Şimdi Ara

Vantilatör Cayma(iade) Hakkı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
842
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar.Ben bir mağazadan vantilatör aldım.Eve gelip açtığımda parçaları birleştirilmemiş haldeydi.Parçalarını düzgün bir şekilde birleştirip fişe taktığımda vantilatörün sesi rahatsız ediyordu.Parçalarını tekrar söküp kutusuna koydum.Aldığım mağazaya götürdüm.Durumu kasiyere anlatıp iade etmek istediğimi söyledim.Parçaları orda tekrar birleştirdik ve çalıştırdık.Mağazada çok ses olduğu için vantilatördeki vantilatördeki rahatsız edici ses pek duyulmuyordu.''Geçerli bir sebebiniz olmadığı için ve garanti süresini başlattığımız için geri iade yapılamaz'' dedi.Ben de bu konuda 1 haftalık cayma hakkına sahip olduğumu söyleyince yine ''garanti süresini başlattığımız için geri iade yapılamaz'' dedi.

    Benim burada iade yapma hakkım var mı?
    Yardımcı olur musunuz?



  • lostdinar L kullanıcısına yanıt
    Cayma hakkı kullanımı oldukça enteresan detaylara bağlıdır, bazı durumlarda sözleşme gerekliliği mevcuttur vs
    elbette bu sizin bu hakkınızı kullanamayacağınız anlamına gelmez ancak mevcut koşullarla direkt olarak mağazaya iade edemez veya onları almaya zorlayamazsınız, ancak yasal yollardan bu mümkündür ki kısa bir özet ve sizi bilgilendirmesi için imzamda bulunan 6502 sayılı kanun özeti konusunu kontrol edebilirsiniz.

    Geçmiş olsun Kardeşim
  • Cayma hakkı mesafeli satışlarda geçerlidir. Mağazadan alınan ürünlerde geçerliliği yok. Ha yapan işletmeler var mı, var. Ama bunlar işletmemin insiyatifinde.
    Ancak ürün kusurluysa, servise yönlendirirler. Yasa bu şekilde. Gerisi, sizin mağazayla olan ilişkinize kalmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • x_ir kullanıcısına yanıt
    Yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: x_ir

    İyi günler, benimde cayma hakkıyla ilgili sorum olacaktı yardımcı olursanız sevinirim. 4 gün önce bir mağazadan yemek takımı alındı ama henüz teslim almadık yani ürünler hala mağazada. Şimdi bizim cayma hakkımız var mı, yok mu?

    Teslim almadıysanız sıkıntı olmaz bnce. Gidin iptal edin alışverişi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: x_ir

    İyi günler, benimde cayma hakkıyla ilgili sorum olacaktı yardımcı olursanız sevinirim. 4 gün önce bir mağazadan yemek takımı alındı ama henüz teslim almadık yani ürünler hala mağazada. Şimdi bizim cayma hakkımız var mı, yok mu?

    Yasal olarak hakkınız yok. Mağazanın insiyatifine bağlı olarak iade edebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.