Şimdi Ara

UPS'in bebek arabası gasp etmesi

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
1
Cevap
0
Favori
34
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> UPS'in bebek arabası gasp etmesi
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    394 Mesaj
    merhaba arkadaşlar. konu artık çok uzadığı için buraya yazma gereği duydum.

    11.11'de n11 üzerinden travel sistem (3 parça) bir bebek arabası aldım. eşim henüz doğum yapmıştı ve sürekli evde oturmaktan sıkılmaya başlamıştı. zaten bir yerde de bu bir ihtiyaç. neyse. 12 sinde firma kargoyu çıktı. ve o meşhur süreç başladı. 13'inden 18'ine kadar kargo "adana hub'a gönderildi" şeklinde kaldı. ben bu süreçte takılmıştır diye sistem antakya bayisine gittim. beraber aradık falan belki gelmiştir diye yok gelmemişti. oradaki arkadaş adana hub'a mail atacağım haber veririm dedi. ve 5 gün boyunca haber vermedi. aradığım zamanda adana hub maillere cevap vermedi dedi.

    sonra ayın 18'in bir telefon geldi. eşimin okuluna kargo ulaşmıştı. tabi hemen ilçeler arası yolu geçerek kargoyu almaya gittim. o anda ups hatay'ı arayıp kargo gelmiş neden haber vermediniz ki dedim. kem kümler falan. neyse dedim. sonuçta gelmiş. okula gittim. tabi eşim doğum izninde. müdür yardımcısı almış. gösterdi kutuyu. orta büyüklükte bir kutu. açtım tabi. sadece araba koltuğu gelmiş

    hemen ups hatay'ı aradım. dedim bu ne böyle. dedilerki götüren arkadaş burada. verdiler telefona. işte "oradaydı düşmüştü kalkmıştı aldım koydum arabaya götürdüm verdim hehe" falan filan saçma sapan cümleler havada uçuştu ve benim asıl arabayla puseti görmediğini söyledi. oradaki arkadaşta ilgilenmeden aldığınız yerle görüşün dedi. dedim bu böyle iyi niyetle olmayacak. müşteri hizmetlerini aradım. şikayet kaydı oluşturdum. o kadar safım ki tamam dedim artık çözerler. tabi bu arada otomatik onaya düşmüş para. gitmiş. ama allah var şirket elinden geleni yaptı bulmak için.

    yalnız şöylede bir durum var. bana verilen kargo takip numarası 1 taneydi ama iki paket olduğunu o an anladım. ve bendeki kargo takip numarası hala adana hub'a sevk edildi şeklinde gözüküyordu müşteri hizmetlerini aradığımda. bu kargocu arkadaşın artık nerden bulduysa bulduğu araba koltuğunun da etiketi yapıştırılmamış. bir şekilde arkasındaki koruma kağıdıyla teslim edilmiş. hala da öyle duruyor. yani istanbuldan bu şekilde gelmiş olma ihtimali yok tabi. yada böyle yollamışsa ups kaybolması normal. neyse. bu gelen paketin kargo takip numarasını kontrol ettiğim zaman ise bu paketin hiç bir hareketi gözükmüyor sistemde. 18'inde ortaya çıkmış ve teslim edilmiş. hepsi bu.







    ertesi gün tekrar müşteri hizmetlerini aradım. bendeki takip numarasını verdim. sonrası komedi: beyfendi bu paket eşinize teslim edilmiş gözüküyor demez mi? yahu eşim zaten doğum izninde. onuda geçtim okula saat 7'de kargo teslimi nasıl olur? onuda geçtim kargocu öğleden sonra bir kere akşam bir kere mi paket getiriyor? derken derken derken bu aptallar yüzünden neredeyse 1 aydır bebek arabam ortada yok.

    bu süreçte aciliyeti belirtmeme rağmen çok sefer aramama rağmen çağrı merkezinin üstünden 1 kere arandım sadece. sonrasında sikayetvar.com'a yazınca da bir kez arandım ve süreç tıkandı. zaten bu aptallar şubeyi ben 3-4. kez arayıp sesimi yükseltince aradılar ancak. öncesinde de şube demiş ki biz kontrol için eleman yollayacağız. ama bundan da haberim ben arayınca oluyor. hiç bir şekilde ups bu süreci düzgün yürütmedi. hiç bir şekilde ipine takmadı ve bir mahcubiyet duymadı. en sonda da bütün aramalarımı es geçip sikayetvar şikayetim üzerine bir numaradan arandım. tamam şubeden teyit aldık ürünü aldığınız yerle iletişime geçin bize mail atsınlar onlara işte tanzim formu göndereceğiz dediler. onunda üzerinden 1 hafta geçti firma mail atalı.

    sonuçta bu ülkede kanunlar halktan yana değil haklılar. bir yaptırım da olmaz. ama ben çok sinirliyim. ekşide yazdırdım. cimere yazdım. dava açmak istiyorum ama mümkün mü bilmiyorum. 3-5 tane gereksiz beyaz yakalı işini kaybederse de umrumda olmaz açıkçası. zira böyle bir durumda bunlara gereğinden fazla insan gibi davrandım. beni adam yerine koymayan bu şahıslara karşı yaptırım uygulanmasını istiyorum. ups.com'a da ingilizce mail attım. belki oradan dönerler de şunları adam ederler.

    yani tamam kargo kaybolabilir. önemli değil. ama benim parasını ödediğim ve onlarında bu iş için ücret aldığı üstelik ihtiyacım olan bir şeyi kaybetmiş olmalarına rağmen mahcubiyet duymamaları ve daha önemlisi iletişime geçmemeleri yani alay eder gibi davranmaları acayip sinirlendirdi beni.

    lütfen üste çıkması için oy verin. ve lütfen daha ileri gidebilmem için ne yapmam gerekiyor söyleyin.

    teşekkürler okuduğunuz için.

    dipnot olarak: zaten ikinci resme bakarsanız ilçelerin farklı olduğunu görürsünüz. yani adres hatası vardı zaten teslim olmuş olma ihtimali yok. üstelik farklı kişiler olmasına rağmen "kendisi" diye işaretlemişler aynı kargo için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RedGhost -- 8 Aralık 2019; 1:29:41 >



    |
    |
    _____________________________




Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Media Sözlük
bankalar.org
emek server
kolayoto.com
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,234
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.