Şimdi Ara

TV Tavsiyeleri [ANA KONU] (1206. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Fixx Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 8 Misafir - 9 Masaüstü
5 sn
88.430
Cevap
1.345
Favori
4.708.600
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
222 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12041205120612071208
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Santa Monica kullanıcısına yanıt
    Hiçbir koruması yoksa açılıp toplanmış kutudur...gelen servis bakar bakmaz anlayacak durumu..Fakat saticiyla konuşun durumu..Gerekirse açtırmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Santa Monica kullanıcısına yanıt
    Zaten orada koruma bandı olmalıydı, kullanılmış ürün.

    Hiç açtırmadan iade edin.
  • Arkadaşlar bende 49mu7400 var.

    En iyi görüntüyü alabilmek için görüntü ayarlarını nasıl yapmalıyım ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gowther G kullanıcısına yanıt
    Işık sızması varmı renkli sahnelerde bakarmısın


    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Santa Monica kullanıcısına yanıt
    Hocam o tv ya iade ya da teşhir ürünü. Normalde bir bez içinde gelir. Koruması vardır yani. Fabrika ürünü öyle hiçbir koruma olmadan kutuya koymaz. Kesinlikle iade isteyin. Satıcı ile mutlaka iletişime geçin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CollatZ2508 -- 9 Ocak 2018; 16:26:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Durumu bildirdim müşteri temsilcisine,bir referans kodu verdiler ups ilettim bu kodu teslim almaya gelecekler,ilk başta telefon ile müsteri hizmetlerini aradığımda bana keyfi iade yapamayacağımı söyledi bende mesafeli satış sozlesmesini 14 günlük yasal süremi iade olmaması durumunda tüketici hakem heyetine gideceğimi söylenince iade konusunda yardımcı oldu,Vatan`dan ve diğer internet mağazalarından ürün alacaklar dikkat etsin.

    Edit:Resmi gazatede bireysel yada kurumsal kisiler iade edemez diye bir madde yer almamasına rağmen satıcı ile aramda kurulan sözleşmede bu durumun istisnası var ,bunu söylememe ragmen iade edemeyeceğimi belirten mail attılar,aynı aya iade faturası düzenleyeceğim ve bunu noter aracılığı ile cayma bildirimi formunu doldurup o şekilde göndereceğim.100-150 tl masrafim olacak ama en garanti yöntem o,malesef bu firmalar insanların bilgisizliğinden faydalanip olayı meşru bir sekilde kendi lehlerine çekmeyi çok iyi biliyor,bu işin sonu tüketici hakem heyetinde bitecek gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Santa Monica -- 9 Ocak 2018; 20:2:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Santa Monica kullanıcısına yanıt
    Tuketici dernekleri ile gorusun once. Bence masrafa gerek olmadan halletmeniz lazim. Urun zaten ayipli. Ancak en gecerli yontem cayma hakki. Uzaktan mesafeli satista cayma hakkini sozlesmeye madde ilave ederek elinizden alamamasi lazim. Zaten n11, gittigidiyor gibi sitelerde siz onaylamadan para aktarilmadigi icin saticiya bu islemler daha kolay. Siz nereden aldiniz bilmiyorum ancak biraz daha israrci olmanizi oneririm.



