Şimdi Ara

Unity 5 oyun tasarlama hakkında

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
570
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba.

    Bir sorum olacak. Unity 5 ile 2,5 D platform aksiyon oyunu yapıyorum. Yani 3D yapılar ile platform oyunu yapıyorum. Bazı bölümlerde bir binanın içerisindeyiz ve genelde de bazı binaların içinden geçiyoruz (örneğin küçük bir kulübe) . 3 boyut hissini arttırmak için de oyun alanının dışına (kamera ile karakter arasına bazı ağaçlar veya yapılar koyuyorum ama oyun aksiyon oyunu olduğu için bazen çatışmalar bu objelerin arkasına denk geliyorlar. Bu da bazı kazalara sebep veriyor. Bina içerisinde geçen bölümlerde ise tasarladığım bu binaların kamera açısına denk gelen duvarlarını silmek zorunda kalıyorum. Aslında yapmak istediğim tüm bu yapıları olduğu gibi kullanmak ve karakterim bir binaya girdiğinde duvarların otomatik olarak kaybolması veya karakter ile kamera arasına denk gelen objelerimin karakterim oradan geçerken transparan olması. Bilmem anlatabildim mi? Bunu nasıl yaparım? Kameramı karakterimin içine atmadım. Yazdığım kod ile karakterimi kameraya tanıttım. Yani kameranın karakter takibi bu şekilde. Bir fark yaratır mı bilmiyorum tabi de dip not olarak eklemek istedim.








  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.