Şimdi Ara

Uçak Gövde Motor Bakimi (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
105
Cevap
3
Favori
93.211
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hayalimdeki bölümdü bi zamanlar kazanamadık şimdi sürünüyoz
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: reloader_

    Arkadaşlar merhaba bende bu sene motor uçak gövde motor bölümünü istedim ama 5 6 yıl sonrasna güvenemedim bu işin..şu an merak ediyorum acaba ileride pişman olur muyum diye..öğretmenlik tercih ettim en azından düzenli 2200 Tl maaşımı alırım bi sürü boş zamanım da olur.hemde öğretmenliğe gelen kızlar güzel oluyo bayağı :D bi arkadaşta demiş yukarıda kız yok diye,millet hep üni'den buluyo eşini :D bi taşla iiki kuş

    uçak gövdedeki arkadaşlarımın eline kuvvet :D


    havacılıgın geleceği her zaman açık 4yeni havaalanı geliyo ve avrupanın en büyük uçak bakım tesisi yapıldı çok ihtiyac olucak havacılara
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deathulazam


    quote:

    Orijinalden alıntı: reloader_

    Arkadaşlar merhaba bende bu sene motor uçak gövde motor bölümünü istedim ama 5 6 yıl sonrasna güvenemedim bu işin..şu an merak ediyorum acaba ileride pişman olur muyum diye..öğretmenlik tercih ettim en azından düzenli 2200 Tl maaşımı alırım bi sürü boş zamanım da olur.hemde öğretmenliğe gelen kızlar güzel oluyo bayağı :D bi arkadaşta demiş yukarıda kız yok diye,millet hep üni'den buluyo eşini :D bi taşla iiki kuş

    uçak gövdedeki arkadaşlarımın eline kuvvet :D


    havacılıgın geleceği her zaman açık 4yeni havaalanı geliyo ve avrupanın en büyük uçak bakım tesisi yapıldı ihtiyac olucak havacılara



    İnş açılır THY büyür Pilot alımları artar (kendi adıma :D) ama kmse bunun garantisini veremez haberiniz olsun..(1500 den fazla mezun çıkacak+şimdiki boşlar ve eski teknsyenler)THY şuan dünyada 14.cü sırada..her havayolu gelişiyor bu sürede..Benim de elektronik bölümünün ilerisi şuan tamamen açık PC mühendisliklerini geçti çoğu yerde ama 5 yıl sonrası bilinmez.yine elektronik bilinen birşey heryerde var, ki heryerde olmayan uçak teknisyenliği hakkında hiç bi fikir/genelleme yapılmaz.Sektörü takip ediosan 11 Eylülü yada kriz Dönemini hatırla.THY ve diğer şirketlerde bahaneye bakıldı resmen atmak için,alımı zaten thy yapmıyor 6 aydır en geliştiği bu dönemlerde..4 havaalanı geliyor da her havalimanında teknik bölümümü kuruluyo sanki? mesela sivasa açılacak?oraya teknik tesis mi kurulacak ? sadece her havalimanına 2-3 tane teknisyen bulundurulmakta(1 Baş Teknisyen,1 Teknisyen)...yoksa tesis kurulmuyor.Neyse hocalar su akar yolunu bulur Allah herkese güzel iş nasip etsin...Pilotluk size uçuk birşey gelmesin size hatta saten bu yazıyı okuyan sonuna kadar takip forumda 10 15 kişidir.onlardanda varsa pc,inşaat,elektronik,makine,mekatronik müh mezunu ve ingilizcesi olan hiçdurmadan başvursun THY ye.toefle sınavına da sokarlar az bilen gitmesin boşuna biliyorum diye..

    Ayrıca THY'de muhasebe de iyi yapmakta.8-10 yıldır emekliliği geçen aile dostumuz var.THY de muhasabeciler çok değerli emekli bile edilmezseniz tabi şuanki durumu söylüyorum 5-6 yıl sonrası kimse kestiremez..Ama Anadolu Üniversitesinden mezun olun Arkadaşın (Deathulazam) boş kalma ihtimaliniz sıfır derim.rekabet ortamında her zaman aranan bölümdür Eskişehirdeki..orada pilotaj bölümü vs vs verilmekte.havacılığın kalbi orada yani..Paralı Uçuş okulları da orada bulunmakta..bi ara çok araştırmış Ücretli havacılık okullarını 45 000 $-euro arası değişmekteydi.bundan sonra ise artık boş kalacak tamamen..Pilotluk şartlarıdeğişiyor



    Ayrıca pilotlukla ilgili arkadaşlarımıza Baba'mın resmi mailine gelen yazıyı Taratıp Text formatında yayınlıyorum pilotluk şartları vs vs herşey yazar..(Resimdeki yazıları Text formatına çevirmek için OCR-Optic character Finder programını kullanabilirsiniz sizde işinize yarar.yazıları PC'ye aktarmak için uğraşmazsınız yazmakla)

     Uçak Gövde   Motor Bakimi



    TÜRK HAVA YOLLARI A.O. NA YETİŞTİRİLMEK ÜZERE PİLOT ADAYLARI ALINACAKTIR ADAYLARDA ARANAN KOŞULLAR VE BAŞVURU ŞEKLİ

    ÖN KOŞULLAR

    1. T.C. Uyruklu olmak.

    2. Üniversitelerin Astronomi ve Uzay Bilimleri, Bilgisayar Bilimleri, Bilgisayar Mühendisliği, Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri, Bilgisayar ve Enformasyon Sistemleri, Bilgisayar-Enformatik, Bilişim Sistemleri Mühendisliği, Ekonometri, Ekonomi, Ekonomi ve Finans, Ekonomi-Yönetim Bilimleri Programı, Elektrik Mühendisliği, Elektrik-Elektronik Mühendisliği, Elektronik Mühendisliği, Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği, Endüstri Mühendisliği, Endüstri Sistemleri Mühendisliği, Enerji Sistemleri Mühendisliği, Fizik, Fizik Mühendisliği, Gemi İnşaatı ve Gemi Makinaları Mühendisliği, Gemi Makinaları İşletme Mühendisliği, Havacılık Elektrik ve Elektroniği, Havacılık ve Uzay Mühendisliği, İktisat, İmalat Mühendisliği, İnşaat Mühendisliği, İstatistik, İstatistik ve Bilgisayar Bilimleri, İşletme, İşletme Bilgi Yönetimi, İşletme Enformatiği, İşletme Mühendisliği, İşletme-Ekonomi, Kimya, Kimya Mühendisliği, Kimya-Biyoloji Mühendisliği, Kontrol Mühendisliği, Makine Mühendisliği, Metalürji ve Malzeme Mühendisliği, Matematik, Matematik-Bilgisayar, Matematik Mühendisliği, Mekatronik Mühendisliği bölümlerinden lisans düzeyinde mezun olmak.


