Şimdi Ara

USP-S ORION HK.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
1.077
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 5 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 13
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 8
  • Ortalama Mesaj Aralığı 30 gün 10 saat 46 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 4
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • fokof (8 mesaj) S,W,A,T (2 mesaj) Sercio7 (2 mesaj) scorp17 (2 mesaj) JakSocket (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2 mesaj) Mobil (13 mesaj) Mini (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    668 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    beyler biliyorsunuz ki usps orion artik kutudan dusmuyor ayni howl gibi sizce orionda kacak silah olup ileride fiyati tavan yapar mi?



    |
    |
  • Teğmen
    242 Mesaj
    stattrak fn leri zaten pahalı bildigim kadarıyla artabilir ileride fireserpent artıyor şuanda
    |
    |
  • Yüzbaşı
    511 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-3E853BB37

    stattrak fn leri zaten pahalı bildigim kadarıyla artabilir ileride fireserpent artıyor şuanda
    Zaten fiyatları tavan durumda, bi pistol daha ne kadar artabilir ki?
  • Yüzbaşı
    638 Mesaj
    Stattrakları 400 800 ediyor zaten mw fn olarak.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    668 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Inextricable

    Zaten fiyatları tavan durumda, bi pistol daha ne kadar artabilir ki?

    hocam bana kalirsa orion herhangi bir pistol gibi degil yani en az 100 tlyi gorcegine inaniyorum fn nin 6 ay icinde
  • Yüzbaşı
    465 Mesaj
    Artık kutudan düşmediğini nereden öğrendiniz?
  • Yüzbaşı
    668 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Lagertha

    Artık kutudan düşmediğini nereden öğrendiniz?

    o nasil soru hocam bakarsaniz avci kasasina orion yerine caiman geldi
    |
    |
  • Binbaşı
    1095 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Lagertha

    Artık kutudan düşmediğini nereden öğrendiniz?

    Gunceemeyle gitti. Sadece st versiyonu patlar normali takas kontratiyla alindigi icin pek artmaz
    |
    |
  • Yarbay
    2177 Mesaj
    zaten uçtu tekrar ayara geldi caimanın dediği gibi silah hala avcı koleksiyonunda ve pembe yani 10 adet mor item ile yeni orion yaratılabiliyor bir etkisi olmaz. ama howl altın sınıf kırmızılar kontrata koyulamıyor. stattrak kontrattan çıkmaz ama o patladı patlak hala
  • Yüzbaşı
    668 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: S,W,A,T

    zaten uçtu tekrar ayara geldi caimanın dediği gibi silah hala avcı koleksiyonunda ve pembe yani 10 adet mor item ile yeni orion yaratılabiliyor bir etkisi olmaz. ama howl altın sınıf kırmızılar kontrata koyulamıyor. stattrak kontrattan çıkmaz ama o patladı patlak hala

    yaratmak Allah a mahsustur xdxd

    edit: saka bi yana daha artmaz mi diyorsunuz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fokof -- 1 Mart 2015; 21:40:37 >
  • Yarbay
    2177 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: fokof

    quote:

    Orijinalden alıntı: S,W,A,T

    zaten uçtu tekrar ayara geldi caimanın dediği gibi silah hala avcı koleksiyonunda ve pembe yani 10 adet mor item ile yeni orion yaratılabiliyor bir etkisi olmaz. ama howl altın sınıf kırmızılar kontrata koyulamıyor. stattrak kontrattan çıkmaz ama o patladı patlak hala

    yaratmak Allah a mahsustur xdxd

    edit: saka bi yana daha artmaz mi diyorsunuz?

    ben artmaz diye düşünüyorum zaten mw 18 tlden çıkmış piyasaya tam fiyat düşecekken kutudan kalktı fiyatı hala 18-21 ayarı
    |
    |




  • Yüzbaşı
    288 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: S,W,A,T

    quote:

    Orijinalden alıntı: fokof

    quote:

    Orijinalden alıntı: S,W,A,T

    zaten uçtu tekrar ayara geldi caimanın dediği gibi silah hala avcı koleksiyonunda ve pembe yani 10 adet mor item ile yeni orion yaratılabiliyor bir etkisi olmaz. ama howl altın sınıf kırmızılar kontrata koyulamıyor. stattrak kontrattan çıkmaz ama o patladı patlak hala

    yaratmak Allah a mahsustur xdxd

    edit: saka bi yana daha artmaz mi diyorsunuz?

    ben artmaz diye düşünüyorum zaten mw 18 tlden çıkmış piyasaya tam fiyat düşecekken kutudan kalktı fiyatı hala 18-21 ayarı

    Alıntıları Göster
    howl çalıntı tamam da orion'u neden çıkardılar acaba kutudan (4 skin daha çıkarılıp eklenmiş), bakındım ama tam bir bilgi bulamadım.




