Arkadaşlar unity de basit bir oyun tasarladım ne öyle kastıracak polygon collider fln var ne de karmaşık kod kümeleri. Ancak şöyle bir sorun ile karşılaşıyorum bu oyunumu build ettim telefonda oynarken sahne yüklemesi arttıkça oyun kasmaya başlıyor misal 1.levelden-4.levele kdr çok iyi çalısıyor ancak 4.den sonra kasmayı hissetmeye baslıyorsunuz 7.levele geldiğimizde çok fazla kasıyor.
Ram kullanımı artıyor onu farkettim zaten sorunda bu. Bunun önüne nasıl geçebilirim acaba? Sahne değişiminde önceki sahnede oluşturduğum gameobjectler fln yıkılmıyor mu ki bu oyun bu kadar kasıyor acaba ?
Framework bir ara katman olarak her bir işlemde ek işlemler yapmak zorundadır bu da ek CPU & RAM kullanımı demek. Belki ilerki versiyonlarda bunu biraz optimize ederler fakat framework her daim varlığını hissettirir.
Level sistemi nasıl bir sistem ? Ona göre bir optimizasyon önerisi yapacağım.
Arkadaşlar sorunu çözdüm ancak eski yedeklerime dönerek çözdüm önceki yedeklerimde bu sorunun olmadıgını farkettim kasmasınında sebebini çözemedim ama en azından bu sorundan kurtuldum