    3. Son 2 yıl içinde, TOEFL (Test of English as a Foreign Language) sınavından asgarı 520 (Normal sınav) , 190 ( Bilgisayar ortamında yapılan sınav) puan veya 68 (İnternet ortamında yapılan sınav) puan ve IELTS (Internatıonal English Language Testing System) sınavından asgari 6.5 (akademık) puan almış olduğunu belgelemek.

    4. 31/12/1978 tarihinden sonra doğmuş olmak.

    5. Boy 1.65 cmden kısa, 1.90 cmden uzun olmamak ve boy-kilo oranı beden/kitle endeksine uygun olmak.

    6. Sağlık şartları, uluslararası sivil havacılık teşkilatı nın (ICAO) Annex-1 ve JAR-FCL 3 e göre Class 1 havayolu nakliye pilotu şartlarına uygun olmak, (aday bu raporu,THY A.O. nca daha sonra duyurulacak tarihte belirtilecek hastanelerden kendi imkanları ile temin eder)

    7. Askerlik hizmetini tamamlamış olmak.

    8. Daha önce THY A.O., Silahlı Kuvvetler ve diğer havacılık kuruluşlarındaki görevlerinden disiplinsizlik, sicil yetersizliği ve sağlık nedenlerinden ayrılmış olmamak.

    9. Adli sicil kaydı olmamak. (Taksirli trafik suçları hariç)

    10. Ortaklıktaki pilot temel eğitimi süresi sonundan itibaren başlamak üzere, Türk Hava Yolları�na 15 yıl mecburi hizmet yükümlülüğünü ve eğitim masraflarının ücretlerinden tahsilini kabul etmiş olmak.

    BAŞVURU ŞEKLİ VE İZLENECEK YOL

    Yukarıdaki şartları haiz olan adayların, ilana online olarak (internet üzerinden) başvurmaları gerekmektedir. İlana online olarak başvuruda bulunan adaylar, başvurusunu eksiksiz olarak tamamlayıp onayladıktan sonra karşılarına aday numarası ve şifre ekranı gelecektir.

    Internet üzerinden başvuru yapan tüm adaylar, alım süreci boyunca katılacakları tüm aşamalara ait bilgi ve sonuçları bu aday numarası ve şifre ile takip edeceklerdir. Bu nedenle sözkonusu aday numarası ve şifrenin özenle korunması gerekmektedir.

    Başvuruda bulunan ve gerekli şartları taşıyan adaylara elektronik ortam üzerinden önkayıt tarihi ve yeri bildirilecektir.

    Adaylar önkayıt için belirtilecek yere yine belirtilecek tarihte, 2 adet fotoğraf, nüfus cüzdanı aslı ve sureti, noter onaylı diploma sureti (eğitimini yurtdişinda tamamlayanlar için denklik belgesi) ve üçüncü maddede belirtilen sınavlara ait ingilizce belgesi aslı ile şahsen katılacaklardır.

    İlan, yeterli görülen sayıda başvuru alınana kadar yayında kalacaktır.

    Daha önce yapılmış başvurular geçersizdir.










    Ayrıca Arkadaşlar Sizler İçin Harç Ücretlerini Gösteren Bir Resim buldum bir blogdan buyrun,bu konu üzerine de ilerde ayrıntı veririrm.Resim

     Uçak Gövde   Motor Bakimi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aspire44 -- 4 Şubat 2011; 0:49:49 >
    _____________________________
    Sağolun hepiniz..




  • Arkadaşlar ben anadolu üniversitesi - elektrik ve elektronik bölümü düşünüyorum. Acaba girişte gene class a sağlık raporu isteniyor mu ? Gözlük problem oluyor mu ?
    _____________________________
  • Ayrıca arkadaşlar burada eklemek istiyorum önemli birşey..4 Aralık 2010 'da Cumartesi Günü Saat 11:30-12:20 arası (50 dk.) Kanal 24 'e konuk oldu THY CEO'su ve yönetim kurulu başkanı Dr. Temel Kotil...İzleyen var mı?izleyen varsa benim burada yazdığım herşeyin kanıtlandığını görmüştür.Öncelikle THY 'nin yeni hatlarını anlattı iç ve dış hat açılacak birkaç tane daha...Zaten uçulmayan yer kalmadı buna bağlı olarakta artık gelişim ivmesi azalacak,arttıracak birşey kalmayacak çok yakında..En geç 1-2 yıl sonrasına kadar heryere seferlerini ulaştır artık gelirlerini arttıracak gelişecek tek kulvarı yolcu sayısını arttırmak olur.yani THY gelişen bi şirket değil gelişmiş bir şirket..Benim dediklerimin kanıtı oldu Temel Kotil'in Söyledikleri;Gelelim bunları size tekrar paylaşmaya..

     Uçak Gövde   Motor Bakimi

    Ben sizlere ne dedim en çok Pilot Eksiği var.THY teknik yeterli düzeyde olacak en geç 2 yıl sonrasına kadar.yani şuanda Bu bölüme girecekseniz sadece Anadolu Üniversitesinden gitmenizi öneririm.dediğim gibi bende 2009 da sadece orayı tercih etmiştim ancak gelmedi.Millette benim burada yazdıklarımı teyit etmiş oldu.Yani herkes araştırmış herhalde benim gibi Anadolu Üniversitesinin namını duymuştur.Puan Farkları Abes Şekilde Belli etmekte kendini zaten.Anadolu Üniversitesi Uçak Gövde Motor BAKIM Bölümünün 482 Taban Puanı 530'da YGS 1 Tavan Puanı..Diğer Bölümlerden Taban Puana Göre 40 Puandan fark var,tavan puan olarakta 70 Puan fark var tam olarak..Ben size hep dedim Yukarılarda da Anadolu Üniversitesine gidin işsiz kalmazsınız Vs Vs Araştırdım Aşırı şekilde,Eğer zaten bildiklerim kesin doğru,En baştaki teknisyenlerle bizzat konuştum.1-2 yıl içinde Alım Biraz Olur ama ondan sonrası sadece en iyi üniversitelerden alırız dedi.En iyiden kasıtın ne olduğunu anlamışsınızdır.5 yıl sonrasında 1600 e yakın toplam mezun
    oluşacak,bunların içinde de İyi Üniversitedekileri alırlar.Kalan Diğer Bölümlerdekiler de Otomotiv Sektöründe 1200-1500 tl arası maaşla çalışırlar Sanayide Gece Gündüz..

