Şimdi Ara

TurkNet Pişmanlıktır! Abone olmayı düşünenler 10 defa daha düşünsün.. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.267
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • altıparmak38 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, eğer tekrar TurkNet kullanmak isterseniz PM üzerinden ya da buradan yazarsanız ben size yardımcı olmak isterim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Turkcell Superonline kullanıyorum. Teşekkürler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Türknet gerçekten pişmanlık 😏 Zamanında kurtulduk bakıyorum hala aynı sorunlar :)

  • Hocam altyapı durumu, şehire, altyapı türüne göre de değişiyor bu durum. VDSL2 ve üstü için gayet iyi performanslar alınabiliyor. Aldığım hız bu. Fiber olmamasına rağmen ping sorunu vs. de yaşamıyorum. + olarak Wi-Fi ile bağlanıyorum. @TurkNetDestek size de teşekkür ediyorum böyle güzel bir internet deneyimi sunduğunuz için.

    TurkNet Pişmanlıktır! Abone olmayı düşünenler 10 defa daha düşünsün..
  • Biz teşekkür ederiz İyi bayramlar dileriz
  • Aynı sıkıntıları yaşadım ve bir kaç şey söylemek istiyorum;


    1. Eğer dsl kullanıyorsanız Türk telekom firması kendi müşterilerine en güzel portları veriyor ve kendi müşterilerine bir çok konuda ayrıcalık tanıyor. Türknet gibi, vodafone gibi firmalar ile eğer dsl alıyorsanız vay halinize. Türk telekom o kadar rahat, o kadar müşteriye değer vermeyen, o kadar rezil bir firma ki size kelimeler ile izah edemem. Tam pandemi sürecinde 11-12 mbps hızlar alıyorken bir anda 1-2 mbps hızlara düştüm. Bilin bakalım neden? Çünkü bir gün öncesinde telekom saha dolaplarını tek tek açtı ve çalışma yaptı. Port değiştirdiler ve berbat bir hal aldı. Yalvar yakar gelen iş bilmez elemanlarına tüm süreci anlatmama rağmen gelip ankastre üzerinde sinyala baktı, internet var dedi gitti. Neymiş sadece var mı yok mu onu görüyorlarmış. Adama saha dolabını elimle göstermeme rağmen gidip bakmadı. Alt yapı nasılsa bizde hesabı o kadar vurdumduymaz ve reziller ki izah edemem
    2. Türknet firmasına gelecek olursak, o kadar kalitesiz bir müşteri hizmetleri altyapısı var ki anlatamam. Özellikle mobil uygulama üzerinden almak zorunda kaldığınız hizmet, canlı birilerine ulaşamamak, hadi ulaştınız diyelim müşteriyi kaybetmemek adına hiç bir çaba sarf etmeyen, taahüttünüz yok ayrılabilirsiniz gibi pişkince müşterisinden vazgeçen bir firma. Yani böyle bir firma anlayışı böyle bir rezil kadro ile nasıl mahvedilir canlı örneği türknet. Aslında sabit fiyat politikası, maksimum alabileceğiniz hızı tamamen sunma olayı vs teoride çok güzel ama türktelekom bu havuzun başında olduğu sürece çok zor. Anca fiber olarak kendi altyapısı olursa o zaman düşünülebilir ama onun dışında kesinlikle tavsiye etmiyorum. O müşteri hizmetleri ve o berbat türk telekom alt yapısı ile olmaz hocam olmaz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GroupPolicy -- 16 Mayıs 2021; 17:9:16 >




  • GroupPolicy kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle üzgünüm. Aboneliğiniz aktifse hizmetinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. Müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • Çok şükür aktif değil. Teşekkürler :)

  • quote:

    Orijinalden alıntı: onemlibirisidegil

    Altyapı sağlayıcı Türktelekom'a sinirleneceği yerde Türknet'e çamur atıyor kafaya bak

    Altyapıyı veriyor TürkTelekom ama hizmeti Türknet'den alıyor. Hizmeti nereden alıyorsa muhattap orasıdır. Madem öyle risk almaycak turknet. Asıl sizin kafa neyin kafası.

  • Afachan A kullanıcısına yanıt

    haklısınız.

  • Türktelekom izmir


    TurkNet Pişmanlıktır! Abone olmayı düşünenler 10 defa daha düşünsün..
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.