Şimdi Ara

Üretim Hatalı Tsi Motor ve D...... Oto'nun Rezaleti! (Son gelişmeler) (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
979
Cevap
45
Favori
94.236
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    Rektefiye asla kabul etmiyorum. Ayrıca değer kaybı davası açacağım...Yeni 0 motor takılacak o bie arabamın değer kaybı olacak..Diye postanızı koyun..Yok derlerse davanızı açın. Kesin kazanacaksınız..Dünya kadar para öde yeni arabayı al..14.000 km de motor arızası...Gel tamir edelim kullan....Yok yahu ?..Daha neler ?...

    Alıntıları Göster
    vw
    +
    10 bin km
    +
    servis
    +
    rektefiye
    =
    rezalet


    geçmiş olsun.yanlız işte gariplik var .neden rektefiye ile uğraşıyor servis , benim bildiğim tüm servislerin ilk işi bozuk paraçanın hemen yenisini takmak olur .kesinlikle onarmayla falan uğraşmazlar.

    sanayiye gönderildiğine eminmisiniz .talimat bile verseniz garantili motoru ben sanayiye rektefiye göndereceklerini hiç sanmıyorum yanlış anlaşılma olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ottoman_solider

    Geçmiş olsun Amarok alma niyetim vardı. Bu vw haberlerini duyunca nefret etmeye başlıyorum. Eskide Transportlarımız vardı 2000 model TDI lar taş gibiydi. Çıt diye bir sorun olmazdı. Ama gözdelerimden biri olan VW markası gün geçtikçe gözümden düşüyor..

    Sorun yaşayan arkadaşa geçmiş olsun. vw son yıllarda mekanik problemler yaşıyor.eski güvenilirlik seviyesinin oldukça altında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: ottoman_solider

    Geçmiş olsun Amarok alma niyetim vardı. Bu vw haberlerini duyunca nefret etmeye başlıyorum. Eskide Transportlarımız vardı 2000 model TDI lar taş gibiydi. Çıt diye bir sorun olmazdı. Ama gözdelerimden biri olan VW markası gün geçtikçe gözümden düşüyor..

    Sorun yaşayan arkadaşa geçmiş olsun. vw son yıllarda mekanik problemler yaşıyor.eski güvenilirlik seviyesinin oldukça altında.

    Alıntıları Göster
    Servis bakımda bir halt yemiş olabilir gibi geliyor bana




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: ottoman_solider

    Geçmiş olsun Amarok alma niyetim vardı. Bu vw haberlerini duyunca nefret etmeye başlıyorum. Eskide Transportlarımız vardı 2000 model TDI lar taş gibiydi. Çıt diye bir sorun olmazdı. Ama gözdelerimden biri olan VW markası gün geçtikçe gözümden düşüyor..

    Sorun yaşayan arkadaşa geçmiş olsun. vw son yıllarda mekanik problemler yaşıyor.eski güvenilirlik seviyesinin oldukça altında.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşım öncelikle geçmiş olsun sana şu konuda tavsiye verebilirim, motoru değiştirseler bile aracı binbir bahaneyle değiştirmeyebilirler. Bu sefer tazminat davası açabilirsin, aracın değer kaybettiğine dair. Talep ettiğin fiyatı avukatla belirleyebilirsiniz. Bu tür konulara tüketici veya ticaret mahkemesi bakıyor diye biliyorum.

    En azından 2. elde satarken uğrayacağın zararı fazlasıyla karşılama ihtimalin var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi krauser -- 26 Kasım 2012; 10:51:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23


    Haluk bey bahsettiğiniz golfü tedavülden kalkarken uygun fiyatı nedeniyle aldık.

    http://binekarac.vw.com.tr/fiyat-listesi.aspx

    Güncel listeye tek tek bakarsanız sadece poloda bir iki atmosferik seçenek var onun dışında istatistiklik bir durum yok, ürün gamının neredeyse tamamı tsı, tdı, dsg unusurlarından birini ihtiva ediyor. Anlatmak istediğim hangi araç olursa olsun forumdaki münferit arıza konularıyla genelleme yapılmasının doğru olmayacağıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: In absentia