    Saygilarimla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Santa Monica kullanıcısına yanıt
    Nerde o tv yi internetten alın koşulsuz cayma hakkınız var daha kolay iade edersiniz diyenler?
    Nerden aldınız teşhir edin firmayı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi radko -- 9 Ocak 2018; 20:51:24 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • radko kullanıcısına yanıt
    Vatan Bilgisayar ınternet sitesinden aldım,gecenin kazananı diye saat 22:00 lanse ettikleri kapmanya ama gecenin kaybedeni ben oldum sanırım,musteri temsilcilerinin attıği mesajlar genelde böyle oluyor,sonuçta onlarda asgari ücretli bir çalışan,onların görevi insanlari yanlış yönlendirip müşterinin hakkını feragat etmesini sağlamak,samsung servisi arayıp kayıt oluşturmuştum onu iptal ettirdim tekrardan arayıp ama birini gönderdiler,ısrarla abi açalım teşhir kullanılmış mal böyle anlaşılmaz ben hergün 20 tane kuruyom tv dedi bende durumu anlattım birşey diyemedi,Lg tv almıştım hot pixel çıktı klasik 5 tane olmasi gerekiyor muhabbeti yaptılar ama iade edip ücretini aldım eninde sonunda bu sefer biraz daha fazla uraşmam gerkecek,yarın Vatan Bilgisayar Genel Müdürlüğünü arayip tüm detayları güzelce açıklayacağım olmazsa uraştırıcı bir süreç beni bekliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Santa Monica -- 9 Ocak 2018; 21:5:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Santa Monica kullanıcısına yanıt
    Bende 3 ay önce orijinal samsung bayisinden aldığım tv de ışık sızması çıktı ve servis aldı tamir ediceklerini söyledi bakalım nolcak. Ülkemizde tv alıp sorun yaşamayan kesim %10 dur geri kalan %90 sorun yaşıyor her markada,bugün yaşamasa ilerleyen günlerde mutlaka bi problemi çıkıyor bu yüzden hiç bi markanın fanboyluğu yapılmamalı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Santa Monica kullanıcısına yanıt
    Bence masraf yapmadan geri iade alırsınız.Eğer İstanbul da oturuyorsanız e5 üzerin de Vatanın Şirket binası var yüz yüze de konuşabilirsiniz.Uzak biryerdeyseniz Vatanın genel müdürünü ve ya satış müdürüyle direk iletişime geçin, bence sorununuzu onlar çözer..en azından açılmamış kapalı kutuyla değişimini sağlarlar..Vatan kadıköy eski müdürünü tanıyordum ayrıldı şimdi(eski elemanları iyiydi,şimdikileri bilmiyorum)..aslın da yanlış biryerden almamışsınız fakat internet alış verişlerin de bunların olması da ha doğal,arızalı (tamir edildikten sonra) ve ya teşhir ürünleri paketleyip birilerine satıyorlar bunu hepsi yapıyor...Bence en doğrusu mağazadan gidip kutu incelenip alınması,hatta imkan varsa sığarsa arabayla eve götürmek.Sizin şimdi miğdeniz bulanmış fakat nereden alsanız(internetten)aynı şey yaşanabilir.Dediğim gibi yetkili bir müdürle konuşun size açılmamış kutu göndereceklerini garanti ederlerse kabul de edebilirsiniz.Tabiki siz bilirsiniz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ALİ ERKİN -- 9 Ocak 2018; 22:35:27 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar Grundig'i öneriyor musunuz ? Smart ile çok işim kalmadı çünkü android box aldım.. Herşeyi ordan yapıyorum...

    O yüzden ucuz ama kaliteli birşey almak istiyorum.

    Grundig hangi marka panel kullanıyor , va mı ? ips mi ?

    Örnek alttaki tv..,


    http://www.hepsiburada.com/grundig-55-vlx-7730-sp-55-139-ekran-uydu-alicili-dvb-t2-c-s2-4k-uhd-smart-4-0-hdr-led-tv-p-HBV0000058C3P?magaza=Hepsiburada

    Yardım rica ederim.. Ya da bu şartlarda 2500 - max 3000 tl arasına alabileceğim bir UHD , 55 - 65 inch tv arıyorum.. Önerilerinizi bekliyorum.




  • Arkadaşlar tekrardan yazıyorum kusura bakmayın bu konuyla ilgi dahada yazmayacağım,muhatap bulmam imkansız her kafadan bir ses çalıyor,vatan bilgisayar iyice midemi bulandırdı,sorunumu anlatıyorum servis raporu tutmaları lazim diyor,açilmamış ürüne nasil rapor tutturacaksam,faturam kurumsal olarak düzenlendiği için cayma hakkımı kullanamayacagımı belirtiyorlar,mesafeli satış sözleşmesinde ilave madde ile bu haklar değiştirilemeceğini okumuştum,kaldı ki kurumsal müşteriler o ilave madde de durumun istisnası yazıyor,fatura tarihi ile aynı aya iade faturası düzenleyen kurumsal müşteriler iade edilebileceği yazıyor,ürünü fatura,iade faturası cayma bildirimi ile birlikte verdikleri kodu ups ile genel merkezlerine göndereceğim,büyük ihtimal gene sorun çıkaracaklar iade almamak için bu yüzden tavsiyelerinizi bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Santa Monica -- 10 Ocak 2018; 13:39:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Santa Monica kullanıcısına yanıt
    Hangi modeli almıştınız...Benim buradaki arkadaşlardan öğrendiğim değişim yapıldığı zaman iade hakkınız kaybolmuyor.Niye bir daha denemiyorsunuz.Bu sefer sizi mağdur etmemek için açılmamış kutu gönderirler diye tahmin ediyorum.Başka bir yerden alsanız da aynı sorunla karşılaşabilirsiniz çünkü 2018 e girdik kalanlar satılıyor(kapalı kutu azdır ama ellerin de vardır).Aklıma bir fikir geldi eğer kabul ederlerse mağazadan kendim görerek teslim almak istiyorum diyebilirsiniz.İade edecekseniz müşteri temsilcileriyle konuşmak yerine müdürleriyle konuşun da ha hızlı yol alırsınız...İş tecrübemden biliyorum.Canınızı sıkmayın hepimizin başına gelebilir..İnşallah en kısa zaman da halledip tv hakkın da yorumlarınızı alabiliriz.kolay gelsin.
  • ALİ ERKİN A kullanıcısına yanıt
    Öncelikle mesajınız için teşekkür ederim,ürün 55mu8000,artık güvenim kalmadı bu firmalara tekrardan benzer ürün gönderme ihtimalleri yüksek 2 defa tv aldim ikisinde de sorun yaşadığım bir önceki Lg 55uj630v`di,onu Gittigidiyor üzerinden almıştım iadesi 10 gün uraştırdı beni,mağazadan ürün almayı kabul etmezler diye düşünüyorum,genel müdürlüğü aradım durumu anlattım biz bu konulara bakmiyoruz dedi ve müşteri hizmetlerini aramamı belirti,kısir döngü icersinde durumum,mesafeli satış sözleşmesinin tüm talimatlarina uyarak ups ile genel merkezlerine göndericem muhasebecimizi aradım 2 gün sonra Ankara`ya dönecekmiş,açık iade faturası düzenleyecek bu aya o şekilde faturasiyla beraber göndericem,iade faturasının nüshasını saklayacam tüketici hakem heyetinin parasal sınırı artması iyi oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Santa Monica -- 10 Ocak 2018; 12:27:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Santa Monica kullanıcısına yanıt
    Seçiminiz iyiymiş,bunda da bir hayır var diyelim....Paranızı iade alınca,mağazadan kutusunu görerek ve mağazaya giriş tarihine de bakarak almanızı tavsiye ederim..Bu tip olaylarla ne yazık ki muhatap olmak durumun da kalıyoruz.Size gelen ürünün de teşhir ürünü olma olasılığı yüksek gözüküyor..Siz bilinçli tüketicisiniz .Fakat enin de sonun da elinizdeki ürün birinin evin de yerini alacak.Bu arada 55XE9005 ve MU9000 de takip edin bakarsınız yakın fiyatlara gelebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ALİ ERKİN -- 10 Ocak 2018; 13:19:26 >
  • arkadaşlar samsung 55q8c , 55q7c yada 55q8f , 55q7f tv yada bunların 65" olanları ile ilgili sorun yaşayan oldu mu?


