Şimdi Ara

Tv Alacaklara Önemli Uyarı ! 0 Tv , Kapalı Kutu Oyunu ( Ekran Testi - 0 Tv Tüyosu ) (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
255
Cevap
74
Favori
61.929
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • LG servislerinde Servis Menüsü gosterenkumanda var ordan size gosteriyorlar tv kacsat kulanilmismi yada sifir kutu acik olsabile tv kulanilmismi soyluyorlar
    bende icime kurt dustu servis acaba kumandadan 0 liyormudiye olmazmis dediler bide acaba versiyon yukleyince sifirlaniyormu servis sifirlanmazdedi yersen
  • arkadaşlar panasonic 55et5e almaya karar verdim bu tvhakkında bilgisi olan arkadaşlar yazarsa çok sevinirim şimdiden teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sergeant43 -- 30 Eylül 2013; 17:33:41 >
  • parlaklıklar ortalarda olursa bulutlanma, kenarlardan çıkarsa ışık sızması mı oluyor ?
    ayrıca banding denilen olay nedir, testi nasıl yapılır, sorun nasıl anlaşılır ?
  • çok yaralı konu. teşekkürler. gecenin bir yarısı benim de içime kurt düştü. gittim baktım bodrumdaki kutuya, tek bant allahtan. üstteki bant da öyleydi açılırken.

    ancak bir ay önce babama teknosa'dan tv almıştık. görevli eleman kontrol amaçlı açıldı, kapatıldı demişti. (şerefsizler) o zaman kullanım süresine bakmayı bilmiyordum. dün baktım: tam 3500 saat!!! 500'ünü biz kullandık desek, en az 2500-3000 saat teşhirde kalmış tv almışız :( tabi babama çaktırmadım. gerçi tv temiz. çizik falan yok sağında solunda. bir de çok uygun fiyata almıştık, tesellim o.

    bu arada philips tv kullanım süresi: kumandadan 062596'ya hızlıca basıp "info" tuşuna basıyoruz. aman dikkat edin.
  • Yusuf Miroğlu kullanıcısına yanıt
    Kardeşim allah razı olsun Gerçekten Çok Özenmişssin Çok Faydalı bır Paylaşım yapmışsın Tekrar Tekrar Teşekkürler Var Ol
  • rica ederim arkadaşlar.
  • Yusuf Miroğlu kullanıcısına yanıt
    Hocam 47LA660S aldım bakalım gelince testleri yapacağım. Yalnız adam ben tutanak tutmuyorum dediğinde ne olacak fotoğrafları çekip lgye mi şikayet edeceğiz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eflatun45

    Hocam 47LA660S aldım bakalım gelince testleri yapacağım. Yalnız adam ben tutanak tutmuyorum dediğinde ne olacak fotoğrafları çekip lgye mi şikayet edeceğiz ?

    bazı hatalar gece karanlıkta, ışıksız ortamda tam kendini belli etmektedir. servisler gündüz geliyor zaten bu hataları zor görürsünüz onların yanında.

    ölü piksel varsa yakalarsınız servisin yanında , ölü piksel 1 tane bile olsa degişmek zorundalar veya cihazın daha önce açıldıgını anlarsanız , hemen servise tekrar cihazı kutulamasını ve istemediginizi belirtin.

    onlarda tutanaga yazar cihaz daha önce açılmış , ölü piksel var v.s v.s




  • Yusuf Miroğlu kullanıcısına yanıt
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yusuf Miroğlu

    quote:

    Orijinalden alıntı: eflatun45

    Hocam 47LA660S aldım bakalım gelince testleri yapacağım. Yalnız adam ben tutanak tutmuyorum dediğinde ne olacak fotoğrafları çekip lgye mi şikayet edeceğiz ?

    bazı hatalar gece karanlıkta, ışıksız ortamda tam kendini belli etmektedir. servisler gündüz geliyor zaten bu hataları zor görürsünüz onların yanında.

    ölü piksel varsa yakalarsınız servisin yanında , ölü piksel 1 tane bile olsa degişmek zorundalar veya cihazın daha önce açıldıgını anlarsanız , hemen servise tekrar cihazı kutulamasını ve istemediginizi belirtin.

    onlarda tutanaga yazar cihaz daha önce açılmış , ölü piksel var v.s v.s


    Merhaba Arkadaşlar
    LG 47LA660S TV kullanıyorum. Size sormak istediğim en iyi görüntü ve performans alabileceğim görüntü ayarlarını paylaşabilirmisiniz? Yada referans var mı?
    Örneğin;
    1- Digitürk izlerken
    2- PS3 oynarken
    3- Bluray 1080p film izlerken
    4-3D Film izlerken

    Bunlarda en iyi performan alınabilecek
    - Resim Modu = ?
    - Gelişmiş Kontrol de ki ayarlar = ?
    - Resim seçeneğinde ki ayarlar ? ?

