|
Hep derim okumakla zengin olunmaz,biz çok anlam yüklüyoruz üniversiteye,bölüme vs ama elde tek seçenek varsa yapabileceğinin en iyisini yapmak lazım.Tıpta üniversite önemli değil derler ama bence gayet de önemli hele uzmanlıkta daha da önemli olduğunu düşünüyorum sadece kitap ezberlemekle doktor olunmaz,ne kadar çok farklı hasta görürsen o kadar gelişirsin ki iyi üniyle kötü üni arasındaki asıl fark da bu. Tusta en kötü egeyi düşünüyorum dokuz eylül,akdenize vs bile gitmem ama rakipler aşırı hayatsız(bu kelimeyi sevmiyorum ama bu herifleri özetleyen en iyi kelime bu) Son tustaki birinci 4 kere birinci olmuş ve tercih yapmıyor öylesine giriyor her sınava.Günde 15-16 saat ders çalışıyorlar bense günde 16 saat uyuyorum ama 2 sene var daha önümde halledilmeyecek bir şey olduğunu düşünmüyorum. Ne anlatıyon derseniz canım sıkıldı konu açayım dedim kimse açmıyor zaten |
|
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
ordan buldum.
kullanıcısına yanıt







