Bu sorunu ben de yaşadım Artık özellikle bu şekilde Telekom olmayan abonelerin hılarını düşürdüklerine inanıyorum Aynı değerler 96 mbit stabil aylarca kullanırken Şu an aynı değerler 80 mbit Hız düşük performans diye arıza kaydı bıraktım Telekom geldi aynı şekilde 50 ye sabitledik hattınız kaldırmaz dedi Yok modem bozuktur dedi Her şeye bok attı ama hiç kendilerinde kusur veya çözüm bulamadı Zar zor eski haline getirttim Bu işe Turknetin bir el atması gerekiyor Ben şahsen biraz daha fazla verip alternatif İSS lere geçmeyi düşünüyorum Paramla rezil olup 2. sınıf muamelesi görmek çok saçma < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fakasupi -- 18 Şubat 2021; 13:0:8 > |
ulaşabilirlik hız sorunu, sizce sorun kimdedir (2. sayfa)
-
-
hocam alternatif ISS ler denedim inan hepsi birbirinden beter.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şu an şöyle bir teorim var
Bizim mahalleye ve çevre mahallelere Kablonet Fiber geldi
Yavaş yavaş yaygınlaşmaya ve abone sayısı artıp VDSL den Kablonete geçenler olursa
VDSL hattı da rahatlarsa belki normale dönebilir
Olmadı baktım iyice bozuldu hız değerlerim gittikçe düşüyor
En kötü ihtimal Kablonet Fiber alternatifim var napalım
Telekom Fiber, SOL Fiber, Vodafone Fiber, Turknet Gigafiber varken
Şansıma en kazık Fiber İSS geldi kurdu
Telekom fiber gelsin istiyorum talepte bulunuyorum
Yok hattınız VDSL 96 mbit destekliyor
Yok farklı İSS kullanıyorsunuz cart curt yokuşa sokuyorlar
Yan binada da Telekom fiber var
Getir işte bizim apartmana da ne uğraştırıyorsun arkadaş
Gigafiber talebinde bulunuyorum dilekçe gönderiyorum
2021 planlarımız arasında yok bölgeniz diyorlar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fakasupi -- 18 Şubat 2021; 14:41:42 > -
Merhaba, teknik uzmanlarımız bugün sizinle iletişime geçerek sorunun tekrar kontrol edilmesi için ortak çalışma oluşturacaktır. Saha ekipleri tekrar hattınızı kontrol edecektir. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz. 41407345 numaralı destek kaydınızı ben de yakından takip ediyorum. -
Ben kendi sorunuma kendim cevap bulabildim sonunda
Bir anda hızımın 10 mbit birden düşmesine sebep olan meğerse
Binamıza yeni taşınan komşumuzun da TurkNet abonesi olmasıymış
Kontrol etmiştim daha önce binamızda benden başka TurkNet kullanan yoktu
Yeni komşumuz ne zaman geldi ve TurkNet aboneliği başlattı
Benim hızım da bir anda düştü
Demek ki abone sayısı İSS nin arttıkça hızımız doğal olarak düşüyor
Tabi bunu kullanıcıya bu şekilde söylemek istemiyorlar
Yok modeminiz bozuk iç tesisatta sorunvar v.s v.s
90 üzeri hızlar alanlar kontrol etsinler
%99 kendilerinden başka TurkNet abonesi yoktur binada
TurkNet altyapı kontrol sayfasına girin
Daire numaralarını deneyin kim TurkNet abonesi kim değil görebilirsiniz
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fakasupi -- 23 Şubat 2021; 14:46:40 > -
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, teknik uzmanlarımız bugün sizinle iletişime geçerek sorunun tekrar kontrol edilmesi için ortak çalışma oluşturacaktır. Saha ekipleri tekrar hattınızı kontrol edecektir. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz. 41407345 numaralı destek kaydınızı ben de yakından takip ediyorum.telekom müdahalesinden önce hattım değerleri böyle olmuştu ama az önce müdahale ettiler ağzına sıçtılar ortalığın böyle çözüm olmaz böyle destekte olmaz
müdahale ettikten sonra hızım 40mbit oldu çözümü hız düşürerek buluyorlar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi megaster -- 23 Şubat 2021; 15:45:31 >
-
Bana yaptıklarının aynısını yapmışlar
Eleman size bilgi vermedi mi telefonla arayıp müdahale esnasında?
