Şimdi Ara

ulaşabilirlik hız sorunu, sizce sorun kimdedir (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
0
Favori
2.078
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • megaster kullanıcısına yanıt

    Bu sorunu ben de yaşadım

    Artık özellikle bu şekilde Telekom olmayan abonelerin hılarını düşürdüklerine inanıyorum

    Aynı değerler 96 mbit stabil aylarca kullanırken

    Şu an aynı değerler 80 mbit


    Hız düşük performans diye arıza kaydı bıraktım

    Telekom geldi aynı şekilde 50 ye sabitledik hattınız kaldırmaz dedi

    Yok modem bozuktur dedi

    Her şeye bok attı ama hiç kendilerinde kusur veya çözüm bulamadı

    Zar zor eski haline getirttim


    Bu işe Turknetin bir el atması gerekiyor

    Ben şahsen biraz daha fazla verip alternatif İSS lere geçmeyi düşünüyorum


    Paramla rezil olup 2. sınıf muamelesi görmek çok saçma




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fakasupi -- 18 Şubat 2021; 13:0:8 >
  • fakasupi F kullanıcısına yanıt

    hocam alternatif ISS ler denedim inan hepsi birbirinden beter.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu an şöyle bir teorim var

    Bizim mahalleye ve çevre mahallelere Kablonet Fiber geldi

    Yavaş yavaş yaygınlaşmaya ve abone sayısı artıp VDSL den Kablonete geçenler olursa

    VDSL hattı da rahatlarsa belki normale dönebilir

    Olmadı baktım iyice bozuldu hız değerlerim gittikçe düşüyor

    En kötü ihtimal Kablonet Fiber alternatifim var napalım


    Telekom Fiber, SOL Fiber, Vodafone Fiber, Turknet Gigafiber varken

    Şansıma en kazık Fiber İSS geldi kurdu


    Telekom fiber gelsin istiyorum talepte bulunuyorum

    Yok hattınız VDSL 96 mbit destekliyor

    Yok farklı İSS kullanıyorsunuz cart curt yokuşa sokuyorlar

    Yan binada da Telekom fiber var

    Getir işte bizim apartmana da ne uğraştırıyorsun arkadaş


    Gigafiber talebinde bulunuyorum dilekçe gönderiyorum

    2021 planlarımız arasında yok bölgeniz diyorlar




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fakasupi -- 18 Şubat 2021; 14:41:42 >
  • megaster kullanıcısına yanıt
    Merhaba, teknik uzmanlarımız bugün sizinle iletişime geçerek sorunun tekrar kontrol edilmesi için ortak çalışma oluşturacaktır. Saha ekipleri tekrar hattınızı kontrol edecektir. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz. 41407345 numaralı destek kaydınızı ben de yakından takip ediyorum.
  • fakasupi F kullanıcısına yanıt

    Ben kendi sorunuma kendim cevap bulabildim sonunda


    Bir anda hızımın 10 mbit birden düşmesine sebep olan meğerse

    Binamıza yeni taşınan komşumuzun da TurkNet abonesi olmasıymış

    Kontrol etmiştim daha önce binamızda benden başka TurkNet kullanan yoktu

    Yeni komşumuz ne zaman geldi ve TurkNet aboneliği başlattı

    Benim hızım da bir anda düştü


    Demek ki abone sayısı İSS nin arttıkça hızımız doğal olarak düşüyor


    Tabi bunu kullanıcıya bu şekilde söylemek istemiyorlar

    Yok modeminiz bozuk iç tesisatta sorunvar v.s v.s


    90 üzeri hızlar alanlar kontrol etsinler

    %99 kendilerinden başka TurkNet abonesi yoktur binada

    TurkNet altyapı kontrol sayfasına girin

    Daire numaralarını deneyin kim TurkNet abonesi kim değil görebilirsiniz




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fakasupi -- 23 Şubat 2021; 14:46:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, teknik uzmanlarımız bugün sizinle iletişime geçerek sorunun tekrar kontrol edilmesi için ortak çalışma oluşturacaktır. Saha ekipleri tekrar hattınızı kontrol edecektir. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz. 41407345 numaralı destek kaydınızı ben de yakından takip ediyorum.

    telekom müdahalesinden önce hattım değerleri böyle olmuştu ama az önce müdahale ettiler ağzına sıçtılar ortalığın böyle çözüm olmaz böyle destekte olmaz


    ulaşabilirlik hız sorunu, sizce sorun kimdedir




    müdahale ettikten sonra hızım 40mbit oldu çözümü hız düşürerek buluyorlar



    ulaşabilirlik hız sorunu, sizce sorun kimdedir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi megaster -- 23 Şubat 2021; 15:45:31 >




  • megaster kullanıcısına yanıt

    Bana yaptıklarının aynısını yapmışlar

    Eleman size bilgi vermedi mi telefonla arayıp müdahale esnasında?

