Şimdi Ara

Van araçlar hakkında? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
0
Favori
49.371
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aslında boya değilde koyu bi film daha iyi sanki
  • film direk üstüne uygulanıyormu acaba
    öyle olursa daha iyi olur tabi
  • corsa da nasıl durur görmedim ama fiesta da mat siyah dc-fix tarzı yapıştırma kaplama güzel duruyordu.
    cam ve koltuğu ruhsata işleme işinin ayrıntısını yazabilecek olan var mı?proje den filan bahsediyorlar ilanlarda.işlemden sonra koltuklu camlı kap.kasa.kamyonet oluyor sanırıım..
  • arkadaşlar bizim bi fiat scudo var.6sene önce yaptırdık içini cam açtırdık proje çizdirdik ama nedense işletmedik öyle kaldı ve çokşükür 6 senedir yakalanmadık.geçenlerde diğer aracım için ankara gölbaşı muayene istasyonundaydım ve olayı olduğu gibi anlattım onlar da bana eski tarihli proje cezaya girer yeni bi proje çizdir arabayı al gel biz burda bi şekilde işleriz dediler....yani bnce hususi olması önmeli değil ankarada köprü de yok zati:) bana sadece koltuk ve camları resmi hale getirsem yetecek inşallah bu ay içinde bu iş üstüne düşeceğim yaptırırsam sizlerle paylaşırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ramerturk


    quote:

    Orijinalden alıntı: kdzli


    quote:

    Orijinalden alıntı: ceyhunberber

    akrabamda palio van 1,3 mj 2006 model var 64 binde fiat servisi 7,500 tl ye sayariz dedi. bizde ölene kadar satmaz kullaniriz dedik ki kullaniyoruz aradabir esya tasimak yada 2 kisi tatile gitmek icin ideal coupe araç

    bu arada biz gecen sene sormustuk artik vizeden gecemiyormus arkaya koltuk koymak ve cam açmak... ruhsata isletebilsen bile (bilesi rüsvetle sanirim )


    slm herkese;vergi konusuna acayip takılmış durumdayım sırf bu yüzden ihtiyacım var ama van araca karar veremedim,corsa van ile palio vanın istihap haddi ile ağırlıkları toplamı 1495kg da kalıyor.fakat yinede 814 tl vergi diliminde para verdikleri idda ediliyor.kullanan arkadaşlar ödedikleri vergileri ve ruhsatta yazan ağırlıkları paylaşırlarsa çok yardımcı olacaklar.her sene egzos ve normal muayneye girmeye,sigorta primini biraz fazla ödemeye,köprüden geçmemeye de razıyım ama 2 katı vergi vermek küçücük araçlar için çok saçma.Teşekkürler.




    1.3 multijet için fiat resmi sitesinde yazanlar şu şekilde;

    http://www.fiat.com.tr/Pages/tr/ticari/paliovan_teknik.aspx

    Taşıma kapasitesi (kg) 455
    Boş ağırlık (kg) 1040
    Azami yüklü ağırlık (kg) 1495

    bu demek oluyorki 1.dilime girer zaten fiat sitesini dikkatle incelerseniz araçlar 1500 kg aşmasın diye benzinli ile dizelin taşıma kapasitesi ayarlanmış. Ancak her ihtimale karşı alacağınız aracın ruhsatından vergi dairesi bilgilerini ve dilimini kontrol edin...






    siz sanırım vergi ödemediniz daha :)

    bende 2 hafta önce 2004 model 1.2 benzinli klimalı palio van aldım.

    vergisi 2. dilimden ödeniyor , azami toplam ağırlığı 1695kg olarak gözüküyor. yani 800 küsür TL ödeniyor vergisi.

    ruhsatta yazan ise araç ağırlığı 950kg , istiap haddi 500kg toplam 1450kg ediyor ama neden 1695 olduğunu anlamadım.




  • merhaba,
    bende benzer konuda sorun yasiyorum. aramalarda surekli panelvan tipi cazip araclar cikiyor.
    Ne kadar bulasmak istemesem de fiyat ve km nin cazipligi insani meraklandiriyor.
    Ornegin soyle bir ilan gordum, arac satilmis ama sadece bilgilenmek acisindan soruyorum:
    http://www.sahibinden.com/devlet_memuru_sahibinden_ford_fiesta_1_4_full_full_hatasiz-47WQQaXQQ19171084WQQpXQQdisplayitem
    Aracin 3 Kapı Van modeli oldugunu ve orijinal kapi ve camlarinin oldugunu soyluyor.
    Bu durumda bu arac cift sira koltuklu ticariler sinifinda midir, ruhsatinda "Çift sıra koltuklu Kapalı kasa kamyonet / Kombi" mi yazilidir?
    Bu tur bir aracla sehir ici trafikte, merkezi yerlerde sorun yasanir mi?
    Daha genel sormak gerekirse, araci tamamen hususi olarak kullanacagim, ve trafik polisinden kacmak istemiyorum,
    bu tur panelvan araclara hic bulasmamak daha mi dogru olur acaba?
    Goruslerinizi bekliyorum, tesekkurler..




