Şimdi Ara

vahim bir ntfs sorunu :(

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
8
Cevap
0
Favori
268
Tıklama
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Dahili Bileşenler >> vahim bir ntfs sorunu :(
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    44 Mesaj
    Hemde ne vahim offffff offfffff...

    Olay su arkadaslar: Ulan bu boot.ini dosyasi C:\ nin tam ortasinda ne duruyor ulan ben bunu silerim, silersem ne olur ha falan derken caaarrrtttt diye sildimmi boot.ini yi sonraaaa acilmadimi benim aslan gibi pc sonraaa elimde 3-5 bad sectolu bir 800 mb bir hard disk vardi ona zar zor kurdummu win 98 i (su anda onla baglaniyorum) sonra diger xp kurulu HDD i secondary master ya da primary slave diye tanistirayim istedim bu hard diske ama nafile 10 saattir ugrasiyorum acmam abi diyor. win98 ntfs i secondary hard disk olarak tanimazmi tanimazsa ben ne mok yicem, formattan baska her türlü tavsiye edilen yola uyacama söz veririm, format atamam, atamammmmmmm... acil acil acil mayday mayday sosossososoososos

    Sevgiler



    |
    |
  • Çavuş
    44 Mesaj
    bu arada 98 in ne kadar guzel bir isletim sistemi oldugunu bir kere daha anladim :)

    simdi tek yapmak istedigim 98 kurulu bir sisteme xp pro kurulu bir hard diski secondary olarak tanitmak ama nasil?

    yada xp de dos düsüp geri donusumden sildigim dosyalari yerine tasimak...


    Sevgiler
    |
    |
  • Yüzbaşı
    694 Mesaj
    NTFS bi hdd yok mu bulabileceğin? Ya da xp'yi nerden kurdun? cd bootable falan değil mi? Win98 altında çalışan NTFS driver diye bişey var ama, işyerinde ilgili arkadaş biraz uğraşmıştı becerememişti NTFS hdd'yi görmeyi. Bizde bootable win200 cd'si vardı onla halletmiştik. Eğer istersen, program da ufak bişeyse yollarım sana. P.tesi olur tabii. ya da arattır netten. ben de aratayım senin için

    SAYGILAR.....
    |
    |
  • Çavuş
    44 Mesaj
    sorunu tam olarak anlamissin arkadas ama maalesef ntfs kurulu bir sistem bulma ihtimalim sifir, tek ihtimal bu 98 i formatlayip xp kurmak ama 800 mb bu hard disk ve cd kopya bootable degil, disketten acip tekrar uzerine kurmak istedigimde görmuyor bile hard diski. Nasil bir program göndereceksin tam anlayamadim pazartesiye kadar beklerim sorun degil ama belki ben bulurum ne arayacagimi bilirsem.

    Saygilar...

    Sevgiler
    |
    |
  • Emekli Yönetici
    4154 Mesaj
    win98 kurulu bir sisteme ntfs'yi tanıtmak çok zor hatta imkansız da diyebiliriz benim bir arkadaşımın da başına gelmişti win2000 kurmuş tabi ntfs dosya sistemini seçmiş windowsu da bişekilde çökmüş sonra hdd'yi bi daha görememiş fdisk bile çekmek için baya uğraşmış ayrıca harddiski kurtardığına şükrediyordu

    mathadore
    |
    |
  • Yüzbaşı
    694 Mesaj
    Şİmid sana dediğim yazılım benim anladığıma göre(ben de çok net bilmiyorum) Win98 altında NTFS desteği sağlıyor. Bir araştırıcam senin için işyerinden sana p.tesi haber veririm bi aksilik çıkmazsa.

    SAYGILAR.....
    |
    |
  • Yüzbaşı
    694 Mesaj
    CA şu linke bir göz at. Ben fazla bakmadım. Eğer program paralı ise, ben sana temin etmeye çalışırım free.
    http://www.pnltools.com/NTFSforWin98.asp

    SAYGILAR.....
    |
    |
  • Çavuş
    44 Mesaj
    Su anda XP'den yaziyorum, herkese tesekkurler arkadaslar yardimlariniz sayesinde butun datalarima kavustum.

    Biraz tuhaf bi sekilde ayni hard diske winnt yerine windows isimli baska bir klasöre xp proyu kurdum ve sildigim boot.ini yi eski yerine tasiyip yeniden actim pc yi ve hersey normal olarak calismaya basladi sadece fazladan bir sistemim daha oldu :)

    Sevgiler ve saygilar...

    Sevgiler
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Bey Azura
Mobilya Takımları
SEO
kolayoto.com
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,203
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.