Şimdi Ara

TurkNet Pişmanlıktır! Abone olmayı düşünenler 10 defa daha düşünsün..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.267
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2020 Eylül ayında TTnet aboneliğimin taahhüt süresi doldu bende TurkNete geçeyim dedim hazır taahhüt yokmuş.. neyse abonelik için ön başvuruyu yaptım başvuru evraklarım TurkNetin eline ulaşana kadar 0850 288 80 80 numaralı müşteri hizmetleri ile sürekli iletişim halindeydim yani aradığımda karşımda bir muhatap bulabiliyordum taaki abonelik evraklarım ellerine ulaşıp ben abone olana kadar. aboneliğim başladı internet bağlantı problemi kopma yavaşlama yaşamaya başladım daha ilk günden. müşteri hizmetlerini arıyorum ama karşımda muhatap bulamıyorum sürekli şurayı tuşlayın burayı tuşlayın bizi aradığınız için teşekkürler dıt dıt dıttt kapanıyor telefon. BTK Tüketici Şikayet sayfası üzerinden arıza şikayeti oluşturdum yarım saat sonra arızam giderildi. arıza kaydı 10 gün sistemde kalıyor o süre zarfında internet erişim hızım iyi, ama 10 gün sonra arıza kaydım sistemden silinince tekrar aynı sıkıntıları yaşıyorum. sürekli BTK üzerinden şikayet oluşturup internet erişimimi öyle sağlıyordum. 6-7 aylık bu süre zarfında neredeyse her ay arıza kaydı oluşturdum. normal internet erişim hızım 2,5-3,5 Mb arasında değişiyordu daha fazlasını göremiyordum. geçen hafta cumartesi günü yine kopmalar yaşamaya başladım BTK üzerinden şikayet oluşturdum ve devamı aşağıda görsellerde,



    TurkNet Pişmanlıktır! Abone olmayı düşünenler 10 defa daha düşünsün..


    TurkNet Pişmanlıktır! Abone olmayı düşünenler 10 defa daha düşünsün..


    TurkNet Pişmanlıktır! Abone olmayı düşünenler 10 defa daha düşünsün..






    TurkNet Pişmanlıktır! Abone olmayı düşünenler 10 defa daha düşünsün.. 








  • Son yazdığım mesajdan sonra müşteri hizmetlerinden arandım ve şaşırdım kulaklarıma inanamadım ve tekrar sordum nereden arıyorsunuz diye 2. kez "turknet müşteri hizmetlerinden arıyorum" diye yanıtladı fakat yaktım gemileri geri dönüşü yok ...

  • O bağlantı hızıyla zaten macera aramışsın turknet de


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, çağrı merkezimizi üzerinden hizmet vermiyoruz. Ancak talebiniziwww.turk.net/oim sayfamızdan ya da 08502888080 numaralı hızlı işlem hattımızdan iletmeniz durumunda çözüm uzmanlarımız talebinizi inceleyerek sizinle iletişime geçecektir.

    Yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Oluşturduğunuz destek kaydı numarasını PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    gerek kalmadı dün TURKCELL SUPERBOX ALDIM İKİ GÜNDÜR KEYFİME BAKIYORUM ortalama 30 MB hızında erişim sağlıyorum.

  • dogukaann kullanıcısına yanıt

    Baz istasyonunda yeterli kapasite varsa vasat altyapılara en temiz çözüm o zaten.

  • dogukaann kullanıcısına yanıt
    Sizi aramızda göremeyeceğim için üzgünüm. İyi günler dilerim.
  • Çok afedersiniz hocam ama haksızsınız , diğer servis sağlayıcılara zaten başvurup kaç MB hız aldığınızı görmüşsünüz ve Turknet en uygun diye seçip sonra da bana hız sağlayamadı , sorun yaşattı diye ilan açmışsınız .

    4G bağlantımı modemler dışında bir seçeceğiniz dahi olamaz , en iyisini yapmışsınız , dediğiniz gibi keyfinize bakın siz .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MR_ -- 10 Nisan 2021; 13:45:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Altyapı sağlayıcı Türktelekom'a sinirleneceği yerde Türknet'e çamur atıyor kafaya bak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sen superbox veya redbox ı beğenmeyip iptal etmeye kalk gör
    Pişmanlığı :)

    Turknete pişmanlıkmış :/
    Beğenmezsen iptal et diyor zaten firmanın kendisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turknet aboneliğim iptal oldu.Cihazları iade ettim tutanakları Turknet firmasına ilettim.Defalarca destek kaydı açmama rağmen destek yetkilisi Murat Y. sorumsuzca davranıp duyarsız kalarak kaydımı çözümlemeyip kasıtlı olarak fiber hgw cihazı ve ont cihazını sistemden düşürmediği için ,farklı firmadan TT ekipleri fiber kurulum yapamıyor. Diğer firmalara başvuru yapmamı uyanıklık yaparak engelliyor.4 kez başka firmaya başvuru yaptım 4 ündede adreste cihaz görünüyor kurulum yapamıyoruz diye ekip telefonu kapatıyor.

    Turknet fiber işine girdiğinden bu yana tüketicilere hep sorun yaşatıyor.Hakem heyetine başvuru yaptım.

    25 günlük hizmet deneyimimi hiç hesaba katmıyorum,Fiberde bile turknet sıkıntı.Abone olacaklar bir kez daha değil 10 kez düşünsün @turknetdestek

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • e_capkan kullanıcısına yanıt
    Türknet gerçekten pişmanlık 😏

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • BilgiDemeti kullanıcısına yanıt
    Merhaba, modem iade süreciniz ile ilgili işlemlerin önceliğini ilgili ekibimize ilettim. Bu konuda size dönüş sağlayacaklar.
  • altıparmak38 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşamış olduğunuz sorunu iletebilirseniz size yardımcı olmak isterim.
  • Halen bana bilgi verilmedi ve modem sistemden düşürülmedi ben hayatımda böyle sorumsuz salağa yatan firma görmedim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Kapattırdım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Çok ulaşmaya çalıştım ama kimse yardımcı olmadi zamanında

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altıparmak38

    Türknet gerçekten pişmanlık 😏

    nesi pişmanlık. beğenmezsen iptal et kurtul. 12-24 ay bağlamıyor. 500-1000tl kurulum ücreti vs yok

  • e_capkan kullanıcısına yanıt
    İptal ettim zaten

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.