  • çift mesaj olmuş.. bu silinebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chains -- 6 Aralık 2009; 18:02:20 >
  • bu konu hakkinda kimsenin fikri yok mu???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chains

    merhaba,
    bende benzer konuda sorun yasiyorum. aramalarda surekli panelvan tipi cazip araclar cikiyor.
    Ne kadar bulasmak istemesem de fiyat ve km nin cazipligi insani meraklandiriyor.
    Ornegin soyle bir ilan gordum, arac satilmis ama sadece bilgilenmek acisindan soruyorum:
    http://www.sahibinden.com/devlet_memuru_sahibinden_ford_fiesta_1_4_full_full_hatasiz-47WQQaXQQ19171084WQQpXQQdisplayitem
    Aracin 3 Kapı Van modeli oldugunu ve orijinal kapi ve camlarinin oldugunu soyluyor.
    Bu durumda bu arac cift sira koltuklu ticariler sinifinda midir, ruhsatinda "Çift sıra koltuklu Kapalı kasa kamyonet / Kombi" mi yazilidir?
    Bu tur bir aracla sehir ici trafikte, merkezi yerlerde sorun yasanir mi?
    Daha genel sormak gerekirse, araci tamamen hususi olarak kullanacagim, ve trafik polisinden kacmak istemiyorum,
    bu tur panelvan araclara hic bulasmamak daha mi dogru olur acaba?
    Goruslerinizi bekliyorum, tesekkurler..


    BENDEDE 2007 MODEL PALİO VAN ARAÇ VAR
    YAZ BAŞINDA 10 MİLYARA ALMIŞTIM

    ÖNCE CAM TAKTIRDIM SONRA ORJİNAL PALİO KOLTUK.. BUNLARIN FATURALARIYLA BERABER BİR MÜHENDİSE PROJE ÇİZDİRDİM DAHA SONRA TÜV DE MUAYENE YAPTIRDIM VE TRAFİK DE RUHSATA İŞLETTİM.. ŞU ANDA ARACIM YANDAN CAMLI ÇİFT SIRA KOLTUKLU KAMYONET OLARAK GEÇİYOR. TOPLAM YAPTIĞIM MASRAF CAM KOLTUK DAHİL 700 TL. YILLIK VERGİSİ İSE 215 + 215 = 430 TL. BU 2 YAŞINDAKİ 1.3 MOTORLU ARAÇLARLA HEMEN HEMEN AYNI. TEK FARK İSE NORMAL OTOMOBİLLERİN 3 YILDAN SONRA BİR ALT SINIFA GEÇMESİ VE VERGİSİNİN DÜŞMESİ BENİM İSE 6 YIL SONRA BİR ALT SINIFA GEÇMEM. Kİ AÇIKÇASI KOYMUYOR BANA. EMSALLERİNDEN 6-7 MİLYAR UCUZA ALMIŞIM OLSUN 300-600 FAZLA ÖDİYİM . BİRDE HER YIL MUAYENE ZORUNLULUĞU VAR TABİKİ... TRAFİKLE FALAN SORUNUMN HİÇ OLMADI. HERŞEY RUHSATA İŞLİ.

    ARACIMDA BURDA BAKAN BİR DAHA DÖNÜP BAKAR. BENCE VAN ARAÇTAN KORKMAYIN..



     Van araçlar hakkında?


     Van araçlar hakkında?




  • kimse gine güvenliğe girmemiş bu araçlar acaba arkaya oturanlar için nekadar güvenli olacak kimse akıl edemedimi sanki arkaya koltuk takmayı faln filan gibi cazip şeyleri ama kulağa çok yatkın gelmesi ürkütücü arkaya oturanları mal yerine komuş olmuyormuyuz :d polis aracı sitili gibi

    eğer 1600 özel rally yarışlarına gidecekseniz alın kafes spor kemer hop vın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi grup vitamin -- 12 Aralık 2009; 20:56:06 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: husam74