Beni aradı düşürdük diye
Cinnet geçiriyordum zar zor eski haline getirttim
-
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, teknik uzmanlarımız bugün sizinle iletişime geçerek sorunun tekrar kontrol edilmesi için ortak çalışma oluşturacaktır. Saha ekipleri tekrar hattınızı kontrol edecektir. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz. 41407345 numaralı destek kaydınızı ben de yakından takip ediyorum.emeği geçen herkesin Allah belasını versin bu nedir 2 haftadır çözülmezmi bi sorun bu değerde 40mbit hız almak nedir anama sövseydiniz bide, bide yazmışlar ortak çalışma yapacağız sorunu düzelteceğiz sizin ortak çalışmanız buysa yandık yandık
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi megaster -- 23 Şubat 2021; 15:56:42 >
-
Bahsettiğim şekilde TurkNetin sitesinden altyapı sorgulamadan binanızdaki dairelere bakar mısınız sizden başka TurkNet abonesi var mı?
-
quote:
Orijinalden alıntı: fakasupiBahsettiğim şekilde TurkNetin sitesinden altyapı sorgulamadan binanızdaki dairelere bakar mısınız sizden başka TurkNet abonesi var mı?
var hocam var attığım resimlere bakarsan görürsün 2 gün değerler normal sonra hızı 60mbite düşürüyorlar, geçen 50mbite düşürmüşlerdi şimdi 40mbite düşürerek çözdüklerini sanıyorlar
-
Benim hızım yeni TurkNet abonesi gelmesi yüzünden düştüğü bariz şekilde belli
Ama çok saçma bir durum
Bina komple abone olsa demek ki hızım 10 mbit felan olacak
Sizin hattı da sabitlemiş olabilirler
Eski kötü haline gelebilmesi için mücadele etmeniz gerekecek şimdi de
-
quote:
Orijinalden alıntı: fakasupiBenim hızım yeni TurkNet abonesi gelmesi yüzünden düştüğü bariz şekilde belli
Ama çok saçma bir durum
Bina komple abone olsa demek ki hızım 10 mbit felan olacak
Sizin hattı da sabitlemiş olabilirler
Eski kötü haline gelebilmesi için mücadele etmeniz gerekecek şimdi de
az önce internetin 71mbit hız 86mbit ulaşabilir olmuştu dedimki kendi kendime acaba açtığım destek kaydını kapatsammı bu değerdeyken bozmasınlar sonra dedim, 10 dakika sonra mahfettiler hızı şaka gibi resmen
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi megaster -- 23 Şubat 2021; 16:8:36 > -
Kapatamazsınız destek kaydını kapatmak için ben 2 gün mücadele ettim :)
Kapatın destek aydımı ben Telekom ekibiyle hallettim olduğu gibi bırakıyoruz diyorum
Yok hattınız düzelmemiş tekrar iletiyoruz Telekom ekiplerine müdahale edilecek diyorlar
Yalvar yakar 2 günde zor kapattırdım destek kaydını
Trajikomik gerçekten çekmeyen anlayamaz
Ben sizi çok iyi anlıyorum hocam sinir bozucu bir durum
İnsana ölümü gösterip sıtmaya razı ediyorlar
Nasıl bir yıldırma politikasıdır anlamak mümkün değil
-
Merhaba, yerleşik operatör saha ekiplerinin müdahalesi sonucunda hız değerlerinin düştüğünü teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım ekipler ile iletişime geçerek tekrar kontrol edilmesini talep edecektir. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz. Konuyu yakından takip ediyorum. -
Merhaba, benimle paylaştığınız durumu www.turk.net/oim sayfamızdan modem buluşması gereken hızda buluşmuyor statüsünde destek kaydı açarak iletebilir misiniz? Arkadaşlarım kontrol ederek bilgi verecektir. -
Aman hocam Allah muhafaza bir daha arıza kaydı mı tövbe
Kendi ellerimle alt yapıyı kazar elektirikçi getirip kaçak göçek müdahale ederim saha dolabına kadar
