Bir Substance Painter çalışmasından, UE5 içine normal map ve 3d model dosyasını aktarırken, tangent space normal map görünümü bozuk ve hatalı oluyorsa; 3d model import ederken; 1-Recompute Normal kapalı olacak, 2-Recompute Tangent açık olacak, 3-Use Mikk Tangent Space açık olacak, 4-Nanite kullanmayacaksanız o da kapalı olacak, eğer nanite kullanacaksanız açık olsun ama import ettikten sonra, o modelin statik mesh editörüne girin, nanite ayarlarından - Explicit Tangent'i açık yapın
*Substance Painter çalışmanız, Unreal Engine'ye uygun olarak oluşturulmuş olmalı < DirecX olacak, TangentPerFragment açık oalcak *3d modeli, Substance Painter'den export edip almanıza gerek yok *Eğer normal map yine de Substance Painter'deki gibi mükemmel görünmüyor ise, yazarsınız, birlikte bakarız. *Aynı 3d model ve TS NormalMap'i Marmoset Toolbag'da da kullanabilirsiniz, normal map Y.invert yapıyorsunuz ve modelin tangentSpace ayarını Mikk/ xNormal seçiyorsunuz *Unreal, marmoset, substance faketmez, sizlerin katkılarınızı da bekleriz. #UnrealEngine #SubstancePainter #MarmosetToolbag #Nanite #Normal #Tangent #Mikk |
Bildirim