    Birde size bizim ülkemizin bi gerçeğini paylaşalım.Bizim öğrencilerimiz tercihlerini çok araştırmıyor aslında..Örnek verecek olursak Ben burada sizlere diyorum hep Anadolu Üniversite İyidir,Size yol göstermeye alışıyorum.
    Bir de size RESMİ olarak Halkımızın yaptığı bi hatayı gösterelim.Şuan En düşük Erciyes'te var bu bölüm..Bu yıl 36 Kontenjan Vardı(İlk YGS'nin yapıldığı yıl yani ileriki zamanlarda da bu yazı okunursa bir yıl lafı yanlış anlaşılmasın)Dediğim gibi 36 Kontenjanı olan bölüm ilk yerleştirmelerden sonra ne oldu biliyor musunuz ? Ek yerleştirmelerde 10 kişi kayıt yaptırmadı.Zaten 36 Kontenjanı olan bölümde 10 kişinin kayıt yaptırmayıp bir senesini heba etmesi çok düşündürücü..Madem bu kadar 2007-2008 tarihli yazılarda geleceğin mesleği yazıyordu da bu 36 kişiden 10 tanesi salak mı? Kazandığı halde gitmeyecek kadar önemli birşey olmalı değil mi..neredeyse 3'te 1'i kayıt yaptırmış Bir üniversitenin o bölümüne..Biraz dindar adamsanız burada düşünmeden geleceğin mesleği vs diyenlerin,İleride işsiz kalacakların Vebalini aldığını unutmayın.Dediğim gibi benim çok samimi bir arkadaşta bu bölümü kazandı gitmedi o 10 kişinin içinde sınıf arkadaşım da var benim..O,zamanında araştırmadı sağdan soldan babasının zoruyla bunu yazdı..Daha sonra tuttuğunda araştırdıktan sonra vazgeçti bölümü okumaktan işte..Bende sırf bu arkadaşım gibi durumlar ortaya çıkmasın diye yazıyorum..Bu sene benimde tercih zamanımdı ama ben sadece Anadolu Ünv. yazdım Gelmedi Yeditepe İngilizce Elektronikteyim %50 burslu..Dedim ya Halkımız araştırmıyor diye,görmüş oldunuz işte,adamlar yazdıktan sonra araştırmış..Arkadaşlar ben burada yazdığım tüm mesajlarda sayıları uydurma yazmıyorum.Artı eksi bir fazlasına bile dikkat ediyorum.(2010 Yüksek Öğretim Ek Yerleştirme Kılavuzuna bakabilirsiniz,Sayıları teyit etmek için)


    Birde Web'de araştırın bu bölümü; geleceğin mesleği, iş imkanı çok denilen yazıların tarihi hep 2007 yılı..Şu an 2011 deyiz sayılır.4 yıl öncenin yani..Yorumların Bilgilerin tarihine iyi bakın..İyi araştırın derim.Tabiki Güzel bölüm ama 5 Yıl sonrasına göre düşünün.Şuan işçi alımı çok az seviyede.Web sitesinden alım yok.Ancak THY Teknikte tanıdık falan ile girerseniz mülakata vs vs olur.5 Yıl sonrasına da artık açılmamış
    hat kalmayacak vede alınan uçak miktarınde bu yüzden sıçrama olmayacak.Belli sayıda Uçak gelecek.5 Yıl sonra toplam 1500 mezun olacağını unutmayın.

    Bi türlü gelemedik Dr.Temel Kotil Bey'in Dediklerine..Bu arada Temel Kotil'in Oğlu Dünyada Biyoloji Dalında Dünya Üçüncüsü olmuştu..Tüm okul Havalimanında Karşılama Töreni yapılmıştı.Temel Kotil de Oradaydı hatta...Bunların Zekası Genetik demek Babasıda Oğluda Çok Zeki Gerçekten..


    Gelelim sonunda 4 Aralık 2010 itibariyle Temel Kotilin Dediklerine.Ben burada demiştim size Pilot Alımı Çok kolay oldu diye..Bizzat Temel Kotil Tarafından Canlı yayında Şöyle Denildi ''Pilot olmayı herkes eskisi kadar zor sanıyor ancak artık çok kolaylaştı.Başvuran sayısı bile yetersiz.Bayanlardan da Alım yapılacak dedi.20 tane şu anda bayan pilot var,bu sembolik olmamalı,artması gerekli dedi''.

    Ben buradaki çoğu mesajımda arkadaşlarıma Pilotluk önerdim bakabilirsiniz,benimde tek hedef pilotluk bu yüzden Hazırlıkta iyi ingilizce öğrenin kalan diğer 4 yılınızda da İngilizce Kurslarına Gidin.
    Yılda 1-2 milyarınız kursa gider ama olsun.Pilot Maaşı 14 000 TL.Cumhurbaşkanı kadar para alırsınız.Hemde laf aramızda en güzel bayanlarla evlenirsiniz hosteslerden..Tüm hostesler pilotların gözüne girmek için can atıyo.Bizim Binada da pilot var Karısı Adriana Lima gibi kocası öyle aşırı yakışıklı değil ama parası var işte..birde bu yandan da düşünmenizi öneririm,Bayan+14 000 TL Maaş :)
    Unutmadan Söyleyelim Ne hikmetse THY Uçak Gövde Motor-Bakım Tarzı bölümlerden Pilot almamakta haberiniz olsun.Bende o belge elime geçtiğinde şaşırdım ancak Lisans Düzeyinde Üniversite Denilmekte herhalde bunu demekle LYS demek istenmiş.Yani 2.Bölüm Fizik Derslerinde Örnek Elektromagnetik Elektriksel Alan Coulomb Falan filan varya,bunlar havacılık için önemlidir diye LYS'ye Bakıyorlar