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23


    Haluk bey bahsettiğiniz golfü tedavülden kalkarken uygun fiyatı nedeniyle aldık.

    http://binekarac.vw.com.tr/fiyat-listesi.aspx

    Güncel listeye tek tek bakarsanız sadece poloda bir iki atmosferik seçenek var onun dışında istatistiklik bir durum yok, ürün gamının neredeyse tamamı tsı, tdı, dsg unusurlarından birini ihtiva ediyor. Anlatmak istediğim hangi araç olursa olsun forumdaki münferit arıza konularıyla genelleme yapılmasının doğru olmayacağıdır.

    Alıntıları Göster
    Bir VW kullanıcıs olarak konuyu büyük moral bozukluğu ile okudum. Bu tarz durumlarda Doğuş oto'nun duruma müdahale edip, müşterilerinin mağduriyetlerini gidermelerini bekliyorum fakat gerekli ilgiyi göstermiyorlar diye düşünüyorum. Bu arada çeşitli şikayet sitelerinden de şikayetinizi yazmanızı tavsiye ediyorum, marka imajını zedelememek buna önem gösteriyorlar.

    Geçmiş olsun tekrardan, inşallah aracınızı değiştirebilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CRaFTY_35

    Bir VW kullanıcıs olarak konuyu büyük moral bozukluğu ile okudum. Bu tarz durumlarda Doğuş oto'nun duruma müdahale edip, müşterilerinin mağduriyetlerini gidermelerini bekliyorum fakat gerekli ilgiyi göstermiyorlar diye düşünüyorum. Bu arada çeşitli şikayet sitelerinden de şikayetinizi yazmanızı tavsiye ediyorum, marka imajını zedelememek buna önem gösteriyorlar.

    Geçmiş olsun tekrardan, inşallah aracınızı değiştirebilirsiniz.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşım BMW 750 sini dört sene önce sabah çalıştırdığında motordan gelen normal olmayan ses sonucunda kontağı kapatıyor ve Borusanı arıyor.
    Çekici gelip servise götürüyor motor sökülüyor 2 piston kolu kırıldığı tespit ediliyor 6 saatlik inceleme sonunda bir o ring segmanın olması gerekenden 0,2 mm ince olduğu tespit ediliyor.
    8 yaşında araç olmasına ve garanti süresinin dolmasına rağmen tüm servislere Borusanda girdiği için adamlar müşteri memnuniyeti çerçevesinde 320 araç veriyorlar 1,5 ay sonra yeni motorunuz geldi taktık trafikten yeni ruhsatı çıkardık buyrun gelip aracınızı alın diye arıyorlar.
    Söyledikleri son söz benim markama güvenip bu aracı aldınızsa benim servisimin dışında kimse dokunmadıysa fabrikasyon hata 15 sene sonra da çıksa ben malımın arkasında dururum müşterimi mağdur etmem olmuş...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: degobar

    Arkadaşım BMW 750 sini dört sene önce sabah çalıştırdığında motordan gelen normal olmayan ses sonucunda kontağı kapatıyor ve Borusanı arıyor.
    Çekici gelip servise götürüyor motor sökülüyor 2 piston kolu kırıldığı tespit ediliyor 6 saatlik inceleme sonunda bir o ring segmanın olması gerekenden 0,2 mm ince olduğu tespit ediliyor.
    8 yaşında araç olmasına ve garanti süresinin dolmasına rağmen tüm servislere Borusanda girdiği için adamlar müşteri memnuniyeti çerçevesinde 320 araç veriyorlar 1,5 ay sonra yeni motorunuz geldi taktık trafikten yeni ruhsatı çıkardık buyrun gelip aracınızı alın diye arıyorlar.
    Söyledikleri son söz benim markama güvenip bu aracı aldınızsa benim servisimin dışında kimse dokunmadıysa fabrikasyon hata 15 sene sonra da çıksa ben malımın arkasında dururum müşterimi mağdur etmem olmuş...

    Alıntıları Göster
    vurun kahpeye! bulmuşsunuz 1000'de 1 gerçekleşen bir mevzuyu vurun bakalım!




