Şimdi Ara

TVS APACHE 150 vs HONDA CBF 150 (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
14.092
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar.

    Arkadaşımda ve bende 2011 model 2 tane TVS Apache 150 var. Bundan öncede 2010 CBF150 kullandık.

    Bir tanesi 8800km’de diğeri de 1050km’de ve maşAllah hiçbir sorunları yok. Ama ikisininde bakımlarını hiç geçirmeyiz, hor kullanmayız ve sabahları en az 3 dakika ısıtırız. (Isıtmayınca TVS’de CBF’de stop ediyor.)

    TVS, Suzuki motoru kullanıyor, CBF (Honda) kendi motorunu üretip kullanıyor. CBF, Çin'de Honda Sundero adında kendi fabrikasında üretiliyor. TVS Hindistan'da TVS Motor Company adında kendi fabrikasında üretiliyor.

    İkisininde servis ve yedek parça sorunu yok, TVS, suzuki servisinde bakıma giriyor. Honda, Honda servisinde bakıma giriyor.

    Başlamadan şunu hemen söyleyim; ikisininde üzerinde gelen lastikler gerçekten çok kötüler. Michelin Pilot Sporty taktıktan sonra kalkışta, frenlemede ve virajlarda çok daha güvenli oluyorlar. (Kesinlikle ve şiddetle can ve mal güvenliğiniz açısından tavsiye edilir.)

    Görünüm olarak, herkese göre değişir ama TVS’nin tasarımı biraz daha racinge benzediği için daha çok bakış topluyor.

    Motorlara dıştan bakıldığında; CBF’den farklı olarak, TVS’nin selesi daha alçak ve ayakların yola daha yakın. Kısa boylular için iyi bir avantaj. TVS’nin arka stopları LED’li, göstergeleri dijital, arka amortisörleri gazlı ve direksiyonu yarış motorlarında olduğu gibi iki parça. TVS, CBF’e göre daha kısa, alçak ama kalıplı bir motosiklet.

    TVS’nin dijital göstergeleri CBF’den daha modern, daha okunaklı ve gece sürüşünde daha iyi görünüyorlar.

    Kullanımlarına gelince TVS’nin CBF’den farkı; otururken biraz daha öne doğru yığılıyorsunuz (racing gibi), CBF de oturuş biraz daha dik dolayısıyla şehir içinde ve dışında oturuş olarak daha rahat ama bu yüksek hızda dezavantaj oluyor, yüksek hızda CBF daha çok rüzgar direnci alıp sizi geriye doğru itiyor ve dolayısıyla biraz yoruyor. Yüksek hızda TVS yola daha iyi oturuyor, daha çok güven veriyor.

    TVS’nin arka amortisörleri gazlı ve CBF’e göre motosiklet daha az salınım yapıyor. Bir kasisten geçerken CBF biraz zıplıyor ama TVS hemen yola oturuyor. CBF’inde ön amortisörleri TVS’ye göre daha iyi. Ama her ikisinde de arada uçurumlar yok yine birbirine yakınlar.

    TVS’nin vitesleri ve debriyajı CBF’den çok çok çok daha rahat bunu özellikle belirtmek istiyorum. Eğer sık vites değiştiriyorsan TVS yormuyor.

    Düşük hızda (80km civarı) rüzgarsız bir günde 3 saatlik molasız yolculukta CBF sık vites değiştirmediğin sürece daha konforlu. Yani demek istediğim CBF i 3 saat kesintisiz kullanırsın ama TVS yi sadece oturuş pozisyonunun öne doğru biraz daha eğik olmasından dolayı 2-2,5 saat civarı kullanırsın.

    Eğer ağırlıklı olarak gece kullanacaksan TVS’nin farları daha iyi ve far, motorun kafasıyla beraber dönüyor ama CBF’in farı sabit. Önemsiz gibi görmeyin sakın pratikte farların dönebilmesi çok işe yarıyor.

    Teknik olarak; TVS, CBFden 1,9 PS daha güçlü ve 4 kg daha hafif. CBF 130kg, TVS 126kg (ruhsat bilgisidir.)