    Temel Kotil'in Katıldığı canlı yayında buradakileri ilgilendiren bir soru geldi Mail ile İzleyenlerimiz vardır Duymuşlardır soruyu,Soruda da''THY,Açılacak bazı hatlara ve belli miktar alınacak uçaklara hazır mı diye alt yapısıyla işçisiyle diye soruldu.. Temel kotilde Hostes Alımı Ve En fazla olarakta Pilot alınacak dedi.En fazla İhtiyacımız Pilotlukta.Yılda 100 Kişiye kadar Pilotluk Eğitimi verebiliriz dedi..Burada ki Temel Kotil'in kullandığı kelime Önemli:''En Fazla''
    Yani en fazla yılda 100 tane pilot alımı olacak,diğer birimlerde bu kadar alınmayacak anlamı çıkmakta..Şimdi karıştı sanırım sizde..Tekrar anlatırsak,Temel Bey'in Demek istediği,şu an en fazla Pilot İhtiyacımız var,En fazla yılda 100 kişiye kadar alabiliriz dedi..Bunun yorumu olarakta yani THY Teknik yılda 100 kişi bile almaz bundan sonrası için dediğine dayandırırsak.Teknik'te eksik olduğunu söylemedi.hatta Şu an Finansal olarak,Maddi olarak,Hostes Olarak Teknik Olarak Altyapımız hazır ancak Hostes ve Pilot alımları yapılacak dedi.En fazla alınacak olan Pilotla ilgili miktarında 100 olduğunu tekrar belirtelim..THY Teknik'in yılda 100 Kişi aldığını bile varsayın,Ki bu çok iyi rakam 5 yıl sonra 500 kişi demektir.5 yıl sonrasında 1500 mezun oluşacaktı hatırlarsanız Hesap yapmıştık Önceki mesajlarımda (Bu Bölümle İlgili Kontenjanlar Toplamı X 5 Yıl diye=1500 Küsür etmişti.)Bu 1500 içinden de en fazla 500 'ü hadi taş çatlasın 600 olsun sanmıyorum ama, alınırsa geriye 900-1000 kişi açıkta kalmış olur.
    Bu yüzden hesabınızı iyi yapın arkadaşlar.5 yıl sonra da bu yazıya kanıt olmayın.Havacılık Tutkunu iseniz ya Çok çalışın Anadolu Üniversitesini kazanın İşiniz %99 garanti olsun,yada bu bölümden Pilot Olunmamakta Gidin bi Mühendislik okuyun,yanında İngilizceniz olsun..Kurslarla Takviye yapın,Hazırlık Sınıfını iyi değerlendirmeye bakın vs vs..Pilot olun..Eğer ki benim zaten babam bu işte olmasa yönetici olarak burada kimseye demezdim de bu kadar pilotlukla ilgili açık var,Pilotluk kolay vs diye.Rakip artmasını istemezdim..Ancak Peder hem Yöneticilerden,Hemde Temel Kotil'den tutun Hiyerarşik olarak baştan sona Tüm Yöneticileri tanımakta. Beni almasınlarda kimi alsın değil mi?Kaç yıl emek verdi Peder Şirkete,Karşılığında da Girerim Sıkıntı Olmaz Allah'ın İzniyle..Gerçi Tanıdık olmasa da zaten ihtiyaç çok fazla..İyi bir mühendislik olsa Elektronik Mekatronik
    İnşaat Makina mühendisliği gibi..+ birde İngilizceniz oldu mu tamamdır zaten..Yeterki Hedefinizden sapmayın.Ciddi olarak kenetlenin İngilizcenizi geliştirin,Bu bölümlerden birini kazanmaya çalışın..Ki zaten diyelim Pilotluk olmasa dahi elinizde ki ingilizce ve mühendislikle 5 yıl tecrübe süresi geçirdikten sonra rahatlıkta 5-6 milyara çalışabilirsiniz özel şirketlerde..Gazete ilanlarına bol bol bakın.Ben düzenli kontrol ederim.Genelde İngilizce bilen
    İnşaat, Elektronik ve Makina Mühendislikleri aranır.Maaşları da genelde yazar büyük şirket ilanlarında..3 000$ dan başlıyor İyi İngilizceniz varsa Mühendislikler...

    Sağlıcakla Kalın





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aspire44 -- 10 Ocak 2011; 10:01:55 >
    _____________________________
    Sağolun hepiniz..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: entr2

    Arkadaşlar ben anadolu üniversitesi - elektrik ve elektronik bölümü düşünüyorum. Acaba girişte gene class a sağlık raporu isteniyor mu ? Gözlük problem oluyor mu ?


    Bu programa kayıt için üniversitenin önereceği ve/veya tam
    teşekküllü resmi bir hastaneden, eğitim süresince ve daha
    sonrasında bu mesleği yürütmeyi engelleyecek fiziki ve ruhsal
    engeli olmadığını belgeleyen heyet raporu alınması gerekir.



    Yukarıdaki yazı meb den kopyalanmıştır bölüm ile ilgili maddelerden..gözde 0.25 derece ve aşağısı için problem olmuyor benim bildiğim bu..
    benim iki gözümde çok sağlam bildiğim halde taramada 0.25 çıktı ikiside bilgisayardan dolayı..Taramanızı öneririm..



    -*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
    Aşağıda Meckaniker İsimli Arkadaşımızın Yazdığı mesaja da buradan cevap vereyim

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mechaniker


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aspire44

    elektronk müh pc müh inşaat mekatronk müh makine müh hepsi kabul edilmekte ingilizceniz de yeterli ise kurslara katılırsınz mulakar sonrası..


    Mekaniker kardes,sallama tarzı tabirler kullanma.Arastr gorrsun bak, toefle sınavı lisan tazminatı için gerekli..ayrca işe alımda yapılması gereken bu sınav devletn yaptıgından daha önemli.devletn yaptıgı genel sınavların kaltesı bellı kopyalar vs vs thy gbı sırket onlara ıtımad eder mi..neyse bosuna acıklıyorum bende sıze,nasıl blıyosan oyle olsun mekanıker


    Kardeşim TOEFL sahibi olmayıpta birçok dil tazminatı alan adam var. KPDS yeterli diyorum sana, inanmıyorsan git THY Teknik Yapısal atölyesine sor insanlara.

    THY ne dersen de yarı devlet şirketi ve devletin düzenlediği sınavlara göre hareket ediyorlar, yada kendileri sınav açıyorlar. KPDS'de kopya çekiliyorda sanki THY'de torpilsiz işe giriliyor. Milletvekili torpilleri kütlüyor ortalık...

    Yalan borcummu var millete.


