Şimdi Ara

Unreal Engine Normal Map

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
77
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bir Substance Painter çalışmasından,

    UE5 içine normal map ve 3d model dosyasını aktarırken,

    tangent space normal map görünümü bozuk ve hatalı oluyorsa;


    3d model import ederken;


    1-Recompute Normal kapalı olacak,

    2-Recompute Tangent açık olacak,

    3-Use Mikk Tangent Space açık olacak,

    4-Nanite kullanmayacaksanız o da kapalı olacak,

    eğer nanite kullanacaksanız açık olsun ama import ettikten sonra,

    o modelin statik mesh editörüne girin,

    nanite ayarlarından - Explicit Tangent'i açık yapın


    *Substance Painter çalışmanız,

    Unreal Engine'ye uygun olarak oluşturulmuş olmalı < DirecX olacak, TangentPerFragment açık oalcak


    *3d modeli, Substance Painter'den export edip almanıza gerek yok


    *Eğer normal map yine de Substance Painter'deki gibi mükemmel görünmüyor ise, yazarsınız, birlikte bakarız.


    *Aynı 3d model ve TS NormalMap'i Marmoset Toolbag'da da kullanabilirsiniz,

    normal map Y.invert yapıyorsunuz ve modelin tangentSpace ayarını Mikk/ xNormal seçiyorsunuz


    *Unreal, marmoset, substance faketmez, sizlerin katkılarınızı da bekleriz.


    #UnrealEngine

    #SubstancePainter

    #MarmosetToolbag

    #Nanite

    #Normal

    #Tangent

    #Mikk








  • Peki bu bozukluklar ve hatalar nedirler, nasıl birşeydirler derseniz;

    Soldaki üçlü olması gerektiği gibi, sağdaki üçlü ise olmaması g.g.




    Unreal Engine Normal Map
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Unreal Engine 4 Genel TOOL
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.