    Beni aradı düşürdük diye

    Cinnet geçiriyordum zar zor eski haline getirttim

  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, teknik uzmanlarımız bugün sizinle iletişime geçerek sorunun tekrar kontrol edilmesi için ortak çalışma oluşturacaktır. Saha ekipleri tekrar hattınızı kontrol edecektir. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz. 41407345 numaralı destek kaydınızı ben de yakından takip ediyorum.

    emeği geçen herkesin Allah belasını versin bu nedir 2 haftadır çözülmezmi bi sorun bu değerde 40mbit hız almak nedir anama sövseydiniz bide, bide yazmışlar ortak çalışma yapacağız sorunu düzelteceğiz sizin ortak çalışmanız buysa yandık yandık



    ulaşabilirlik hız sorunu, sizce sorun kimdedir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi megaster -- 23 Şubat 2021; 15:56:42 >




  • megaster kullanıcısına yanıt

    Bahsettiğim şekilde TurkNetin sitesinden altyapı sorgulamadan binanızdaki dairelere bakar mısınız sizden başka TurkNet abonesi var mı?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: fakasupi

    Bahsettiğim şekilde TurkNetin sitesinden altyapı sorgulamadan binanızdaki dairelere bakar mısınız sizden başka TurkNet abonesi var mı?

    var hocam var attığım resimlere bakarsan görürsün 2 gün değerler normal sonra hızı 60mbite düşürüyorlar, geçen 50mbite düşürmüşlerdi şimdi 40mbite düşürerek çözdüklerini sanıyorlar

  • megaster kullanıcısına yanıt

    Benim hızım yeni TurkNet abonesi gelmesi yüzünden düştüğü bariz şekilde belli

    Ama çok saçma bir durum

    Bina komple abone olsa demek ki hızım 10 mbit felan olacak

    Sizin hattı da sabitlemiş olabilirler

    Eski kötü haline gelebilmesi için mücadele etmeniz gerekecek şimdi de

  • quote:

    Orijinalden alıntı: fakasupi

    Benim hızım yeni TurkNet abonesi gelmesi yüzünden düştüğü bariz şekilde belli

    Ama çok saçma bir durum

    Bina komple abone olsa demek ki hızım 10 mbit felan olacak

    Sizin hattı da sabitlemiş olabilirler

    Eski kötü haline gelebilmesi için mücadele etmeniz gerekecek şimdi de

    az önce internetin 71mbit hız 86mbit ulaşabilir olmuştu dedimki kendi kendime acaba açtığım destek kaydını kapatsammı bu değerdeyken bozmasınlar sonra dedim, 10 dakika sonra mahfettiler hızı şaka gibi resmen




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi megaster -- 23 Şubat 2021; 16:8:36 >
  • megaster kullanıcısına yanıt

    Kapatamazsınız destek kaydını kapatmak için ben 2 gün mücadele ettim :)

    Kapatın destek aydımı ben Telekom ekibiyle hallettim olduğu gibi bırakıyoruz diyorum

    Yok hattınız düzelmemiş tekrar iletiyoruz Telekom ekiplerine müdahale edilecek diyorlar

    Yalvar yakar 2 günde zor kapattırdım destek kaydını

    Trajikomik gerçekten çekmeyen anlayamaz

    Ben sizi çok iyi anlıyorum hocam sinir bozucu bir durum

    İnsana ölümü gösterip sıtmaya razı ediyorlar

    Nasıl bir yıldırma politikasıdır anlamak mümkün değil

  • megaster kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yerleşik operatör saha ekiplerinin müdahalesi sonucunda hız değerlerinin düştüğünü teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım ekipler ile iletişime geçerek tekrar kontrol edilmesini talep edecektir. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz. Konuyu yakından takip ediyorum.
  • fakasupi F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, benimle paylaştığınız durumu www.turk.net/oim sayfamızdan modem buluşması gereken hızda buluşmuyor statüsünde destek kaydı açarak iletebilir misiniz? Arkadaşlarım kontrol ederek bilgi verecektir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Aman hocam Allah muhafaza bir daha arıza kaydı mı tövbe

