Şimdi Ara

unity butona tıkladığını algılama

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
416
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • butona tıklandığında demek için şöyle bir kod yazdım;

    using System.Collections;
    using System.Collections.Generic;
    using UnityEngine;
    using UnityEngine.UI;

    public class ev : MonoBehaviour
    {

    public GameObject An;

    void OnGUI()
    {
    if(GUI.Button(new Rect (5, 5, 100, 25), "Buton"))
    {
    An.SetActive(true);
    }
    else if (GUI.Button(new Rect(5, 5, 100, 25), "Buton"))
    {

    }
    }
    }

    ama bu kodla şunu yazamam;

    if(GlobalCookies.CookieCount < 6000)
    {
    Button.GetComponent<Button>().ınteractable = false;
    {

    gibi bir kod yazamam 1 koda benzer butona tıkladığımı algılayan bir kod yazarmısınız?








  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.