Şimdi Ara

Uydunet Tüketici Şikayetlerimi Silmiş !!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
443
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Uydunet internet ortamında kendi sitesinde (Internettehttps://online.turksatkablo.com.tr/ adresinde) Tüketici Şikayetleri bölümünde 10'larca şikayet kayıdım vardı.
    Ama geçenlerde gördüm ki hepsi silinmiş.
    Bunu şikayet olarak yine aynı yerde Tüketici Şikayetleri bölümünde yazdım.
    Ancak gelen mesaj Uydunet'in hiçbir şekilde tüketici şikayetlerini silmediği şeklinde idi !!!
    Mesaj = "↳ Türksat Kablo : Sayın Abonemiz, hiçbir şikayet ve arıza kaydı sistemimizden silinmemektedir. Bilgilerinize,"
    Ortada kesinlikle doğru olmayan bir bilgi var.

    Uydunet bunu neden yapıyor?
    Acaba yetkisiz veya yetersiz bir elemanın hatası mı YOKSA ayıplı hizmet iddialarına neden olabileceği için eski şikayetleri mi siliyor?

    Benim yaşadığım gibi bu forumda Tüketici Şikayeti silinen başka kimse var mı?

    Tüketici Şikayetlerinizin acilen "ekran kopyasını" (ScreenShot = Shift+PrtScn) alarak saklayınız.
    Çünkü ileride şikayetleriniz silinip size de biz asla şikayet silmeyiz ve/veya böyle bir şikayetiniz yok diyebilirler !!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 15 Temmuz 2015; 18:35:20 >







  • Nereden şikayet talebinde bulundun ki silmişler diyorsun anlayamadım.
  • çağrı merkezine bırakılmayan kayıtların saklanma garantisi olmaz zaten. bende nereye kayıt bıraktığını merak ediyorum. facebook sayfası ise elbette kimse kötü yorum barındırmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anahtar222

    Nereden şikayet talebinde bulundun ki silmişler diyorsun anlayamadım.


    BURADAN ==>>https://online.turksatkablo.com.tr/ adresinden....

     Uydunet Tüketici Şikayetlerimi Silmiş !!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 15 Temmuz 2015; 18:34:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berkay VARANGEL

    Online işlem merkezinden galiba.

    EVET. online işlem merkezinden....
    Internettehttps://online.turksatkablo.com.tr/ adresinden....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turank

    çağrı merkezine bırakılmayan kayıtların saklanma garantisi olmaz zaten. bende nereye kayıt bıraktığını merak ediyorum. facebook sayfası ise elbette kimse kötü yorum barındırmaz.

    çağrı merkezi değil...
    herkezin kendi abone numarası ve şifresi ile girdiği ve şikayetlerini bırakıp çözüm aramaya çalıştığı yerde şikayetler silinmiş...
    Internettehttps://online.turksatkablo.com.tr/ adresinden....

    bildiğiniz gibi sene içinde 2'den fazla aynı arıza tekrar eder ise hizmet AYIPLI HİZMET olarak kabul edilir ve tüketici olarak sizin dava açıp hakkınızı talep etmeniz, sözleşmeyi tek taraflı feshetmeniz veya ödediklerinizi geri istemeniz söz konusu olabilir...
    uydunette, teledünyada ve kablotv de o kadar şikayet var ki, eğer bilinçli tüketici olarak Türk halkı tüketici mahkemelerini şikayet etse türksat çok zor durumu düşer...
    bu nedenle sanıyorum eski şikayetleri siliyorlar... yani arıza tekrarları gözükmesin diye.... yani tüketici hakkını aramasın diye... yani ayıplı hizmet sattıkları için başlarına dert açılmasın diye... sanıyorum büyük ihtimal ile eski şikayetlerin silinmesinin ana nedeni bu....

    gelişmiş, medeni, demokrat, adil, yasaları tıkır tıkır çalışan ve tüketici halkın akıllı ve ileri fikirli olduğu bir ülkede türksat kısa zamanda hakkında açılan davalardan ötürü batar dı veya hükümet şirketin faaliyetine son verirdi...

    ama ne yazıkki burası TÜRKİYE...

    çoğu uydunet, teledünya, kablotv müşterisi, ömrü internette geçse bile şikayetlerini ileteceği yukarıdaki gibi bir servis olduğunu bilmiyordur... tüketici haklarının ise farkında bile değildir... biz alışmışız önümüze konulanı yemeğe.... derler ya kargaya yavrusu kuzgun görünürmüş...

    ancak yine de inanıyorum ki bu kadar kötü bir hizmete bizler layık değiliz.... şikayet mekanizmaları sağlıklı çalışır ise tüketici lehine olacaktır... akıllı ve bilinçli herkesin bu düşüncenin arkasında olması lazım....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 15 Temmuz 2015; 19:29:07 >




  • Bu başlığını gördükten sonra bende online hizmetlerdeki şikayetlerimi kontrol ettim ve 2015 yılı hariç geriye dönük şikayetlerin silindiğini gördüm.
    Çoğunun ekran görüntüsü elimde var ancak Türksat neden böyle birişe girişmiş anlamışta değilim.
    Tahminim online hizmetlerdeki servislerde bir problem var ve ümit ediyorum ki en kısa zamanda düzelteceklerdir.
    Ben kasıtlı bir hareket olduğunu düşünmüyorum ancak bir kasıtta varsa eğer elimde zaten ekran görüntüleri var ve inanıyorum ki benim gibi yapmış olan onlarca yüzlerce kullanıcı vardır.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • arkadaşlar türksatın arıza kayıtları otomasyonlarında tutulur. sağa sola bıraktığınız kayıdın garantis yok ama çağrı merkezini arasanız kaydınız kesin alınır.

    hatta ses kayıtlarınız bile 5 yada 10 yıl kayıtlıdır. hukuki bir Süreç düşünecekseniz çağrı merkezinden başka bir yere kayıt bırakmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.