    Kendi ellerimle alt yapıyı kazar elektirikçi getirip kaçak göçek müdahale ederim saha dolabına kadar

    Ama asla arıza kaydı bırakmam bir daha TurkNete

    Benim gibi TurkNetten memnun olup referans ile abone kazandıran bir kullanıcınızı bu duruma getirdiniz

    Helal olsun diyorum

    Bizim güllük gülistanlık zamanımız sorun çıkana kadarmış

    Sorun çıktıktan sonra vay Turknetlinin haline


    Ben bu şikayetimi direk TurkNet üst yönetimine hitaben ileteceğim nacizhane tavsiye niteliğinde

    TurkNetin ivedilikle Telekom ile olan Destek ekibiyle iletişimi güçlendirip

    Aranızdaki sorunları çözmeniz şart

    Bizim sorunlarımızı müdahale eden ekibe iletmekte ve çözüm noktasında 10 üzerinden 0 düzeyinde bir durumdasınız




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fakasupi -- 23 Şubat 2021; 16:45:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, benimle paylaştığınız durumu www.turk.net/oim sayfamızdan modem buluşması gereken hızda buluşmuyor statüsünde destek kaydı açarak iletebilir misiniz? Arkadaşlarım kontrol ederek bilgi verecektir.

    zaten hali hazırda açık destek kaydı var hocam, valla hayattan soğutuyorsunuz insanı tebrik ederim emeği geçen herkesi, insan bi arar sorarya durumun nedir hat sağlıklı geliyor mu, eve gelir insan dışardaki ankastreye bakar, beylerimiz uzaktan müdahele ile oturarak göt büyütsünler biz burda rezillik çekelim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi megaster -- 23 Şubat 2021; 16:46:40 >




  • Sorunu hallettiniz mi ben de sizler gibi mağdurum 1.5 aydır, 3 sene boyunca 85 100 arası kullanırdım alt komşu soldaki farklı direkten direkt evin içine bağlantı alıyordu sonra iptal ettirdi d smart abonesi oldu ekip gelip kapıdan bağlantı çekti benim net gitti geldi o sırada ve şaak hat değerleri sanki otomatik bir işlem ile yarıya düştü bağlantı paylaştırıldı gibi çok saçma... Ve işin garibi Telekom ekibi beni arıyor sürekli aynı algoritma "dediğim gibi hızlar düşük geliyor' dediğim gibi kablo eski' dediğim gibi İzmir de anca folkartta 100 mbps olur' dediğim gibi' ne desem snr margin diyorum line attenuation diyorum ama yok dediğim gibi kablolar eski ?? 3sene boyunca 80 mbps kim aldı o zaman yani dediğim gibi hızını 35 düşür kullan demekten öteye gidemedik 10 dan fazla destek kaydını iteledim sürekli hep aynı müşteri kaynaklı arıza dediler turknet in kendi ekibi geldi kapıdan cihazla ölçtük evet düşük hız ulaşıyor binaya dedi rapor tuttuk bunu sunmamıza rağmen değişmedi 15 farklı Telekom adresine mail attım düzelmedi şubatın ilk haftasından beri neredeyse uğraşmaktayım tam olarak 1 ay oldu en son pes edip kapatmıştım şimdi tekrar arıza kaydı oluşturdum çünkü yavaş yavaş 35 den de aşşağı sabitleme ye başladı 33 gibi ses çıkarmadıkça giren bize olacak susmayacağız.




    @megaster




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fabist35 -- 8 Mart 2021; 15:48:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • fabist35 F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu iş emri numarasıyla saha ekiplerine ilettik. Teknik uzmanlarımız ve saha ekipleri gerekli çalışmaları yaparak sorunu çözümleyecektir. Ayrıca konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • fabist35 F kullanıcısına yanıt

    @fabist35 @TurkNetDestek sorunum düzelmedi ortak plan dediler sonra turk telekom gelmediğini söylediler düzeltmediler, şimdide alt yapı çalışması diye kaydı kapatın sonra yeniden açarsınız diyorlar şaka gibi

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.