    BENDEDE 2007 MODEL PALİO VAN ARAÇ VAR
    YAZ BAŞINDA 10 MİLYARA ALMIŞTIM

    ÖNCE CAM TAKTIRDIM SONRA ORJİNAL PALİO KOLTUK.. BUNLARIN FATURALARIYLA BERABER BİR MÜHENDİSE PROJE ÇİZDİRDİM DAHA SONRA TÜV DE MUAYENE YAPTIRDIM VE TRAFİK DE RUHSATA İŞLETTİM.. ŞU ANDA ARACIM YANDAN CAMLI ÇİFT SIRA KOLTUKLU KAMYONET OLARAK GEÇİYOR. TOPLAM YAPTIĞIM MASRAF CAM KOLTUK DAHİL 700 TL. YILLIK VERGİSİ İSE 215 + 215 = 430 TL. BU 2 YAŞINDAKİ 1.3 MOTORLU ARAÇLARLA HEMEN HEMEN AYNI. TEK FARK İSE NORMAL OTOMOBİLLERİN 3 YILDAN SONRA BİR ALT SINIFA GEÇMESİ VE VERGİSİNİN DÜŞMESİ BENİM İSE 6 YIL SONRA BİR ALT SINIFA GEÇMEM. Kİ AÇIKÇASI KOYMUYOR BANA. EMSALLERİNDEN 6-7 MİLYAR UCUZA ALMIŞIM OLSUN 300-600 FAZLA ÖDİYİM . BİRDE HER YIL MUAYENE ZORUNLULUĞU VAR TABİKİ... TRAFİKLE FALAN SORUNUMN HİÇ OLMADI. HERŞEY RUHSATA İŞLİ.

    ARACIMDA BURDA BAKAN BİR DAHA DÖNÜP BAKAR. BENCE VAN ARAÇTAN KORKMAYIN..



    Aracınızın kamyonetten yandan camlı koltuklu kamyonete dönmüş söylediğiniz üzere;

    Benim sormak istediğim vergisinin niçin düştüğü?

    Sonuçta hala kamyonet olarak geçiyor bilindiği üzere bu van araçlara 850 lira vergi ödüyoruz.

    Düşüyorsa bende yaptırayım bunu.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • 1500 kg a kadar olan kamyonetlerin vergisi yıllık 424 tl.. vergisi düştü demedim.. hep öyleydi :=) 206 veya fiesta hangi ağırlık gurubuna girer bilmem ama benim arac ın 215 tl 6 aylık vetgisi var tablo ise : buna göre 1-3 yaş arası otomobilin vergisi 393 lira ; 1-6 yaş arası 1500 kg ya kadar araın vergisi 424 lira...

     Van araçlar hakkında?


    vergi, tablosuna burdan bakabilirsiniz:

    http://www.f1press.org/1226/ekonomi/2009-zamli-motorlu-tasitlar-vergi-tutari/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi husam74 -- 12 Aralık 2009; 22:06:31 >




  • Corsa van 15-20 kg ile geçiyor işte çıldırmamak elde değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: grup vitamin

    kimse gine güvenliğe girmemiş bu araçlar acaba arkaya oturanlar için nekadar güvenli olacak kimse akıl edemedimi sanki arkaya koltuk takmayı faln filan gibi cazip şeyleri ama kulağa çok yatkın gelmesi ürkütücü arkaya oturanları mal yerine komuş olmuyormuyuz :d polis aracı sitili gibi

    eğer 1600 özel rally yarışlarına gidecekseniz alın kafes spor kemer hop vın


    ne alakası varki kardeş güvenlikle falan?? zaten cam koltuk taktırınca direk muayene istasyonuna gidiyoruz kontrol için... + şu an için 2 kapı fabrika çıkışı araçlardan farkı yok benim arabamın.. ön koltuk katlanır kişi arkaya geçer. emniyet kemnerini takar herkes yoluan gider..bütün tek kapı araçölarda arkaya oturanlar mal mı oluyor??? . herşeyi siz biliyorsunuz cebinizde paranız var ya.. kusura bakma arkadaşım bizim gücümüz buna yetiyor ona bin,iyoruz .. fabrika çıkışı tek kapı değil belki ama işimizi görüyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratorq

    Corsa van 15-20 kg ile geçiyor işte çıldırmamak elde değil



    abim corsayı napıcan.. palio en iyisi 60 bin km dir bende yağ değişmi hariç hiç üzmedi beni. km de 130 kuruşu geçmiyor yakıtı. 2000 devirden sonra 1.3 multijet motoru öyle yakışmışki arabaya rampa düz banamısın demiyor.. tavsiyemdir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: husam74