  • Yüzbaşı
    668 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: scorp17

    howl çalıntı tamam da orion'u neden çıkardılar acaba kutudan (4 skin daha çıkarılıp eklenmiş), bakındım ama tam bir bilgi bulamadım.

    hocam peki neden kacak yaptilar m4 u ?
  • Yüzbaşı
    288 Mesaj

    eser hırsızlığı hocam. başkasının çizimini kullanmış, bu tespit ve şikayet edilince kaldırıldı.
    |
    |
    fokof kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    668 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: scorp17

    eser hırsızlığı hocam. başkasının çizimini kullanmış, bu tespit ve şikayet edilince kaldırıldı.

    bu hikayeyi bilmiyordum hocam eyw saolun bilgi icin
    |
    |
  • Yüzbaşı
    383 Mesaj
    olabilir zaten pahalı bide
    |
    |
  • Yüzbaşı
    800 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: C.apture

    olabilir zaten pahalı bide
    Bildiğim kadarı ile birşeyler söyleyeyim bu konu hakkında. Yanlış söylüyorsam düzeltin.

    Huntsman Kutusundaki 6-7 skin'i tasarlayan kişi Howl'u tasarlayan kişi ve bu kişi Howl çalıntı bir resim olduğundan steam community'den ban yemiş durumda. Dolayısıyla bu kişiye ait tasarımlarda kutudan çıkartıldı. Howl çalıntı olduğundan "Kaçak" durumuna geldi ama bu diğerleri için geçerli değil.

    M4A4 | Howl
    USP-S | Orion
    MAC-10 | Curse
    CZ75-Auto | Poison Dart
    Dual Berettas | Retribution
    P90 | Desert Warfare

    bunlarda huntsman koleksiyonundan çıkartıdı. Yani dediğin olay olursa elimizde bir çok kaçak olur :) Orion öyle bir rarity durumuna gelmeyecek. Bu arada tüm bu silahlar hala Trade Up kontratında çıkabiliyorlar bilginiz olsun ;)




  • Yüzbaşı
    668 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sercio7

    Bildiğim kadarı ile birşeyler söyleyeyim bu konu hakkında. Yanlış söylüyorsam düzeltin.

    Huntsman Kutusundaki 6-7 skin'i tasarlayan kişi Howl'u tasarlayan kişi ve bu kişi Howl çalıntı bir resim olduğundan steam community'den ban yemiş durumda. Dolayısıyla bu kişiye ait tasarımlarda kutudan çıkartıldı. Howl çalıntı olduğundan "Kaçak" durumuna geldi ama bu diğerleri için geçerli değil.

    M4A4 | Howl
    USP-S | Orion
    MAC-10 | Curse
    CZ75-Auto | Poison Dart
    Dual Berettas | Retribution
    P90 | Desert Warfare

    bunlarda huntsman koleksiyonundan çıkartıdı. Yani dediğin olay olursa elimizde bir çok kaçak olur :) Orion öyle bir rarity durumuna gelmeyecek. Bu arada tüm bu silahlar hala Trade Up kontratında çıkabiliyorlar bilginiz olsun ;)

    anladim hocam bilgi icin saolun ancak tum bu silahlar trade up tan cikiyor derken howl da buna dahil midir?




  • Yarbay
    5485 Mesaj
    Deli oluyorum şu skine ya kaldırılacak söylentilerine pek kulak asmamıştım iki gün sonrada kullanmak için satın alıcaktım çünkü esaslı bir skin uyandım marketi açtım fiyatı tavsn yapmıştı
  • Yüzbaşı
    668 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    yaranizi desdiysek affola
    |
    |
    SevimliKedicik kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
pubg mobile uc
vp satın al
LOL RP Satın Al - LOL RP Yetkili Satış Sitesi
bankacılar
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,266
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.