    Performans olarak TVS, CBF’i geride bırakıyor. TVS gerçekten Hondaya göre kuvvetli olduğunu hemen hissettiriyor. Hem durduğu yerden kalkarken hemde 2. Vites 30km hızda sabit yan yana giderken gaz verdiğimizde sonuç değişmedi. Ama arada uçurumlar yok. TVS 100km hıza çıktığında CBF ile arasında 4 boy falan fark oluyor. (Motorların sürücüleri; TVS 172cm 76 kg, CBF 170cm 72kg. Motorların kilometreleri birbirine çok yakın ve aynı taban ebatlı Michelin Pilot Sporty F marka/model lastiklerle denenmiştir.)

    Yakıt tüketimine gelince hesaplamalarıma göre CBF150 aynı güzergah uzun yolda 80/90km hız ile 100kmde/2,56 litre yakmıştı. TVS uzun yolda 80/90km hız ile 100kmde 2,68 litre yaktı.

    CBF 1000km’de yağ değiştirdimizde 400 gr yağ eksiltiyordu. TVS 150 gr yağ eksiltiyor.

    Fren performansına gelince TVS’nin frenleri daha kuvvetli ancak TVS’nin ön amortisörleri ağırlığı taşımada biraz yumuşak kalmış bana göre. Frenleme esnasında motosikletin ön amortisörleri çok fazla içe batıp, motosiklet çok yumuluyor. Daha kalın bir amortisör yağı ile bu giderilebilir diye düşünüyorum. Honda bu konuda daha iyi.

    Sonuç olarak çok merak edilen titreşim olayına gelince; bence,

    TVS’nin arkasında oturana titreşim var, kullanana yok denecek kadar az.

    CBF’nin arkasında oturana titreşim yok denecek kadar az, kullanana yok.

    Honda titreşim konusunda daha iyi, ancak TVS’nin daha yüksek güç ve tork üretmesi bu titreşimin sebebi olabilir. Umarım açıklayıcı olmuştur.

    Herkese kazasız, güvenli sürüşler.




  • Cbf 150 gibisi yok yakıt,konfor,ses(bağırmıyo) bende motorun çok bağırmasını sevmiyom eski külüstür motorlar gibi.:) Cbf 150 su gibi motor yolda gittiğini hissetmezsin süzülüyo.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ThêRev.SuLLivan -- 19 Kasım 2011; 19:24:02 >
  • Bilalancer arkadaşımız çok iyi açıklamış. Hatay'daTVS çok tutuluyor. bilinmediği yerlerde benimsenmiyor ama bence hakkı yeniyor. hele bu son kasa çok canavar duruyor. ben TVS diyorum. unutmayın ki Activa'lar da hindistanda üretiliyordu. Ayrıca makinesai de suzuki.
  • apache de vibrasyon yüksek 90 dan sonra çok titriyor motor bence tek sıkıntısı budur şekil olarak dizaynı cok iyi ama cbf gerçekten rahat sarsıntı yok gibi bişey rahatlık yakıt beni üzmesin uzun sure kullanım diyorsan sana honda cbf almanı öneririm ben öle yapıcam inş hayırlısı ile
  • cbf 150 90 sabıt gıt senelerce uzmez
  • Motosiklet sahibi değilim ama aktif bir kullaniciyim tvs nin oldugu yerde tartismaya bile girmem.Harika tek kelimeyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar birbirimizi kandırmayalım hepimiz motorcuyuz şurda inanın marka fanatikliği yapmıyorum hatta şuan aktif olarak honda kullanıcısıyım fakat cbf 150lerde yağ problemleri olduğunu (en azından bi üretilen motorların bi kısmında) duymussunuzdur.Arkadaşım cbf 150 aldı yaz başında normal bakım dışında yağına bakmadı 3.000 kmde motor kitledi.Cbf kullanıyorsanız mutlaka yağını aklınıza geldikce kontrol edin onun dışında güzel motor rahat konforlu.Tvs is çok az yakıyor çok daha iyi gidiyor fakat artcı alıyorsanız arkanıza arka peglerde deli gibi vibrasyon oluyor artcının ayakları uyuşuyor.Seçim sizin daha iyi gitsin istiyorsanız tvs daha konforlu olsun istiyorsanız Cbf.
  • bilalancer üşenmeyip yazmışsın. çok teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akibeel