    Örneğin Truemotion, Motion Eye Care ... nasıl olmalı? Ne izlerken açıp kapayarak daha iyi performans alınabilir.... gibi.

    Teşekkürler.




  • Sony tv niz olsaydı yardımcı olurdum ama Lg lerin menüsünü bile görmüşlügüm yok , hiç kullanmadım.

    Forumdaki Lg Başlıklarında Güzel Ayarlar Paylaşmişlardır , Oralara Bakınız.
  • Bugün philips marka tv miz elimize ulaştı, philips müşteri hizmetlerini aradım bu ürünü servisin kurması şartmı dedim, "hayır kendiniz kurmak isterseniz garantiye etkisi olmaz" dediler. peki eğer tv de bir sorun varsa dedim (bunu ölü pikselden tutun bulutlanmasına kadar detaylı ve açıklayıcı bir dille anlattım) " gelen servisin bu gibi durumlarda tutanak veya kayıt tutma gibi bir yetkisi yoktur, ürünü aldığınız yerle görüşerek standart garanti prosedürünü izlemelisiniz" dedi.
    hani diyorsunuzya servise açtırın sorun varsa tutanak tutturun, müşteri hizmetleri de böyle, böyle diyor ???

    ne olur ne olmaz diyerek hepsiburada ya sordum, müşteri hizmetleri kendin kurabilirsin diyor, sen ne dersin dedim.
    elektronik ürünleri servis kuracak yoksa garanti dışı kalırsın dedi. Aradık servisi cumartesiye gün aldık :(
  • Servis olmuyorsa demek ki polis veya jandarma gelip tv deki sorunları belgeleyecek.

    Neyse siz kendiniz tv yi asla kurmayın , servis gelsin kursun. Aksi bir durumda, telefonda geçmiş bir konuşmayı ispat edemezsiniz ve üzerinize yıkarlar kırık çıkık bişi varsa.
  • köşe yazısında dendigi gibi ölü piksel sayısının önemi yok 1tane bile olsa ayıplı sayılıyor,
    çok sık rastlanan bir şey 3-5 çıkmadan iade almayız deniliyor, çıplak gözle bakarak bunu neye göre saydıkları bile belli degil...

    söz konusu durumda
    servisin ürünü neden iade kabul etmedigine dair yazılı cevap alıp bununla tüketici mahkemesine gitmek yeterlimidir? ne gibi bir yol izlemek etkili olur
  • evet 2 ci sayfaya kadar okdum 3 sayfa kaldı yarın onuda okucam ben bu gün bimeksten lg 42 la 690 sin fiyatının 1987 tl oldugunu gördüm ve stok adedi 500 yazan ve piyasada 2200 yada 2100 olan tvnin fiyatının uygun olması ve bimeks ayrıca lg türkiye ğarantisi olması dolayısıyla almaya kara kıldım ve bimekse gittim sordum soruları dedimki bi sıkıntı çıkarsa ne olcak servis falan filan dedi değişmi yapmıyormusunuz dedim yok dedi oyle bir şey yok dedi baktım kutuya altına üstüne bantları değişmiş gibi veya açılmış gibi durmuyor ancak kutunun üstünde yapışık bir poşet gördüm karğoylamı ğeldi dedim evt dedi zaten kutunun başka yerindede bir karğo firmasının ismi ufak bir kare şeklinde bant gibi bir şey yapışıktı. neyse çocuğa burdan öğrendigim şeyleri tek tek soruyorum öyle bir şey yok hepsi yanlış dedi neysi sordum bunun fiyatı alt modeline göre niye daha ucuz dedim kampanya dedi ben dedi kaç senedir bu işi yapıyorum bintane televizyon sattım falan dedi bende dedimki ona bak benim sana bir tavsiyem tecrube hayatında yediğin kazıkların bileşkesidir dedim cevap vermedi tabi acıkçası çocuğa güvenmedim ama burdan edindiğim tecrübeyle kutuyu kortrol edip hatta üstüne birde kalemle artı işareti yaptım sonuçta tvyi aldım ama orda bıraktım çünkü ertesi gün servis getirip kuracak dedi.
    evet gelelim sadede bir kumar oynadık elimizden gelen kontrolü yaptık ve malı aldık bakalım. yukardan ayldığım resimleri yarın denicem ancak vidyo olayını anlamadım. şimdi artık yarın bahtımızda ne var bakacaz ben teşhir ürününden korkmuyorum benim korkum ayıplı mal olması ölü piksel bulutlanma kırık çıkık gibi işlh bi sıkıntı çıkmaz