    Toefle Olmadan ARTIK Dil Tazminatı verilmiyor.Toefle'ı geçebilen babayiğit varsa da helal olsun..Araştıralım Güncel Bilgiler Verelim Lütfen.
    Torpil konusuna gelirsek yüzde yüz,Binde bin haklısınız.Temel Kotil den Torpilli Bir akrabamız bile Hosteslik İçin alınmadı Biliyomusunuz?
    Çünkü milletvekilleri bakanlar sarmış durumda.İçler acısı bi hal var,babam THY de Üst düzey .... olduğu için iyi biliyorum.Düşünün hosteslikte bile En başın sözü yeterli bile olmuyorsa halini..Bende Pilotluk için gideceğim hayırlısı şuanki Elektronik Mühendisliğini bitirince ama bu iktidar değişmezse olur gibi,torpil sağlam.En son Cumhurbaşkanı Abdullah Gül ile görüşmüştü İstanbulda bir Resmi yemekte..Cumhurbaşkanın 6-7 tane de özel doktoru var hepsini tanıyoçok iyi,onlarda yarı cumhurbaşkanı olmuşlar torpil morpil işlerine bakıyolar.Babam hepsinin numarasını vs aldı mezun olunca Pilotluk için tüm torpilleri kullanmak gerek.Tayyip Erdoğanı da daha hapishane yıllarından tanıyo ama o unutmuştur babamı :D

    kısacası Arkadaşım Torpil konusunda yüzde yüz haklısınız.Dediğim gibi Altta bi arkadaşta sağolsun yazımı beğennmiş.Oda bu bölüme gidip memnun olmayanlardan herhalde.tam açıklamamış ama yazıyı beğendiği için de Teşekkür Ederim Ayrıca..

    Ben bunları bi sene önce araştırmadan yazıpta,araştırdıktan sonra soğuyup vazgeçip bi senesine ve diploma puanının yarısını kaybeden çok değerli bir arkadaşımın başına gelmesinden dolayı yazıyorum araştırın iyice her yeri dolaşın burada bilmeden iyi meslektir diyenlere itibar etmeyin THY teknik binasına kadar gidin Adresi de Florya da Havalimanın yanında.ben size yol gösteriyorum gidin sorun diye.THY de torpil almış başını götürüyor.Tayyip Erdoğanın Memleketi Rizeden 3 minibüs dolusu akrabası işe alındı şef olarak hemde direkt.bunları herkes bilmez sonuçta..Benim burada tüm yazdıklarımı gidip onaylatın derim ben size her türlü..Bu işe gönül verenlere,istekli olanlara şunu derim ki,Üniversiteniz çok önemli,5 yıl sonra 1500 den fazla mezun olacak,2 yıllık bölümleride saysan,İstanbül Üniversitesinde var,Eder 1700 küsür.THY yada başka firmanın bunun yarısı kadar bile alma ihtimali yok.Babamda 2023 yılına kadar planlanan uçak alımları,açılması beklenen hatlar ve tahmini büyüme oranı var.Her yıl düşmekte olacak ileride büyüme oranı.Artık doyum noktasına gelmekte yolcu sayısı.Mesela şimdi İstanbul Ankara Arası diyelim günde 6 sefer varsa 10-15 olmaz 10-15 yıl sonra.Hem rakipler var.Yada yurtdışında açılmayan yer kalmadı gibi..en fazla 10-20 tane açılır 5-10 yıl içinde..Yani eleman sayısı fırlayacak tarzı birşey beklemeyin.şuan 2005 de falan olsak ben size burada çok çok iyimser konuşurdum iş garantili vs vs derdim yada pilot olun muhasebeci olun thy de herşeyi derdim.ama devir Torpil devri,Hosteslikte Temel Kotilin bile sözünün geçmediğine kefilsem gerisini siz düşünün..Yazımı toparlarsam yine,Arkadaşlar bu bölümde ingilizce ve özellikle Üniversite çok önemli..Eskişehir Üniversitenin imkanları çok çok iyi.Uygulamalı eğitim de verilmekte.Size tavsiyem bir ingilizce kursuna gidin hazırlıktan sonra.4 sene yıllık 1-2 milyarınız gider ama işiniz garanti olur en azından..Bu yazıda da torpili ele almaya çalıştık Yardımcı olabildiysem ne mutlu,Dediğim gibi ne benim yazdıklarımla yetinin nede başkasının yazdıklarıyla yetinin kendiniz THY de üstlerden birilerini tanıyorsanız sorun,THY nin Gelecekteki büyüme oranını,nelerde işçi eksikliği var vs vs..Herşey Gönlünüzce Olsun















    -*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-






    Arkadaşlar Son Makalem,Herkes Allah'a Emanet Olsun,Sağlıcakla Kalın




    *

    *

    *

    Bunları önce okuyun.size kısa bişeyler de karalamak gerekirse;

    düşünmeniz gereken,bilmeniz gereken ilk şey THY'nin gelişen veya gelişmekte olan bir şirket olmadığı,Gelişmiş bir şirket olduğunu anlamanız gerekr.Bu çok önemlidir.Artık açılmamış hat kalmadı nerdeyse.Avrupada da THY liderdir.İsterseniz Bakın Hürriyet'in Haberine

    http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/18089536.asp

    THY 14.000 çalışanı olan,içinde 700 civarı teknisyeni olan bir kurumdur.bende Yıllık hedefler falan da var THY'nin,gelişmesi çok yavaşlamış durumda.Artık eşik şiddetine geldi desek yeridir.Artık açılacak her nokta açıldı,yeni yeni denenenler ise kısa sürede zarar verip seferler iptal edilmekte.

    THY bu sene 300 milyon dolar zarar etmiştir.2011 İlk çeyreğinde 300 milyon dolar zarar açıkladı.Bu yüzden dolayı bırakın işe alımı,işten çıkartmaya çalışmaktalar emekliliği gelenleri ve verimsiz olanları.

    Zarar ettiğini Gösteren Haber linki aşağıda,yanlız malum haber siteleri tam bilgileri olmayabilir.Tam rakam verememişler tahmini rakam onların ama dedğim gibi yönetici olduğu için babam herşeyini biliyorum.300 milyon dolar net zarar açıkladılar.
    *http://haber.tnn.net/EKO/2651292/


    Şimdi o yukarıda ki 3 makale den birinde bir hesap vardır.Şimdi bu bölümü seçecekler 5 yıl sonra mezun olacaktır.5 yıl sonrasına da 3000 e yakın mezun olacaktır.ayrıntılı hesap makalede bulunmakta.Şimdi size sorarım;THY bu hale şimdi ki 700-800 teknisyeni ile geldiyse,büyüme ivmesini çok ciddi şekilde düşürüp,zarar vermeye başladıysa,sizce şimdi bu bölüme girecek olan öğrenci,mezun olduğunda 1500 kişi arasında iş bulabilir mi ? Şimdi bu bölümün yarısını falan okumuş olanların durumu iyi,bitirmeye yakın olanlar garanti iş bulacaktır.Şimdi de alım vardır az çok,olanlar da torpille giriyo zaten.Hatta Sözcü Gazetesi THY de en çok torpil yapılan devlet kurumu diye yazdı,sabahı da THY,gazete servislerinde Sözcü Gazetesini yayından kaldırdı

    Sözcü Gazetesinin Haberiyle ilgili link:
    http://www.ucuskeyfi.net/?HaberID=102117

    THY'nin (Torpil Hava Yolları) da denilmesi doğrudur.THY Torpilde kendini aşmış durumdadır.Hiç birşey bilmeyen Rizeli Torpilli Adamları bile direkt müdürlüğe atan bir şirkettir.