    yahu anlamıs degilim tvs ne gibi bir sorun cıkarıyormus kim görmüs kim demiş söylermişiniz hayatında kac bin km yol gittin tvsnin servisi cok kalitelidir (zaten pek servise gitmiyorsun)mahalle arasındaki tamirciler degildir honda gibi suzukinin servisidir tvsnin servisi ...cbf in en büyük sorunlarından biride yag yakmasıdır artı ben 7 senedir kuryeyim (toplam 4 sirkette calıstım bugune kadar cbf in tvsden daha iyi bir motor oldugunu söyleyen kurye olmadı)su anda sirketimizde 15 ybr 10 cbf 3de tvs var bir teslim olayı oldugu zaman millet kavga ediyor tvsyle teslim yapmak icin sirkette bende dahil 4kişinin tvssi var siz neden bahsediyonuz ya 2 motoru ne kadar kullandınızda atıp tutuyorsunuz sunu iyi bilin honda sadece popiler bir markadır zaten cinde üretirmektedir zaten hondanın ve ybrnin altın yılı olan 2006 yılında tvs bütün ödülleri toplayıp gitmişdir bundandamı haberiniz yok cbefci arkadaslar

    burdan yeni motor alacak arkadaslara sesleniyorum lütfen motor alcagınız zaman 3 5 kurye sirketi gezin
    kurye arkadaslarda
    size tvs almanızı tavsiye edeceklerdir
    not bana pm den ulasıp calıstıgım sirkete gelip benimle ve diger kurye arkadaslarımdan yüz yüze tavsiyeler alabilirler

    Fazla söze gerek yok akibeel noktayı koymuş.




  • Konu biraz eski ama yinede düşüncelerimi paylaşmak istedim TVS ile hondayı kıyaslamak saçma bence ben her 2 sinide kullandım 2007 model cbf 150 vardı bende 2-3 yıl kulandım sonra borcumu dan dolayı sattım şuanda tvs 150 kullanıyorum pek memnun değilim

    titreşim beni rahatsız ediyor 500-600rpx den sonra acayip titriyor CBF de yok denilecek kadar az dı şehir içi pek fark etmiyosunuz ama uzun yolda bayaa o titreşimin sürekli olması beyninizin içini tırmalıyor TVSlerde titreşim tok diyen arkadaşlar bir 250 km durmadan gitsinler bide cbf 150 ile aynı yolu gitsinler aradaki farkı görürler
    ve motordan yere ilk indiklerinde bi kendilerini dinlesinler vicutları ne halde Ben söyliyim baş ağrısı kulakta güçlü bir voanlama ile cınlama arasında bir ses şiddetli bel ağrısı CBF ile sadece yorgunluk hiis oda zaten 15 20 dk geçiyor

    honda hiçbir zaman stop etmezdi tvs kırmızı ışığa yaklaşırken motoru boşa alıyorum biraz yavaşlasın öyle duruyum diye motor direk sönüyor arkadaşın biride bana diyor ne cimri adamsın kırmızı ışığa yaklaşırken niye motoru stop ediyosun bişey yakmaz hiç diyor Tövbe Tövbe sanki benim elimde 3 kere rolenti ayarı yaptırdım yinede stop ediyor boşa alınca sıcak soğuk farketmiyor mesela 2. viteste olmuyoda 3-4 de debriyaja basınca gazı kestiğin anda devir düşüyor ve pat stop ediyor 3. vitesten 4. vitese geçerken saakin böyle gazı kesip geçersem pat stop ediyor gazı tam kesmeden atıyorum vitesleri

    Servisine böyle anlatıyorum Bana diyor gazı tam bırakmadan vites at vitesi boşa aatma çok tehlikeli bişey diyorlar sanki hayatımdA ilk defa motorlu bir araç kullanıyorum saçma sapan palavra uyduruyolar işte sanki 140 basarken boşlamaya çalışıyorum gibi konuşuyor mal herif

    bide rolantide durduğu yerde dalgalanma oluyor sanki böyle stop edecek gibi olup sonra düzeliyor 5-6 saniyede bir sanki benzin içine rahat girmiyormuş gibime geldi ama bilmiyorum teknik bilgim fazla yok Rolanti ayarındanda olabilir(bitürlü halledemediler şu ayarı)

