Şimdi Ara

Ümraniye Vatan Bilgisayar'a Karşı Müşteri Memnuniyetsizliği ve Firma Elemanının Davranışları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.162
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 21.01.2018 tarihinde "Ümraniye Vatan Bilgisayar"dan, 'Korkmaz" marka ve 1 adet tost makinesi satın aldım. Ertesi gün evde tost makinesini sadece 1 defa denedik ancak yeterince hızlı ısıtamamasından, plaka panellerinin ağzının yeterli derecede açılamamasından dolayı, hemen aynı gün firmaya götürerek başka bir ürünle değişim istedim. Firma yetkilisi benden yetkili servisten "hijyen raporu" almam gerektiğini söyledi. Yetkili servise gittim, onlar da bana hijyen raporu diye bir raporun olmadığını söyledi ve çalışır durumda olduğunu gösterir bir rapor verdi. Firmaya geri gittim ve raporu göstererek değişim istedim. Mağaza Müdürü olduğunu söyledikleri "Yasin Uğurlu" isimli kişi geldi ve bana raporda değişim yazmadığı için değiştiremeyeceklerini söyledi. Ben de ürünü sadece 1 gün önce aldığımızı, bu sürecin beni çok yorduğunu, müşteri memnuniyeti açısından bir çözüm sunmaları gerektiğini söyledim. Onlar da tıpkı resmi dairedeki memurlar gibi birşey yapamayacaklarını söylediler. Sonuç olarak açıkçası bu süreç beni çok yordu, "Vatan Bilgisayar"a karşı güven duygum sarsıldı ve bir daha asla Vatan Bilgisayar'dan alışveriş yapmamaya karar verdim. Müşterisini ürünü alıp kapıdan çıktıktan sonra bir daha düşünmeyen ve çözüm sunamayan bir firmayla bir daha asla işim olmaz.

    Ümraniye Vatan Bilgisayar'a Karşı Müşteri Memnuniyetsizliği ve Firma Elemanının Davranışları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umutbarantr -- 22 Ocak 2018; 16:39:30 >







  • Vatan Bilgisayarın iletişim formuna yazdığım şikayet sonrası aşağıdaki cevap gelmiş. Özetle şunu diyorlar:

    "Sizinle olan iletişimimiz mağazamızdan ürünü alıp kapıdan çıkana kadardır. Kapıdan çıktıktan sonra sizinle asla ilgilenmeyiz. Müşteri memnuniyeti ne demek biz bilmeyiz. Müşteri odaklı değil, şirket ve kâr odaklı bir firmayız."

    Peki öyle olsun bir daha da asla sizden ürün satın almamaya yemin ediyorum.

    Cevap maili:
    Sayın Umut Baran,
    Mesajınız cevaplanmıştır. Sitemize giriş yaparak mesajınızı görebilir, anketimizi doldurabilir ya da yeni mesajınızı iletebilirsiniz.

    "Konu ile ilgili mağaza alımlı açılmış ve kullanılmış ürünlerde iade ya da değişim tarafımızdan yapılmamaktadır.Üründe sorun var ise yetkili servisi tarafından muayene edilmesi ve durumun rapor ile tespit edilmesi gerekmektedir.Ürünü faturası ile birlikte size en yakın servise ya da müşteri hizmetlerimize götürdüğünüz takdirde destek sağlanacaktır."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umutbarantr -- 22 Ocak 2018; 19:32:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.