  • Gecmis olsun, rezillikten baska bir sey degil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: infinite

    vurun kahpeye! bulmuşsunuz 1000'de 1 gerçekleşen bir mevzuyu vurun bakalım!

    Alıntıları Göster
    Öncelikle büyük geçmiş oldun demek istiyorum.

    daha önce de benzer bir olay bizim başımıza gelmiş ve motor değişimi almıştık(farklı markadan)

    motor değişimini en son alternatif olarak düşünmenizi öneririm.Çünkü rektefiye li arabayı satmanız gerçekten zor olacak ve ciddi anlamda maddi kayıp yaşayacaksınız.

    öncelikle servis müdürü ile görüşüp yaklaşımlarını analiz edin derim ve muhakkak hukuki yola başvurun.Zor bir süreç ama burada ciddi maddi ve manevi kayıp söz konusu.

    bir arkadaş daha söylemişti,Almanya'ya mutlaka durumu bildirin.burada ki servisler müşteri memnuniyetini, marka değerini değil ay sonu net karını düşünür.

    Allah yardımcınız olsun umarım sonunda mutlu olursunuz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EFENDİ7

    Öncelikle büyük geçmiş oldun demek istiyorum.

    daha önce de benzer bir olay bizim başımıza gelmiş ve motor değişimi almıştık(farklı markadan)

    motor değişimini en son alternatif olarak düşünmenizi öneririm.Çünkü rektefiye li arabayı satmanız gerçekten zor olacak ve ciddi anlamda maddi kayıp yaşayacaksınız.

    öncelikle servis müdürü ile görüşüp yaklaşımlarını analiz edin derim ve muhakkak hukuki yola başvurun.Zor bir süreç ama burada ciddi maddi ve manevi kayıp söz konusu.

    bir arkadaş daha söylemişti,Almanya'ya mutlaka durumu bildirin.burada ki servisler müşteri memnuniyetini, marka değerini değil ay sonu net karını düşünür.

    Allah yardımcınız olsun umarım sonunda mutlu olursunuz

    Alıntıları Göster
    Geçmiş olsun.
    İster motor değişimi yapılsın,ister retefiye edilsin her türlü maddi kaybınız olacak.
    Ben olsam ya motor değişimi yapılarak oluşacak bu maddi kaybın karşılanmasını ya da araç değişimi talep ederim.
    Yaşadıklarınız ve firmanın müşteriye karşı olan tutumu resmen rezalet.
    Elbet ürün arıza çıkarabilir bu önemli değil,önemli olan firmanın bu arızayı eksiksiz ve müşteriye maddi,manevi etkilemeyecek şekilde en kısa sürede düzeltmesidir.
    Araca acemi bir çırak gönderim motor yatağı bozuk araca ''sağlam'' demek,yetkili servise bıraktığınız aracın motorunu yetkili servisin(!) sanayiye tamir için göndermesi resmen müşteriye karşı yapılan bir hakaret.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    Geçmiş olsun.
    İster motor değişimi yapılsın,ister retefiye edilsin her türlü maddi kaybınız olacak.
    Ben olsam ya motor değişimi yapılarak oluşacak bu maddi kaybın karşılanmasını ya da araç değişimi talep ederim.
    Yaşadıklarınız ve firmanın müşteriye karşı olan tutumu resmen rezalet.
    Elbet ürün arıza çıkarabilir bu önemli değil,önemli olan firmanın bu arızayı eksiksiz ve müşteriye maddi,manevi etkilemeyecek şekilde en kısa sürede düzeltmesidir.
    Araca acemi bir çırak gönderim motor yatağı bozuk araca ''sağlam'' demek,yetkili servise bıraktığınız aracın motorunu yetkili servisin(!) sanayiye tamir için göndermesi resmen müşteriye karşı yapılan bir hakaret.