    2 kişi 105 kg+73kg şehir dışı yokuşu 5.4. vites çekmiyor 3.vites çıkıyoruz şehir içi zaten 2den başka çıkamıyoruz biraz hız almanız gerekiyor yokuş çıkarken CBF imi sattığıma bin bişmanım CBF de olmazdı 5. viteste bile 2 kişi çıktığımı bilirim 2side 150cc olmasına rağmen farkın olması beni çok şaşırtmıştı heralde dişli aralığından olduğunu zannetmekteyim

    birde tvs sanki biraz daha fazla yakıyor gibi

    CBF lerde yağ yakmaproblemi var diyenler var ama motoru çok horaf kullananlar kuryeler vs nasıl kullandıkları malum nede olsa kendi malları değil istediğin gibi kullan sonrada yağ kaıyor iyi değil cart curt ben 3 yıl kullandım yaklaşık 60.000km ye yaklaşmıştı sattığımda sadece yağ değişiminden yağ değişimine yağ koyuyuodum yağ eksiltmiyodu servise sorduğumda makine aynı ama kullanmadan fark ediyor dediler en kaliteli motoruda getirsen dedi kullanan motordan anlamıyosa 1 yılda öldürür motoru kitler dediler bende katılıyorum bu yoruma kullanış önemli eşşek niyetine kullanırsan Tabi hepside bir sorun vardır

    şuanki kullandığım tvs 2012 model 4000tl ye almıştım 14.000kmde satlık ettim 2 aydır soran yok teklif verenlerde en fazla 2.800 verdiler Hondayı 2010 yılında 1 haftada satmıştım 2007 de 3.400tl ye almıştım yanılmıyosam 3 yıl sanra 3.000tl ye sattım60.000km yide devirmişti hani Honda değerinden kaybetmez asla

    şimdi honda bayisinin 2.eline adımı yazdırdım temiz az kullanılmış cbf 250 bekliyorum Sıfırı yokmuş CBR250 varmış ama onuda pek beyenmedim şehir içi için uygun değil yarışmı yapacaz sanki CBF250nin daha kibar hoş bir görüntüsü var

    yılbaşından sonraya kadar bulamazsam cbf250 yi sıfır cbf 150 almayı düşünüyorum CB125 düşünmüyorum Malum 100küsür kg ve 187cm boyumla o motor biraz iflahı kayar 2 yılda bir motor sıfırlamayalım yani bide tvs apachide küçük geliyor bisiklet gibi

    yazdığım yorum Sadece başımdan gecenleri yazdım Tvs Veya honda kullanıcılarını eleştirmek değil niyetim Herkezin bünyesi zefki karakteri kişiliği ve kullanım alanı bir değil TVS sevenlerin oranıda çok fazla Her tvs kullanıcısıda benimle aynı sorunlar yaşamıyordur TVS nin bendeki ilk izlenimim iyi olmadı onun için Pek ısınamadım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TuRGuTR -- 20 Aralık 2012; 15:23:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilalancer

    Merhabalar.

    Arkadaşımda ve bende 2011 model 2 tane TVS Apache 150 var. Bundan öncede 2010 CBF150 kullandık.

    Bir tanesi 8800km’de diğeri de 1050km’de ve maşAllah hiçbir sorunları yok. Ama ikisininde bakımlarını hiç geçirmeyiz, hor kullanmayız ve sabahları en az 3 dakika ısıtırız. (Isıtmayınca TVS’de CBF’de stop ediyor.)

    TVS, Suzuki motoru kullanıyor, CBF (Honda) kendi motorunu üretip kullanıyor. CBF, Çin'de Honda Sundero adında kendi fabrikasında üretiliyor. TVS Hindistan'da TVS Motor Company adında kendi fabrikasında üretiliyor.

    İkisininde servis ve yedek parça sorunu yok, TVS, suzuki servisinde bakıma giriyor. Honda, Honda servisinde bakıma giriyor.

    Başlamadan şunu hemen söyleyim; ikisininde üzerinde gelen lastikler gerçekten çok kötüler. Michelin Pilot Sporty taktıktan sonra kalkışta, frenlemede ve virajlarda çok daha güvenli oluyorlar. (Kesinlikle ve şiddetle can ve mal güvenliğiniz açısından tavsiye edilir.)

    Görünüm olarak, herkese göre değişir ama TVS’nin tasarımı biraz daha racinge benzediği için daha çok bakış topluyor.

    Motorlara dıştan bakıldığında; CBF’den farklı olarak, TVS’nin selesi daha alçak ve ayakların yola daha yakın. Kısa boylular için iyi bir avantaj. TVS’nin arka stopları LED’li, göstergeleri dijital, arka amortisörleri gazlı ve direksiyonu yarış motorlarında olduğu gibi iki parça. TVS, CBF’e göre daha kısa, alçak ama kalıplı bir motosiklet.

