M EKRAN KARTI 750GB HDD, SAMSUNG GALAXY FIT, LOGİTECH X530 MOTOROLA DROİD RAZR XT-910
    --v\/\/v- Volkswagen Caddy 2.0 TDI 2016-v\/\/v--
  • _____________________________




  • Benim gibi havale ile alışveriş yapıp, siparişi kaybolan var mı peki? Nasılsa ödemeyi geçtik yeniden aynı ürünleri sipariş etsek ve ödemeyi zaten geçmiştik diye not düşsek %25 indirim yanmasın yani...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hayvan eti Yiyen

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hayvan eti Yiyen

    10 kişiyi 30dakika beklememim ardından nihayet baağlandım müşteri hizmetlerine. benim sorunum siparişimin gözükmemesi ve mail gelmemesi idi (para çekilmiş ama) neyse siparişimin gözüktüğünü sistemde güncelleme olduğu için takip kısmında gözükmediğinin söylediler! ama siparişte bi sorun yokmuş. bu durumu yaşayanların bilgisine..


    quote:

    Orijinalden alıntı: hancer001 Acaba sipariş ne zaman gözükür bize

    güncelleme var sona erince gözükecekmiş, en önemlisi; bizde gözüküyor bi sıkıntı yok dedi..

    bu bilgiyi aldığınız telefon numarasını paylaşırmısınız lütfen.
    444 56 56 meşgul
    0212 414 28 30 da meşgul
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mhsn34

    arkadaşlar aynı konudan bende muzdaribim. verdiğim sipariş görünmüyor ama parası kesilmiş hesabımdan.
    ayrıca satış sözleşmesinde şöyle bir paragraf dikkatimi çekti

    ÖNEMLİ NOT:

    Kampanya fiyatlarımız birer (1 ) adet alımlar için geçerli olup çoklu sipariş verilemez.
    Kampanyada cep telefonları için; indirimli fiyat, aynı fatura adına ve aynı kategoriden satın alınan alınacak ilk ürün için geçerlidir. İkinci ve daha fazla aynı kategoriden verilmiş ürün siparişi iptal edilecektir.

    Kargo tutanağını imzalamadan önce ürününüzün kutusunun taşımadan dolayı hasarlı olup olmadığını lütfen kontrol ediniz. Kutuda herhangi bir nedenle hasar var ise teslimatla ilgili hiç bir belgeyi imzalamadan kargo yetkilisine tutanak tutulması için kutunuzu iade ediniz. Size tarafımızdan yeni ürünleriniz derhal gönderilecektir. Kutusu hasarlı olan ürünlerin teslim alınması durumunda içindeki ürünlerin hasarından veya eksikliğinden vatanbilgisayar.com sorumlu değildir.

    Bu durumu en kısa zamanda eshop@vatanbilgisayar.com adresimize yazılı olarak veya 444 56 56 nolu telefonumuza sözlü olarak bildiriniz.

    Vatan Bilgisayar İnternet sitesinde kampanya sayfasında belirtilmediği sürece mantığa aykırı rakamlarla ( 200 $ lık malın 2 $ a satılması gibi ) satış yapılmamaktadır. Teknik hatalar nedeniyle bu tür yanlış fiyatla girilen siparişler yapılacak bilgilendirme sonrasında, iptal edilecektir.

    Siparişin gerçekleşmesi durumunda ALICI işbu sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılır.

    insanlık tarihinin en büyük yalanı olan "satış sözleşmesini okudum ev kabul ediyorum" seçeneğini biz de işaretemiş bulunduk.
    şimdi ise ücret geri ödemesini nasıl yaptırabileceğiz.
    söz konusu ürün 2 adet 3D gözlük.

    telefonlar sürekli meşgul, yazılı olarak cevap veren de yok

    Bence bu maddeler toptan mağazayı sömürmesinler diye konmuş maddeler. sizin aldığınız 2 tane 3D gözlük'ün buna dahil edeceklerini sanmıyorum..

    müşteri hizmetleri ile 10-15 dakikalık beklemenin ardından görüşebiliyor emin olmak isterseniz görüşün...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ETA -- 12 Mart 2012; 15:32:38 >
    _____________________________
    İmza mimza yok...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mhsn34