    Bu bölümde okuyacak arkadaşlarıma şunları söylemek isterim;THY de herkes baş teknisyen değildir,insanlar onlara bakıp maaşı yüksek sanıyorlar ama yanlış.THY de bir ücretle başlanır ilk 5-6 yılda artış genelde olmaz.Sonra lisans aldıkça artar 2-3 bine kadar.Baş Teknisyen olmak için çok iyi olmanız gerekir o kadar kişi içinde onları eğitecek kadar bilgi birikiminiz tecrübeniz olmalı.Ancak Baş teknisyen olursanız 5-6 milyar alabilirsiniz.Zaten baş teknisyenlikte belli bir yaş gerektirir.Emekliliğe yakın bir zaman da olursanız olabilirsiniz çok bir karı kalmaz.her 30 çalışandan biri ortalama başteknisyen olur.Sizler sakın onların maaşına kanmayın.Olabilenlerde geç yaşta olur zaten Başteknisyen.Çok Bir Karı Kalmaz emekliliğe yakın olduğu için uzun süre alamazsınız o maaşı.


    Birde bu bölüm Eskişehir Üniv'de okuyanlar ve okuyacaklar için bence çok çok iyidir,imkanları çok fazladır.Birçok uçuş okulu bulunmakta şehirde,oralarda staj imkanı bulabilirsiniz de.THY orada okuyanları neredeyse garanti işe almakta..Diğer Üniversiteler için aynı şeyi hiç söyleyemem ama Eskişehir e gitmenizi tavsiye ederim

    Sağlıcakla Kalın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aspire44 -- 11 Temmuz 2011; 16:43:56 >




  • Arkadaşım gerçekten çok güzel anlatmışsın artık bu yazının üzerine hala sadece duyduklarıyla yazı yazanlar olmaz inşallah bende a.ü h.e.e okuyorum ben bile hiç araştırmadıydım seçerken bölümümü ama benim zamanımda meslek liselerine katsayı uygulandığından öğretmenlik ve sadece bu bölümler seçilebiliyordu ve bende biraz tutku birazda kaderimine razı olarak girdiydim bu bölüme
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aspire44

    elektronk müh pc müh inşaat mekatronk müh makine müh hepsi kabul edilmekte ingilizceniz de yeterli ise kurslara katılırsınz mulakar sonrası..


    Mekaniker kardes,sallama tarzı tabirler kullanma.Arastr gorrsun bak, toefle sınavı lisan tazminatı için gerekli..ayrca işe alımda yapılması gereken bu sınav devletn yaptıgından daha önemli.devletn yaptıgı genel sınavların kaltesı bellı kopyalar vs vs thy gbı sırket onlara ıtımad eder mi..neyse bosuna acıklıyorum bende sıze,nasıl blıyosan oyle olsun mekanıker


    Kardeşim TOEFL sahibi olmayıpta birçok dil tazminatı alan adam var. KPDS yeterli diyorum sana, inanmıyorsan git THY Teknik Yapısal atölyesine sor insanlara.

    THY ne dersen de yarı devlet şirketi ve devletin düzenlediği sınavlara göre hareket ediyorlar, yada kendileri sınav açıyorlar. KPDS'de kopya çekiliyorda sanki THY'de torpilsiz işe giriliyor. Milletvekili torpilleri kütlüyor ortalık...

    Yalan borcummu var millete.
    _____________________________

    Zenit 12xp // Helios 44M-4 // Beroflex MC Auto Zoom 3,5-4,5/28-70 mm
    Made in Union of Soviet Socialist Republics // Сделано в Союзе Советских Социалистических Республик




  • merhabalar kolay gelsin.bir kaç sorum olcak öncelikle..uçak teknolojisi bölümünü okumayı düşünüyorum.türk hava yollarına kpssylemi girdiniz ? kpssyle girdiyseniz kaç puan aldınız? işe başlar başlamaz ne kadarla başladınız? çalışma koşulları nasıldır ?orda farklı bölümden mezun çalışanların ünvanlarında veya yaptıkları işlerde değişiklik oluyor mu yani demek istediğim uçak teknolojisi bölümü mezununun ve uçak motor gövde bakım bölümü mezununun yaptığı iş ve aldığı maaş aynı mı oluyor?... şimdiden teşekkürler
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aspire44




    Sivil Havacılık Yüksek Okuluna Sahip Üniversitelerimizin Bölümleri Sınırlıdır.Sadece belirli Üniversitelerde Tek Bulunmaktadır.Bunların İçinden En Önemli Olanı Eskişehirdeki Uçak Gövde-Motor Bakım Bölümüdür.


    Her ne kadar Eskişehirde ki Bölüm Diğer Uçak Gövde-Motor Bölümüne Benzer Gözüksede Arada Büyük Bir Fark Vardır.Çünkü Eskişehirdeki Bölümün Sonunda ‘’Bakım’’ Kelimesi Bulunmaktadır Dikkatli Bakarsanız.Eskişehirdeki Bölümde Sonunda Bakım Yazmayan Bölümlerimizden 40 Puan daha yüksektir.Yani Bu Yazım Farkını Araştırmış Bizim Öğrencilerimiz ,40 Puan Fark Oluştuğundan Bölümler Arası Çok İyi Anlamışsınızdır Sizde..Diğer Sonunda ‘’Bakım’’ Kelimesi Olmayan Bölümler THY Tarafından Alınmamaktadır.Sadece Staj Eğitimine BELKİ Gidebilirsiniz Oda çok zor İhtimal.Puan Farkı Bu Yüzdendir.Diğer Bölümler (Uçak Motor-Gövde) Sadece Motor Ve Gövde İle ilgili Bilgiler Verilir.Eskişehir Üniversitesinde 30 Uçak 2 Simülator ve daha yüzlerce uçak ekipmanları bulunmakta..Bunlar Başka hiçbir üniversitede yok..Örnek veriyorum Kayserideki bir Uçak gövde motor bölümüne giderseniz herşeyi teorik öğrenirsiniz.Hiçbir Motor aksamı veya parçaları bulunmamakta.Sadece Size Kağıt Üzerinde Bilgiler Sunulacaktır.