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratorq

    Corsa van 15-20 kg ile geçiyor işte çıldırmamak elde değil



    abim corsayı napıcan.. palio en iyisi 60 bin km dir bende yağ değişmi hariç hiç üzmedi beni. km de 130 kuruşu geçmiyor yakıtı. 2000 devirden sonra 1.3 multijet motoru öyle yakışmışki arabaya rampa düz banamısın demiyor.. tavsiyemdir


    Corsayla palionun dizel motorları ortak zaten,birebir aynılar

    neyse öğrenmek istediğimi öğrendim,teşekkürler,iyi forumlar




  • merhaba bir sorum olacak cevaplandırabilirseniz çok sevinirim
    2001 hyundai h100 panelvan ikinci el olarak satın alsam sonradan orta kısım camı açtırma şansım yasalmı yada ne yapmam gerekir nekadara mal olur?
    masrafı ne tutar?
    teşekkürler..
  • Merhabalar,

    Araciniz CAMLI ÇİFT SIRA KOLTUKLU olarak geciyorsa 628 TL vergi odemeniz gerekmez mi?


    quote:

    Orijinalden alıntı: husam74


    BENDEDE 2007 MODEL PALİO VAN ARAÇ VAR
    YAZ BAŞINDA 10 MİLYARA ALMIŞTIM

    ÖNCE CAM TAKTIRDIM SONRA ORJİNAL PALİO KOLTUK.. BUNLARIN FATURALARIYLA BERABER BİR MÜHENDİSE PROJE ÇİZDİRDİM DAHA SONRA TÜV DE MUAYENE YAPTIRDIM VE TRAFİK DE RUHSATA İŞLETTİM.. ŞU ANDA ARACIM YANDAN CAMLI ÇİFT SIRA KOLTUKLU KAMYONET OLARAK GEÇİYOR. TOPLAM YAPTIĞIM MASRAF CAM KOLTUK DAHİL 700 TL. YILLIK VERGİSİ İSE 215 + 215 = 430 TL. BU 2 YAŞINDAKİ 1.3 MOTORLU ARAÇLARLA HEMEN HEMEN AYNI. TEK FARK İSE NORMAL OTOMOBİLLERİN 3 YILDAN SONRA BİR ALT SINIFA GEÇMESİ VE VERGİSİNİN DÜŞMESİ BENİM İSE 6 YIL SONRA BİR ALT SINIFA GEÇMEM. Kİ AÇIKÇASI KOYMUYOR BANA. EMSALLERİNDEN 6-7 MİLYAR UCUZA ALMIŞIM OLSUN 300-600 FAZLA ÖDİYİM . BİRDE HER YIL MUAYENE ZORUNLULUĞU VAR TABİKİ... TRAFİKLE FALAN SORUNUMN HİÇ OLMADI. HERŞEY RUHSATA İŞLİ.

    ARACIMDA BURDA BAKAN BİR DAHA DÖNÜP BAKAR. BENCE VAN ARAÇTAN KORKMAYIN..



     Van araçlar hakkında?


     Van araçlar hakkında?





  • quote:

    Orijinalden alıntı: şekocan

    merhaba bir sorum olacak cevaplandırabilirseniz çok sevinirim
    2001 hyundai h100 panelvan ikinci el olarak satın alsam sonradan orta kısım camı açtırma şansım yasalmı yada ne yapmam gerekir nekadara mal olur?
    masrafı ne tutar?
    teşekkürler..


    bu şekilde yapan çok.. cam açtırırsın koltuk taktırırsın TÜV den geçersin.. sonra trafikten işletirsin.. herşey tamamen yasal.. masraf ne olur?? valla bunu bana değilde camı kultuğu yapacak kişiye sorman lazım :=) fiyatı o verir sana.. + tüm bu yaptığın işlerin , malzemlerin ve işçiliğin faturası .. daha sonra bu işleri yapan bir mühendise proje çizdireceksin mühendis o projeyi TSE den onaylatacak.. bunun fiyatına ben 180 tl verdim.. sonra muyaneden 125 tl.. sonra tarafik şubeden yeni ruhsatını yaptırıyorsun.. hepsi bu kadar.. aracın panelvan/ kamyonetse .. artık yandan camlı çift sıra koltuklu kamyonet oluyor... herkes herşeyi çok biliyor .. yok yasakmış yok vergi artarmış.. yok k1 şartmış.. neler neler.. en iyi bu işi yapan birine soracaksın kısa zmaanda ben yaptırdım.. K1 belgesi saedece ticari amaçlı yük taşıyanlar için gereklidir... soru dışı ama soranda olur... vergi ise değişmiyor.. benim 2010 ilk taksit yine aynı çünki maliye ile bir derdin yok.. araaç kamyonetti hala kamyonet sadece ruhsata cam koltuk işletiyorsun bu kadar...




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.