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hayvan eti Yiyen

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hayvan eti Yiyen

    10 kişiyi 30dakika beklememim ardından nihayet baağlandım müşteri hizmetlerine. benim sorunum siparişimin gözükmemesi ve mail gelmemesi idi (para çekilmiş ama) neyse siparişimin gözüktüğünü sistemde güncelleme olduğu için takip kısmında gözükmediğinin söylediler! ama siparişte bi sorun yokmuş. bu durumu yaşayanların bilgisine..


    quote:

    Orijinalden alıntı: hancer001 Acaba sipariş ne zaman gözükür bize

    güncelleme var sona erince gözükecekmiş, en önemlisi; bizde gözüküyor bi sıkıntı yok dedi..

    bu bilgiyi aldığınız telefon numarasını paylaşırmısınız lütfen.
    444 56 56 meşgul
    0212 414 28 30 da meşgul

    Az önce görüştüm müşteri hizmetleri ile onlar geçilen siparişleri görebiliyorlar...
    sitede ne zaman görünür dedim 1-2 güne o sorun hallolur dedi..
    numaraları sıklıkla denerseniz düşürebilirsiniz.. ama ardından 15-20 dakikalık beklemeye hazırlamanız klazım kendinizi..
    _____________________________
    İmza mimza yok...




  • arkadaşlar benim soruma cevap verebilecek var mi
    _____________________________
    LENOVO Z570 İNTEL CORE İ5 6GB RAM 1GB GT540M EKRAN KARTI 750GB HDD, SAMSUNG GALAXY FIT, LOGİTECH X530 MOTOROLA DROİD RAZR XT-910
    --v\/\/v- Volkswagen Caddy 2.0 TDI 2016-v\/\/v--
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ETA


    quote:

    Orijinalden alıntı: mhsn34

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hayvan eti Yiyen

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hayvan eti Yiyen

    10 kişiyi 30dakika beklememim ardından nihayet baağlandım müşteri hizmetlerine. benim sorunum siparişimin gözükmemesi ve mail gelmemesi idi (para çekilmiş ama) neyse siparişimin gözüktüğünü sistemde güncelleme olduğu için takip kısmında gözükmediğinin söylediler! ama siparişte bi sorun yokmuş. bu durumu yaşayanların bilgisine..


    quote:

    Orijinalden alıntı: hancer001 Acaba sipariş ne zaman gözükür bize

    güncelleme var sona erince gözükecekmiş, en önemlisi; bizde gözüküyor bi sıkıntı yok dedi..

    bu bilgiyi aldığınız telefon numarasını paylaşırmısınız lütfen.
    444 56 56 meşgul
    0212 414 28 30 da meşgul

    Az önce görüştüm müşteri hizmetleri ile onlar geçilen siparişleri görebiliyorlar...
    sitede ne zaman görünür dedim 1-2 güne o sorun hallolur dedi..
    numaraları sıklıkla denerseniz düşürebilirsiniz.. ama ardından 15-20 dakikalık beklemeye hazırlamanız klazım kendinizi..


    telefonu otomatik tekrar aramaya aldım, son yarım saattir düşüremedim.
    dur bakalım Allah sonumuzu hayr etsin. bu arada ups ile görüştüm şansımı denemek adına. gün içerisinde verilen kargolar sistemmize akşam saatlerinde düşüyor saat 19:00 gibi ararsanız kayıt oluşturulup oluşturulmadığıunı görebiliriz dediler.
    _____________________________




  • Balıkesir mağazasını aradım şu numaraya yönlendirdiler, 0212 414 59 00 aradım bende göremiyorum danışmayım ben dedi ama onaylanmıştır dedi, 1-2 saate gözükür dedi kadın...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omergorur -- 12 Mart 2012; 15:47:27 >
    _____________________________
  • Arkadaşlar mağazalarda indirim devam ediyor mu ?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lionheart

    Arkadaşlar mağazalarda indirim devam ediyor mu ?

    Dün akşam topkapı vatan'dan kasa topladım. İsterseniz yarın da alabilirsiniz demişti oradaki eleman. Kampanya yarın da devam edecek demişti.
    P.tesi istanbulda olmadığım için pazardan işi bitirdim ben.

    Sitede de kampanya devam ediyor görünüyor. Devam ediyordur %99.
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.