Şimdi Ara

Twingo Lpg ayar problemim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
477
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar sadece konu ile ilgili bilgisi olanlar yazar ise sevinirim.


    Twingo aracıma bu yaz atiker fast 100 montajı yaptırdım. İşçilikten memnun kalmadım manifold üzerindeki nozullar çok geriden delinmişti, araç rölantide aşırı dalgalı çalışıyor ve alt devirlerde bayılıyordu.


    Manifoldu söktüm olması gereken yerlerden direk sübaplara bakacak şekilde yeniden konumlandırdım eski delikleride kapattım fakat sorunlarımı çözmedi tabiki performans açısından faydası oldu.

    Aracın benzin enjektörleri birbirine bağlı bir kütük ile elektrik alıyor ve bu kütüğe 3 kablo giriyor. Lpg montajcısı bir arkadaşım aracın yarı grup denilen sistem ile çalıştığını söyledi 3 kablolu olmasından dolayı.

    Ayarları kurcalarken enjeksiyon tipini standarttan çifte yazan seçeneğe çektim ve rölanti düzeldi alt devirler düzeldi herşey güzel fakat bu ayarlarda da rölantide 3 ohm kırmızı enjektörler benzinin 2 katı mslerde çalışıyor. Şöyleki rölantide benzin 3 ms lpg 6ms az gazlıyoruz 16 17 olur 4000 devir üstü araba yürümüyor silkeliyor ve enjektörler tam açık uyarısı veriyor.


    Regülatör basıncı şu an 1.20. ben 1.50 ilede ayar yapmaya çalıştım fark olmadı nozullar 1.6.


    2 ohm enjektör alsam sizce faydası olur mu








  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.