Şimdi Ara

Uzun yolda neden çok hız yapıyorsunuz? (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
444
Cevap
8
Favori
31.729
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
183 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ankara istanbul arası yol yaparım aile ziyareti için. Ortalama 140 150 km süratle giderim. 160 ı gördüğüm zamanlarda oluyor. Neden hız yaparım daha çabuk gelmek için ortalama 4 buçuk 5 saat sürüyor yolculuk.
    Hızlı gitmek isterken bir gün hiç varamazsın diyenlere. Hız değil dikkatsizlik öldürür diye cevap vermek istiyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok faydalı bir konu. Teşekkürler.



    Saygılar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gidecekleri yere daha hızlı ulaşmak için. Şehir içinde de görüyoruz insanların evlerine 5 dk erken gitmek için yaptıklarının haddi hesabı yok


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aerospace kullanıcısına yanıt
    Attığınız makalelerin ilkine giriyorum, daha ilk grafik ve altındaki açıklama önceki mesajda anlattıklarımı doğruluyor.
    Her yol için, sürücü ve araç becerileri de hesaba katılarak belirlenebilecek bir "ortalama hız" değeri vardır; bu değerden, her iki yöne de, uzaklaşmak kaza riskini arttırır.
    Bir sürü makale-kaynak yığmışsınız, ben bu alanda görev yaptım, bu konuda onlarcasını okudum. Size de okumanızı tavsiye ederim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kullandığım araç kamyonet ruhsatlı tam bir


    tabela manyağına dönmüş durumundayım


    hızmı oda ne..(


    100 ü gördümmü ooo yıkılır buralar...)

  • uzun yolu gece giderim. yolculuk planını haftanın ölü günlerine göre ayarlarım ki kalabalık olmasın. Mutlaka gece olacak ama.

    önümde birikmiş araç kuyruğu v.s. yoksa otoban - bölünmüş yol fark etmez yüklenirim. Yol boş çünkü. araba 3000 devirde 165 ile gidiyor.

    ancak bir grup araç var yada yolu yoğun görürsem mutlaka hız sınırlarına düşerim. Kesinlikle riske atmaya değmez çünkü içlerinden bir tanesi aynaya bakmadan kendini sola atacaktır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Du Hast -- 21 Ekim 2020; 21:44:58 >
  • smt.c kullanıcısına yanıt

    Yahu çok güzel, üstün insansınız bilginiz birikiminizle


    Tekrar soruyorum 40-120 limiti olan otoyolda kaç ile gidelim ?

  • 110 nedir yeağ niye 5 saat daha fazla yolculuk yapiiim başarım 200ü diyenler.. lütfen kaza anında başkasına değil direk duvara çarpın dümdüz bodoslama
    Başkasına masuma sebep olmayın
    En temizinden duvara.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tekrar ediyorum hızınıza göre şerit seçer saçma sapan hızlarla orta ve sol şeridi sürekli işgal etmezseniz ne siz ne de diğer kişiler sıkıntı yaşar.

  • İsteyen istediği hızda gitsin. 90 la gitmek isteyene lafım yok ama lütfen sağ şeritten gitsin. Sol şerit sollama şerididir kimse orayı sürekli olarak işgal edemez. Uzun yolda sürekli araba sağlamaktan gına geldi  110 hız sınırı olan yolda sol şeritte 70 70 gidiyorlar sağ şerit bom boş oluyor. Devlet bana o yolda 110 ile gitme hakkı vermiş adamlar yavaş ve yanlış şeritte giderek benim o hakkı kullanmamı engelliyorlar. Bazen bağırmak istiyorum sol şeritteki adama "Abiiii sağ şeritte gideni gondiklemiyorlaaaarrrr" diye   





  • Yolculuk yapmak iş için bile olsa bir keyif meselesidir. Gideceğiniz yere bir şey yetiştirir gibi hız yapmak meseleymiş gibi gittiğinizde gözünüz çevrenin, göğün, manzaranın güzelliğini değil ibreyi takip ediyor ve aslında o iki şehir arasındaki geçişin verdiği keyiften mahrum kalıyorsunuz. Eğer her uzun yolculuğunuz bu şekilde bir aceleye geliyorsa da plansız bir insansınız demektir.