  • İçime bir kurt düştü gece gece başıma iş mi aldım acaba ne yarına kadar uykuda uyuyamam bir yerlerde hatada yapmadım ama bakalım
  • teşekkürler aklımın bir kenarına not edeyim bu sayfayı
  • ben de kendi deneyimimi paylaşayım. buradaki yorumları okuduktan sonra açıkçası sorunsuz bir cihazın evime gelmeyeceğine kesinlikle kanaat getirmiştim.

    kurulum için 2 kişi geliyorlar. birisi kurulumu yaparken diğeri evrakları dolduruyor. tahminim işleri çok yoğun olduğundan bir an önce teslim etmek açısından çok hızlı çalışıyorlar.

    ürün paketini, vida poşetlerini veya aksesuar kutusunu siz daha göremeden parçalayarak açıyorlar. o yüzden onlar kuruluma başlamadan müdahale etseniz sizin için daha iyi.

    evrakları dolduran eleman teslim tutanağındaki kutucukları otomatikman işaretliyor (kutu ilk kez açıldı, içeriği tamdı vs) ve sizden imza istiyor. Orada yazanları okuyup kurulum esnasında bir sorun varsa bu evrağa not düşülebilir.

    servis elemanı ölü piksel ve bulutlanmayı kontrol etmek için istediğim testleri yaptı. 4 köşede de ışık sızması çıktı. polemiğe girmek istemedim çünkü ne desem kesin bir bahaneleri olacaktı artı buradaki yazışmalardan anladığım üzere sorunsuz panel yok denecek kadar az. önemli olan hatanın boyutu.

    yalnız servis menüsündeki kullanım süresini görmek istediğimde, "o menüye girmek için servis çağırmanız lazım, onun ayrı kumandası var, zaten baksanız da anlamazsınız yine bana sorarsınız, bir sorun çıkarsa cihazı aldığınız yerle halledersiniz" dedi dolayısıyla onu kontrol edemedim.

    elektronik biraz şans işi. şanslı azınlıktan olursanız ne mutlu size :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: acustic

    ben de kendi deneyimimi paylaşayım. buradaki yorumları okuduktan sonra açıkçası sorunsuz bir cihazın evime gelmeyeceğine kesinlikle kanaat getirmiştim.

    kurulum için 2 kişi geliyorlar. birisi kurulumu yaparken diğeri evrakları dolduruyor. tahminim işleri çok yoğun olduğundan bir an önce teslim etmek açısından çok hızlı çalışıyorlar.

    ürün paketini, vida poşetlerini veya aksesuar kutusunu siz daha göremeden parçalayarak açıyorlar. o yüzden onlar kuruluma başlamadan müdahale etseniz sizin için daha iyi.

    evrakları dolduran eleman teslim tutanağındaki kutucukları otomatikman işaretliyor (kutu ilk kez açıldı, içeriği tamdı vs) ve sizden imza istiyor. Orada yazanları okuyup kurulum esnasında bir sorun varsa bu evrağa not düşülebilir.

    servis elemanı ölü piksel ve bulutlanmayı kontrol etmek için istediğim testleri yaptı. 4 köşede de ışık sızması çıktı. polemiğe girmek istemedim çünkü ne desem kesin bir bahaneleri olacaktı artı buradaki yazışmalardan anladığım üzere sorunsuz panel yok denecek kadar az. önemli olan hatanın boyutu.

    yalnız servis menüsündeki kullanım süresini görmek istediğimde, "o menüye girmek için servis çağırmanız lazım, onun ayrı kumandası var, zaten baksanız da anlamazsınız yine bana sorarsınız, bir sorun çıkarsa cihazı aldığınız yerle halledersiniz" dedi dolayısıyla onu kontrol edemedim.

    elektronik biraz şans işi. şanslı azınlıktan olursanız ne mutlu size :)







    öncelikle hayırlı olsun 4 köşede de ışık sızması çıktı demişin rica etsem fotoğraf çekip ekleyebilirmisin




  • vector x-31 kullanıcısına yanıt
    mesajınızı geç gördüm. uygun bir zamanda eklemeye çalışacağım..
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.