Şimdi Ara

TV İade Süreci Hakkında, Yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
1
Favori
136
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    mediamarkt üzerinden Tv aldım, ürün arızalı/ayıplı çıktı ve servis değişim/iade olarak onayladı.

    19.11 tarihinde kayıt açtım ve ilgili belgeleri iletmeme rağmen herhangi bir dönüş olmadı.

    Süreç hakkında deneyimi olan yardımcı olabilir mi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • Cihaz sizde mi serviste mı? Servisteyse iade evrağıyla herhangi bir Media Markt mağazasına gittiğinizde iadenizi yapmaları lazım. Cihaz sizdeyse tüm aksesuarlarıyla birlikte (kutu dahil) cihazı teslim etmeniz gerekiyor. Ayıplı ürünlerde kutu şartı olmayabilir tam emin değilim. Sonrası banka iade süreci.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • ozturk.b O kullanıcısına yanıt

    Tv bende, büyük olduğu için adresten teslim edeceğim.

    Kutu vs hepsi tam ve alındığı günkü şekli ile toplandı ve bekliyor.

    Değişim talebinde bulundum fakat henüz bir geri dönüş olmadı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Daha yeni yaşadım adım adım anlatayım size.

    İlk başta serrvis ayıplı mal ise rapor tutuyor size iade mi degişim mi sorıuyor , sizin tercihinize göre , rapor nereden aldıysanız ona mail olarak iletiyorsunuz ben vatandan almıştım müşteri hizmetlerini aradım dedim iade raporu mevcut elimde , onlara mail olarak sipariş aldıhınız ürünün numarasını ve raporu ek olarak ve elinizde ki TV kutusunun ön arka sag sol kısmının fotosunu iletiyorsunuz , sonra onlar TV yi sizden almak için kargo şirketine bilgi veriyorlar , siz tv yi ve parçalarını kutu içerisinde konmuş şekilde bekleniyorsunuz Kargo grlip sizden alıp örnek mesla vatana götürüyor.Sonra iade ettiginiz ürün markası ile yazışma yapıyorlar ve akabinde olumlu olunca, vatan teknik inceleme yapıyor ve o süreçte bitince . Paranız bankaya yatırılıyor bu kadar tabi dediklerim uzun süren süreler haberniz olsun 1 2 günde biticek şeyler degil. O ona O ona gittiği için hep bi bekleme süresi mevcut , varsa atladıgım veya daha farklı bı konuda bilgi almak istediginiz bişey biliyorsam yardımcı olurum .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • RedbullTam35 kullanıcısına yanıt

    Servis Panel arızası mevcut olarak İade/değişim tutanağını (Bilkom onaylı) tuttu,

    Servis raporu ve Tv’nin fotoğraflarını müşteri hizmetlerine dediğiniz şekilde gönderdim.

    Ürünü aksesuarları ile eksiksiz bir şekilde orijinal kutusuna koydum.

    Ben DEĞİŞİM Talebinde bulundum 19.11 tarihinden beri bekliyorum. Tarafıma herhangi bir dönüş olmadı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Big Worms kullanıcısına yanıt

    Müşteri hizmetleride degişim görüşmeniz olumlu olduysa eğer, beklemeyin arayın tekrar yogunluk oldıgu için siz hatırlatın kendinizi arada bundan sonra kargo şirketi ile sizin ürünü almak için görüşme yapılacak ve ürün sizden alınacak sonraki adım bu. Bi yarın hatırlatın siz kendinizi benim ki degişim degil iadeydi çünkü direk aldılar gittiler sonra bankaya vs




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RedbullTam35 -- 23 Kasım 2025; 21:40:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.