Şimdi Ara

⛔⚠️TÜRKNET'İN KÖTÜ BİR DENEYİME DÖNÜŞMESİ [MH/GENEL YÖNETİM/DESTEK HATTI/KALİTE/İLGİ] (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
0
Favori
2.382
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kunter K kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorun için üzgünüm. Hattınızda yaşanan kopmalar için ekiplere iş emri gönderdik. Dilerseniz kaydınızla ilgili kontroller tamamlandıktan sonra işlem sağlayabilirsiniz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    10 gun once turk neti aradim telekomdan turk nete geceyim dedim 10 gundur kurye gelicekde imza aticamda baglanicam bugun aradin iptal etcegimi soyledim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • koroglu69 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, destek kaydı numaranızı gönderir misiniz? Sürecinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    543 805 80 61


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Geçen pazarda aynı problemi yaşadım, her ay tekrarlıyor problemler.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • koroglu69 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kontrol ettiğimde saha ekipleri evraklar için size arama yaptığını ancak ulaşamadığını iletmiş. Size ulaşabileceğimiz farklı bir irtibat numarası varsa PM üzerinden gönderir misiniz?
  • BerkantEser kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hattınız online görünüyor ama bir sorun yaşıyor musunuz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    3 gün önce yaşadım, otomatiğe bağladı artık.

    Özellikle pazar günleri.

    100mbit ile başladığım deneyim,
    60mbit ile son buluyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • BerkantEser kullanıcısına yanıt
    Hız testi sonucunuz ile birlikte destek kaydı oluşturur musunuz? Net uzmanlarımız hız profilinizi kontrol ederek bilgi vereceklerdir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Pm atildi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • koroglu69 kullanıcısına yanıt
    Kontrol ederek bilgi vereceğim.
  • Benim görevli Cumartesi arayarak başvurmuş.
    İnternet için. Taa Cumaya gelip kuracaklarmış.
    İç Anadolu.. Bu kadar uzunmu sürüyor kurulum lar..
    Fiber 100 Mbit tarife.. Daha önce Superonline vardı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-701484EF2 -- 5 Ekim 2022; 11:41:13 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, aktivasyon işlemleri ortalama 2 ila 6 iş günü içerisinde tamamlanıyor
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Anladım. Umarım memnun kalır. Bu arada Wifi-6 modem mi verilecek?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ekipler stok durumuna göre modem getiriyorlar.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Tamam. Gelince bakarım artık. Umarım memnun kalır. Eyvallah

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türk Telekom yetkilisi gelerek kurulum yapılmış.
    Vestel Modem (Sıfır) takılmış. Test ettiğimiz de Fiber 100 Mbit alabiliyor. Son durum budur. Umarım sıkıntısız kullanım olur. Memnun kalırsa sözleşme sonunda bende Türknet li olacağım. Çünkü 100mbit lazım bana da.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 6 sene önce türknet müşterisi oldum ilk taahhütsüz müşterilerdendim sorun yaşadım terbiyesiz çağrı merkezi ile muhatap oldum terbiyesiz saha elemanı ile muhatap oldum. Abone olmak için aradım yine bir terbiyesiz karşıma çıktı TurkNetDestek hesabına yazdım hiç umursamadı. gerçekten çok kötüleşmeye başladı.

  • FK F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu konuda size daha öncede bilgi verdim. Görüşme kaydının dinlenmesi için kayıt oluşturarak ilgili ekibimize bilgi verdim. Ama iç işleyişimiz olduğu için alınan aksiyonlarla ilgili bilgi verilmiyor. Sizlerden gelen geri bildirimleri paylaşıyoruz.
  • Her hafta aynı problem, yine İNTERNETE ERİŞEMİYORUM.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.