    Bu Uçak Motor Gövde Bakım Bölümü THY’nin Teknisyen Aldığı Bölümdür.Yılda 27 Kişi Alınır Ortalama.Bu THY’nin Aldığı Teknisyenler Sadece Eskişehir Üniversitesinin Uçak Motor-Gövde BAKIM Bölümündendir. Bunların da %90’ını THY’de Teknisyen Olarak Çalışır Bizler Gibi..THY Teknisyen Alımlarını Yavaş Yavaş Azaltmaya Başlamaktadır.Çünkü Havacılık Sektörü Altın Çağlarını Yaşadığı için Artık Ucuz Hava Yollarınında oluşmaya başlamasıyla THY’nin Harcamalarını Kısması Gerektiği Bir Dönemdeyiz..THY Alınacakların %90’lık kesmini Üniversitenin 3. ve 4. Yılında yaptırdığı stajlarda seçmektedir.3. ve 4. Senenizde İstanbulda THY de Staja gitmek zorunludur.Stajda ayda 1200 TL verilir THY tarafından,Eğerki İstanbulda Kalacak Yeriniz Yoksa Bu Para Size Yeme İçme Yol İçin Yetmeyebilirde,Bu Yüzden 3. Ve 4. Sınıftaki Gençlerimize Hazırlıklı Gitmelerini Öneririz.


    Şuan Bile THY'nin en geliştiği,Hızlı Büyüdüğü Dönemde olmamıza rağmen Teknisyen alımları THY Sitesinden Alınan yazıya Göre:

    ''İşe alım sürecimiz, bir pozisyon açığı söz konusu olduğundawww.thyteknik.com adresi üzerinden ilan verilmesi ile başlar.''
    Yazının Kaynak Linki:(THY Teknik İşe Alım Süreci)
    www.thyteknik.com
    Turkish Technic - Turkish Airlines Technic INC
    http://www.thyteknik.com/tr-TR/kariyer/ise_alma.aspx


    2 Kasım 2010 Tarihinde Printscreen Yaptığım iş başvuru yerini görebilirsiniz.
    THY Teknik Web Sitesine Girip İnsan Kaynakları Bölümüne Oradanda da THY Teknik' te Çalışmak Yazan yere tıkladığınızda Alttaki Resim Gelecektir Size.1 Yıla yakındır Teknisyen Alınmamakta.Resim linki:
    http://img840.imageshack.us/img840/2531/51241447.jpg


    ''AÇIK POZİSYON BULUNMAMAKTADIR.'' Denilmekte..Benim Onlarca arkadaşım kaç aydır dört gözle işe girmeyi beklemekte..
    Düşünün THY Gerek Reklamla Gerek Kalitesiyle Zirve Yıllarında Dahi İş Alımı Yapmıyorsa Teknik Adına,4 Yıl Sonrası Hiç belli olmaz.Bu Gelişme hızı biraz düştüğü takdirde bile iş alımları yapılmayabilir mevcut kadrodan dolayı..4 Yıl sonrası çok önemli bu iş için..Ayrıca Eskiden İngilizce Sınavı Şartı yoktu Alımlarda artık oda var iş başvuranlar arasından seçilim yapmak için.Toefle sınavından %70 başarı istemekteler.
    Not: Diğer Üniversitelerin Uçak Motor-Gövde Bölümlerinden Staj Alımlarında Zorluk Çekebilirsiniz..Doğal olarak öncelikle 40 Puan Yüksek olan vede tüm teknik altyapıya sahip Eskişehir Üniversitesi Sivil Havacılık Yüksek Okulunun Uçak Gövde Motor BAKIM Bölümünden Alır. Puanı Düşük Diye Onlara Gitmenizi Tavsiye Etmem.Bu Bölüm mezunları Ya Yurtdışında Yada Türkiyede Otomotiv Sektöründe Çalışabilmektedir.Tabiki Otomativ Mühendisi Gibi Çalıştırılıp Maaş Alamazsınız ancak İşsiz kalmaktan iyidir.YGS ile girebileceğiniz 4 yıl sonrası belli olmayan bu iş için gençlerimizin Risk altına girmesini istemem.Özel Sektörün de bakım işlerini THY tarafından yaptırılması,umutlarımızı söndürmüş durumda.THY olmazsa bu bölümde işsiz kalırsınız.

    Bir de Gelelim Eskişehir Uçak Motor-Gövde BAKIM Mezunlarının İşe Alındıklarındaki Maaşlarına;THY de Teknisyen Maaşı 1850 TL+yemek+Servis ve SSK’dır.Bu maaş Aslında THY’de Çalışacaklar için düşüktür.Çünkü THY Sizden kusursuzluğu ister.En ufak bir hatanın Can kaybına neden olacağını,Prestij Kaybına Neden Olacağını İyi Bilir.Bu Yüzden Zor Şartlarda Çalışmaya Alışamayacak İnsanların Seçmesini Şahsen Önermem.Bir Nevi Tamir Atölyesinde Uçak Tamiridir Aslında..
    Bir de Eğer Üniversite sonunda THY Sizi kabul etmezse,Staj Verilerinize bakıp işe almazsa yandınız.Çünkü THY’den Başka Bakım İşini Üstlenecek Firma Yok Ülkemizde dediğimiz gibi..Tüm Firmalar THY Teknik İle Anlaşarak Uçaklarının Bakımını Yaptırmaktalar.Sonuçta Türkiye’de Yaşadığımız için Havacılık Sektörü Hala İstenilen Düzeyde Değil.THY Adına Konuşunca Tabiki Dünyada İlk 7 İçindeyiz Ancak Tek Firmamız Var 70 Milyon Nüfüslu Bir Ülke İçin..Yani THY olmazsa İşsiz Kalırsınız.Başka bir ihtimaliniz olmaz bu meslekte
    Birde Gelelim Emeklilik İşine..Bu İşten Biz Emekli olduğumuzda başka bir sektörde çalışma fırsatımızda olmayacak.Sonuçta Bir Doktor yada İyi Bir Mühendis bile olsak emeklilik sonunda kazandıklarımız ve tecrübemizle kendi yerimizi açabilmiş olacağız.Ancak Bu işte ikinci bahar yok Sadece THY’ye alınabilirsek Ayda 1850 Lira Maaşla Çalışısırsınız.Ayrıca İngilizce Öğretmenlerinin Bile Kazanamadığı Toefle Sınavını Geçerseniz de Ek 300 Lira daha Maaş Alırsınız. Toefle Sınavını Yapan Belli Başlı 5 veya 6 tane İngilizce Kursu Var.Bunlardan 100 Puan Üzerinden en az 70 Almalısınız.Ben İngiltere de 1 Yıl Yaşamama Rağmen Dördüncü kez Toefle Sınavına Girdim Ancak Henüz %50’yi geçemedim.