Ama asla arıza kaydı bırakmam bir daha TurkNete
Benim gibi TurkNetten memnun olup referans ile abone kazandıran bir kullanıcınızı bu duruma getirdiniz
Helal olsun diyorum
Bizim güllük gülistanlık zamanımız sorun çıkana kadarmış
Sorun çıktıktan sonra vay Turknetlinin haline
Ben bu şikayetimi direk TurkNet üst yönetimine hitaben ileteceğim nacizhane tavsiye niteliğinde
TurkNetin ivedilikle Telekom ile olan Destek ekibiyle iletişimi güçlendirip
Aranızdaki sorunları çözmeniz şart
Bizim sorunlarımızı müdahale eden ekibe iletmekte ve çözüm noktasında 10 üzerinden 0 düzeyinde bir durumdasınız
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fakasupi -- 23 Şubat 2021; 16:45:47 > -
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, benimle paylaştığınız durumu www.turk.net/oim sayfamızdan modem buluşması gereken hızda buluşmuyor statüsünde destek kaydı açarak iletebilir misiniz? Arkadaşlarım kontrol ederek bilgi verecektir.zaten hali hazırda açık destek kaydı var hocam, valla hayattan soğutuyorsunuz insanı tebrik ederim emeği geçen herkesi, insan bi arar sorarya durumun nedir hat sağlıklı geliyor mu, eve gelir insan dışardaki ankastreye bakar, beylerimiz uzaktan müdahele ile oturarak göt büyütsünler biz burda rezillik çekelim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi megaster -- 23 Şubat 2021; 16:46:40 >
-
Sorunu hallettiniz mi ben de sizler gibi mağdurum 1.5 aydır, 3 sene boyunca 85 100 arası kullanırdım alt komşu soldaki farklı direkten direkt evin içine bağlantı alıyordu sonra iptal ettirdi d smart abonesi oldu ekip gelip kapıdan bağlantı çekti benim net gitti geldi o sırada ve şaak hat değerleri sanki otomatik bir işlem ile yarıya düştü bağlantı paylaştırıldı gibi çok saçma... Ve işin garibi Telekom ekibi beni arıyor sürekli aynı algoritma "dediğim gibi hızlar düşük geliyor' dediğim gibi kablo eski' dediğim gibi İzmir de anca folkartta 100 mbps olur' dediğim gibi' ne desem snr margin diyorum line attenuation diyorum ama yok dediğim gibi kablolar eski ?? 3sene boyunca 80 mbps kim aldı o zaman yani dediğim gibi hızını 35 düşür kullan demekten öteye gidemedik 10 dan fazla destek kaydını iteledim sürekli hep aynı müşteri kaynaklı arıza dediler turknet in kendi ekibi geldi kapıdan cihazla ölçtük evet düşük hız ulaşıyor binaya dedi rapor tuttuk bunu sunmamıza rağmen değişmedi 15 farklı Telekom adresine mail attım düzelmedi şubatın ilk haftasından beri neredeyse uğraşmaktayım tam olarak 1 ay oldu en son pes edip kapatmıştım şimdi tekrar arıza kaydı oluşturdum çünkü yavaş yavaş 35 den de aşşağı sabitleme ye başladı 33 gibi ses çıkarmadıkça giren bize olacak susmayacağız.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fabist35 -- 8 Mart 2021; 15:48:51 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Merhaba, yaşadığınız sorunu iş emri numarasıyla saha ekiplerine ilettik. Teknik uzmanlarımız ve saha ekipleri gerekli çalışmaları yaparak sorunu çözümleyecektir. Ayrıca konuyu ben de yakından takip ediyorum. -
@fabist35 @TurkNetDestek sorunum düzelmedi ortak plan dediler sonra turk telekom gelmediğini söylediler düzeltmediler, şimdide alt yapı çalışması diye kaydı kapatın sonra yeniden açarsınız diyorlar şaka gibi
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X