2020 Eylül ayında TTnet aboneliğimin taahhüt süresi doldu bende TurkNete geçeyim dedim hazır taahhüt yokmuş.. neyse abonelik için ön başvuruyu yaptım başvuru evraklarım TurkNetin eline ulaşana kadar 0850 288 80 80 numaralı müşteri hizmetleri ile sürekli iletişim halindeydim yani aradığımda karşımda bir muhatap bulabiliyordum taaki abonelik evraklarım ellerine ulaşıp ben abone olana kadar. aboneliğim başladı internet bağlantı problemi kopma yavaşlama yaşamaya başladım daha ilk günden. müşteri hizmetlerini arıyorum ama karşımda muhatap bulamıyorum sürekli şurayı tuşlayın burayı tuşlayın bizi aradığınız için teşekkürler dıt dıt dıttt kapanıyor telefon. BTK Tüketici Şikayet sayfası üzerinden arıza şikayeti oluşturdum yarım saat sonra arızam giderildi. arıza kaydı 10 gün sistemde kalıyor o süre zarfında internet erişim hızım iyi, ama 10 gün sonra arıza kaydım sistemden silinince tekrar aynı sıkıntıları yaşıyorum. sürekli BTK üzerinden şikayet oluşturup internet erişimimi öyle sağlıyordum. 6-7 aylık bu süre zarfında neredeyse her ay arıza kaydı oluşturdum. normal internet erişim hızım 2,5-3,5 Mb arasında değişiyordu daha fazlasını göremiyordum. geçen hafta cumartesi günü yine kopmalar yaşamaya başladım BTK üzerinden şikayet oluşturdum ve devamı aşağıda görsellerde,
|
Bildirim