Samsung TU8000 model bir televizyonum ve Superonline'dan 100 Mbit fiber baglantim var. Uzun zamandir S-Sport Plus uygulamasinda baglanti problemi yasiyorum. Bazen 90 dakika sorunsuz mac izlenirken bazen her 5-10 saniyede bir baglanti kopuyor. Bunu gosterebilmek icin videoya aldim. Bu sorunu surekli yasadigim icin Superonline'i aradim be Huawei HG255s model modemimi degistirip gecen carsamba gunu ZTE Zxhn H267A model bir modem taktilar. Fakat sorunu hala yasiyorum. Ayrica birkac gundur Spotify ve Youtube gibi uygulamalarda da baglanti kopuyor. Sorunu cozmek icin TP-Link RE205 AC 750 Mbps Kablosuz Menzil Genisletici ile extended bir ag kurup onunla da denedim fakat yardimci olmadi. En sonunda bugun sabahtan beri Netflix'te camur gibi bir goruntu var, ayni zamanda sik sik yuklenmesini bekliyorum. Fast'te hiz testinde 24-25 Mbps civari bir sonuc aliyorum. Speedtest'te ise 80 Mbps. TV'yi telefonumdan hotspot acip Vodafone 4.5G baglantiya bagladigimda ise Netflix'i sorunsuz izleyebildim. Benzer sorundan muzdarip farkli kisilerin olup olmadigini ogrenmek isterim. Eger siz de gecmiste benzer sorunlar yasadiysaniz nasil bir cozum yolu izlemem gerektigi konusunda yardimci olabilir misiniz? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi poohdini59 -- 3 Ocak 2021; 17:20:3 > |
Bildirim