    Akıp giden o saatleri keyifli bir müzik ve havanın akışıyla yaşamadıktan sonra o yol sadece eziyete dönüşür. 1 kere geldiğiniz ömrünüzde yaptığınız şeylerden keyif almaya bakın.


    Finalde de bir gün o arkadan dibine dayanıp selektör yaptığınız arabanın sahibi frene asılır, kenara çeker bir şey olur o çok güvendiğiniz bendinizin onuru, gururu kırılır bir daha pedala basmaya tövbe edersiniz. O yüzden tatsızlığınızı da kendinizde saklayın sakince kurallara uyun. O kurallar rastgele koyulmuyorlar.





  • Bir noktadan sonra yol bitmiyor bitsin diye hızlanıyorsun özellikle tek başına gidiyorsan.

  • Tamam Ağa haklısın ama 110-120 ilede yol bitmiyorki bazen

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 110 120 arası giderim hem ekonomik hemde güvenli oluyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: LeoJeLy

    Hız arttıkça yorgunluk artmaz. Sizin kafanızı şişiren ses kamyonlarda 60'da çıkıyor. Biraz alışkanlık biraz aracın kalite meselesi. Gerektiği zamanlar 200'le de gidilir. Zaten acelesi olmayan sırf hızlı gitmek için neden 200 falan yapsın ki. Biz iş amacıyla sürekli 180-200 ile yolculuk yapıyoruz.

    Yaniniza masum birkac insan alarak, onlari da bu cinayete maruz birakmiyorsunuzdur umarim

    Ayrica kac milyar dolarlik is kovaliyorsunuz merak ettim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yolu iyi biliyorsan, trafik rahatsa, arabada yolcu az ise hızlı gitmek bence daha iyi. diğer durumlarda temkinli olmak için 100-120 civarı kullanmak gerekir diye düşünüyorum tabi bunlar haricinde arabanın ne olduğu da çok önemli

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NoWLoadinG

    Yolculuk yapmak iş için bile olsa bir keyif meselesidir. Gideceğiniz yere bir şey yetiştirir gibi hız yapmak meseleymiş gibi gittiğinizde gözünüz çevrenin, göğün, manzaranın güzelliğini değil ibreyi takip ediyor ve aslında o iki şehir arasındaki geçişin verdiği keyiften mahrum kalıyorsunuz. Eğer her uzun yolculuğunuz bu şekilde bir aceleye geliyorsa da plansız bir insansınız demektir.


    Akıp giden o saatleri keyifli bir müzik ve havanın akışıyla yaşamadıktan sonra o yol sadece eziyete dönüşür. 1 kere geldiğiniz ömrünüzde yaptığınız şeylerden keyif almaya bakın.


    Finalde de bir gün o arkadan dibine dayanıp selektör yaptığınız arabanın sahibi frene asılır, kenara çeker bir şey olur o çok güvendiğiniz bendinizin onuru, gururu kırılır bir daha pedala basmaya tövbe edersiniz. O yüzden tatsızlığınızı da kendinizde saklayın sakince kurallara uyun. O kurallar rastgele koyulmuyorlar.

    eğer ki mesele keyif meselesiyse eskilerin bir deyişi vardır: keyfimin kahyası mısın?

    1-yolculuk sizin içn bir keyif olabilir başkası için bir zorunluluk,

    2- siz yolcuğun keyfini yavaş seyirle çıkarıyorsunuzdur başkası 150 ile giderken çıkarıyordur.


    o yüzden iş keyif meselesi ise sizin gibi davranmayanları yargılamaya hakkınız yok çünkü bu onların keyifleri.





  • 90-100 km hız uzun yol için tehlikelidir. Ben misal 1200 km yol gidiyorum bu yolu 90 ile gitmeye kalkarsam sanırım gidemem. Çünkü 90-100 arasindayken çok kısa sürede uykum geliyor ve kafam farklı düşüncelere dalıyor. Bu da beni direksiyonda dikkatsiz yapıyor. Uzun süreler araç kullanacaksan 130 civarı kullanıyorum. Beni diri tutuyor dikkatli yapıyor. Zaten yerine göre 80-90 a mecburi düşüyoruz. Yol ve araç müsaitken neden dikkatimi dağıtacak uykumu getirecek derecede yavaş kullanayım ki? Hız felakettir ama kişi kendini bilmeli ona uygun kullanmalı. 130-140 otoban için gayet ideal, olması gereken hızlardir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.