    TVS’nin dijital göstergeleri CBF’den daha modern, daha okunaklı ve gece sürüşünde daha iyi görünüyorlar.

    Kullanımlarına gelince TVS’nin CBF’den farkı; otururken biraz daha öne doğru yığılıyorsunuz (racing gibi), CBF de oturuş biraz daha dik dolayısıyla şehir içinde ve dışında oturuş olarak daha rahat ama bu yüksek hızda dezavantaj oluyor, yüksek hızda CBF daha çok rüzgar direnci alıp sizi geriye doğru itiyor ve dolayısıyla biraz yoruyor. Yüksek hızda TVS yola daha iyi oturuyor, daha çok güven veriyor.

    TVS’nin arka amortisörleri gazlı ve CBF’e göre motosiklet daha az salınım yapıyor. Bir kasisten geçerken CBF biraz zıplıyor ama TVS hemen yola oturuyor. CBF’inde ön amortisörleri TVS’ye göre daha iyi. Ama her ikisinde de arada uçurumlar yok yine birbirine yakınlar.

    TVS’nin vitesleri ve debriyajı CBF’den çok çok çok daha rahat bunu özellikle belirtmek istiyorum. Eğer sık vites değiştiriyorsan TVS yormuyor.

    Düşük hızda (80km civarı) rüzgarsız bir günde 3 saatlik molasız yolculukta CBF sık vites değiştirmediğin sürece daha konforlu. Yani demek istediğim CBF i 3 saat kesintisiz kullanırsın ama TVS yi sadece oturuş pozisyonunun öne doğru biraz daha eğik olmasından dolayı 2-2,5 saat civarı kullanırsın.

    Eğer ağırlıklı olarak gece kullanacaksan TVS’nin farları daha iyi ve far, motorun kafasıyla beraber dönüyor ama CBF’in farı sabit. Önemsiz gibi görmeyin sakın pratikte farların dönebilmesi çok işe yarıyor.

    Teknik olarak; TVS, CBFden 1,9 PS daha güçlü ve 4 kg daha hafif. CBF 130kg, TVS 126kg (ruhsat bilgisidir.)

    Performans olarak TVS, CBF’i geride bırakıyor. TVS gerçekten Hondaya göre kuvvetli olduğunu hemen hissettiriyor. Hem durduğu yerden kalkarken hemde 2. Vites 30km hızda sabit yan yana giderken gaz verdiğimizde sonuç değişmedi. Ama arada uçurumlar yok. TVS 100km hıza çıktığında CBF ile arasında 4 boy falan fark oluyor. (Motorların sürücüleri; TVS 172cm 76 kg, CBF 170cm 72kg. Motorların kilometreleri birbirine çok yakın ve aynı taban ebatlı Michelin Pilot Sporty F marka/model lastiklerle denenmiştir.)

    Yakıt tüketimine gelince hesaplamalarıma göre CBF150 aynı güzergah uzun yolda 80/90km hız ile 100kmde/2,56 litre yakmıştı. TVS uzun yolda 80/90km hız ile 100kmde 2,68 litre yaktı.

    CBF 1000km’de yağ değiştirdimizde 400 gr yağ eksiltiyordu. TVS 150 gr yağ eksiltiyor.

    Fren performansına gelince TVS’nin frenleri daha kuvvetli ancak TVS’nin ön amortisörleri ağırlığı taşımada biraz yumuşak kalmış bana göre. Frenleme esnasında motosikletin ön amortisörleri çok fazla içe batıp, motosiklet çok yumuluyor. Daha kalın bir amortisör yağı ile bu giderilebilir diye düşünüyorum. Honda bu konuda daha iyi.

    Sonuç olarak çok merak edilen titreşim olayına gelince; bence,

    TVS’nin arkasında oturana titreşim var, kullanana yok denecek kadar az.

    CBF’nin arkasında oturana titreşim yok denecek kadar az, kullanana yok.

    Honda titreşim konusunda daha iyi, ancak TVS’nin daha yüksek güç ve tork üretmesi bu titreşimin sebebi olabilir. Umarım açıklayıcı olmuştur.

    Herkese kazasız, güvenli sürüşler.

    Honda CBF 150 ile TVS'nin karşılaştırılmasını doğrusu 7 yıldır motosiklet kullanan birisi olarak pek anlayamadım.