    birde mağazadan örnek tvlerde önerebileceğiniz tv yi deneyip görme amaçlı test yöntemi var mıdır? telefondan youtube videosu yada usbden video yada konsolu al git tak dene mi diyorsunuz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cabriyo -- 10 Ocak 2018; 13:37:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Senceru

    Arkadaşlar Grundig'i öneriyor musunuz ? Smart ile çok işim kalmadı çünkü android box aldım.. Herşeyi ordan yapıyorum...

    O yüzden ucuz ama kaliteli birşey almak istiyorum.

    Grundig hangi marka panel kullanıyor , va mı ? ips mi ?

    Örnek alttaki tv..,


    http://www.hepsiburada.com/grundig-55-vlx-7730-sp-55-139-ekran-uydu-alicili-dvb-t2-c-s2-4k-uhd-smart-4-0-hdr-led-tv-p-HBV0000058C3P?magaza=Hepsiburada

    Yardım rica ederim.. Ya da bu şartlarda 2500 - max 3000 tl arasına alabileceğim bir UHD , 55 - 65 inch tv arıyorum.. Önerilerinizi bekliyorum.


    aynı durumdayım.tv gibi şeye fazla para vermek istemiyorum.konuya hakim ve bu ürünü kullanan arkadaşlar cevap yazabilir mi?
    tşkler




  • mustafada M kullanıcısına yanıt
    Mantıklı olanda o bir tv ye 4 bin 8 bin ₺ verilmez ülkemizde. Kısa sürede bozulma olanağı yüksek.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Senceru

    Arkadaşlar Grundig'i öneriyor musunuz ? Smart ile çok işim kalmadı çünkü android box aldım.. Herşeyi ordan yapıyorum...

    O yüzden ucuz ama kaliteli birşey almak istiyorum.

    Grundig hangi marka panel kullanıyor , va mı ? ips mi ?

    Örnek alttaki tv..,


    http://www.hepsiburada.com/grundig-55-vlx-7730-sp-55-139-ekran-uydu-alicili-dvb-t2-c-s2-4k-uhd-smart-4-0-hdr-led-tv-p-HBV0000058C3P?magaza=Hepsiburada

    Yardım rica ederim.. Ya da bu şartlarda 2500 - max 3000 tl arasına alabileceğim bir UHD , 55 - 65 inch tv arıyorum.. Önerilerinizi bekliyorum.


    Bende bendekini evdekilere verip kendiminkini yenileyim diyorum. Grundig in bazı modellerine baktım. Micro Dimming filan var 55" lerinde. HDR de var. Paneller nedir onu öğrenmek lazım. Ben biraz daha araştırayım bakayım.

    Milletin EdgeLed lere o kadar para vermesini aklım almıyor.




  • 
Sayfa: önceki 12041205120612071208
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.