    Alıntıları Göster
    konuyu okumadım ama 160 lık tsi lerde piston kırılması yada yatak problemi görülen bir sorun ... vw serviste çalışan arkadaşım bir zaman önce 160 lık sıkıntılı almayın demişti...

    neyse olacağı varmış geçmiş olsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaiser şoze

    vw
    +
    10 bin km
    +
    servis
    +
    rektefiye
    =
    rezalet


    geçmiş olsun.yanlız işte gariplik var .neden rektefiye ile uğraşıyor servis , benim bildiğim tüm servislerin ilk işi bozuk paraçanın hemen yenisini takmak olur .kesinlikle onarmayla falan uğraşmazlar.

    sanayiye gönderildiğine eminmisiniz .talimat bile verseniz garantili motoru ben sanayiye rektefiye göndereceklerini hiç sanmıyorum yanlış anlaşılma olabilir.




    Mantık "amerikayı yeniden keşfetmeye gerek yok" mantığı. Rektefiye sürekli yapılan bir işlem, tüm araçlara, tüm motorlara (vankel hariç) rektefiye işlemi yapılıyor zaten. Sadece VW ye özgü bir arıza değil bu.

    Servis düşünce mantığı ile, garanti kapsamındaki bir araç yatak, piston, krank gibi aksamlardan sorun çıkartmışsa, iç aksamı komple veya direk motor değiştirmektense anlaşmalı motor yenileme (rektefiye) atölyesine sorunlu kısmı yaptırıp müşteriye teslim etmek daha az masraflı

    Bazı arkadaşlar rektefiye yapılmış, artık o motordan hayır gelmez falan demişler ama yanılıyorlar. Usta ellerde rektefiye edilmiş bir motor sorun çıkartmaz. Önemli olan o motora ne yapıldığını nasıl yapıldığını bilmek. Kendiniz işin başında olamadığınız için ve size enjektör sökeceğiz diyip motoru rektefiyeye gönderen bir servis var karşınızda, yani 3 kuruş kar amacı ile o motorun içindeki sorun nedir? ne yapacaklar? sorunlarının cevabı yok, bu yüzden mide bulandırıcı bir durum.

    Fakat bu başlık altında konuşulması gereken garanti kapsamındaki bir motorun rektefiye edilmesi. Bu tüketici tarafından kabul edilmemesi gereken bir durum. (mudur?) araştırılması gereken nokta bu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    Bir milyar adet x araç satılsa ve bunun bir tanesinin motoru sökülse infaz timi geliyor. Otomobil genel hakkaten çöplüğe döndü

    Valla Güner bey ton la dsg arızası çıktı , anket yapıldı , onu da bi çok kişi kabul etmiyor.

    Bi tane olmadığında kabul etmeyelim tamam , ortada tonla vaka olan durum var , onu da kabul etmeyelim diyorlar.

    O iş nasıl olacak ?

    Çift sarjlı motorlar 'da sıkıntılı olduğunu maziden beri biliyoruz, 122'lik tek turbo versiyon da bu yüzden çıkmadı mı zaten ?

    Hatta ve hatta vw kendi açıklamadı mı , bu çift sarjlı motorları bi süre sonra piyasadan kaldıracaklarını , yapı olarak karışık olduklarını söylüyordu ?


    Değerli dostum, bunları iki karşıt görüş olarak forumda çok tartıştık. Bu gün Türkiye'de satış istatistiklerinde renaultun hemen ardından vw geliyor. Seat-skoda-audiyi dahil edince (aynı motor-şanzıman olduğundan dahil edilmelidir) Türkiye'de satış şampiyonu tsı-tdı-dsg araçlar. (ocak-eylül arası 75.000 kadar araç satmışlar)

    http://www.odd.org.tr/folders/2837/categorial1docs/516/2012_%28Ocak-Eylul%29.pdf

    Birinin motoru sökülmüş (bu konuda) on tanesininde kavramasında sorun var (dsg anket konusunda) Yani bu 2012 yılındaki 75.000 adetten 11 tanesi buraya yansımış. Bu 11 problemli araç sadece 2012 model değil, son 3-5 yıl modelden olanda var.