    Bu karşılaştırma marka fanatikliğinden mi geliyor ya da kendi kullandığını ısrarla herkese övme merakından mı geliyor

    herkese saygılar




  • jethoca, 7 yıldır neler kullandın, sende tecrübelerini paylaşırsan seviniriz, birde anlamadığın noktaları sorarsan mutlaka birileri seni aydınlatacaktır.
    Saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JaponDanSasma

    jethoca, 7 yıldır neler kullandın, sende tecrübelerini paylaşırsan seviniriz, birde anlamadığın noktaları sorarsan mutlaka birileri seni aydınlatacaktır.
    Saygılar


    Anlayamadığım nokta yok. anlaşılmaz bir yaklaşım sergilenmesi var.
    ürünleri kağıt üzerindeki rakamlarla kıyaslamak ne kadarda anlamsız.
    benim anlamadığım kıyaslanmayacak kıyaslanması pek mümkün ve mantıklı olmayuacak iki modelin kıyaslanmasıdır.

    Malzeme kalitesi dayanıklılık, ses, titreşim vb gibi gözle görünür durumlar zaten aradaki farkı ortaya koyuyor . anlatmak istediğim budur. .

    herkese saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jethoca -- 26 Aralık 2012; 23:13:49 >
  • Tvs yi öven yüzlerce yorum okudum farklı farklı forumlarda. Teknik özellikleri gerçekten güzel. Görünüm güzel güç güzel yani çamur atılacak bir tarafı yok. Hele hele adını çok bildiğimiz çin malı motorlarla kıyaslanmaz. Okadar yorum okuduktan sonra gittim sıfırını aldım 2012 model dijital göstergeyi hiç kurcalamadım 500 km devirdim ve ilk bakıma gittim dijital gösterge sapıttı bazen km gösteriyo bazen göstermiyo paneldeki iki tuş hiç çalışmıyo servise götürdüm garantiden yenisini isteyelim dediler 15 gün oldu arıyorum daha gelmedi diyorlar. Yani çok iyiymiş sağlammış önemli değil. Parçası varmı kardeşim anında sorununu halledebiliyormusun buda çok önemli, motoru hala çok beğeniyorum ama zamanı geriye çevirme imkanı olsa honda alırım okadar. Bu durumu göz ardı etmeyin karar verirken. Not: satarken her parçası bol miktarda var diyorlar satış politikası aldanmayın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrates

    Tvs yi öven yüzlerce yorum okudum farklı farklı forumlarda. Teknik özellikleri gerçekten güzel. Görünüm güzel güç güzel yani çamur atılacak bir tarafı yok. Hele hele adını çok bildiğimiz çin malı motorlarla kıyaslanmaz. Okadar yorum okuduktan sonra gittim sıfırını aldım 2012 model dijital göstergeyi hiç kurcalamadım 500 km devirdim ve ilk bakıma gittim dijital gösterge sapıttı bazen km gösteriyo bazen göstermiyo paneldeki iki tuş hiç çalışmıyo servise götürdüm garantiden yenisini isteyelim dediler 15 gün oldu arıyorum daha gelmedi diyorlar. Yani çok iyiymiş sağlammış önemli değil. Parçası varmı kardeşim anında sorununu halledebiliyormusun buda çok önemli, motoru hala çok beğeniyorum ama zamanı geriye çevirme imkanı olsa honda alırım okadar. Bu durumu göz ardı etmeyin karar verirken. Not: satarken her parçası bol miktarda var diyorlar satış politikası aldanmayın.

    Üstat ben şuan honda kullanıyorum...onun öncesinde tvs apache kullandım çok uzun süre elektrik aksamı farlar vs. aküye değil alternatöre bağlı.O yüzden biraz yağmur yiyince farlar gösterge lambaları iflas edebiliyor çok başıma geldi.bende aynı ikileme düşmüştüm keşke honda alsaydım diye ama apacheyle liseyi üniversiteyi bitirdim büyük sorunlar yaşamadım.Şuan verdiğim paraya değdiğini düşünüyorum.Ama dediğin doğru elektrik aksamı ara sıra sorun çıkartabiliyor.Mekanik aksamdan yana bi sıkıntı çekmemiştim.(not:eski kasadan bahsediyorum)




  • hoooooorrrtttladdıııııı :ŞD
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oandb

    hoooooorrrtttladdıııııı :ŞD

    ee ne almistiniz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.