    En Önemli Noktalardan Birine Daha Değinelim.Son 3 sene Zarfında Kademeli Olarak Teknisyenlerin Yılda 2 İç Hat, 1 Dış Hat Hakkıda İptal Oldu.Bu Biletlere PAS Bilet Denilmekteydi ve Yer olan uçaklara Binebiliyorduk (2 İç Hat,1 Dış Hat İle Sınırlıydı.) Ancak Şuan THY’nin Dünya Devler Liginde Olması Nedeniyle Tüm masrafları kısma adına bu Haktan da Artık Muafız.

    Artık Bilgilendirmemizin Sonuna Gelelim.Bana Göre THY İçin Bu kadar Riske Girilmez.Bu sene Bile Girmiş Olsanız Bu Bölüme 4 Yıl sonra THY nin ne durumda olacağı veya Dünyada Havacılık Adına neler olacağını Kimse Bilemez.Bu Riski Hiçbir Zaman Unutmayın.Nice Havayolları Şirketi Gördük 1 Yılda batan Dünya Devlerinden..Bu Puanı Alabilecek Bir Öğrenciyseniz ,Sizlere Daha Garantili İş Bulmanızı Öneririm.Çünkü THY den başka alternatifiniz olmaz.Umarım Bu Emek Verip Yazdığım Yazım Değerli Gençlerimize Işık Tutmuştur.Öss 1’de Yani Artık YGS ‘de 450-500 Puan Arasıyla Alan Bu Bölüm Eski Albenisini Yitirmiştir.Bu Puanı Alan Bir Öğrenci az çok yarı yarıya netler bile yapsa diğer sınavlardan,Elektronik mühendisliğini Garantiler Tabi Marmara Bölgesi Dışındaki Elektronik Mühendisliklerini Garantiler. . Veya İnşaat Mühendisliklerinde de Marmara Dahilindekiler Yine Garanti Gelir..(Karabük Üniversitesinde Elektrik Elektronik Bölümü 320 Küsürlere kadar İndi 2. Yerleştirmelerde.)

    Vesselam Uçak Teknisyeni Olacak Gençlerimize Umarım Eğrisi Doğrusuyla Her Şeyi Ayrıntısıyla Anlatabilmişimdir.Sorunuz Olursa Her Türlü Mail Atabilirsiniz.Mail Adresimizi Burada Vermek Abes Kaçabilir Bu Yüzden cepoloji@gmail.com adresine Mail Atarsanız,Mailiniz Admin Tarafından Bana Hemen Yönlendirilip Cevap Verilecektir.
    Yazım Tarihi:15 Eylül 2010
    Yazan:THY/ 10 Yıllık Uçak Teknisyeni

     Uçak Gövde   Motor Bakimi



    Kaynak:

    Uçak Gövde Motor Kaynak


    Çok iyi aydınlattı beni bu yazı çok teşekkür ederim Aspire44.Çok ciddi düşündüğüm bu bölümü bu yazıyı okuduktan sonra yazmadım.Yazsaymışım gelecekmiş puanım yetmiş.

    Akdeniz Elektrik Elektronikteyim.
    _____________________________




  • Bölüm mezunları işe girişte ciddi sıkıntı yaşar. Fakat mevcut çalışanlar orta vadede 4000 - 5000tl maaş alıyorlar. Bu maaşın altına çalışan yok
    _____________________________
  • arkadaslar bi soru sorcaktım size ben makina müh okuyorum bu ucak muh tekniker sertifikasını alsam acaba işe yararmı yardımcı olurmusunuz birde bana 5 bin Euro Dediler Sertifika icin
    _____________________________
  • Size Bazı Sorularım olucak bu bölümle ilgili bu sene sınava gireceğim gecen sene girmiş olan biisi kac puanla girmiş öğrenebilirmiyim.Birde Bi yerde okumuştum liseye başlayında askeri ücretin %30 unu burs olarak veriyolarmış Biri Bunu Bana kısa ve öz anlatabilirmi..?
    _____________________________
  • Evet sertifika alınca bnde öyle duydum 5 bin mi ne veriyorlarmış birde bazı kişilere aldırma sen bizim o meslelği olmamızı istemiyolar bu yüzden kötü yönünden bahsediyorlar bazıları.. hatta coğu
    _____________________________
  • Babamın bir arkadaşının oğlu ucak motor bakım da okuyormuşmu bitirmişmi ne onun anlattığına görre liseyi bitirnce hemen işe alnıyormussun hatta lise 3 de sözleşme falan yaptırıyorlarmış...Bir yerde okumuştum heralde liseyi 5 yıl olucakmış ilk 1. yıl tüm dersler fln. diğer yıllar ingilizce ile stajmış doğrumu söylentiler sertifikayı nasıl alınıyor anlatırmısınız bana
    _____________________________
  • Ben 2013 ygsye girdim.Şuanda da bu meslek anlattığınız gibi mi..cevap bekliyorm
    _____________________________
  • ben 2 yıl orda okudum geri geldim arkadaşlar bildiğin tamircisin işte çekilcek çile değil ellerimin her tarafı yara bere içinde hergün elin falan kesiliyo ve kocaelideydim ben kampüsü çok kötü yerde şehirden uzak ve etrafında hiç bişey yok üniverste hayatında olmuyacak yani gitmek istiyenler iyi düşünsün bence
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ucak99

    Evet sertifika alınca bnde öyle duydum 5 bin mi ne veriyorlarmış birde bazı kişilere aldırma sen bizim o meslelği olmamızı istemiyolar bu yüzden kötü yönünden bahsediyorlar bazıları.. hatta coğu

    doğru hocam sertifika alırsan 5bin ile işe başlıyosun,

    bi tanıdığa teklif geldi pegasus'tan 5bin tl adam kabul etmedi ben THY de daha mutluyum diyo THYde maaşı 3500-4000 arasıydı,

    siz iş aramıyorsunuz iş sizi arıyor resmen

    eğer Lise tercihi yapıcaksan kesinlikle bu bölümü tercih et,

    ben şu an çok pişmanım, keşke böyle bir olaydan haberim olsaydı da gitseydim şu an 100bin e yakın param olurdu
    _____________________________




  • Bir göz at knk
    _____________________________
  • Konuya hakim olan var mı? 8. sınıf okuyorum, Eskişehir Sabiha Gökçen Anadolu Meslek Lisesi okumak istiyorum. Arkadaşlarım da orayı istiyor yüzde yüz iş garantili falan diyorlar yardımcı olabilecek var mı
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.