    Niye bunları yazıyorum ? Elimizde genelleme yapacak veri mevcut olmadığını kanıtlamak için. Arkadaş bir problem yaşamış, motor sökülmüş, belkide Doğuş Oto kendiliğinden değişime gidecek. Belkide aracın başka bri sıkıntısı var (motoru biz indirmedik) Kim bilir belkide mahkemelik olacak. Bazıları hemen tsı patladı çatladı diye zıpladı ben onlara ithafen yazdım. Bir çiçekle bahar gelmez boşa heves etmesinler dedim

    Değerli arkadaşım,

    Önceki yazışmalarımızda da belirttiğim gibi vermiş olduğun araç satış rakamlarının kaç tanesinin DSG'li, kaçının düz vites ve kaç tanesinin TSI, kaç tanesinin de TDI olduğu bilgisini vermeden toplam sayı üzerinden konuşup bu yıl 75.000 araç satılmış demiş olman seni hiç rahatsız etmiyor mu?

    Mesela geçtiğimiz aylarda sevgili babana aldığınız Golf ne tdi-tsi, ne de otomatik vites.

    Ama bu rakamlarda sizin araç gibi bir sürü araç vardır çoook acayip fiyat-performans aracı olduğu için milletin üşüşmüş olduğu.


    Bunları "Elimizde genelleme yapacak verinin mevcut olmadığını" kanıtlamak için yazdığını söylüyorsun ama satış rakamlarının detaylarını (motor-şanzıman tipi vb) bilmeden bu rakamları kendi ifadelerini desteklemek (veya VAG araçlarının toplamda satış şampiyonu olduğunu belirmek) için kullanmaktan da geri kalmıyorsun.


    Haksız mıyım?


    Biraz daha dikkat lütfen.

    Güzel saptama haluk23 eline sağlık.

    Bu tür dönen midesizlikleri ve kepazelikleri gördükçe forumdan daha da nefret ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Yetkili servis parcayi ramir etmez yenisi ile degisir

    Kesinlikle kabul etmeyin

    Bu arada hangi servis bu ?
    sıfır motor takmak zorundalar hakkınızı arayın eğer aksi olursa araçı rahat değiştirirsiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Yetkili servis parcayi ramir etmez yenisi ile degisir

    Kesinlikle kabul etmeyin

    Bu arada hangi servis bu ?
    Fabrika nasıl ters oturtur biyel kolunu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jamais Vu

    Fabrika nasıl ters oturtur biyel kolunu.

    Alıntıları Göster
    Ben o motoru asla ve kat'a kabul etmem. Raporda aracın ayıbı tescillenmiş ve bu sizin hatanız hiç değil.
    Konu uzamasın diye anlaşmak isterseniz sandık motor belki kabullenilir. Belki diyorum. Benim içimden onu bile kabullenmek gelmez ya neyse...


    2012 yılında pistonu bile ters montajlayan bir marka olarak bravo volkswagen !!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jamais Vu

    Fabrika nasıl ters oturtur biyel kolunu.

    Bende o biyel kolunu görünce şok oldum hemen Serhat Motoru aradım Kadir Beyi.O da bana biyel kolunun bazı araçlarda böyle geldiğini ama sorun yaratmadığını söyledi bende şok oldum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orgozgur

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jamais Vu

    Fabrika nasıl ters oturtur biyel kolunu.

    Bende o biyel kolunu görünce şok oldum hemen Serhat Motoru aradım Kadir Beyi.O da bana biyel kolunun bazı araçlarda böyle geldiğini ama sorun yaratmadığını söyledi bende şok oldum.

    O zaman motorda bir problem yok. Sadece güç fazlalığından aşırı bastı ve dağıldı. Bu mu yani?
    Şunun cevabını versinler; demek ki fabrikasyon olarak deformasyona neden olan bir hata yok, şimdi bu motoru yine toplayacaklar ve sen yine ilerde aynı sorunu yaşayacaksın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orgozgur

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jamais Vu

    Fabrika nasıl ters oturtur biyel kolunu.

    Bende o biyel kolunu görünce şok oldum hemen Serhat Motoru aradım Kadir Beyi.O da bana biyel kolunun bazı araçlarda böyle geldiğini ama sorun yaratmadığını söyledi bende şok oldum.

    Durumu kurtarmaya çalışmış.Benim bildiğin biyel ters takılırsa piston basar.


    Vw kendi mi üretiyor bu motoru.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.